-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Глобальні мережі (Корпоративна мережа)
Завершена
3 514 780.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 573.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 573.90 UAH
Період оскарження:
19.10.2018 18:01 - 08.11.2018 00:00
Вимога
Вирішена
Про кадри, що вирішують.
Номер:
1685cb8f4cf840e8a0e98a0edf127bef
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-19-000807-c.c4
Назва:
Про кадри, що вирішують.
Вимога:
Шановний Замовнику,
Відповідно до п.1.5 Додатку 1:
«1.5. довідка учасника у довільній формі з обов’язковою інформацією про наявність сертифікованого/их спеціаліста/ів з інжинірингу, інсталяції або обслуговування обладнання, або програмних продуктів компанії з наданням копій сертифікатів виданих компанією та/або довідка учасника про те, що зазначений(і) подібний(і) чи аналогічний(і) договір(и) включають в себе виконання технічного обслуговування систем на базі обладнання та програмного забезпечення від компанії із зазначенням адрес будівель, де надавалися послуги по вищезазначеному обладнанню»
Оскільки наша компанія завжди намагається надати послуги найвищої якості, ми залучаємо до виконання робіт та надання послуг з підтримки безпосередньо спеціалістів виробника та його сервісного центру.
Шановний Замовник, ви дійсно заперечуєте проти участі цих найкращих у країні спеціалістів? І які на це аргументи?
А яким чином «та/або довідка учасника про те, що зазначений(і) подібний(і) чи аналогічний(і) договір(и) включають в себе виконання технічного обслуговування систем на базі обладнання та програмного забезпечення від компанії із зазначенням адрес будівель, де надавалися послуги по вищезазначеному обладнанню» є аналогом підтвердженій виробником кваліфікації? Ми категорично заперечуємо, що «намальована» участь у проектах свідчить про кваліфікацію персоналу, досвід та участь якого в даних проектах неможливо довести.
Тому, вимагаємо викласти вимоги таким чином, як це зазвичай робиться, коли мета – результат, а торги - конкурентні:
«1.5.1 Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (підтвердженням кваліфікації є участь у проектах з поставки та налаштування запропонованого обладнання, а також наявність відповідних дійсних професіональних сертифікатів виробника обладнання.
1.5.2 Учасник має право залучати до надання послуг з налаштування та введення в експлуатацію запропонованого обладнання третіх осіб (кваліфікованих спеціалістів чи спеціалізовані організації) на умовах субпідряду. Особи, залучені до надання послуг на умовах субпідряду, повинні відповідати кваліфікаційним вимогам, які висуваються замовником до учасника згідно пункту 1.5.1»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.10.2018 16:13
Вирішення:
Шановний Учасник,
Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та триторіальної громади. Керуючись роз"ясненнями Мінекономрозвитку, ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Вимоги, що ви вказали задовольнити не можемо, так як вони не є обгрунтованими.
Дякуємо та ласкаво просимо прийняти участь у закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
"Конкуренція несе процвітання"
Номер:
31edcfd98d6b43b49c05267ca01720b7
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-19-000807-c.c3
Назва:
"Конкуренція несе процвітання"
Вимога:
Шановний Замовнику,
Відомо, що «Специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".»
Але вимоги тендерною документації є суцільним описом рішень компанії CISCO, разом з усіма особливостями термінології.
В тому числі (але не тільки), це стосується наступних вимог Додатку 3:
«Zone-Based firewall» - термінологія та найменування «конструкції» компанії CISCO, точніше – компонент програмного забезпечення CISCO IOS. Докладніше – див. Wikipedia та перші 150 посилань Google у відповідь на пошук даного найменування. За тими ж посиланнями достатньо аргументів, аби переконатися, що альтернативи або еквіваленти, щонайменше не гірше.
«EIGRP» - як відомо, це протокол, розроблений компанією Cisco на основі протоколу IGRP тієї ж компанії. Згаданий у вимогах протокол OSPF – одна з відмінних альтернатив.
«NetFlow» - це протокол, знову ж таки розроблений компанією Cisco. Існують альтернативи та аналоги цього протоколу, які, знову ж таки, не гірші.
Тому, просимо:
або виключити посилання на ці або інші розробки CISCO, або слідувати закону України «Про публічні закупівлі» (Далі – Закон), в тому числі – Пункту 3 Частини 2 Статті 22, де все докладно написано.
Якщо можливо, дуже і щиро просимо вас не цитувати у відповіді на цю вимогу аргументи залучених спеціалістів компанії CISCO щодо надзвичайних переваг Zone-Based Policy Firewall, NetFlow та EIGRP, над Inerface/Access based Firewalls, OSPF, sFlow, NetStream, тощо, бо ці аргументи, здається, набридли навіть членам постійної колегії АМКУ з розгляду скарг, не кажучи вже про конкурентне товариство. Якщо використання альтернатив дійсно стоїть на заваді руху коштів за пацієнтом, просто поясніть - як саме.
Ми віримо у Здатність CISCO перемагати без допомоги центральних органів виконавчої влади України. Тому впевнені, що сталась механічна помилка, і Замовник не мав наміру усунути конкуренцію в торгах.
Сподіваємось що рішення Замовника буде відповідати принципам здійснення закупівель, проголошених Статтею 3 Закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.10.2018 21:35
Вирішення:
Доброго дня!
Дякуємо за Ваші зауваження та пропозиції.
Разом з тим, повідомляємо, Ваші пропозиції частково враховано та внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дякуємо та ласкаво просимо прийняти участь у закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Закон є Закон
Номер:
dce126e920274103b105a0d93c9d62be
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-19-000807-c.c2
Назва:
Закон є Закон
Вимога:
Шановний Замовнику,
Додаток 3 Тендерної Документації містить дивні вимоги у розділі «Загальні вимоги до структурної схеми апаратного забезпечення»:
1. Представництво.
«До розгляду приймаються пропозиції на обладнання від виробників, які мають офіційне представництво в Україні або офіційні сервісні центри на території України. Наявність сервісного центру повинна бути підтверджена виробником обладнання, а також вказана на офіційному сайті виробника»
Хотіли поцікавитись, де саме в Законі «Про публічні Закупівлі» міститься опис такої вимоги?
Вимоги до учасника у частині кваліфікаційних вимог, регулюються Статтею 16 Закону.
Що стосується вимог до «технічних, якісних та кількісних предметів Закупівлі», то вони вичерпно класифіковані у Статті 22 Закону і стосуються – увага – предмету закупівлі.
Що таке «офіційне представництво»? Якою саме статтею Господарського та Податкового кодексу регулюється діяльність "представництва", яке малось на увазі?
В Україні діють підприємства, які засновано виробниками продукції. Наприклад, ТОВ «ДЕЛЛ Україна» (ЄДРПОУ 35077983), або ТОВ «ТОВ «Х’юлетт-Пакард Ю.Ей.» (ЄДРПОУ 36529877) - належним чином зареєстровані підприємства, що виконують функції, покладені на них виробником та у відповідності до законодавства України а тако ж є платниками податків.
Тому, якщо вже Замовник раптом вирішив висунути вимоги до способу діяльності виробника на території України, що не є його компетенцією взагалі – пропонуємо сформулювати вимогу наступним чином:
«Виробник має бути представлений в Україні, та здійснювати діяльність Україні через підприємство, засноване виробником, в якому виробник має 100% статутного капіталу, зареєстрований відповідно до закону України «Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», яке має Індивідуальний Податковий Номер та бути платником ПДВ.»
Ось тоді зрозуміло, що Замовник має державницьку позицію і те ж хотів би зрозуміти, через яку саме юридичну особу, платника ПДВ, виробник здійснює свою діяльність в Україні.
Але, якщо Замовник мав на увазі саме такий спосіб діяльності, як той що обрала «СІСКО СІСТЕМЗ МЕНЕДЖМЕНТ Б.В», то, мабуть, так і треба було б написати: «вимагаємо, щоб виробник діяв на території України виключно без реєстрації, утворення юридичної особи, та не сплачував податки державі Україна».
Нарешті, що стосується «Наявність сервісного центру повинна бути підтверджена виробником обладнання, а також вказана на офіційному сайті виробника». Шановний Замовнику, Вам потрібна сервісна та гарантійна підтримка від власного сервісного центру виробника, чи запис на сайті виробника? Сайти світових виробників усі різні, через те що законодавство України не спромоглося їх всіх привести до одного обов’язкового вигляду та наповнення. Але це вже сталося, і є думка, що це не дуже впливає на технічні, якісні та кількісні характеристики продукції. Принаймні, це неможливо довести.
2. Про референс-візити
«З метою підтвердження наданої інформації та якісного виконання аналогічного договору, на етапі кваліфікації, Замовник має право звернутися до Учасника, що надав за результатами оцінки найкращу цінову пропозицію з вимогою організувати реферес-візит до конрагента, яким надано лист відгук. Учасник повинен забезпечити організацію референс-візиту протягом трьох робочих днів з дня направлення відповідної вимоги замовником. Референс-візит буде вважатися організованим учасником, якщо представникам замовника буде надано доступ до обладнання, що було встановлено та функціонує в приміщеннях контрагента, за умовами аналогічного договору.»
Шановний Замовнику. Маємо вам повідомити, що учасник нічого вам не має організовувати та демонструвати, окрім того, що передбачено Законодавством. То ж ви можете на свій розсуд самостійно домовлятися і перевіряти будь-що да будь-де, якщо це передбачено Законом.
Учасник не має бути в цьому задіяний, оскільки це геть зовсім не підпадає під жодну з статей Закону «Про публічні закупівлі», а скоріше регулюється законом «Про запобігання корупції» та «Про захист економічної конкуренції». В будь – якому разі, успіх, або неуспіх таких візитів не є критерієм прийняття або відхилення пропозиції Учасника. Тим більше, що у вимогах Тендерної Документації немає жодного опису плану такого візиту та детального опису які саме характеристики, яким саме чином, ким саме, за якими критеріями та індикаторами перевіряються.
Те саме стосується вимог надати «тестові зразки», тощо. Якщо вже є така необхідність допомогти комусь у збуті продукції, що затрималась на складах – це можна зробити за власні, а не державні кошти.
ВИСНОВКИ
Шановний Замовник, дуже просимо Вас дотримуватись Законодавства України, зокрема Статті 19 Конституції України, та відповідних роз’яснень Конституційного Суду до цієї статті. Зміст цієї статті вичерпно вказує, що, зокрема, органи виконавчої влади підступно позбавлені можливості діяти на свій розсуд за приципом «дозволено все, що не заборонено», окільки дозволено лише те, і в тому порядку, що передбачено Законом.
Тому, вимагаємо:
1) Наведені вище вимоги сформулювати наступним чином:
«Виробник має бути представлений в Україні, та здійснювати діяльність Україні через підприємство, засноване виробником, в якому виробник має 100% статутного капіталу, зареєстрований відповідно до закону України «Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», яке має Індивідуальний Податковий Номер та бути платником ПДВ.»
Або приведіть цю вимогу до вимог Сатті 22 Закону.
2) Виключити з вимог Тендерної Документації вимоги до референс-візитів та надання «тестових зразків»
Будь ласка.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.10.2018 21:22
Вирішення:
Доброго дня!
Дякуємо за Ваші зауваження та пропозиції.
Разом з тим, повідомляємо, Ваші пропозиції частково враховано та внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дякуємо та ласкаво просимо прийняти участь у закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Шановний Замовнику, Відомо, що «Специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".» Але вимоги тендерною документації є суцільним описом рішень компанії CISCO, разом з усіма особливостями термінології. В тому числі (але не тільки), це стосується наступних вимог Додатку 3: «Zone-Based firewall» - термінологія та найменування «конструкції» компанії CISCO, точніше – компонент програмного забезпечення CISCO IOS. Докладніше – див. див Wikipedia або перші 150 посилань Google у відповідь на пошук даного найменування. За тими ж посиланнями достатньо аргументів, аби переконатися, що альтернативи або еквіваленти, щонайменше не гірше. «EIGRP» - як відомо, це протокол, розроблений компанією Cisco на основі протоколу IGRP тієї ж компанії. Згаданий у вимогах протокол OSPF – одна з відмінних альтернатив. «NetFlow» - це протокол, знову ж таки розроблений компанією Cisco. Існують альтернативи та аналоги цього протоколу, які, знову ж таки, не гірші. Тому, просимо: або виключити посилання на ці або інші розробки CISCO, або слідувати закону України «Про публічні закупівлі» (Далі – Закон), в тому числі – Пункту 3 Частини 2 Статті 22 щодо застосування слова "еквівалент" Якщо можливо, дуже і щиро просимо вас не цитувати у відповіді на цю вимогу аргументи залучених спеціалістів компанії CISCO щодо надзвичайних переваг Zone-Based Policy Firewall, NetFlow та EIGRP, над Inerface/Access based Firewalls, OSPF, sFlow, NetStream, тощо, бо ці аргументи, здається, набридли навіть членам постійної колегії АМКУ з розгляду скарг, не кажучи вже про конкурентне товариство. Якщо використання альтернатив дійсно стоїть на заваді руху коштів за пацієнтом, просто поясніть - як саме. Ми віримо у Здатність CISCO перемагати без допомоги центральних органів виконавчої влади України. Тому впевнені, що сталась механічна помилка, і Замовник не мав наміру усунути конкуренцію в торгах. Тому ми сподіваємось, що рішення Замовника буде відповідати принципам здійснення закупівель, проголошених Статтею 3 Закону.
Номер:
78de4ebf1e4b468d9e283a6bbf00f1a4
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-19-000807-c.c1
Назва:
Шановний Замовнику,
Відомо, що «Специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".»
Але вимоги тендерною документації є суцільним описом рішень компанії CISCO, разом з усіма особливостями термінології.
В тому числі (але не тільки), це стосується наступних вимог Додатку 3:
«Zone-Based firewall» - термінологія та найменування «конструкції» компанії CISCO, точніше – компонент програмного забезпечення CISCO IOS. Докладніше – див. див Wikipedia або перші 150 посилань Google у відповідь на пошук даного найменування. За тими ж посиланнями достатньо аргументів, аби переконатися, що альтернативи або еквіваленти, щонайменше не гірше.
«EIGRP» - як відомо, це протокол, розроблений компанією Cisco на основі протоколу IGRP тієї ж компанії. Згаданий у вимогах протокол OSPF – одна з відмінних альтернатив.
«NetFlow» - це протокол, знову ж таки розроблений компанією Cisco. Існують альтернативи та аналоги цього протоколу, які, знову ж таки, не гірші.
Тому, просимо:
або виключити посилання на ці або інші розробки CISCO, або слідувати закону України «Про публічні закупівлі» (Далі – Закон), в тому числі – Пункту 3 Частини 2 Статті 22 щодо застосування слова "еквівалент"
Якщо можливо, дуже і щиро просимо вас не цитувати у відповіді на цю вимогу аргументи залучених спеціалістів компанії CISCO щодо надзвичайних переваг Zone-Based Policy Firewall, NetFlow та EIGRP, над Inerface/Access based Firewalls, OSPF, sFlow, NetStream, тощо, бо ці аргументи, здається, набридли навіть членам постійної колегії АМКУ з розгляду скарг, не кажучи вже про конкурентне товариство. Якщо використання альтернатив дійсно стоїть на заваді руху коштів за пацієнтом, просто поясніть - як саме.
Ми віримо у Здатність CISCO перемагати без допомоги центральних органів виконавчої влади України. Тому впевнені, що сталась механічна помилка, і Замовник не мав наміру усунути конкуренцію в торгах.
Тому ми сподіваємось, що рішення Замовника буде відповідати принципам здійснення закупівель, проголошених Статтею 3 Закону.
Вимога:
Пропозиція
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.10.2018 18:41
Опис причини скасування:
помилка
Дата скасування:
25.10.2018 21:32