-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція каналізаційного колектора по вул.Набережна і напірного колектора від КНС-1 до КОС в м.Золочів Львівської області (І-ша черга будівництва: каналізаційний колектор по вул.Набережна
Завершена
17 466 106.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 87 330.53 UAH
мін. крок: 0.5% або 87 330.53 UAH
Період оскарження:
21.09.2018 12:00 - 04.10.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ПО ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ ПП «ТЕПЛОГАЗБУД»
Номер:
5bd7ef827a0c463a986e1592ac2fe094
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-21-000970-c.a2
Назва:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ПО ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ ПП «ТЕПЛОГАЗБУД»
Скарга:
Міським комунальним підприємством «Золочівводоканал» (надалі – Замовник) 21.09.2018 року в електронній системі закупівель було розміщено оголошення про проведення відкритих торгів UA-2018-09-21-000907-с на закупівлю «45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Реконструкція каналізаційного колектора по вул. Набережна і напірного колектора від КНС-1 до КОС в м. Золочів Львівської області (І-ша черга будівництва: каналізаційний колектор по вул. Набережна)».
Приватне підприємство «Теплогазбуд» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у вказаних торгах, подавши тендерну пропозицію.
09.10.2018 року за результатами оцінки тендерних пропозицій шляхом застосування електронного аукціону цінову пропозицію Приватного підприємства «Теплогазбуд» було визначено найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду тендерної пропозиції Підприємства, 12.10.2018 року Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Приватного підприємства «Теплогазбуд» відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» начебто з підстави подання учасником не в повному обсязі кошторисної документації.
Як підставу для відхилення Замовником зазначено наступне:
«Оскільки, кошторисна документація подана учасником не в повному обсязі та не на ту суму що запропонував учасник, відповідно Замовник зобов’язаний відхилити даного учасника, як такого що не відповідає умовам тендерної документації».
Скаржник категорично не погоджується з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також такі дії порушують принципи здійснення закупівель, визначені ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Так, відхиляючи пропозицію ПП «Теплогазбуд», Замовник не навів жодної аргументації, в чому ж саме полягає неповнота кошторисної документації, поданої учасником та які ж саме суми і в яких саме документах не відповідають.
Підпунктом 1.1.6. пункту 1.1. Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено вимоги до ціни тендерної пропозиції.
Так, договірна ціна, що пропонується згідно предмету закупівлі у цілому, за умовами торгів є твердою. Ціна тендерної пропозиції учасника щодо проведення відповідних робіт повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013.
При розрахунку вартості тендерної пропозиції учасником враховується ціна предмету закупівлі відповідно до цієї тендерної документації та всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору «під ключ», в тому числі вартість:
- вартість робіт, включаючи всі матеріали і ресурси;
- вартість інших елементів і послуг, зазначених у тендерній документації.
- *договір "під ключ" – договір на спорудження і здачу об'єкта замовнику в стані, повністю готовому до експлуатації.
До складу цієї ціни учасник включає прямі, загальновиробничі та інші втрати (відрядження, перевезення працівників, тощо), прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Ціна тендерної пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту замовлення. Замовник вправі звернутися до учасника торгів за підтвердженням вартості матеріалів, устаткування чи інших витрат, що включені до кошторису на виконання робіт під час проведення оцінки пропозицій.
Підпунктом 6.3. пункту 6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено:
«Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати розрахунок договірної ціни та кошторис».
Інших документів та вимог на підтвердження розрахунків вартості робіт Замовник не вказав!
В рішенні, що оскаржується Замовником не вказано в якій саме частині кошторисна документація учасника є неповною, тобто не конкретизовано, якого саме документу не подано учасником, не міститься ЖОДНОЇ вказівки та обґрунтування яка саме сума і з якого документу не відповідає сумі, яку запропонував учасник.
На виконання вимоги тендерної документації Замовника учасником –
ПП «Теплогазбуд» в складі тендерної пропозиції надано:
- Цінову пропозицію на загальну суму 15 591 301,50 грн.;
- Договірну ціну на суму 15 591 301,50 грн. (у відповідності до Правил визначення вартості будівництва – ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013, як вимагав Замовник);
- Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 на суму 12 703 760,12 грн. (у відповідності до Правил визначення вартості будівництва – ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013, як вимагав Замовник).
Відповідно до Правил визначення вартості будівництва – ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 Локальний кошторис на будівельні роботи включає лише прямі витрати (будівельні роботи, вартість матеріалів, виробів, конструкцій та заробітну плату) та загальновиробничі витрати.
Так, згідно з Локальним кошторисом на будівельні роботи № 2-1-1, поданим учасником прямі витрати – становлять 12 596 908,57 грн., загальновиробничі витрати – становлять 106 851, 55 грн.
Таким чином, загальна сума за Локальним кошторисом на будівельні роботи № 2-1-1 становить:
12 596 908,57 грн. + 106 851, 55 грн. = 12 703 760, 12 грн.
Разом з тим, відповідно до Правил визначення вартості будівництва – ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 Договірна ціна включає прямі витрати, загальновиробничі витрати, інші супутні витрати, витрати на зведення (пристосування) та розбирання титульних тимчасових будівель i споруд, кошти на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на покриття ризику, прибуток, податки, збори, обов’язкові платежі, встановленi чинним законодавством.
Так, усі вищезазначені складові відображені у Договірній ціні, поданій учасником, а саме:
- прямі витрати (в тому числі будівельні роботи, вартість матеріалів, виробів, конструкцій та заробітну плату) – 12 596 908,57 грн.;
- загальновиробничі витрати – 106 851, 55 грн.;
- інші супутні витрати – 288 157,80 грн.;
- прибуток – 0,00 грн.
- кошти на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій – 0,00 грн.;
- кошти на покриття ризику – 0,00 грн.;
- кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами – 0,00 грн.;
- податки, збори, обов’язкові платежі – 2 598 383,58 грн.
Таким чином, загальна сума за Договірною ціною становить:
12 596 908,57 + 106 851, 55 + 288 157,80 + 2 598 383,58 = 15 591 301,50 грн.
09.10.2018 року у день визначення переможцем електронною системою закупівель учасником ПП «Теплогазбуд» відповідно до вимог п. 1 Розділу 3 Тендерної документації було надано договірну ціну та кошторис, що відповідає остаточній пропозиції учасника (13 890 000,00 грн.) в програмному комплексі АВК-5 та PDF форматі, а саме:
- Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 (у відповідності до Правил визначення вартості будівництва – ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013) на суму 11 329 711,18 грн., яка складається з:
а) прямих витрат (в тому числі будівельні роботи, вартість матеріалів, виробів, конструкцій та заробітну плату) – 11 222 859,63 грн.;
б) загальновиробничих витрат – 106 851, 55 грн.
- Договірну ціну на суму 13 890 000,00 грн., яка складається з прямих витрат та загальновиробничих витрат (у відповідності до Правил визначення вартості будівництва – ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013);
а) прямих витрат (в тому числі будівельні роботи, вартість матеріалів, виробів, конструкцій та заробітну плату) – 11 222 859,63 грн.;
б) загальновиробничих витрат – 106 851, 55 грн.;
в) інших супутніх витрат – 245 288,82 грн.;
г) прибутку – 0,00 грн.
ґ) коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій – 0,00 грн.;
д) коштів на покриття ризику – 0,00 грн.;
е) коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами – 0,00 грн.;
є) податків, зборів, обов’язкових платежів – 2 315 000,00 грн.
Таким чином, загальна сума за остаточною Договірною ціною становить:
11 222 859,63 + 106 851, 55 + 245 288,82 + 2 315 000,00 = 13 890 000,00 грн.
Отже, як до проведення елеронного аукціону, так і після визначення електронною системою закупівель переможцем ПП «Теплогазбуд» Договірна ціна повністю відповідала Формі Цінової пропозиції, які були подані учасником.
Разом з тим, Локальний кошторис повністю відповідає вимогам Правил визначення вартості будівництва – ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013, як і загальна сума, яка разом з іншими витратами, що не відображаються у ньому згідно з ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 дорівнює Договірній ціні.
Зважаючи на вищенаведене, вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, яка повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації і не містить суттєвих недоліків.
Крім того, незаконне відхилення нашої пропозиції може призвести до незаконного визначення переможцем ТОВ «Золочівагробуд». При цьому цінова пропозиція цього учасника є значно дорожчою за цінову пропозицію ПП «Теплогазбуд» (більше на 410 тис. грн.), що в свою чергу свідчить про порушення Замовником одного з основоположних принципів закупівель – максимальної економії та ефективності, встановленого ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку прокладення водоводів з багаторічним досвідом.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення процедури закупівлі «45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Реконструкція каналізаційного колектора по вул. Набережна і напірного колектора від КНС-1 до КОС в м. Золочів Львівської області (І-ша черга будівництва: каналізаційний колектор по вул. Набережна)».
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції
ПП «Теплогазбуд», зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій від 12.10.2018 року та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем
ТОВ «Золочівагробуд» та повідомлення про намір укласти договір від 16.10.2018 року.
Додаток: докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до органу оскарження 22.10.2018 16:53
- Платіжка 22.10.2018 16:53
- Рішення від 24.10.2018 № 10879.pdf 24.10.2018 16:13
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.11.2018 № 11493.pdf 12.11.2018 16:51
- Рішення від 09.11.2018 № 11493.pdf 14.11.2018 18:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.10.2018 16:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.11.2018 18:58
Дата виконання рішення Замовником:
04.12.2018 17:44
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення виконано, було відміненно повідомлення про намір укласти договір та протоколи про дискваліфікацію
Вимога
Є відповідь
Скарга на рішення про визначення переможця
Номер:
2a845f6588b44c519deabb3ff28d5c15
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-21-000970-c.a1
Назва:
Скарга на рішення про визначення переможця
Вимога:
16.10.2018 року за результатами розгляду цінової пропозиції на відповідність кваліфікаційним вимогам тендерної документації щодо закупівлі робіт «45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (за ДК 021:2015) (Реконструкція каналізаційного колектора по вул. Набережна і напірного колектора від КНС-1 до КОС в м. Золочів Львівської області (І-ша черга будівництва: каналізаційний колектор по вул. Набережна)» тендерним комітетом прийнято рішення про акцепт цінової пропозиції ТОВ «Золочівагробуд» та оприлюднено повідомлення про намір укладення переможцем торгів договору.
Проаналізувавши подані ТОВ «Золочівагробуд» документи в складі цінової пропозиції, вважаємо, що вони не відповідають кваліфікаційним вимогам Замовника.
Так, згідно п. 3.1. Додатку 1 Учасник надає інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно запропонованої форми у таблиці «г», що визначена у даному Додатку. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом та правовою природою (до уваги будуть прийматись аналогічні договори з предметом закупівлі РОБОТИ в розумінні Закон України «Про публічні закупівлі», тобто будь-які роботи, а саме: капітальний ремонт.
Відповідно до поданих Учасником – ТОВ «Золочівагробуд» довідки та копії аналогічного договору, останнім виконувалися будівельні роботи, а саме – Будівництво каналізаційної мережі в м. Глиняни Золочівського району Львівської області, а не капітальний ремонт, що не відповідає кваліфікаційній вимозі Замовника, щодо надання підтвердження про виконання аналогічних робіт, а саме – капітального ремонту.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо негайно:
1. скасувати рішення про визнання переможцем торгів ТОВ «Золочівагробуд» та повідомлення про намір укласти договір;
2. відхилити пропозицію ТОВ «Золочівагробуд» як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника;
3. прийняти рішення, яким відмінити торги у відповідності до ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з відхиленням усіх тендерних пропозицій.
В іншому випадку змушені будемо звертатися з відповідними скаргами до Антимонопольного комітету України, правоохоронних органів та до суду за захистом своїх прав та інтересів.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь.jpg 22.10.2018 17:50
Дата подачі:
17.10.2018 19:08
Вирішення:
Ознайомившись із Вашою вимогою (UA-2018-09-21-000970-c.a1) щодо закупівлі «45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (за ДК 021:2015) (Реконструкція каналізаційного колектора по вул. Набережна і напірного колектора від КНС-1 до КОС в м. Золочів Львівської області (І-ша черга будівництва: каналізаційний колектор по вул. Набережна)» для потреб Міського комунального підприємства "Золочівводоканал" повідомляємо про наступне
Вимогою Тендерної документації Замовника було п.п 3.1. надати інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно запропонованої форми у таблиці «г», що визначена у Додатку 2. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом та правовою природою (до уваги будуть прийматись аналогічні договори з предметом закупівлі РОБОТИ в розумінні ЗУ Про публічні закупівлі, тобто будь-які роботи а саме: капітальний ремонт). Тобто Замовник зауважив, що дана закупівля є роботами відповідно аналогічні договори мають бути подані на роботи, а не на послуги.
Відтак в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015, роботи – це проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Учасником ТОВ "ЗОЛОЧІВАГРОБУД" в складі пропозиції надано належне підтвердження виконання аналогічних договорів, оскільки предметом аналогічного договору останнього є роботи, які підпадають під визначення робіт в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», відтак підстав для відхилення даної пропозиції немає.
Також зазначаємо, що при проведенні процедури відкритих торгів на закупівлю «45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (за ДК 021:2015) (Реконструкція каналізаційного колектора по вул. Набережна і напірного колектора від КНС-1 до КОС в м. Золочів Львівської області (І-ша черга будівництва: каналізаційний колектор по вул. Набережна)» тендерний комітет діяв в межах своїх повноважень та у відповідності до норм чинного законодавства.
Статус вимоги:
Не задоволено