• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Демонтаж будівлі харчоблоку КП «Криворізької міської лікарні №1» КМР за адресою: Дніпропетровська обл. місто Кривий Ріг, вул. Юрія Камінського,5» (ДК 021:2015 – 45111300-1 Демонтажні роботи)

Завершена

1 068 258.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 07.10.2025 17:18 - 19.10.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення замовника

Номер: 904d3731805c45a9bcbf2bfac3fd5da6
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-07-014273-a.a3
Назва: Скарга на рішення замовника
Скарга:
Дата розгляду скарги: 19.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.11.2025 16:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.11.2025 12:18
Дата виконання рішення Замовником: 27.11.2025 12:40
Коментар замовника щодо усунення порушень: ПРОТОКОЛ № 1036 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Комунальне підприємство «Криворізька міська лікарня №1» КМР «25» листопада 2025 року м. Кривий Ріг Порядок денний: 1. Про прийняття рішення про намір укласти договір з учасником ТОВ "МАКОН ТРАНС ЕКСКАВАЦІЯ" закупівлі «Демонтаж будівлі харчоблоку КП «Криворізької міської лікарні №1» КМР за адресою: Дніпропетровська обл. місто Кривий Ріг, вул.Юрія Камінського,5»(код ДК 021:2015 – 45111300-1 Демонтажні роботи) (UA-2025-10-07-014273-a) відповідно до “ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості). 2. Про оприлюднення повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель згідно Особливостей та Закону. Щодо першого питання: „ 19” листопада 2025 р. згідно рішенням № 17223-р/пк-пз Комісії Антимонопольного комітету України з учасника ТОВ "МАКОН ТРАНС ЕКСКАВАЦІЯ" зняти рішення про відхилення тендерної пропозиції. Замовником прийнято рішення про намір укласти договір з учасником ТОВ "МАКОН ТРАНС ЕКСКАВАЦІЯ" по предмету закупівлі: «Демонтаж будівлі харчоблоку КП «Криворізької міської лікарні №1» КМР за адресою: Дніпропетровська обл. місто Кривий Ріг, вул.Юрія Камінського,5»(код ДК 021:2015 – 45111300-1 Демонтажні роботи) (UA-2025-10-07-014273-a) Щодо другого питання: Оприлюднити рішення про намір укласти договір в електронній системі закупівель. ВИРІШЕНО: 1. За результатами розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерна пропозиція Учасника ТОВ "МАКОН ТРАНС ЕКСКАВАЦІЯ" прийняти рішення про відповідність тендерної пропозиції даного учасника встановленим вимогам. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір з Учасником ТОВ "МАКОН ТРАНС ЕКСКАВАЦІЯ" 3. Оприлюднити повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "МАКОН ТРАНС ЕКСКАВАЦІЯ" в електронній системі закупівель. Уповноважена особа Наталя ОРЛЕНКО
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКОН ТРАНС ЕКСКАВАЦІЯ", Фицько Владислав 380952431354 fushioncor@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: f1f4ba17c89f4d25be04a9c2ca40cd9b
Заголовок пункту скарги: Рішення щодо відхилення пропозиції
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Викладено у Скарзі
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Запити Органу оскарження

Скарга
Виконана замовником
КЕП

Оскарження рішення про відхилення

Номер: 87aa2c486f8842ab9016770006e89ff9
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-07-014273-a.a2
Назва: Оскарження рішення про відхилення
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 06.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.10.2025 16:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.11.2025 14:43
Дата виконання рішення Замовником: 27.11.2025 12:34
Коментар замовника щодо усунення порушень: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №1» КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ вул. Святогеоргіївська, буд. №8а, м.Кривий Ріг, Україна, Дніпропетровська обл., 50074, телефон: (0564) 74 – 17 – 03, т/факс: (0564) 74 – 17 – 03, E-mail: 1doktor@ukr.net Орган оскарження Комісія Антимонопольного комітету України з Розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита В. Липківського, 45, м. Київ-35, 03035 Замовник: Комунальне підприємство «Криворізька міська лікарня №1» Криворізької міської ради (далі – Замовник) Код ЄДРПОУ: 01986546 Адреса: 50074, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг вул. Святогеоргіївська 8а Контактний телефон: +380972146944 Номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-10-07-014273-a Інформація по суті скарги ТОВ "МАКОН ТРАНС ЕКСКАВАЦІЯ» Комунальне підприємство «Криворізька міська лікарня №1» Криворізької міської ради (надалі – Замовник) здійснює закупівлю «Демонтаж будівлі харчоблоку КП «Криворізької міської лікарні №1» КМР за адресою: Дніпропетровська обл. місто Кривий Ріг, вул. Юрія Камінського,5» (ДК 021:2015 – 45111300-1 Демонтажні роботи) (UA-2025-10-07-014273-a). ТОВ "МАКОН ТРАНС ЕКСКАВАЦІЯ» (надалі – Скаржник) 28.10.2025 року подано скаргу UA-2025-10-07-014273-a , щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі. Рішенням №16867-р/пк-пз від 12.11.2025 року скаргу прийнято до розгляду. Тим же рішенням Замовнику запропоновано протягом двох робочих днів надіслати в електронному вигляді органу оскарження відповідні інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі шляхом розміщення їх у вигляді файлу в "pdf" форматі (а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту) на веб-портал Уповноваженого органу. Алгоритм дій Замовника 07.10.2025 року протокольним рішенням Уповноваженої особи були затверджені вимоги до учасників, що оформлені у змісті тендерної документації з відповідними додатками. Тендерна документація із додатками по даному предмету закупівлі розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а також «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі. Додатком 2 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації встановлена вимога надання в складі тендерної пропозиції учасника: «Ліцензію (дозволи, висновки) на провадження певного виду господарської діяльності відповідно до предмета закупівлі (у разі необхідності отримання ліцензії згідно із нормами чинного законодавства). У разі, якщо відсутня необхідність у отриманні ліцензії, згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, а також посиланням на відповідні нормативно-правові акти діючого законодавства.»; Додатком 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації встановлена вимога надання в складі тендерної пропозиції учасника: «Ліцензію (дозволи, висновки) на провадження певного виду господарської діяльності відповідно до предмета закупівлі (у разі необхідності отримання ліцензії згідно із нормами чинного законодавства). У разі, якщо відсутня необхідність у отриманні ліцензії, згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, а також посиланням на відповідні нормативно-правові акти діючого законодавства.» Отже, тендерною документацією, а саме Додатком 2 та Додатком 6, як зазначено вище, вимагалось надання відповідної ліцензії. І лише у випадку, якщо згідно із нормами чинного законодавства відсутня необхідність у отриманні ліцензії, в зв’язку з чим учасник її не подає, такий учасник подає довідку з відповідним обґрунтуванням, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти діючого законодавства, які власне і підтверджують таке обґрунтування. Учасник ТОВ «МАКОН ТРАНС ЕКСКАВАЦІЯ» не надав в складі своєї пропозиції ліцензію. При цьому, ТОВ «МАКОН ТРАНС ЕКСКАВАЦІЯ» в складі тендерної пропозиції надав Довідку про наявність документів дозвільного характеру № 10-09-5 від 09.10.2025 (файл «4. Довідка про ненадання ліцензії.pdf», в якій зазначено: ТОВ «МАКОН ТРАНС ЕКСКАВАЦІЯ» учасник процедури закупівлі, цією довідкою інформує: що згідно з постановою КМУ від 19 квітня 2022 р. № 474 та пункту 9 затвердженого Порядку виконання робіт з демонтажу об'єктів, пошкоджених або зруйнованих внаслідок надзвичайних ситуацій, воєнних дій або терористичних актів - проведення демонтажу не потребує документів, що дають право на виконання будівельних робіт. В той же самий час, Порядок виконання робіт з демонтажу об’єктів, пошкоджених або зруйнованих внаслідок надзвичайних ситуацій, воєнних дій або терористичних актів, затверджений постановою КМУ від 19 квітня 2022 р. № 474 застосовується виключно щодо виконання робіт з демонтажу будівель і споруд або їх частин, пошкоджених або зруйнованих внаслідок надзвичайних ситуацій, воєнних дій або терористичних актів. В той же самий час, предметом даної закупівлі є Демонтаж будівлі харчоблоку КП «Криворізької міської лікарні №1» КМР за адресою: Дніпропетровська обл. місто Кривий Ріг, вул. Юрія Камінського, 5. При цьому, така будівля харчоблоку не є пошкодженою або зруйнованою внаслідок надзвичайних ситуацій, воєнних дій або терористичних актів. Таким чином, дія зазначеного у вищезгаданій довідці Порядку виконання робіт з демонтажу об’єктів, пошкоджених або зруйнованих внаслідок надзвичайних ситуацій, воєнних дій або терористичних актів, затвердженою постановою КМУ від 19 квітня 2022 р. № 474, не поширюється на демонтаж (демонтажні роботи), які є предметом даної закупівлі. Враховуючи зазначене, надана учасником ТОВ «МАКОН ТРАНС ЕКСКАВАЦІЯ» Довідка про наявність документів дозвільного характеру № 10-09-5 від 09.10.2025 не містить відповідної інформації (не містить належного обґрунтування, пояснення) про відсутність необхідності у отриманні ліцензії, згідно із нормами чинного законодавства, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти діючого законодавства, що є невідповідністю вимогам тендерної документації в цій частині (п. 6 Додатку 2 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації, п. 2 «Інформація та документи на підтвердження відповідності технічним якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі» Додатку 6 до тендерної документації). Таким чином, не надавши ліцензію, а так само не надавши довідку з відповідною інформацією (належним обґрунтуванням, поясненням) про відсутність необхідності у отриманні ліцензії, згідно із нормами чинного законодавства, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти діючого законодавства, як це вимагалось, учасник ТОВ «МАКОН ТРАНС ЕКСКАВАЦІЯ» порушив вимоги тендерної документації у вищезгаданій частині, а саме – технічні вимоги до предмета закупівлі, а отже тендерна пропозиція ТОВ «МАКОН ТРАНС ЕКСКАВАЦІЯ» не відповідала встановленим умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Таким чином, зважаючи на викладене вище, тендерна пропозиція ТОВ «МАКОН ТРАНС ЕКСКАВАЦІЯ» не відповідала встановленим умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а отже була відхилена на підставі пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме - тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей, враховуючи, що такі невідповідності в інформації та/або документах не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Вказані вище аргументи та доводи підтверджують правоту Замовника, правомірність прийнятого(их) Замовником рішення(нь) і, в свою чергу, спростовують зауваження та твердження Скаржника, викладені у Скарзі. Додатки: Додаток 2 до Тендерної документації. Додатку 6 до Тендерної документації. Довідка про не надання ліцензії. Просимо: Орган оскарження відмовити у задоволенні Скарги Скаржника, прийняти рішення про відсутність порушень процедури закупівлі згідно пункту 1 частини 18 статті 18 Закону. Уповноважена особа Наталя ОРЛЕНКО
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКОН ТРАНС ЕКСКАВАЦІЯ", Фицько Владислав 380952431354 fushioncor@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: d916493a78dc40ad858fda7e2bc398c6
Заголовок пункту скарги: Оскарження рішення про відхилення
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА

Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальним підприємством «Криворізька міська лікарня №1» Криворізької міської ради (далі – Замовник), було проведено закупівлю «Демонтаж будівлі харчоблоку КП «Криворізької міської лікарні №1» КМР за адресою: Дніпропетровська обл. місто Кривий Ріг, вул. Юрія Камінського, 5» (ДК 021:2015 – 45111300-1 Демонтажні роботи). Номер закупівлі UA-2025-10-07-014273-a.
Згідно реєстру отриманих тендерних пропозицій в аукціоні взяли участь:
- ТОВ «Сапсан-КР» з ціновою пропозицією 746 999,00грн з ПДВ;
- ТОВ «МАКОН ТРАНС ЕКСКАВАЦІЯ» з ціновою пропозицією 747 000,00грн з ПДВ;
- ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТІСА» з ціновою пропозицією 1 057 370,40грн з ПДВ.
27.10.2025 року Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №918 від 27.10.2025 року (далі – протокольне рішення), згідно якого тендерну пропозицію ТОВ «МАКОН ТРАНС ЕКСКАВАЦІЯ» відхилено на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме: «зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів» та «не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації».
Свої дії Замовник мотивує наступним: «27 жовтня 2025 року підчас розгляду пропозиції ТОВ «Макон транс екскавація» на відповідність вимогам тендерної документації виявлені невідповідності.»… «В пропозиції учасника ТОВ «Макон транс екскавація» виявлені невідповідності:
- Згідно Додатку 2 та Додатку 6 до Тендерної документації, а саме «Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки (- виконання робіт на висоті більше 1,3м; - демонтаж будинків, споруд) або Декларація відповідності МТБ вимогам законодавства з питань охорони праці (- виконання робіт на висоті більше 1,3м;- демонтаж будинків, споруд) відсутній дозвіл на виконання робіт демонтаж будинків, споруд.
Посилаючись на Постанову КМУ від 19 квітня 2022р. №474 «Про затвердження Порядку виконання робіт з демонтажу об’єктів, пошкоджених або зруйнованих внаслідок надзвичайних ситуацій, воєнних дій або терористичних актів», цей Порядок визначає механізм виконання робіт з демонтажу будівель і споруд або їх частин, пошкоджених або зруйнованих внаслідок надзвичайних ситуацій, воєнних дій або терористичних актів, на підставі відповідних рішень, прийнятих за результатами обстеження відповідно до Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2017 р. №257.
Але, дія цього положення не поширюється на демонтаж об’єктів, що проводиться під час виконання робіт з нового будівництва, реставрації, реконструкції та капітального ремонту, а також на аварійно-рятувальні та інші невідкладні роботи, передбачені Кодексом цивільного захисту України.»

Товариство з обмеженою відповідальністю «МАКОН ТРАНС ЕКСКАВАЦІЯ» (далі – Скаржник) не погоджується з рішеннями Замовника та вважає, що його дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі», норми діючого законодавства, права і законні інтереси Скаржника з наступних підстав.

Скаржник зазначає, що:
- Додатком 2 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації встановлена вимога надання в складі тендерної пропозиції учасника: «Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки (- виконання робіт на висоті більше 1,3м; - демонтаж будинків, споруд), або Декларація відповідності МТБ вимогам законодавства з питань охорони праці (- виконання робіт на висоті більше 1,3м; - демонтаж будинків, споруд)»;
- Додатком 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації встановлена вимога надання в складі тендерної пропозиції учасника: «Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки (- виконання робіт на висоті більше 1,3м; - демонтаж будинків, споруд), або Декларація відповідності МТБ вимогам законодавства з питань охорони праці ( - виконання робіт на висоті більше 1,3м; - демонтаж будинків, споруд)»
Скаржник зазначає, що ні Додатком 2, ні Додатком 6, ні тендерною документацією в цілому не встановлена вимога відповідності Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або Декларації відповідності МТБ вимогам законодавства з питань охорони праці – Кодексу цивільного захисту України.
В складі тендерної пропозиції Скаржник надав:
- документ «Дозвіл МТЕ 2.pdf» (скановану копію Дозволу Державної служби України з питань праці), яким передбачено виконання робіт підвищеної небезпеки «Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин» (пункт 3 Дозволу);
- документ «декларація новая 2025.pdf» (скановану копію Декларації відповідності МТБ вимогам законодавства з питань охорони праці), яким передбачено виконання робіт підвищеної небезпеки «Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра» (пункт 2, стор. 5 Декларації).
Таким чином, Скаржник вважає, що в повній мірі виконав вимоги Додатку 2 та Додатку 6 до тендерної документації в частині надання підтверджуючих документів, передбачених вимогами тендерної документації.
При відміні тендерної пропозиції Скаржника, Замовником були порушені положення статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципи:
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Через порушення Замовником норм чинного законодавства в сфері публічних закупівель, порушено майнові права та інтереси Скаржника.
Вважаємо, що порушені Замовником права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені лише шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАКОН ТРАНС ЕКСКАВАЦІЯ» та повернення пропозиції Скаржника на кваліфікацію.
Виходячи з вищевикладеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», положеннями «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та Конституцією України
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Запити Органу оскарження

Скарга
Скасована
КЕП

Рішення замовника щодо відхилення пропозиції

Номер: 6f122d71d499434a95d5768fb87fbab1
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-07-014273-a.c1
Назва: Рішення замовника щодо відхилення пропозиції
Скарга:
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 28.10.2025 16:36
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКОН ТРАНС ЕКСКАВАЦІЯ", Фицько Владислав 380952431354 fushioncor@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: bbfcfd7c9dd44b1191151c8d47f130b1
Заголовок пункту скарги: Рішення замовника щодо відхилення пропозиції
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА

Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальним підприємством «Криворізька міська лікарня №1» Криворізької міської ради (далі – Замовник), було проведено закупівлю «Демонтаж будівлі харчоблоку КП «Криворізької міської лікарні №1» КМР за адресою: Дніпропетровська обл. місто Кривий Ріг, вул. Юрія Камінського, 5» (ДК 021:2015 – 45111300-1 Демонтажні роботи). Номер закупівлі UA-2025-10-07-014273-a.
Згідно реєстру отриманих тендерних пропозицій в аукціоні взяли участь:
- ТОВ «Сапсан-КР» з ціновою пропозицією 746 999,00грн з ПДВ;
- ТОВ «МАКОН ТРАНС ЕКСКАВАЦІЯ» з ціновою пропозицією 747 000,00грн з ПДВ;
- ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТІСА» з ціновою пропозицією 1 057 370,40грн з ПДВ.
27.10.2025 року Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №918 від 27.10.2025 року (далі – протокольне рішення), згідно якого тендерну пропозицію ТОВ «МАКОН ТРАНС ЕКСКАВАЦІЯ» відхилено на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме: «зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів» та «не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації».
Свої дії Замовник мотивує наступним: «27 жовтня 2025 року підчас розгляду пропозиції ТОВ «Макон транс екскавація» на відповідність вимогам тендерної документації виявлені невідповідності.»… «В пропозиції учасника ТОВ «Макон транс екскавація» виявлені невідповідності:
- Згідно Додатку 2 та Додатку 6 до Тендерної документації, а саме «Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки (- виконання робіт на висоті більше 1,3м; - демонтаж будинків, споруд) або Декларація відповідності МТБ вимогам законодавства з питань охорони праці (- виконання робіт на висоті більше 1,3м;- демонтаж будинків, споруд) відсутній дозвіл на виконання робіт демонтаж будинків, споруд.
Посилаючись на Постанову КМУ від 19 квітня 2022р. №474 «Про затвердження Порядку виконання робіт з демонтажу об’єктів, пошкоджених або зруйнованих внаслідок надзвичайних ситуацій, воєнних дій або терористичних актів», цей Порядок визначає механізм виконання робіт з демонтажу будівель і споруд або їх частин, пошкоджених або зруйнованих внаслідок надзвичайних ситуацій, воєнних дій або терористичних актів, на підставі відповідних рішень, прийнятих за результатами обстеження відповідно до Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2017 р. №257.
Але, дія цього положення не поширюється на демонтаж об’єктів, що проводиться під час виконання робіт з нового будівництва, реставрації, реконструкції та капітального ремонту, а також на аварійно-рятувальні та інші невідкладні роботи, передбачені Кодексом цивільного захисту України.»

Товариство з обмеженою відповідальністю «МАКОН ТРАНС ЕКСКАВАЦІЯ» (далі – Скаржник) не погоджується з рішеннями Замовника та вважає, що його дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі», норми діючого законодавства, права і законні інтереси Скаржника з наступних підстав.

Скаржник зазначає, що:
- Додатком 2 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації встановлена вимога надання в складі тендерної пропозиції учасника: «Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки (- виконання робіт на висоті більше 1,3м; - демонтаж будинків, споруд), або Декларація відповідності МТБ вимогам законодавства з питань охорони праці (- виконання робіт на висоті більше 1,3м; - демонтаж будинків, споруд)»;
- Додатком 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації встановлена вимога надання в складі тендерної пропозиції учасника: «Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки (- виконання робіт на висоті більше 1,3м; - демонтаж будинків, споруд), або Декларація відповідності МТБ вимогам законодавства з питань охорони праці ( - виконання робіт на висоті більше 1,3м; - демонтаж будинків, споруд)»
Скаржник зазначає, що ні Додатком 2, ні Додатком 6, ні тендерною документацією в цілому не встановлена вимога відповідності Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або Декларації відповідності МТБ вимогам законодавства з питань охорони праці – Кодексу цивільного захисту України.
В складі тендерної пропозиції Скаржник надав:
- документ «Дозвіл МТЕ 2.pdf» (скановану копію Дозволу Державної служби України з питань праці), яким передбачено виконання робіт підвищеної небезпеки «Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин» (пункт 3 Дозволу);
- документ «декларація новая 2025.pdf» (скановану копію Декларації відповідності МТБ вимогам законодавства з питань охорони праці), яким передбачено виконання робіт підвищеної небезпеки «Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра» (пункт 2, стор. 5 Декларації).
Таким чином, Скаржник вважає, що в повній мірі виконав вимоги Додатку 2 та Додатку 6 до тендерної документації в частині надання підтверджуючих документів, передбачених вимогами тендерної документації.
При відміні тендерної пропозиції Скаржника, Замовником були порушені положення статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципи:
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Через порушення Замовником норм чинного законодавства в сфері публічних закупівель, порушено майнові права та інтереси Скаржника.
Вважаємо, що порушені Замовником права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені лише шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАКОН ТРАНС ЕКСКАВАЦІЯ» та повернення пропозиції Скаржника на кваліфікацію.
Виходячи з вищевикладеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», положеннями «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та Конституцією України

ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень Замовником Закону в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАКОН ТРАНС ЕКСКАВАЦІЯ».
3. Зобов’язати Замовника скасувати протокол №918 від 27.10.2025 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою.
4. Зобов’язати Замовника поновити на кваліфікацію тендерну пропозицію ТОВ «МАКОН ТРАНС ЕКСКАВАЦІЯ» .

Додатки:
1. Протокол №918 від 27.10.2025 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою;
2. Додаток 2 Технічні вимоги;
3. Додаток 6 Перелік документів та або інформації, які подаються учасником процедури;
4. Документ «декларація новая 2025.pdf»;
5. Документ «Дозвіл МТЕ 2.pdf»
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника