-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з технічного огляду та випробувань засобів вимірювальної техніки (манометри, сигналізатори газу, лічильники, інша вимірювальна техніка медичного призначення))
Завершена
1 603 512.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
07.10.2025 17:03 - 02.11.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
5da9dd38749145ccad3aa0c6ec4e1f9b
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-07-014059-a.b1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1-Скарга.pdf 10.10.2025 16:23
- Додаток №2 до ТД (Технічні та якісні характеристики).docx 10.10.2025 16:23
- П-132-2024 ДП ПОЛТАВАСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ.PDF 10.10.2025 16:23
- Додаток №1 до ТД (Проєкт Договору).docx 10.10.2025 16:23
- 1-Скарга.docx 10.10.2025 16:23
- 9-Свідоцтво про уповноваження-атестат акредитації.pdf 10.10.2025 16:23
- sign.p7s 10.10.2025 16:24
- рішення від 14.10.2025 № 15491.pdf 14.10.2025 16:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.10.2025 № 15883.pdf 22.10.2025 11:23
- рішення від 21.10.2025 № 15883.pdf 24.10.2025 12:13
- Пояснення по суті Скарги.pdf 15.10.2025 15:25
- Пояснення по суті Скарги.docx 15.10.2025 15:25
- Лист про внесення змін до ТД від 13.10.2025.pdf 15.10.2025 15:25
- Додаток №2 до ТД (Технічні та якісні характеристики) – НОВА РЕДАКЦІЯ 29.10.25.docx 29.10.2025 12:40
- Перелік змін – 29.10.25.docx 29.10.2025 12:40
- Додаток №1 до ТД (Проєкт Договору) – НОВА РЕДАКЦІЯ 29.10.25.docx 29.10.2025 12:40
- Тендерна документація - Послуги – НОВА РЕДАКЦІЯ 29.10.25.docx 29.10.2025 12:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.10.2025 16:36
Дата розгляду скарги:
21.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.10.2025 16:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.10.2025 12:13
Дата виконання рішення Замовником:
29.10.2025 12:40
Коментар замовника щодо усунення порушень:
За Рішенням АМКУ № 15883-р/пк-пз від 21.10.2025 р. Замовником були внесені зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з технічного огляду та випробувань засобів вимірювальної техніки (манометри, сигналізатори газу, лічильники, інша вимірювальна техніка медичного призначення)), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-10-07-014059-a, з метою усунення порушень.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d69c8832ccf945048c03627ce89354a6
Заголовок пункту скарги:
Виключення можливості залучення субпідрядника.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
В Таблиці «Параметри та вимоги» додатку 2 до ТД Замовник зазначив вимогу: «…1. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати Свідоцтво про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології, видане Учаснику Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, дійсне на дату подання тендерної пропозиції, разом із Додатком до цього Свідоцтва, в якому повинно бути зазначено всі категорії засобів вимірювальної техніки, що підлягають повірці згідно з предметом закупівлі…»
За таких вимог участь у закупівлі можуть брати лише ті учасники які мають діюче свідоцтво про уповноваження з додатком до цього свідоцтва, в якому зазначені всі категорії засобів вимірювальної техніки відповідно додатку 2.
Скаржник не може брати участь у закупівлі, оскільки в додатках до його Свідоцтв про уповноваження (Свідоцтва додаються як доказ) не зазначені всі категорії засобів вимірювальної техніки відповідно додатку 2, а саме:
9 Повірка радіометрів послуга 50
Для надання вищезазначених послуг Скаржник планує залучити субпідрядника який має діюче Свідоцтво про уповноваження з додатком до цього Свідоцтва в якому зазначена ця категорія засобів вимірювальної техніки (стор. 21 Категорія 58. Радіометри, радіометричні установки, дозиметри та вимірювачі потужності дози). (Свідоцтво додається як доказ).
Водночас у п. 5.3 проекту договору, який викладений у додатку 1 до ТД зазначено «…Виконавець надає Послуги власними силами та засобами, забезпечує належну якість наданих Послуг…».
На етапі виконання договору Скаржник не зможе залучити субпідрядника, так як повинен буде надавати послуги власними силами та засобами.
Такі вимоги додатку 2 до ТД та умови проекту договору який викладений у додатку 1 до ТД є дискримінаційними, так як виключають можливість залучення субпідрядника та унеможливлюють участь Скаржника у закупівлі.
За таких вимог участь у закупівлі можуть брати лише ті учасники які мають діюче свідоцтво про уповноваження з додатком до цього свідоцтва, в якому зазначені всі категорії засобів вимірювальної техніки відповідно додатку 2.
Скаржник не може брати участь у закупівлі, оскільки в додатках до його Свідоцтв про уповноваження (Свідоцтва додаються як доказ) не зазначені всі категорії засобів вимірювальної техніки відповідно додатку 2, а саме:
9 Повірка радіометрів послуга 50
Для надання вищезазначених послуг Скаржник планує залучити субпідрядника який має діюче Свідоцтво про уповноваження з додатком до цього Свідоцтва в якому зазначена ця категорія засобів вимірювальної техніки (стор. 21 Категорія 58. Радіометри, радіометричні установки, дозиметри та вимірювачі потужності дози). (Свідоцтво додається як доказ).
Водночас у п. 5.3 проекту договору, який викладений у додатку 1 до ТД зазначено «…Виконавець надає Послуги власними силами та засобами, забезпечує належну якість наданих Послуг…».
На етапі виконання договору Скаржник не зможе залучити субпідрядника, так як повинен буде надавати послуги власними силами та засобами.
Такі вимоги додатку 2 до ТД та умови проекту договору який викладений у додатку 1 до ТД є дискримінаційними, так як виключають можливість залучення субпідрядника та унеможливлюють участь Скаржника у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
П-132-2024 ДП ПОЛТАВАСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ.PDF
-
Повʼязаний документ:
П-132-2024 ДП ПОЛТАВАСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ.PDF
-
-
Назва доказу:
Додаток №2 до ТД (Технічні та якісні характеристики).docx
-
Повʼязаний документ:
Додаток №2 до ТД (Технічні та якісні характеристики).docx
-
-
Назва доказу:
Додаток №1 до ТД (Проєкт Договору).docx
-
Повʼязаний документ:
Додаток №1 до ТД (Проєкт Договору).docx
-
-
Назва доказу:
9-Свідоцтво про уповноваження-атестат акредитації.pdf
-
Повʼязаний документ:
9-Свідоцтво про уповноваження-атестат акредитації.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Скаржник просить зобов’язати замовника виключити дискримінаційну вимогу зазначену у додатку 2 до ТД, щодо надання Свідоцтво про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології, видане саме Учаснику. А також, дискримінаційні умови проекту договору який викладений у додатку 1 до ТД у частині п. 5.3 що Виконавець надає послуги тільки власними силами та засобами.
Запити Органу оскарження
Номер:
be8a9a9a7efb41b0ae092c3e33ad7f90
Тема запиту:
Пояснення по суті скарги
Текст запиту:
Замовником розглянуто скаргу ПП «НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ «ЮГ», та на вимогу рішення АМКУ №15491-р/пк-пз від 14.10.2025 надсилаємо в електронному вигляді органу оскарження відповідні пояснення, інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі шляхом розміщення їх у вигляді файлу в "pdf" форматі (а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту) на веб-портал Уповноваженого органу надається пояснення по суті:
Щодо скарги повідомляємо наступне:
07 жовтня 2025 року Комунальною установою «Одеська обласна база спеціального медично постачання» було оголошено відкриті торги з особливостями за кодом ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з технічного огляду та випробувань засобів вимірювальної техніки (манометри, сигналізатори газу, лічильники, інша вимірювальна техніка медичного призначення)) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-07-014059-a). Разом з оголошенням про закупівлю було опубліковано Тендерну документацію (з додатками), затверджену протоколом Уповноваженої особи №б/н від 09.10.2025 року. Зазначена процедура закупівлі проводилась Комунальною установою «Одеська обласна база спеціального медично постачання» як централізованою закупівельною організацією в інтересах Замовника - КНП «ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ І МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ» ООР». Відповідно до ст. 21 Постанови КМУ №1216 від 27 грудня 2018 року, Замовник самостійно визначає потребу в закупівлі товарів, послуг (крім поточного ремонту) та у своєму річному плані закупівель визначає предмети закупівлі, в тому числі інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики закупівлі, яку планує здійснити через централізовану закупівельну організацію. Така інформація надходить до централізованої закупівельної організації через електронну систему закупівель, що в свою чергу передбачено «Регламентом взаємодії ЦЗО та Замовником», який погоджений Департаментом охорони здоров’я ОВА. ЦЗО отримує вищевказану інформації від Замовника з рядком річного плану. Зазначена інформація міститься в електронній системі закупівель за ідентифікатором плану закупівлі - UA-P-2025-09-24-006042-a.
13.10.2025 року було отримано Лист б/н від 13.10.2025 року від КНП «ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ І МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ» ООР» «Щодо внесення змін за ініціативою Замовника» (додається).
З урахуванням інформації викладеної вище, Замовником будуть зроблені відповідні зміни на підставі рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке буде прийняте 21.10.2025 о 10:00.
Додаток:
1. Лист б/н від 13.10.2025 року від КНП «ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ І МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ» ООР» «Щодо внесення змін за ініціативою Замовника».
Дата опублікування:
15.10.2025 15:25