-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (персональний нагрудний відеореєстратор)
Завершена
633 866.67
UAH з ПДВ
Період оскарження:
07.10.2025 16:05 - 12.10.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА Щодо скасування рішення уповноваженої особи Головного управління Національної поліції в Одеській області №223/4 від 11.11.2025р. стосовно визнання переможцем учасника ТОВ «СПЕКТР-8», код ЄДРПОУ 45195691
Номер:
a9f44ad663814b3b94be6fb170b07364
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-07-012383-a.c2
Назва:
ВИМОГА Щодо скасування рішення уповноваженої особи Головного управління Національної поліції в Одеській області №223/4 від 11.11.2025р. стосовно визнання переможцем учасника ТОВ «СПЕКТР-8», код ЄДРПОУ 45195691
Вимога:
ВИМОГА
Щодо скасування рішення уповноваженої особи Головного управління Національної поліції в Одеській області №223/4 від 11.11.2025р. стосовно визнання переможцем учасника ТОВ «СПЕКТР-8», код ЄДРПОУ 45195691 та прийняття рішення укласти договір про закупівлю Товару за державні кошти на суму 592 000,00 гривень з ПДВ.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.pdf.p7s 13.11.2025 23:46
- ВИМОГА.pdf 13.11.2025 23:46
- Протокол № 226-3 від 14.11.2025.docx 14.11.2025 11:21
Дата подачі:
13.11.2025 23:47
Вирішення:
Шановний Учаснику, Замовником розглянуто Вашу вимогу.
Повідомляємо, що вона не підлягає задоволенню з таких підстав.
У Додатку 3 тендерної документації встановлено, що у складі пропозиції Учасник повинен надати: паспорт/інструкцію українською мовою, копію сертифікату відповідності та/або декларації відповідності, а також порівняльну таблицю, що підтверджує відповідність запропонованого товару вимогам Замовника.
Тендерна документація не містить вимоги, що всі технічні характеристики повинні бути зазначені виключно у паспорті виробу або що підтвердження таких характеристик має здійснюватися лише через паспорт.
Порівняльна таблиця є складовою пропозиції та є допустимим документом для підтвердження технічних характеристик товару, якщо інформація в ній не суперечить іншим наданим документам.
Також, тендерна документація не передбачала обов’язку Учасника надавати сертифікат відповідності саме вимогам Технічного регламенту радіообладнання або іншим нормативним документам, на які Ви посилаєтесь у своїй вимозі.
Отже, наведені у Вашій вимозі доводи щодо відсутності певних характеристик у паспорті виробу та щодо ненадання документів, не передбачених тендерною документацією, не є підставами для відхилення пропозиції.
Таким чином, рішення Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ «СПЕКТР-8» не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», із змінами та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», із змінами, а вимога Учасника не підлягає задоволенню
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА про неправомірне відхилення Головним управлінням Національної поліції в Одеській області пропозиції скаржника та порушення законодавства з питань публічних закупівель під час проведення відкритих торгів з особливостями
Номер:
a478dd49ce5c40669590651d9e507234
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-07-012383-a.c1
Назва:
СКАРГА про неправомірне відхилення Головним управлінням Національної поліції в Одеській області пропозиції скаржника та порушення законодавства з питань публічних закупівель під час проведення відкритих торгів з особливостями
Скарга:
Підстава відхилення, зазначена Замовником: «Учасником не надано у складі пропозиції копію сертифікату відповідності та/або декларації відповідності на підтвердження якості товару». Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є неправомірним, необґрунтованим та суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель. Скаржник надав у складі тендерної пропозиції Сертифікат експертизи типу, виданий акредитованим органом з оцінки відповідності. Цей документ є достатнім та обов'язковим для запропонованого товару.
Пов'язані документи:
Учасник
- 2021 УЧН Х5В, Х6В.pdf 28.10.2025 20:31
- Скарга АМКУ .pdf 28.10.2025 20:31
- Скарга АМКУ .pdf.p7s 28.10.2025 20:31
- sign.p7s 28.10.2025 20:32
- рішення від 30.10.2025 № 16306.pdf 30.10.2025 16:51
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.11.2025 № 16666.pdf 07.11.2025 15:24
- рішення від 06.11.2025 № 16666.pdf 11.11.2025 12:19
- Пояснення в АМКУ.pdf 03.11.2025 10:36
- Поясненя в АМКУ.doc 03.11.2025 10:36
- рішення АМКУ від 16.06.2025 № 9541.pdf 03.11.2025 10:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.10.2025 20:42
Дата розгляду скарги:
06.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.10.2025 16:51
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
11.11.2025 12:20
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c94ace267e0040a687edc1f015df4249
Заголовок пункту скарги:
Скарга про неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Підстава відхилення, зазначена Замовником: «Учасником не надано у складі пропозиції копію сертифікату відповідності та/або декларації відповідності на підтвердження якості товару». Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є неправомірним, необґрунтованим та суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель. Скаржник надав у складі тендерної пропозиції Сертифікат експертизи типу, виданий акредитованим органом з оцінки відповідності. Цей документ є достатнім та обов'язковим для запропонованого товару. Сертифікат експертизи типу є різновидом Сертифіката відповідності та належить до категорії Документів про оцінку відповідності. Наданий документ підтверджує відповідність типу товару суттєвим вимогам Технічного регламенту і повністю задовольняє вимогу Замовника про надання «сертифікату відповідності та/або декларації відповідності». Що стосується відсутності декларації відповідності, Скаржник наголошує на тому, що в тендерній документації у вимогах зазначено «сертифікат відповідності та/або декларація відповідності», що дає вибір Учаснику. Сполучник «та/або» свідчить що учасник міг надати або сертифікат або декларацію. Наша пропозиція виконала цю умову, подавши Сертифікат експертизи типу, який законно підтверджує відповідність.
×
-
Назва доказу:
Сертифікат експертизи типу №UA.R.TR.052.246-21
-
Повʼязаний документ:
2021 УЧН Х5В, Х6В.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
• Скасувати Протокол № 211/2 від 23.10.2025 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НК ІТ-ПРОЕКТ». • Здійснити повторний розгляд тендерної пропозиції ТОВ «НК ІТ-ПРОЕКТ» на відповідність вимогам тендерної документації, визнавши наданий Сертифікат експертизи типу належним підтвердженням відповідності товару вимогам Замовника та чинного законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
9d5532f08ebc4066b3f0ad3bd49ec46b
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне незастосування пункту 43 Особливостей
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відхилення за пп. 2 п. 44 Особливостей правомірне лише, якщо товар не відповідає технічним характеристикам. Оскільки Сертифікат експертизи типу підтверджує відповідність товару всім регуляторним вимогам (включаючи технічні), невідповідність є виключно документальною (формальною відмінністю в назві наданого документа). Замовник, виявивши, що наданий документ, хоч і підтверджує відповідність, але не має точної назви, зазначеної в ТД, був зобов'язаний надати Скаржнику можливість для виправлення протягом 24 годин. Невиконання Замовником вимог пункту 43 Особливостей, зокрема, ненадання права на усунення невідповідностей документального характеру, є самостійною підставою для скасування його рішення про відхилення, що підтверджується сталою практикою Колегії АМКУ (зокрема, Узагальненням практики розгляду скарг щодо пунктів 43 та 44 Особливостей, затвердженим 13.02.2025 р.).
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Встановити порушення Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: • Підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель у частині неправомірного відхилення тендерної пропозиції за неіснуючими технічними невідповідностями. • Пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель у частині незастосування права на усунення невідповідностей документального характеру.
Запити Органу оскарження
Номер:
244673fcb71e419cae45dbcc0302f6e2
Тема запиту:
Пояснення ГУНП в Одеській області
Текст запиту:
07.10.2025 Головним управлінням Національної поліції в Одеській області оприлюднено повідомлення про проведення закупівлі UA-2025-10-07-012383-a за кодом ДК 021:2015: 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (персональний нагрудний відеореєстратор).
До Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель надійшла скарга від ТОВ «НК ІТ-ПРОЕКТ» (код ЄДРПОУ: 33786763) від 28 жовтня 2025 № UA-UA-2025-10-07-012383-a.c1 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі.
У зв’язку з чим надаємо наступне пояснення.
Щодо пункту 1 скарги зазначаємо.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано Сертифікат експертизи типу (модуль В), водночас тендерною документацією чітко передбачено вимогу надати сертифікат відповідності та / або декларацію відповідності на підтвердження якості товару.
Сертифікат експертизи типу (модуль В) і Сертифікат відповідності є різними за суттю, змістом та юридичною природою документами, які не є взаємозамінними.
Відповідно до ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» сертифікат відповідності чітко визначено як документ про відповідність натомість сертифікат експертизи типу (модуль В) – це документ, який підтверджує, що тип (зразок) продукції пройшов перевірку на відповідність технічному регламенту, яка є лише частиною процедури оцінки відповідності і не є сертифікатом відповідності у розумінні законодавства.
Тобто сертифікат експертизи типу лише засвідчує проходження певного етапу оцінки (типового зразка) і не замінює сертифікат відповідності або декларацію відповідності, які підтверджують безпосередню відповідність продукції, що постачається.
Таким чином, наданий документ не є документом, який відповідає вимогам тендерної документації, оскільки не підтверджує відповідність конкретного товару технічним регламентам.
Щодо неможливості застосування пункту 43 Особливостей.
Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178, замовник може надати учаснику 24 години для виправлення невідповідностей у поданих документах, однак це правило не поширюється на випадки відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Оскільки сертифікат експертизи типу не є належним документом про відповідність технічним регламентам, тобто фактично відсутній документ, який підтверджує технічну відповідність, така невідповідність не може бути усунена в межах 24 годин.
Це узгоджується із висновками АМКУ викладеними у рішенні № 9541-р/пк-пз від 16.06.2025 відповідно до яких відхилення пропозиції учасника через відсутність сертифіката відповідності у складі пропозиції визнано правомірним.
Доводи Скаржника про нібито порушення Замовником принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», є безпідставними та не підтверджуються жодними доказами.
Щодо принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій
Замовник здійснював розгляд тендерних пропозицій виключно в межах вимог тендерної документації та чинного законодавства.
У складі пропозиції Скаржника був наданий сертифікат експертизи типу, який не є сертифікатом відповідності у розумінні Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
Оскільки тендерною документацією чітко встановлено вимогу надати сертифікат відповідності та/або декларацію відповідності, Замовник правомірно констатував невиконання учасником цієї умови.
Рішення про відхилення пропозиції прийнято на підставі об’єктивних фактів і не є проявом суб’єктивного чи дискримінаційного підходу.
Щодо принципу максимальної економії та ефективності використання коштів.
Економія бюджетних коштів не може досягатися шляхом прийняття до розгляду пропозицій, що не відповідають встановленим законодавством та тендерною документацією вимогам.
Основним критерієм є законність і дотримання принципу належної оцінки відповідності, а не лише ціновий показник.
Визнання переможцем учасника, який не підтвердив відповідність продукції технічним регламентам, створило б ризики поставки товару, що не допускається до обігу, що суперечить меті публічних закупівель і могло б призвести до порушення бюджетної дисципліни.
Щодо принципу добросовісної конкуренції серед учасників.
Усі учасники перебували в рівних умовах та мали можливість подати документи, які відповідають вимогам тендерної документації.
Інші учасники надали належні документи (сертифікати відповідності та/або декларації відповідності), що підтверджують відповідність товару технічним регламентам, тоді як Скаржник цього не зробив.
Тому, твердження про порушення принципу добросовісної конкуренції є безпідставним, оскільки різниця у результатах є наслідком різного рівня виконання вимог, а не дискримінаційних дій Замовника.
Враховуючи вище зазначене, підстав для задоволення скарги немає, а рішення про відхилення пропозиції Скаржника є правомірним та таким, що відповідає принципам здійснення публічних закупівель.
Додаток: Рішення АМКУ № 9541-р/пк-пз від 16.06.2025.
Дата опублікування:
03.11.2025 10:36