• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Газ природній

на опалюваний період 2018 року

Завершена

940 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 31.10.2018 12:43 - 12.11.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА про усунення порушень

Номер: 339943d066cc4979bd4ef9b38e9009a5
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-31-000732-c.b1
Назва: ВИМОГА про усунення порушень
Вимога:
На підставі протоколу засідання тендерного комітету Хотинської центральної районної лікарні (надалі – Замовник) №47 від 20.11.2018 визнано переможцем та акцептовано пропозицію учасника ТОВ «Чернівцігаз збут» (надалі – Учасник). Разом з цим, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації. Учасник надав довідку про працівників, яка видана 11.09.2018 року, довідку про ліцензію від 07.08.2018, довідку про матеріально-технічну базу від 11.09.2018 року. Зазначені довідки були видані раніше дати оприлюднення оголошення про процедуру закупівлі. Відповідно розділу 3 п 1 замовником вимагаласькопія чинного договору із Публічним акціонерним товариством “УКРТРАНСГАЗ” на зберігання (закачування, зберігання, відбір) природного газу.Однак, у зв’язку зі зміною типу акціонерного товариства «УКРТРАНСГАЗ» з публічного на приватне згідно рішення акціонера ПАТ «УКРТРНАСГАЗ» від 21.05.2018 № 186 та затвердження акціонером нової редакції статуту ПАТ «УКРТРНАСГАЗ» до договору на зберігання природного газу не внесено зміни відповідно п 12.6 зазначеного договору, що свідчить про недійсність наданого Учасникомзазначеного договору зберігання природного газу та не виконано вимоги Замовника
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно наданих довідок про працівників, видана 11.09.2018 року, про ліцензію від 7.08.2018 року, про матеріально-технічну базу від 11.09.2018 року, які були видані раніше дати оприлюднення оголошення про процедуру закупівлі. В тендерній документації Хотинської ЦРЛ не було зазначено, що дані довідки повинні були бути видані не раніше дати оприлюднення процедури відкритих торгів. Тендерним комітетом прийнято рішення вважати порушення формальними та несуттєвими. У відповідності до розділу 3 п. 1 тендерної документації замовником вимагалась копія чинного договору із ПАТ « УКРТРАНСГАЗ» на зберігання ( закачування, зберігання, відбір) природного газу та копія чинного договору із ПАТ « УКРТРАНСГАЗ» на транспортування природного газу. Дана вимога була виконана учасником ТОВ «Чернівцігаз збут». Тендерною документацією не вимагались дані договори із усіма наявними додатками . Повідомлення про зміну типу акціонерного товариства не передбачає відміну або зміну істотних умов Договору на транспортування природного газу та Договору на зберігання природного газу. Крім того, зміна організаційно-правової форми власності з ПАТ «Укртрансгаз» в АТ «Укртрансгаз» не створює ніяких юридичних наслідків для нас як для замовників. Згідно з Законом про електронні документи та електронний документообіг, електронний цифровий підпис може використовуватися для ідентифікації автора. Основне ж призначення електронного цифрового підпису – це ідентифікація клієнта. Електронна система закупівель містить різні способи ідентифікації учасника, а також технічні стандарти забезпечують збереження та належний захист усієї інформації, що надходить від учасників, саме тому для забезпечення ідентифікації учасника використання електронного цифрового підпису не є обов'язковим в усіх випадках. З огляду на те, що подані учасниками пропозиції автоматично допускаються до оцінки, замовник відхиляє тендерні пропозиції виключно з підстав, передбачених у ст. 30 «Закону про публічні закупівлі» зокрема, у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. З цього слідує, що сама по собі відсутність ЕЦП учасника не є підставою для відхилення його тендерної пропозиції, крім випадків, якщо така вимога встановлена в тендерній документації . В тендерній документації Хотинської ЦРЛ не вимагалось накладання ЕЦП на тендерну пропозицію. У підсумку, повідомляємо Вам, що тендерним комітетом вже здійснено кваліфікацію учасника ТОВ «Чернівцігаз збут» та проведено всі необхідні процедури щодо визнання переможця торгів на електронному майданчику - ідентифікатор закупівлі UA-2018-10-31-000732-c – набула статусу «Пропозиції розглянуті». Разом з тим, відхилення тендерних пропозицій відбувається на підставі ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Перелік підстав, який наведений у статті 30 є вичерпним і не передбачає права замовника відхиляти тендерну пропозицію суб’єкта господарювання, якого вже визнано переможцем та щодо якого прийнято рішення про намір укласти з ним договір, якщо переможець не відмовився від підписання договору та надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону.
Статус вимоги: Відхилено