• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Столові прибори для створення кулінарного ХАБу в рамках навчально-практичного центру Кухар. Кондитер. Майстер ресторанного обслуговування «АРТФУДцентр»

Завершена

222 060.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 07.10.2025 15:34 - 12.10.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Скасування протокольного рішення про визнання переможця

Номер: 07484c2d50164b199ab61e2d3d2a9c0c
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-07-011349-a.c2
Назва: Скасування протокольного рішення про визнання переможця
Вимога:
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "Технопарк плюс" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі «Столові прибори для створення кулінарного ХАБу в рамках навчально-практичного центру Кухар. Кондитер. Майстер ресторанного обслуговування «АРТФУДцентр»», код ДК 021:2015 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування, ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-07-011349-a, а саме: 1. не вказано країну походження товару в документі «Таблиця 1 технічна специфікація.pdf» таблиця 1 пункт 7 2. не завірені скан-копії документів відповідно до ДСТУ 4163:2020, 3. відсутній гарантійний лист відповідно до пп. 2.6. п.2 Додатку № 1 до тендерної документації. 4. помилка у назві гарантійного листа щодо терміну гарантії. Згідно пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи вище викладене Учасник на усунення невідповідності : «не завірені скан-копії документів відповідно до ДСТУ 4163:2020» надав в складі пропозиції документи які не відповідають стандарту ДСТУ 4163:2020, вказаний стандарт встановлює наступні реквізити: 1. Гриф засвідчення копії Згідно з оригіналом 2. Підпис відповідальної особи • Розшифрування підпису: ініціали та прізвище • Посада особи 3. Дата засвідчення копії 4. Печатка (якщо підприємство/організація її використовує) Із завантажених документів УЧАСНИКА не вбачається саме «дати засвідчення копії» Також, згідно гарантійного листа Учасника, щодо терміну гарантії, Учасник зазначив, що гарантійний термін на товар становить « не менше» 12 (дванадцяти) місяці. Тобто, не можна точно сказати який саме гарантійний термін у запропонованого товару Учасником 12, місяців, 24 місяців , чи 36 місяців, оскільки словосполучення «не менше» цієї технічної характеристики не конкретизує. Згдідно п.2 Додатку 4 ТД» Назва, опис технічних вимог, які пропонуються Учасником (повинні містити чіткі цифрові значення, без слів «приблизно», «не менше», «менше» та ін., країну походження товару)» Враховуючи вище викладене просимо скасувати протокольне рішення про визнання ТОВ "Технопарк плюс" переможцем у закупівлі UA-2025-10-07-011349-a
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до повідомлення, отриманого на е-маіІ адресу замовника від офіційного майданчику публічних закупівель https://public-bid.com.ua/ у рамках публічної закупівлі Державного професійно-технічного навчального закладу «Криворізький навчально-виробничий центр» за ідентифікатором UA-2025-10-07-011349-a «Столові прибори для створення кулінарного ХАБу в рамках навчально-практичного центру Кухар. Кондитер. Майстер ресторанного обслуговування «АРТФУДцентр», ТОВ «МЕДІКС ГЛОБАЛ ГРУП» 21.10.2025 15:58 подана вимога на кваліфікацію, в рамках якої учасник не погоджується з рішенням Замовника про кваліфікацію ТОВ «Технопарк плюс» переможцем процедури закупівлі. У відповідь на вимогу ТОВ «МЕДІКС ГЛОБАЛ ГРУП» від 21.10.2025 про кваліфікацію ТОВ «Технопарк плюс» переможцем процедури закупівлі, повідомляю наступне: Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості). Особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (пункт 1 Особливостей). Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону проводять закупівлі з урахуванням Особливостей та дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом (пункт 3 Особливостей). Відповідно до п. 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Основні вимоги до змісту та складу тендерної документації визначено частиною другою статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація, серед іншого, повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв, передбачених статтею 16 Закону, а також інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. В той же час, за змістом п. 3 ч.2 ст. 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби ‒ плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону. Відповідно до частини першої статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Відповідно до статті 1 Закону технічна специфікація до предмета закупівлі – встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити, зокрема, іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Підставами для вимоги про самостійне скасування Замовником рішення вказано порушення останнім законодавства в сфері публічних закупівель, таких як: 1. Відсутність країни походження товару в документі «Таблиця 1 технічна специфікація.pdf» таблиця 1 пункт 7 2. 2. не завірені скан-копії документів відповідно до ДСТУ 4163:2020, 3. відсутній гарантійний лист відповідно до пп. 2.6. п.2 Додатку № 1 до тендерної документації. 4. помилка у назві гарантійного листа щодо терміну гарантії Відтак, відповідно до Додатку №4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація» встановлено вимоги до столових приборів для створення «кулінарного ХАБу навчально-практичного центру Кухар. Кондитер. Майстер ресторанного обслуговування «АРТФУДцентр» (ДК 021: 2015 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування), зокрема в ТД замовником ДПТНЗ «КНВЦ» було встановлено іншу вимогу самостійного підтвердження учасниками технічних характеристик та вимог, таких як: «учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1, яка містить в собі чіткі цифрові значення, без слів «приблизно», «не менше», «менше» та ін., країну походження товару». В рамках даної закупівлі за ідентифікатором UA-2025-10-07-011349-a уповноваженою особою у сфері публічних закупівель ДПТНЗ «КНВЦ» під час розгляду ТП ТОВ «Технопарк плюс» було встановлено невідповідності в документах Пропозиції зазначеної учасником, що визначені пунктом 43 Особливостей у зв’язку з чим затверджено вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі «Столові прибори для створення кулінарного ХАБу в рамках навчально-практичного центру Кухар. Кондитер. Майстер ресторанного обслуговування «АРТФУДцентр»», код ДК 021:2015 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування, ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-07-011349-a, а саме: вказати країну походження товару в документі «Таблиця 1 технічна специфікація.pdf» таблиця 1 пункт 7, завірити скан-копії документів відповідно до ДСТУ 4163:2020, надати гарантійний лист відповідно до пп. 2.6. п.2 Додатку № 1 до тендерної документації, виправити помилку у назві гарантійного листа щодо терміну гарантії. Невідповідність тендерної пропозиції вимогам встановленим тендерною документацією знаходить своє відображення в протокольному рішенні (протоколі) №247 від 17.10.2025. Слід зазначити, що за нормами Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням пункту 43 Особливостей, слідує, що: у випадку коли замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник протокольним рішенням (протоколом) №247 від 17.10.2025, надав право учаснику та можливість реалізувати своє право на участь у закупівлі і виправлення наведених вище невідповідностей, оскільки, в розумінні пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону, практичною реалізацією з боку учасника такого права -є дії ТОВ «Технопарк плюс» (на стадії кваліфікації учаників), що спрямовані на виконання вищезазначеної вимоги Замовника про усунення невідповідностей та самостійне внесення Учасником закупівлі змін до ТП. Вказані дії виразились в т.ч. у поданій учасником ТОВ «Технопарк плюс» змін (оновленої) ТП та наданням уточнених документів із зазначенням інформації про підставку для столових приборів країни виробника Німеччина в таблиці 1 пункту 7 «Таблиця 1 технічна специфікація.pdf». Крім того, на виконання вимоги про усунення невідповідностей, учасником було подано оновлений гарантійний лист відповідно до пп. 2.6. п.2 Додатку № 1 до тендерної документації та виправлено помилку у назві гарантійного листа щодо терміну гарантії, зокрема в частині найменування документу, вимоги до якого ставились замовником. Зокрема, ТОВ «Технопарк плюс» на виконання вимоги встановленої у ТД, було надано технічну специфікацію та гарантійний лист, вимога щодо невідповідності назви строку гарантії якого і ставилась Замовником у ТД та повідомленні про усунення невідповідностей оформлених протоколом №247 від 17.10.2025. За результатами розглянутих ТП, в т.ч. ТП ТОВ «Технопарк плюс», Замовником ДПТНЗ «КНВЦ» було прийнято протокольне рішення №254 від 20.10.2025 про визнання ТОВ «Технопарк плюс» переможцем процедури закупівлі «Столові прибори для створення кулінарного ХАБу в рамках навчально-практичного центру Кухар. Кондитер. Майстер ресторанного обслуговування «АРТФУДцентр»», код ДК 021:2015 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування, ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-07-011349-a та прийнято рішення про намір укласти договір. В частині питань, які стосуються гарантійних зобов’язань постачальника (виконавця) за договором про поставку, у яких приведені технічні, якісні та кількісних характеристики товару, слід зазначити, що п-п. 5.1-5.2 Додатку 5 до тендерної документації Договору, Постачальник надає гарантію на Товар встановлену виробником, але не менше 12 місяців з моменту підписання Сторонами накладної на передачу Товару. У випадку виявлення поломок Товару або недоліків в роботі Товару на період дії гарантійного терміну, Постачальник зобов’язується надіслати свого представника для ремонту або усунення таких недоліків не пізніше наступного дня з моменту повідомлення Покупцем про виявлення останніх, яке Покупець направляє Постачальнику в письмовому вигляді по факсу або електронній пошті. Виявлені поломки або недоліки повинні бути усунені Постачальником у мінімально можливий термін, але не більший ніж 3 календарних дні від дати повідомлення Покупцем про виявлення останніх, не враховуючи дату повідомлення. У випадку поломки Товару, Постачальник надасть Покупцеві заміну Товару, виконає його встановлення та налаштування на період ремонту. Строк заміни деталей Товару, ремонт яких неможливий, узгоджується Сторонами окремо. Таким чином, під час кваліфікаційної процедури при проведенні публічної закупівлі з особливостями за ідентифікатором UA-2025-10-07-011349-a, уповноваженою особою повно і всебічно враховано вимоги і потреби публічної закупівлі, з урахуванням та дотриманням основних принципів, що ставились для всіх суб’єктів профільним законом і Особливостями, в т.ч. з урахуванням узагальненої практики розгляду Антимонопольним комітетом України скарг щодо застосування замовниками положень пунктів 43 та 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування відповідно, прийнятої та опублікованої органом оскарження у сфері публічних закупівель від 24.02.2025. В той же час, окремо звертаю увагу, що ТОВ «МЕДІКС ГЛОБАЛ ГРУП», як учасник закупівлі, не використовував право на подання Замовнику ДПТНЗ «КНВЦ», в рамках публічної закупівлі з особливостями за ідентифікатором UA-2025-10-07-011349-a, вимоги надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, в розумінні абз.2 п. 46 Особливостей та не вказує підстави обґрунтування аномально низької ціни власної тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Скасування рішення Замовника про визнання ТОВ "Технопарк плюс" переможцем у закупівлі UA-2025-10-07-011349-a

Номер: 17fd67b0f63548d387f2ea069b4cc1e6
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-07-011349-a.c1
Назва: Скасування рішення Замовника про визнання ТОВ "Технопарк плюс" переможцем у закупівлі UA-2025-10-07-011349-a
Вимога:
Скасування рішення Замовника про визнання ТОВ "Технопарк плюс" переможцем у закупівлі UA-2025-10-07-011349-a
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: немає опису порушення
Дата скасування: 21.10.2025 15:57