-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
25П-338_45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи («Реконструкція об’єкту в Ізюмському районі Харківської області». Код програми 2000.UPG.CON.05.001.0635.)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 9 годин назад
325 650 000.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
07.10.2025 14:20 - 19.10.2025 00:00
Період оскарження(за результатами переможця):
11.12.2025 10:24 - 17.12.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Номер:
1722d99abde1434ab48483451541e64e
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-07-008711-a.c2
Назва:
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 4-Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам з питань охорони праці.pdf 14.11.2025 14:32
- 2-Вимога про усунення порушення.pdf 14.11.2025 14:32
- 9-Довідка щодо відповідного ступеня локалізації запропонованого товару ( на кожну позицію).pdf 14.11.2025 14:32
- 1-Електронний протокол відхилення пропозиції.pdf 14.11.2025 14:32
- СКАРГА.pdf 14.11.2025 14:32
- 3-Дозвіл державної служби з питань праці.pdf 14.11.2025 14:32
- 6-Лист ТОВ Техпромсервіс ЛТД стосовно дозвільних документів.pdf 14.11.2025 14:32
- 8-Сертифікат система управління якістю.PDF 14.11.2025 14:32
- 5-Лист розяснення державної служби з питань праці.pdf 14.11.2025 14:32
- 7-Додаток №3 до тендерної документації.pdf 14.11.2025 14:32
- sign.p7s 14.11.2025 14:35
- Пояснення до Скарги.pdf 22.11.2025 10:32
- рішення від 18.11.2025 № 17135.pdf 18.11.2025 16:12
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.11.2025 № 17513.pdf 26.11.2025 12:16
- рішення від 25.11.2025 № 17513.pdf 27.11.2025 11:58
- Пояснення по суті скарги 338.docx 20.11.2025 13:18
- Пояснення по суті скарги 338.docx 20.11.2025 16:10
- Пояснення по суті скарги 338.pdf 20.11.2025 16:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.11.2025 15:46
Дата розгляду скарги:
25.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.11.2025 16:12
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
27.11.2025 11:58
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d66c8cc03075478dbe5dad3684b5a40b
Заголовок пункту скарги:
Оскарження рішення про відхилення пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Згідно Протоколу тендерну пропозицію ТОВ «ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД» відхилено з наступних підстав: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Відповідно до інформації, розміщеної в частині І додатку № 3 до тендерної документації: Детальна інформація щодо обсягів робіт та устаткування міститься в Додатку 3.1 до тендерної документації «Відомість устаткування витрат Підрядника», Додатку 3.2 до тендерної документації «Відомість устаткування витрат Замовника», Додатку 3.7 до тендерної документації «Технічні вимоги до комплексу обладнання пропанової-холодильної установки осушки газу (УОГ)», що є невід’ємними частинами Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Проте Учасником у складі тендерної пропозиції не надано Частину І Додатку № 3 до тендерної документації з інформацією про запропонований учасником предмет закупівлі за формою цієї частини зі всіма її складовими, а саме відсутні Додаток 3.1, Додаток 3.2 та Додаток 3.7.
ТОВ «ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД» категорично не погоджується з наведеним вище рішенням з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України « Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості): замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей.
Абзацом 10 пункту 28 Особливостей чітко визначено, що перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, оформлюються двома окремими додатками до тендерної документації. У зазначених переліках замовник розміщує посилання на відповідні вимоги тендерної документації, якщо включення таких вимог до переліків у повному обсязі ускладнило б їх сприйняття.
Так, тендерна документація, затверджена протоколом від 17 жовтня 2025 року № 1008, номер процедури закупівлі 25П-338, у відповідності до вимог вищезазначених норм дійсно містить два додатки з вичерпним переліком документів, які учасник зобов’язаний надати у складі тендерної документації, та тих, що подаються переможцем закупівлі, зокрема, Додаток № 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної документації».
Додаток № 1 містить посилання на форми документів, що в обов’язковому порядку надаються учасниками, а саме: таблиця № 1 «Відомості про досвід виконання аналогічних договорів», таблиця № 2 «Відомості про матеріально-технічні ресурси», додаток № 5 «Опитувальник контрагента – юридичної особи», додаток № 6 «Опитувальник контрагента – фізичної особи», додаток № 1.1 форма «Лист щодо повноважень посадових осіб», інші форми гарантійних листів.
Пунктом 5 Розділу ІІ Додатку № 1 «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» чітко визначено, що на підтвердження відповідності запропонованих до надання послуг та/або виконання робіт (та товару (товарів) у їх складі, якщо це передбачено вимогами тендерної документації) заявленим у додатку № 3 до цієї тендерної документації технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, учасник надає частину І додатку № 3 до тендерної документації із інформацією про запропонований учасником предмет закупівлі за формою цієї частини зі всіма складовими та надає документи відповідно до вимог частини ІІ додатку № 3 до тендерної документації (у разі наявності частини в додатку).
Частина І додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» міститься на сторінках з 40-ої по 114-у тендерної документації, в той час як додатки №№ 3.1, 3.2, 3.7 розміщені в окремих файлах, та подання яких у складі тендерної пропозиції не передбачено жодною умовою документації.
ТОВ «ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД» повністю дотрималось усіх вимог тендерної документації, у тому числі тих, що стосуються пункту 5 Розділу ІІІ, пункту 5 Розділу ІІ Додатку № 1, надавши у складі тендерної пропозиції заповнену частину І Додатку № 3 (файл Додаток №3 до тендерної документації.pdf), а також усі необхідні документи, що вимагались частиною ІІ Додатку № 3 (у томи числі: файл Сертифікат система управління якістю.PDF, файл Довідка щодо відповідного ступеня локалізації запропонованого товару (на кожну позицію).pdf ).
Крім того, скаржник згідно абзаців 4, 5 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» подаючи тендерну пропозицію гарантував надання послуг (поставку товарів) на умовах, передбачених тендерною документацією.
У відповідності до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 29 Закону з урахуванням пункту 43 Особливостей.
Підпунктом 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідностей в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Скаржник вважає, що замовник у вимозі про усунення невідповідностей від 10 листопада 2025 року навмисно не витребував у ТОВ «ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД» надання заповнених додатків, що стали підставою формального відхилення учасника.
Відповідно до п. 46 Особливостей передбачено: інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Натомість, оприлюднений Замовником Протокол не містить жодного посилання на конкретні умови тендерної документації, яким не відповідає тендерна пропозиція ТОВ «ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД», чим порушено вимоги пункту 46 Особливостей.
Водночас , пункт 44 Особливостей чітко передбачає: відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 Особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі.
Таким чином, Скаржником було надано у спосіб та згідно вимог Документації усі документи на підтвердження відповідності технічним вимогам за предметом закупівлі, будь-які невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації у пропозиції Скаржника відсутні, а протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозицій UA-2025-10-07-008711-a від 13 листопада 2025 року є незаконним та необґрунтованим, внаслідок чого підлягає скасуванню.
Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, Замовник порушив вимоги статей 5, 22, 23 Закону, пункти 44, 46 Особливостей.
ТОВ «ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД» категорично не погоджується з наведеним вище рішенням з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України « Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості): замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей.
Абзацом 10 пункту 28 Особливостей чітко визначено, що перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, оформлюються двома окремими додатками до тендерної документації. У зазначених переліках замовник розміщує посилання на відповідні вимоги тендерної документації, якщо включення таких вимог до переліків у повному обсязі ускладнило б їх сприйняття.
Так, тендерна документація, затверджена протоколом від 17 жовтня 2025 року № 1008, номер процедури закупівлі 25П-338, у відповідності до вимог вищезазначених норм дійсно містить два додатки з вичерпним переліком документів, які учасник зобов’язаний надати у складі тендерної документації, та тих, що подаються переможцем закупівлі, зокрема, Додаток № 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної документації».
Додаток № 1 містить посилання на форми документів, що в обов’язковому порядку надаються учасниками, а саме: таблиця № 1 «Відомості про досвід виконання аналогічних договорів», таблиця № 2 «Відомості про матеріально-технічні ресурси», додаток № 5 «Опитувальник контрагента – юридичної особи», додаток № 6 «Опитувальник контрагента – фізичної особи», додаток № 1.1 форма «Лист щодо повноважень посадових осіб», інші форми гарантійних листів.
Пунктом 5 Розділу ІІ Додатку № 1 «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» чітко визначено, що на підтвердження відповідності запропонованих до надання послуг та/або виконання робіт (та товару (товарів) у їх складі, якщо це передбачено вимогами тендерної документації) заявленим у додатку № 3 до цієї тендерної документації технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, учасник надає частину І додатку № 3 до тендерної документації із інформацією про запропонований учасником предмет закупівлі за формою цієї частини зі всіма складовими та надає документи відповідно до вимог частини ІІ додатку № 3 до тендерної документації (у разі наявності частини в додатку).
Частина І додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» міститься на сторінках з 40-ої по 114-у тендерної документації, в той час як додатки №№ 3.1, 3.2, 3.7 розміщені в окремих файлах, та подання яких у складі тендерної пропозиції не передбачено жодною умовою документації.
ТОВ «ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД» повністю дотрималось усіх вимог тендерної документації, у тому числі тих, що стосуються пункту 5 Розділу ІІІ, пункту 5 Розділу ІІ Додатку № 1, надавши у складі тендерної пропозиції заповнену частину І Додатку № 3 (файл Додаток №3 до тендерної документації.pdf), а також усі необхідні документи, що вимагались частиною ІІ Додатку № 3 (у томи числі: файл Сертифікат система управління якістю.PDF, файл Довідка щодо відповідного ступеня локалізації запропонованого товару (на кожну позицію).pdf ).
Крім того, скаржник згідно абзаців 4, 5 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» подаючи тендерну пропозицію гарантував надання послуг (поставку товарів) на умовах, передбачених тендерною документацією.
У відповідності до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 29 Закону з урахуванням пункту 43 Особливостей.
Підпунктом 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідностей в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Скаржник вважає, що замовник у вимозі про усунення невідповідностей від 10 листопада 2025 року навмисно не витребував у ТОВ «ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД» надання заповнених додатків, що стали підставою формального відхилення учасника.
Відповідно до п. 46 Особливостей передбачено: інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Натомість, оприлюднений Замовником Протокол не містить жодного посилання на конкретні умови тендерної документації, яким не відповідає тендерна пропозиція ТОВ «ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД», чим порушено вимоги пункту 46 Особливостей.
Водночас , пункт 44 Особливостей чітко передбачає: відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 Особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі.
Таким чином, Скаржником було надано у спосіб та згідно вимог Документації усі документи на підтвердження відповідності технічним вимогам за предметом закупівлі, будь-які невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації у пропозиції Скаржника відсутні, а протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозицій UA-2025-10-07-008711-a від 13 листопада 2025 року є незаконним та необґрунтованим, внаслідок чого підлягає скасуванню.
Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, Замовник порушив вимоги статей 5, 22, 23 Закону, пункти 44, 46 Особливостей.
×
-
Назва доказу:
Довідка щодо відповідного ступеня локалізації запропонованого товару (на кожну позицію).pdf
-
Повʼязаний документ:
9-Довідка щодо відповідного ступеня локалізації запропонованого товару ( на кожну позицію).pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат система управління якістю
-
Повʼязаний документ:
8-Сертифікат система управління якістю.PDF
-
-
Назва доказу:
Додаток №3 до тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
7-Додаток №3 до тендерної документації.pdf
-
-
Назва доказу:
Лист ТОВ «Техпромсервіс ЛТД» стосовно дозвільних документів
-
Повʼязаний документ:
6-Лист ТОВ Техпромсервіс ЛТД стосовно дозвільних документів.pdf
-
-
Назва доказу:
Лист роз’яснення державної служби з питань праці
-
Повʼязаний документ:
5-Лист розяснення державної служби з питань праці.pdf
-
-
Назва доказу:
Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам з питань охорони праці
-
Повʼязаний документ:
4-Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам з питань охорони праці.pdf
-
-
Назва доказу:
Дозвіл державної служби з питань праці
-
Повʼязаний документ:
3-Дозвіл державної служби з питань праці.pdf
-
-
Назва доказу:
Вимога про усунення порушення
-
Повʼязаний документ:
2-Вимога про усунення порушення.pdf
-
-
Назва доказу:
Електронний протокол відхилення пропозиції
-
Повʼязаний документ:
1-Електронний протокол відхилення пропозиції.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
2Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД» (ЄДРПОУ 30531000), оформлене протоколом від 13.11.2025р.
Запити Органу оскарження
Номер:
9a88d4ccb5a742848c02df977e617520
Тема запиту:
ПОЯСНЕННЯ
до скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
№ 325 від 14.11.2025
Текст запиту:
Стосовно підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД» згідно протоколу відхилення тендерної пропозиції/пропозицій UA-2025-10-07-008711-a від 13 листопада 2025 року, а саме: «Учасником у складі тендерної пропозиції не надано Частину І Додатку № 3 до тендерної документації з інформацією про запропонований учасником предмет закупівлі за формою цієї частини зі всіма її складовими, а саме відсутні Додаток 3.1, Додаток 3.2 та Додаток 3.7», надаємо додатково наступні пояснення.
Згідно пункту 5 частини ІІ Додатку № 1 до тендерної документації на підтвердження відповідності запропонованих до надання послуг та/або виконання робіт (та товару(товарів) у їх складі, якщо це передбачено вимогами цієї тендерної документації) заявленим в додатку №3 до цієї тендерної документації технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, учасник надає частину І додатку №3 до тендерної документації з інформацією про запропонований учасником предмет закупівлі за формою цієї частини зі всіма її складовими.
Додаток № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» починається на сторінці 40 (сорок) тендерної документації, на цій же сторінці починається частина І додатку № 3.
В пункті 8 розділу VIII частини І додатку № 3 на сторінці 47 (сорок сім) тендерної документації зазначено наступне:
«Детальна інформація щодо обсягів робіт та устаткування міститься в
Додатку 3.1 до тендерної документації «Відомість устаткування витрат Підрядника»,
Додатку 3.2 до тендерної документації «Відомість устаткування витрат Замовника»,
Додатку 3.7 до тендерної документації «Технічні вимоги до комплексу обладнання пропанової-холодильної установки осушки газу (УОГ)», що є невід’ємними частинами Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Частина І додатку № 3 закінчується на сторінці 114 (сто чотирнадцять) тендерної документації, на цій же сторінці починається частина ІІ додатку № 3, де чітко зазначено: «частина ІІ додатку № 3 до тендерної документації не заповнюється учасниками та не подається в складі тендерної пропозиції. Учасники подають лише документи, які передбачені частиною ІІ додатку №3 до тендерної документації до подання в складі тендерної пропозиції».
На сторінках 115-116 (сто п’ятнадцять-сто шістнадцять) разом із частиною ІІ додатку № 3 є, зокрема, посилання на наступні додатки, що розміщені в окремих файлах:
- додаток № 3.1 до тендерної документації «Відомість устаткування Підрядника»
- додаток № 3.2 до тендерної документації «Відомість устаткування Замовника»
- додаток № 3.7 до тендерної документації «Технічні вимоги до комплексу обладнання пропанової-холодильної установки осушки газу (УОГ)» (нова редакція).
В окремих файлах в електронній системі закупівель під номерами 3.1, 3.2, 3.7 розміщені наступні додатки:
«Додаток 3.1 до тендерної документації Відомість устаткування Підрядника.xls»,
«Додаток 3.2 до тендерної документації Ввідомість устаткування Замовника.xlsx»,
«Додаток 3.7 до тендерної документації Технічні вимоги до комплексу обладнання пропанової-холодильної установки осушки газу (УОГ).pdf».
В жодному із наведених файлів немає інформації, що останні є складовими частини І додатку № 3 тендерної документації.
В пункті 1 виноски додатку 3.1 «Відомості обладнання Підрядника» вказано «не заповнюється в разі, якщо Учасник не планує змінювати тип устаткування, у відповідності до проектно-кошторисної документації Замовника».
Враховуючи наведені факти, можна зробити наступний висновок:
1. Частина І додатку № 3 тендерної документації починається на 47-ій сторінці тендерної документації та закінчується на 114-ій сторінці. Далі йде частина ІІ додатку № 3 тендерної документації, і лише потім додатки 3.1, 3.2, 3.7.
Тобто додатки 3.1, 3.2, 3.7 не є складовими частини І додатку № 3 тендерної документації, в документації немає жодного прямого посилання на це.
Проте, з того, як замовником згруповано, систематизовано та викладено інформацію в тендерній документації можна стверджувати, що додатки 3.1, 3.2, 3.7 є складовими частини ІІ додатку № 3, в якій, як згадувалось вище, чітко зазначено «частина ІІ додатку № 3 до тендерної документації не заповнюється учасниками та не подається в складі тендерної пропозиції. Учасники подають лише документи, які передбачені частиною ІІ додатку № 3 до тендерної документації до подання в складі тендерної пропозиції».
2. Пункт 8 розділу VIII частини І додатку № 3 тендерної документації дійсно містить посилання на додатки 3.1, 3.2, 3.7, проте чітко зазначено, що вони є невід’ємними частинами додатку № 3, а не складовими частини І додатку № 3.
Наведений пункт не містить імперативної вимоги надання учасником цих додатків у складі тендерної пропозиції.
Крім того, частина І додатку № 3 містить посилання на додаток № 3.1 до тендерної документації «Відомість устаткування витрат Підрядника», додаток № 3.2 до тендерної документації «Відомість устаткування витрат Замовника», додаток № 3.7 до тендерної документації «Технічні вимоги до комплексу обладнання пропанової-холодильної установки осушки газу (УОГ)».
В той же час тендерна документація Замовника передбачає додатки з іншими назвами за такими ж порядковими номерами:
додаток № 3.1 до тендерної документації «Відомість устаткування Підрядника» (фактична назва при відкритті окремого файла «Відомість обладнання витрат підрядника»),
додаток № 3.2 до тендерної документації «Відомість устаткування Замовника»,
додаток № 3.7 до тендерної документації «Технічні вимоги до комплексу обладнання пропанової-холодильної установки осушки газу (УОГ)» (нова редакція).
3. ТОВ «ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД» надало в складі тендерної пропозиції належним чином заповнену частину І додатку № 3 до тендерної документації, підтвердило відповідність своєї пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, гарантувало надання послуг на умовах передбачених документацією та додатками до неї, запропонувавши обладнання (не аналог), що вимагається замовником.
Дата опублікування:
22.11.2025 10:32
Номер:
4bf543ee3d50499098cd146eb018c690
Тема запиту:
Пояснення по суті скарги UA-2025-10-07-008711-a.c2
Текст запиту:
Акціонерне товариство «Укргазвидобування», місцезнаходження за адресою: 04053, м. Київ, вулиця Кудрявська, будинок 26/28 (далі – «3амовник»), яке є замовником у процедурі відкритих торгів, проведених у порядку, визначеному «Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі – Особливості) за номером оголошення про її проведення ID: UA-2025-08-05-008980-a, предметом якої є 25П-338_45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи ("Реконструкція об’єкту в Ізюмському районі Харківської області". Код програми 2000.UPG.CON.05.001.0635.), повідомляє наступне.
Замовник під час проведення закупівлі керується Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою КМУ від 12.10.22 №1178 (зі змінами та доповненнями) (далі – Особливості).
Згідно п.5 частини ІІ Додатку №1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності запропонованих до надання послуг та/або виконання робіт (та товару(товарів) у їх складі, заявленим в додатку №3 до тендерної документації технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, учасник надає частину І додатку №3 до тендерної документації з інформацією про запропонований учасником предмет закупівлі за формою цієї частини зі всіма її складовими.
При цьому, в п. 8 розділу VIII «Додаткові вимоги до обладнання» частини І Додатку №3 до тендерної документації зазначено:
«8. Детальна інформація щодо обсягів робіт та устаткування міститься в Додатку 3.1 до тендерної документації «Відомість устаткування витрат Підрядника»,
Додатку 3.2 до тендерної документації «Відомість устаткування витрат Замовника»,
Додатку 3.7 до тендерної документації «Технічні вимоги до комплексу обладнання пропанової-холодильної установки осушки газу (УОГ)», що є невід’ємними частинами Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».».
Тобто, вищезазначені вимоги тендерної документації однозначно дають зрозуміти, що на їх виконання учасник зобов’язаний надати у складі своєї пропозиції заповнену частину І Додатку №3 саме за встановленою формою та саме з усіма заповненими її складовими (Додатки 3.1, 3.2, 3.7), які є невід’ємними її частинами.
При цьому, відсутність в тендерній пропозиції Учасника інформації про запропонований учасником предмет закупівлі, яка передбачена для надання Додатками 3.1, 3.2, 3.7, не є невідповідністю в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Таким чином, твердження скаржника ТОВ "ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД" про те, що надання у складі тендерної пропозиції Додатків 3.1, 3.2 та 3.7 не передбачено жодною умовою тендерної документації, або ж ці додатки могли бути надані на вимогу Замовника про усунення виявлених невідповідностей, не відповідає дійсності, є необґрунтованим та документально не підтвердженим.
На підставі вищевикладеного слід зазначити, що оскільки скаржник у складі своєї тендерної пропозиції не надав/не завантажив до системи Додатки 3.1, 3.2, 3.7, чим не виконав вищезазначені вимоги тендерної документації, у Замовника було достатньо підстав для відхилення його пропозиції у відповідності до абз.2 п.п.2 п.44 Особливостей.
Підсумовуючи вищенаведене, вважаємо скаргу ТОВ "ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД" безпідставною, не підтвердженою належними доводами, та такою, що не містить в собі аргументованого підґрунтя для її задоволення, тому відсутні підстави для скасування оскаржуваного рішення Уповноваженої особи, оскільки його прийнято за результатом повного та всебічного розгляду пропозиції Учасника після вжиття всіх визначених Особливостями заходів.
Дата опублікування:
20.11.2025 16:10
Номер:
3622e328b30546bb8a584001e1de3cbd
Тема запиту:
Пояснення по суті скарги
Текст запиту:
Акціонерне товариство «Укргазвидобування», місцезнаходження за адресою: 04053, м. Київ, вулиця Кудрявська, будинок 26/28 (далі – «3амовник»), яке є замовником у процедурі відкритих торгів, проведених у порядку, визначеному «Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі – Особливості) за номером оголошення про її проведення ID: UA-2025-08-05-008980-a, предметом якої є 25П-338_45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи ("Реконструкція об’єкту в Ізюмському районі Харківської області". Код програми 2000.UPG.CON.05.001.0635.), повідомляє наступне.
Замовник під час проведення закупівлі керується Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою КМУ від 12.10.22 №1178 (зі змінами та доповненнями) (далі – Особливості).
Згідно п.5 частини ІІ Додатку №1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності запропонованих до надання послуг та/або виконання робіт (та товару(товарів) у їх складі, заявленим в додатку №3 до тендерної документації технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, учасник надає частину І додатку №3 до тендерної документації з інформацією про запропонований учасником предмет закупівлі за формою цієї частини зі всіма її складовими.
При цьому, в п. 8 розділу VIII «Додаткові вимоги до обладнання» частини І Додатку №3 до тендерної документації зазначено:
«8. Детальна інформація щодо обсягів робіт та устаткування міститься в Додатку 3.1 до тендерної документації «Відомість устаткування витрат Підрядника»,
Додатку 3.2 до тендерної документації «Відомість устаткування витрат Замовника»,
Додатку 3.7 до тендерної документації «Технічні вимоги до комплексу обладнання пропанової-холодильної установки осушки газу (УОГ)», що є невід’ємними частинами Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».».
Тобто, вищезазначені вимоги тендерної документації однозначно дають зрозуміти, що на їх виконання учасник зобов’язаний надати у складі своєї пропозиції заповнену частину І Додатку №3 саме за встановленою формою та саме з усіма заповненими її складовими (Додатки 3.1, 3.2, 3.7), які є невід’ємними її частинами.
При цьому, відсутність в тендерній пропозиції Учасника інформації про запропонований учасником предмет закупівлі, яка передбачена для надання Додатками 3.1, 3.2, 3.7, не є невідповідністю в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Таким чином, твердження скаржника ТОВ "ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД" про те, що надання у складі тендерної пропозиції Додатків 3.1, 3.2 та 3.7 не передбачено жодною умовою тендерної документації, або ж ці додатки могли бути надані на вимогу Замовника про усунення виявлених невідповідностей, не відповідає дійсності, є необґрунтованим та документально не підтвердженим.
На підставі вищевикладеного слід зазначити, що оскільки скаржник у складі своєї тендерної пропозиції не надав/не завантажив до системи Додатки 3.1, 3.2, 3.7, чим не виконав вищезазначені вимоги тендерної документації, у Замовника було достатньо підстав для відхилення його пропозиції у відповідності до абз.2 п.п.2 п.44 Особливостей.
Підсумовуючи вищенаведене, вважаємо скаргу ТОВ "ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД" безпідставною, не підтвердженою належними доводами, та такою, що не містить в собі аргументованого підґрунтя для її задоволення, тому відсутні підстави для скасування оскаржуваного рішення Уповноваженої особи, оскільки його прийнято за результатом повного та всебічного розгляду пропозиції Учасника після вжиття всіх визначених Особливостями заходів.
Дата опублікування:
20.11.2025 13:18
Вимога
Є відповідь
Скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД» за протоколом від 13 листопада 2025 року про відхилення тендерної пропозиції/пропозицій UA-2025-10-07-008711-a та повернути її на розгляд
Номер:
58f36f5ecea448078430cf0f99455b64
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-07-008711-a.b1
Назва:
Скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД» за протоколом від 13 листопада 2025 року про відхилення тендерної пропозиції/пропозицій UA-2025-10-07-008711-a та повернути її на розгляд
Вимога:
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ
13 листопада 2025 року згідно протоколу відхилення тендерної пропозиції/пропозицій UA-2025-10-07-008711-a тендерну пропозицію ТОВ «ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД» було відхилено з наступних підстав: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Відповідно до інформації, розміщеної в частині І додатку № 3 до тендерної документації: Детальна інформація щодо обсягів робіт та устаткування міститься в Додатку 3.1 до тендерної документації «Відомість устаткування витрат Підрядника», Додатку 3.2 до тендерної документації «Відомість устаткування витрат Замовника», Додатку 3.7 до тендерної документації «Технічні вимоги до комплексу обладнання пропанової-холодильної установки осушки газу (УОГ)», що є невід’ємними частинами Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Проте Учасником у складі тендерної пропозиції не надано Частину І Додатку № 3 до тендерної документації з інформацією про запропонований учасником предмет закупівлі за формою цієї частини зі всіма її складовими, а саме відсутні Додаток 3.1, Додаток 3.2 та Додаток 3.7.
ТОВ «ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД» не погоджується з наведеним вище рішенням з наступних підстав.
Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Крім того, абзацом 10 пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України « Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) чітко визначено, що перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, оформлюються двома окремими додатками до тендерної документації. У зазначених переліках замовник розміщує посилання на відповідні вимоги тендерної документації, якщо включення таких вимог до переліків у повному обсязі ускладнило б їх сприйняття.
Так, тендерна документація, затверджена протоколом від 17 жовтня 2025 року № 1008, номер процедури закупівлі 25П-338, у відповідності до вимог вищезазначених норм дійсно містить два додатки з вичерпним переліком документів, які учасник зобов’язаний надати у складі тендерної документації, та тих, що подаються переможцем закупівлі, зокрема, Додаток № 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної документації». Додаток № 1 містить посилання на форми документів, що в обов’язковому порядку надаються учасниками, а саме: таблиця № 1 «Відомості про досвід виконання аналогічних договорів», таблиця № 2 «Відомості про матеріально-технічні ресурси», додаток № 5 «Опитувальник контрагента – юридичної особи», додаток № 6 «Опитувальник контрагента – фізичної особи», додаток № 1.1 форма «Лист щодо повноважень посадових осіб», інші форми гарантійних листів.
Пунктом 5 Розділу ІІ Додатку № 1 «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» чітко визначено, що на підтвердження відповідності запропонованих до надання послуг та/або виконання робіт (та товару (товарів) у їх складі, якщо це передбачено вимогами тендерної документації) заявленим у додатку № 3 до цієї тендерної документації технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, учасник надає частину І додатку № 3 до тендерної документації із інформацією про запропонований учасником предмет закупівлі за формою цієї частини зі всіма складовими та надає документи відповідно до вимог частини ІІ додатку № 3 до тендерної документації (у разі наявності частини в додатку).
В тендерній документації, у тому числі в додатках до неї, наявність яких чітко регламентована законодавством, немає жодних посилань на необхідність подання у складі пропозиції учасника Додатку № 3.1 «Відомість устаткування витрат Підрядника», Додатку № 3.2 «Відомість устаткування витрат Замовника» та Додатку № 3.7 «Технічні вимоги до комплексу обладнання пропанової-холодильної установки осушки газу (УОГ)».
Крім того, навіть Додаток № 3 не містить жодної інформації про необхідність подання згаданих додатків.
ТОВ «ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД» повністю дотрималось усіх вимог тендерної документації, у тому числі тих, що стосуються пункту 5 Розділу ІІІ, пункту 5 Розділу ІІ Додатку № 1, надавши у складі тендерної пропозиції частину І Додатку № 3, а також усі необхідні документи, що вимагались частиною ІІ Додатку № 3 (у томи числі сертифікати відповідності системи управління якості, довідку щодо відповідного ступеня локалізації запропонованого товару на кожну позицію та ін.).
Стосовно додатків №№ 3.1, 3.2, 3.7(так як вони носять виключно інформаційний характер) також наголошуємо, що згідно абзаців 4, 5 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації чітко вказано, що подаючи тендерну пропозицію учасник гарантує надання послуг (поставку товарів) на умовах, передбачених тендерною документацією.
У відповідності до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 29 Закону з урахуванням пункту 43 Особливостей.
Підпунктом 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідностей в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей (замовник у вимозі про усунення невідповідностей від 10 листопада 2025 року не вважав за необхідне витребувати в учасника додатки 3.1, 3.2, 3.7).
Останній абзац пункту 44 чітко передбачає: відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 Особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі.
Враховуючи наведене, ВИМАГАЄМО скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД» за протоколом від 13 листопада 2025 року про відхилення тендерної пропозиції/пропозицій UA-2025-10-07-008711-a та повернути її на розгляд.
В іншому випадку ТОВ «ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД» буде вимушене звернутись за захистом порушених прав до органу оскарження.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вих.№323 від 14.11.2025р.pdf 14.11.2025 09:34
Дата подачі:
14.11.2025 09:34
Вирішення:
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД" (код ЄДРПОУ 30531000), було встановлено невідповідність його пропозиції вимогам тендерної документації, що полягають в наступному.
Так, згідно п.5 частини ІІ Додатку №1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності запропонованих до надання послуг та/або виконання робіт (та товару(товарів) у їх складі, заявленим в додатку №3 до цієї тендерної документації технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, учасник надає частину І додатку №3 до тендерної документації з інформацією про запропонований учасником предмет закупівлі за формою цієї частини зі всіма її складовими.
При цьому, в п. 8 розділу VIII «Додаткові вимоги до обладнання» частини І Додатку №3 до тендерної документації зазначено:
«8. Детальна інформація щодо обсягів робіт та устаткування міститься в Додатку 3.1 до тендерної документації «Відомість устаткування витрат Підрядника», Додатку 3.2 до тендерної документації «Відомість устаткування витрат Замовника», Додатку 3.7 до тендерної документації «Технічні вимоги до комплексу обладнання пропанової-холодильної установки осушки газу (УОГ)», що є невід’ємними частинами Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».».
Тобто, вищезазначені вимоги тендерної документації однозначно дають зрозуміти, що на їх виконання Учасник зобов’язаний надати у складі своєї пропозиції заповнену частину І Додатку №3 саме за встановленою формою та саме з усіма заповненими її складовими (Додатки 3.1, 3.2, 3.7), які є невід’ємними її частинами.
Проте, Учасник ТОВ "ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД" у складі своєї тендерної пропозиції не надав/не завантажив до системи Додатки 3.1, 3.2, 3.7, чим не виконав зазначені вимоги тендерної документації, що стало підставою для відхилення його пропозиції у відповідності до абз.2 п.п.2 п.44 Особливостей та зафіксовано у Протоколі №1079 від 13.11.2025 рішення Уповноваженої особи.
Водночас, звертаємо увагу, що відповідно до абз. 2 п. 46 Особливостей, у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Таким чином, вимога щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД» суперечить нормам, що регулюють відносини у сфері публічних закупівель.
Водночас, Учасник має право оскаржити рішення Замовника про відхилення власної тендерної пропозиції відповідно до статті 18 Закону з урахуванням норм Особливостей.
Статус вимоги:
Відхилено