-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Запасні частини до транспортних засобів МТЗ, Фотон, JCB (код ДК 021:2015 - 34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 12 днів назад
403 846.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
07.10.2025 11:45 - 12.10.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
Скарга щодо рішення
Номер:
e84a173019eb4113abe73ad852d6f7c6
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-07-004844-a.b1
Назва:
Скарга щодо рішення
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- відх автошини прозоро.pdf 27.10.2025 21:38
- 24 Гарантійний лист.pdf 27.10.2025 21:38
- СКАРГА.pdf.p7s.zip 27.10.2025 21:38
- Договір суборенди м.Київ ТОВ Автошини - Прозоро.pdf 27.10.2025 21:38
- sign.p7s 27.10.2025 21:39
- рішення від 29.10.2025 № 16212.pdf 29.10.2025 14:29
- пояснення по скарзі 16212.pdf 31.10.2025 15:20
- Пояснення по скарзі 16212.docx 31.10.2025 15:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.10.2025 21:47
Дата розгляду скарги:
06.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.10.2025 14:29
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5cd1fde6d19a4aaf87aa1dc93bf59923
Заголовок пункту скарги:
Скарга щодо рішення
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
22.10.2025р. Замовником прийнято рішення №68.1 відхилити тендерну пропозицію ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" на закупівлю ДК 021:2015:34330000-9: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів. Замовником вирішено: Керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО".
Серед невідповідностей Замовником зазначено наступне:
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Вказані невідповідності не є документами надання яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому замовником при відхиленні пропозиції скаржника порушено п.43 Особливостей.
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Крім того прошу врахувати, що скаржником в складі пропозиції надано договір суб'оренди (із вказаною адресою складу), що підтверджує факт наявності складу в скаржника, який відповідає вимогам ТД.
Також надано гарантійний лист в якому скаржник гарантує наявність складу та місцезнаходження в радіусі 30 км від місцезнаходження замовника:
Ураховуючи викладене, відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» є необґрунтованим, порушує принципи добросовісної конкуренції, пропорційності та рівного ставлення до учасників, а також не відповідає вимогам чинного законодавства. Пропозиція скаржника відповідала вимогам тендерної документації а невідповідності вказані в протоколі відхилення повинні були оприлюднені у вимозі про усунення невідповідностей. Тому пропозиція Скаржника відхилена з порушенням п.43 Особливостей.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Серед невідповідностей Замовником зазначено наступне:
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Вказані невідповідності не є документами надання яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому замовником при відхиленні пропозиції скаржника порушено п.43 Особливостей.
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Крім того прошу врахувати, що скаржником в складі пропозиції надано договір суб'оренди (із вказаною адресою складу), що підтверджує факт наявності складу в скаржника, який відповідає вимогам ТД.
Також надано гарантійний лист в якому скаржник гарантує наявність складу та місцезнаходження в радіусі 30 км від місцезнаходження замовника:
Ураховуючи викладене, відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» є необґрунтованим, порушує принципи добросовісної конкуренції, пропорційності та рівного ставлення до учасників, а також не відповідає вимогам чинного законодавства. Пропозиція скаржника відповідала вимогам тендерної документації а невідповідності вказані в протоколі відхилення повинні були оприлюднені у вимозі про усунення невідповідностей. Тому пропозиція Скаржника відхилена з порушенням п.43 Особливостей.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Скаржника - ТОВ АВТОШИНИ ПРОЗОРО зазначене у ПРОТОКОЛ уповноваженої особи №68.1 від 22.10.2025 року.
Запити Органу оскарження
Номер:
405ab740fd644544aa72d8d1c51e4a70
Тема запиту:
Пояснення по суті скарги
Текст запиту:
КП ШЕУ Голосіївського району, на виконання рішення №16212-р/пк-пз від 29.10.2025 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія), згідно зі скаргою товариства з обмеженою відповідальністю "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" (код ЄДРПОУ: 45504596) від 27 жовтня 2025 № UA-2025-10-07-004844-a.b1 (надалі – Скарга) щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, надає пояснення по суті скарги.
Дата опублікування:
31.10.2025 15:19