• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Запасні частини для ремонту та обслуговування транспортних засобів

Завершена

896 862.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 06.10.2025 19:31 - 10.10.2025 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога

Номер: 35f706cbc16c4d2fbeefead9db57d3cd
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-06-013691-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
СКАРГА на неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» у процедурі закупівлі UA-2025-10-06-013691-a (предмет закупівлі: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів) ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» заперечує правомірність рішення Замовника, викладене у Протоколі №17/1 від 15.10.2025 року, яким нашу тендерну пропозицію було відхилено з формулюванням «невідповідність вимогам тендерної документації». На переконання нашого підприємства, таке рішення є безпідставним, передчасним та таким, що суперечить положенням пункту 43 Особливостей, затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 р., а також основним принципам публічних закупівель, визначеним статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Під час розгляду нашої пропозиції Замовник зазначив п’ять пунктів, які нібито є підставами для відхилення. Проте в кожному із зазначених випадків або допущено неправильне тлумачення вимог документації, або йдеться про невідповідності, які згідно з чинним законодавством підлягають усуненню в порядку, передбаченому пунктом 43 Особливостей. Замовник мав обов’язок надати учаснику можливість виправити такі невідповідності протягом встановленого строку, однак цього не зробив, чим порушив норми чинного законодавства. Так, по першому пункту протоколу у протоколі Замовник вказує на відсутність обов’язкової форми цінової пропозиції. Зазначене не є підставою для безпосереднього відхилення, оскільки така форма не змінює суті тендерної пропозиції, а лише має інформаційний характер. Це є типовою формальною невідповідністю, яку можна усунути без жодного впливу на зміст поданої інформації. Відповідно до пункту 43 Особливостей, у разі виявлення таких невідповідностей замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про їх усунення. Відсутність такого повідомлення свідчить про порушення прав учасника. Щодо другого пункту протоколу — нібито відсутність порівняльної таблиці для еквівалентів або аналогів. Учасником дійстно запропонований еквівалент/аналог, але надана порівняльна таблиця в довідної формі, тому що замовник не передбачив в тендерній пропозиції певну форму, надана порівняльна таблиця з назвою « 4 Довідка про товар що пропонує учасник pdf.) яка в порівняльному виді до заявлених технічних вимог Замовником в Додатку 1 містить по кожного найменування товару наступну зазначену детальну інформацію: заповнені колонки порівняльної таблиці, а саме – Найменування деталі, Од.вим, к-сть, Модель, Виробник, Країна походження товару, що надає Замовнику впевнитися що запропонований товар є еквівалентом/аналогом, який цілком відповідає технічним вимогам до товару згідно Додатку 1 Специфікація. Щодо третього пункту протоколу - наступною підставою зазначено відсутність довідки про наявність складського приміщення у межах м. Львова. Така довідка має організаційний характер і не впливає на технічні або якісні характеристики товару. Отже, її відсутність — це типова усувна невідповідність, яку можливо було виправити протягом 24 годин після відповідного повідомлення в системі Prozorro. Оскільки Замовник не скористався цим передбаченим законодавством механізмом, відхилення пропозиції за даною підставою є незаконним. Щодо четвертого пункту протоколу - Також у протоколі вказано відсутність погодження з умовами договору. І ця вимога, згідно з пунктом 43 Особливостей, належить до тих, що можуть бути усунуті, оскільки мова йде про подання довідки, а не про зміну суті пропозиції чи предмета закупівлі. Подання такої довідки не потребує зміни технічних характеристик товару або цінової пропозиції, а отже, Замовник був зобов’язаний надати можливість її подати. Щодо п’ятого пункту протоколу - останнім аргументом Замовника стала відсутність довідки про країну походження товару. У цьому випадку зазначене твердження суперечить фактичним матеріалам пропозиції. ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» надало документ « 4 Довідка про товар що пропонує учасник pdf.), у якому чітко зазначено країна походження запропонованого товару до кожної позиції товару, та надано гарантійний лист Вих. №5 від 29.09.2025 р., у якому чітко зазначено, що запропонований товар не буде ввезений на митну територію України з російської федерації, республіки білорусь або ісламської республіки іран (5 Гарантійний лист товар).. Тобто відповідна інформація була надана у повному обсязі. Таким чином, твердження про відсутність підтвердження країни походження не відповідає дійсності, а підстава для відхилення є надуманою. Виходячи з викладеного, жодна із наведених Замовником причин не належить до категорії невідповідностей, які неможливо усунути без зміни предмета закупівлі. Навпаки — усі виявлені зауваження базуються на неправильному трактуванні документації. Замовник мав законний обов’язок, передбачений пунктом 43 Особливостей, розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, чого не було зроблено. Це є прямим порушенням норм Постанови КМУ №1178, принципів прозорості, недискримінації та добросовісної конкуренції, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». З огляду на вищевикладене, ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» вимагає скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції, викладене в Протоколі №17/1 від 15.10.2025 року, та відновити участь нашого підприємства у процедурі закупівлі. У разі необхідності ми готові оперативно усунути будь-які формальні невідповідності відповідно до порядку, встановленого пунктом 43 Особливостей. Просимо Замовника дотриматися вимог чинного законодавства та забезпечити рівні умови для всіх учасників торгів, що є основою чесної конкуренції та прозорих закупівель.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 17.10.2025 13:56