• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі Узинського ліцею «Обдарованість» Узинської міської ради Київської області по вул. Незалежності, 29 в м. Узин Білоцерківського району Київської області.

Завершена

7 575 352.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 06.10.2025 16:03 - 19.10.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА про скасування рішення про переможця

Номер: f94290efbf864910b8fad04458d47aa6
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-06-011158-a.c2
Назва: ВИМОГА про скасування рішення про переможця
Вимога:
ВИМОГА про скасування рішення про переможця
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу Абзацом другим пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі- Особливості №1178) визначено, що у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, ВВАЖАЄ НЕДОСТАТНЬОЮ АРГУМЕНТАЦІЄЮ, зазначену в повідомленні, такий учасник МОЖЕ ЗВЕРНУТИСЯ до замовника з З ВИМОГОЮ НАДАТИ додаткову інформацію про причини невідповідності ЙОГО ПРОПОЗИЦІЇ умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. 18.11.2025 року о 16:21 надійшла від учасника, пропозиція якого відхилена, вимога про скасування рішення про визначення переможця, яке повинно бути розглянуте не пізніше 24 листопада 2025 року. При цьому, слід зазначити, що Замовник вправі не розглядати дану вимогу, яка не відповідає нормам абзацу другому пункту 46 Особливостей №1178, якою передбачено подання вимоги учасником, тендерна пропозиція якого відхилена, для отримання додаткової інформації про причини невідповідності його тендерної пропозиції, що стали підставою для відхилення. Додатково розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне: Абзацом 3 пункту 49 Особливостей №1178 встановлено, що з метою ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРАВА на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Порядок оскарження відкритих торгів передбачений пунктами 55-67 Особливостей №1178. Абзацом 3 пункту 53 Особливостей встановлено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Пунктами 17 та 30 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що орган оскарження - Антимонопольний комітет України та суб’єкт оскарження в органі оскарження (далі - суб’єкт оскарження) - фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Виходячи із вищезазначеного, Ви як учасник закупівлі, мали право звернутись до органу оскарження в 5-ти денний термін з метою забезпечення права на оскарження рішення замовника щодо визначення іншого учасника переможцем даної закупівлі до органу оскарження, оскільки на Вашу думку наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника. Ви цим правом не скористались, розуміючи, що Ваша скарга буде не задоволеною Органом оскарження, при цьому вирішили написати Вимогу, намагаючись тиснути на посадову особу з метою переконання уповноваженої особи, що нею прийняте невірне рішення. Також слід зазначити, що Вами перекручено норми діючого законодавства, чим заводите в оману інших осіб, що ознайомлюються з інформацією у Вашій вимозі, у зв’язку з чим, Замовник змушений пояснити норми діючого законодавства та прийняте рішення. Пунктами 18,31,32 та 37 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено наступне: 18) переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі; 31) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель; 32) тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації; 37) учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Для цілей цього Закону до об’єднання учасників належать: окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб - резидентів; окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів); об’єднання юридичних осіб - нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи; Консорціум — тимчасове статутне об’єднання підприємств для досягнення його учасниками певної СПІЛЬНОЇ ГОСПОДАРСЬКОЇ МЕТИ (реалізації цільових програм, науково-технічних, будівельних проєктів тощо). Консорціум у закупівлях це об’єднання компаній для СПІЛЬНОЇ УЧАСТІ в тендері, що дозволяє їм отримати проєкти, які вони не змогли б реалізувати самостійно. Спільна підприємницька (господарська) діяльність — діяльність, що базується на співробітництві між суб'єктами господарської діяльності України та іноземними суб'єктами господарської діяльності, а також на спільному розподілі результатів і ризиків від її здійснення. За договором про спільну діяльність згідно зі ст. 1130 ЦКУ його учасники зобов'язуються спільно діяти без створення юридичної особи для досягнення певної мети, що не суперечить закону. Спільна діяльність на підставі такого договору може здійснюватися як шляхом об'єднання вкладів учасників (просте товариство), так і без об'єднання вкладів учасників. Що в свою чергу надає право об’єднанням спільно вести господарську діяльність та укладати договори не лише від імені об’єднання, а й від імені учасників об’єднання для здійснення спільної мети ведення спільної господарської діяльності. Крім того, Ви на власну думку віднесли договір або договір наміру на прийняття або захоронення, або утилізацію будівельних відходів - не відноситься до кваліфікаційних критеріїв, що визначені в статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», що є хибним припущенням. Оскільки такі договори, підтверджують матеріально-технічне забезпечення учасників та навпаки відносяться до кваліфікаційних критеріїв в розумінні статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». В той же час, учасник - Переможець КОНСОРЦІУМ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «БУДУЄМО МАЙБУТНЄ» надав в складі тендерної пропозиції два договори на вивіз та захоронення відходів та по видаленню будівельних та комунальних (міських) змішаних відходів укладені учасником об’єднання – ТОВ «БЦРЕМСЕРВІС», що завантажені в папці під назвою «Документи_МТБ_ТОВ_БЦремсервіс_1». Щодо другої підстави, яку Ви зазначаєте, як підстава для відхилення тендерної пропозиції. По-перше тендерна документація не містила вимог надання установчих документів, учасниками (засновниками) об’єднання, якщо пропозиція подана учасником об’єднанням. В той же час, Учасник саме: об’єднання надав свої установчі документи, яким в повній мірі виконав вимоги встановлені Тендерною документацією по даній закупівлі. При складанні вимоги та відстоюванні своєї позиції, рекомендуємо притримуватись однієї позиції, оскільки в першому пункті вимоги, Ви пишете про те, що документи повинні бути поданні від імені об’єднання, в другому пункті змінюєте позицію, та пишете не надані документ учасником об’єднання. Не потрібно з «пальця висмоктувати» надумані Вами невідповідності, просимо діяти в межах норм діючого законодавства України. Виходячи із вищезазначеного, в Замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги. З повагою, уповноважена особа Олена ЯЦЮРА
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА про надання роз’яснень

Номер: 00e633e19cef4aeaa646dd147d41dbae
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-06-011158-a.b1
Назва: ВИМОГА про надання роз’яснень
Вимога:
ВИМОГА про надання роз’яснень
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу Абзацом другим пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі- Особливості) визначено, що у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. 03.11.2025 року о 13:20 надійшла від учасника, пропозиція якого відхилена, вимога про надання роз’яснень щодо його відхилення, яке повинно бути розглянуте не пізніше 07 листопада 2025 року. Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне: Абзацом 10 пункту 28 Особливостей встановлено, що перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, оформлюються двома окремими додатками до тендерної документації. Виходячи із вищезазначеного, Замовником сформована тендерна документації по даній закупівлі у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та норм Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178. Додатками 1 та 9 до Тендерної документації встановлена лише технічна специфікація робіт, що є переліком робіт, які учасник повинен розрахувати надаючи свій кошторис для підтвердження загальної суми тендерної пропозиції. Пунктом 1.1. частини 1 розділу ІІІ Тендерної документації по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю робіт «Капітальний ремонт покрівлі Узинського ліцею «Обдарованість» Узинської міської ради Київської області по вул. Незалежності, 29 в м. Узин Білоцерківського району Київської області. (код ДК 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», затвердженої протоколом уповноваженої особи № 47 від 06.10.2025 року (далі- Тендерна документація) встановлено, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме документи зазначені в Додатку №3 до тендерної документації. Додатком 3 до Тендерної документації встановлений перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Відповідно в Додатку 3 до Тендерної документації встановлені наступні документи, які повинен надати учасник: Розрахунок договірної ціни Локальні кошториси та розрахунки загальновиробничих витрат Підсумкова відомість ресурсів Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів. Розрахунок прибутку та адміністративних витрат. Розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат (відповідно до Настанови зі змінами) або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність по підприємству не проводилася. Розрахунок кошторисної заробітної плати, яка застосована учасником у розрахунку договірної ціни (згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого Мінрегіоном від 20.102016р. № 281 (зі змінами)). Проект календарного графіку виконання робіт, складеного відповідно до Додатку № 5 до проекту Договору підряду (додаток 2 до тендерної документації). Слід також зазначити, що згідно абзацу 7 пункту 1.2. розділу І Настанови з визначення вартості будівництва Кошторисних норм України в будівництві, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01 листопада 2021 р. (далі - Настанова) визначено, що договірна ціна – це кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі. Відповідно, учасник несе відповідальність за правильність складання кошторису та виконання зазначених вимог в частині надання переліку необхідних документів кошторису, який є документом, що відноситься до документів, що підтверджує технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме: технічних характеристик робіт, що закуповуються та який Замовником було оприлюднено в Додатку 3 до Тендерної документації. Підпунктом 2 пункту 44 Особливостей №1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; Виходячи із вищезазначеного, відсутні підстави для задоволення даної вимоги. Пунктом 43 Особливостей №1178 встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Виходячи із вищезазначеного, Замовник зобов’язаний відхилити на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. З повагою, уповноважена особа
Статус вимоги: Відхилено