-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Канцелярські товари (папір для друку формату А 4)
Завершена
568 000.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
06.10.2025 13:54 - 11.10.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Номер:
d01edb264ea34a24a10acbd95d8df5b8
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-06-007092-a.c1
Назва:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Скарга:
щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі № UA-2025-10-06-007092-a за
предметом: Канцелярські товари (папір для друку формату А4) (ДК 021:2015 – 30190000-7
«Офісне устаткування та приладдя різне»; ДК 021:2015 — 30197630-1 «Папір для друку»),
кількістю 4000 шт.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток №4 до Скарги 21.10.2025 17:02
- Скарга на рішення Замовника 21.10.2025 17:02
- Додаток №1 до Скарги 21.10.2025 17:02
- Додаток №2 до Скарги 21.10.2025 17:02
- Додаток №3 до Скарги 21.10.2025 17:02
- sign.p7s 21.10.2025 17:08
- рішення від 23.10.2025 № 15976.pdf 23.10.2025 15:17
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.10.2025 № 16385.pdf 03.11.2025 11:31
- рішення від 31.10.2025 № 16385.pdf 04.11.2025 12:48
- Відповідь на скаргу.docx 27.10.2025 18:06
- Відповідь на скаргу.pdf 27.10.2025 18:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.10.2025 17:15
Дата розгляду скарги:
31.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.10.2025 15:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.11.2025 12:49
Дата виконання рішення Замовником:
05.11.2025 12:18
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи підприємця Гладкого Сергія Павловича (код ЄДРПОУ: 2864918071) та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ІМПОРТ ПАПІР" (код ЄДРПОУ: 44812423) переможцем процедури закупівлі — "Канцелярські товари (папір для друку формату А 4)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-10-06-007092-a
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
0bb091b859634b10b79b42e97a68a3d8
Заголовок пункту скарги:
Безпідставність відхилення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Нецінові критерії оцінки тендерної пропозиції
Тип порушення:
Нецінові критерії оцінки тендерної пропозиції
Опис суті пункту скарги:
Замовником відхилено тендерну
пропозицію ФОП Гладкого Сергія Павловича
пропозицію ФОП Гладкого Сергія Павловича
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Усунути допущені КП «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради порушення у закупівлі № UA-2025-10-06-007092-a. 2. Скасувати протокол № 110 від 16.10.2025 року про відхилення тендерної пропозиції ФОП Гладкого Сергія Павловича. 3. Переглянути тендерну пропозицію ФОП Гладкого Сергія Павдовича у закупівлі № UA-2025-10-06-007092-a та прийняти рішення про прийняття такої пропозиції
Запити Органу оскарження
Номер:
36268a082ec140c98defabb1b6ea2499
Тема запиту:
Пояснення щодо скарги
Текст запиту:
В ході проведення кваліфікації тендерної пропозиції Скаржника уповноваженою особою було прийнято рішення від 16.10.2025 №110 про відхилення пропозиції Учасника відповідно до абз. 2 п. 2 п. 44 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме – тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, з детальним описом причин відхилення пропозиції Учасника.
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Відповідно до вимог п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» «тендерна пропозиція повинна складатися з Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідної технічної специфікації за формою згідно з Додатком №4».
Додаток №4 до Документації містить ряд технічних вимог до предмету закупівлі, які не виконані Учасником, а саме:
- «Кожним учасником у складі тендерної пропозиції подається порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. Для перевірки запропонованого товару технічним вимогам Замовника учасником обов’язково зазначається в порівняльній таблиці інформація про показники та характеристики запропонованого товару, та його назву» - документ в складі тендерної пропозиції не надано.
- «У складі тендерної пропозиції Учасники надають сертифікат якості, що підтверджує технічні і якісні характеристики товару.» - на що Учасник надає сертифікат виробника ТОВ «ММ Квідзин», Польща, а згідно з даними, вказаними Учасником в заповненому Додатку №4 до Документації, виробником товару, що пропонує Учасник до постачання, є:ММ Вoard and Paper, країна походження Польща. Відповідно сертифікат на вказаного виробника ММ Вoard and Paper не надано, вимогу щодо сертифікату якості не виконано.
Разом з цим, на виконання вимоги тендерної документації «У складі тендерної пропозиції учасник надає гарантійний лист у довільній формі від виробника або офіційного представника виробника на території України, яким підтверджується відповідність запропонованого товару вимогам технічної специфікації, визначеної у тендерній документації, а також гарантується наявність необхідної кількості предмета закупівлі та можливість його поставки у строки, передбачені умовами закупівлі.» - надано лист ТОВ ТД «Беріл», який не являється учасником закупівлі, які є офіційним дистриб’ютором ММ Вoard and Paper виробника паперу ТМ 360 Exellent. З даної інформації також виходить, ща сертифікат якості на товар виробника ММ Вoard and Paper, країна походження Польща не наданий.
В своїй скарзі Учасник зазначає, що розбіжність у зазначення найменування найменування виробника пояснюється виключно зміною юридичної особи в структурі корпорації, що підтверджується офіційним листом виробника. Але лист MM Board & Paper від 20.09.2024 року, який зазначає Учасник у своїй скарзі, взагалі відсутній у наданій Учасником тендерній пропозиції.
Скаржник зазначає, що «вимога про подання двох однакових документів під різними назвами є формальною і вибірковою, що порушує принцип рівного ставлення до учасників», на що хочеться зазначити, що процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону, відповідає принципам закупівель згідно статті 5 Закону та іншим вимогам діючого законодавства. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Вимогами пункт 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вставлено, що «Кожним Учасником у складі тендерної пропозиції подається заповнений Додаток № 4 до Документації, а саме колонки 8, 9, 10 у приведеній таблиці, мають бути із зазначенням відповідної інформації щодо запропонованого Учасником товару», а вимогами Додатку №4 до Документації «Інформація про про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам»» встановлено, що «Кожним учасником у складі тендерної пропозиції подається порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. Для перевірки запропонованого товару технічним вимогам Замовника учасником обов’язково зазначається в порівняльній таблиці інформація про показники та характеристики запропонованого товару, та його назву» фактично це дві різні вимоги тендерної документації, які відрізняються та які учасник не підтвердив.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до вимог п. 1 «Процедура надання роз’яснень щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів» розділу 2. «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів» тендерної документації вказано, що: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі — звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель» - на етапі прийому пропозицій жодних звернень щодо дискримінаційних вимог від потенційних Учасників до закупівлі не надходило, що свідчить про розуміння вимог, згоду з всіма умовами тендерної документації та про відсутність умов, які б порушували права та законні інтереси, пов’язані з участю у даній закупівлі.
Виходячи з вищезазначеного, Замовник діяв у відповідності до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель та пропозиція Учасника дискваліфікована правомірно оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
З огляду на вищевказане, комунальне підприємство «ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ» Дніпровської міської ради не погоджується з поданою скаргою та вважає її необґрунтованою.
Наголошуємо, що Процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону та Особливостей, відповідає принципам закупівель згідно статті 5 Закону та іншим вимогам діючого законодавства, тому просимо Орган оскарження відмовити у задоволенні Скарги Скаржника.
Дата опублікування:
27.10.2025 18:06