• Торги за правилами організатора
  • Однолотова
  • КЕП

Регулятори тиску газу (КБРТ)

Завершена

3 523 723.28 UAH з ПДВ
Період оскарження: 06.10.2025 13:22 - 13.10.2025 10:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 41bfc8070b0f4541ac1301ee07c2d593
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-06-006404-a.a2
Назва: ВИМОГА про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
За результатами розгляду пропозицій, Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем ТОВ «МКП-УКРАЇНА», про що свідчить протокол уповноваженої особи №266 від 31.10.2025. Вважаємо таке рішення таким, що прийняте з порушенням вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: 1. Пропозиція ТОВ «МКП-УКРАЇНА» не відповідає обов’язковим технічним вимогам Замовника Згідно з Додатком 3 – Технічна специфікація, пункт 1.3 документації передбачає, що регулятор тиску газу (КБРТ) повинен мати надлишковий робочий вихідний тиск у межах 0,018–0,022 бар (18–22 мбар). Це підтверджується безпосередньо у таблиці технічних характеристик, де вказано обов’язковість цього діапазону та вимогу зазначення параметрів у bar. Разом з цим, відповідно до наданого паспорта на регулятор ЕКВ10/H19M, який запропонувало ТОВ «МКП-УКРАЇНА», завод-виробник прямо не рекомендує змінювати заводські налаштування вихідного тиску, що унеможливлює його приведення до вимог документації. Таким чином, обладнання фізично не здатне забезпечити необхідний тиск, що є критичною невідповідністю. 2. Порушення гарантійних вимог документації Пункт 1.5 тієї ж технічної специфікації передбачає, що гарантія на товар має надаватися з моменту введення в експлуатацію і становити не менше 24 місяців. Водночас у паспорті на регулятор ЕКВ10/H19M, який запропонувало ТОВ «МКП-УКРАЇНА», чітко зазначено, що гарантійний строк обчислюється з дати придбання, а не введення в експлуатацію. Це суперечить вимогам документації і є підставою для відхилення тендерної пропозиції відповідно до пп.2 п.44 Особливостей затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 (зі змінами), а також ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Замовником неправомірно прийнято рішення про акцепт Зазначені порушення з боку учасника не можуть бути усунуті після аукціону, оскільки вони стосуються предмета закупівлі та технічних характеристик товару. ТОВ «МКП-УКРАЇНА» не мало права подавати невідповідне обладнання або документацію, що суперечить умовам тендеру. Замовник, у свою чергу, мав юридичний обов’язок відхилити таку пропозицію, однак безпідставно акцептував її після подовження строку розгляду (протокол №263 від 28.10.2025). Вимоги: 1. Скасувати рішення про акцепт пропозиції ТОВ «МКПІ-УКРАЇНА», викладене у протоколі №266 від 31.10.2025. 2. Відхилити пропозицію ТОВ «МКПІ-УКРАЇНА» як таку, що не відповідає технічним вимогам тендерної документації. 3. Здійснити повторний розгляд пропозицій відповідно до норм Закону та визначити переможця серед пропозицій, що повністю відповідають вимогам. У разі невжиття відповідних заходів залишаємо за собою право подати скаргу до Локальної конфліктної комісії групи «Нафтогаз» відповідно до положень Кодексу етики та ділової поведінки групи Нафтогаз, розділу щодо забезпечення прозорості закупівель і врегулювання конфлікту інтересів, як право контрагентів подавати звернення до Локальної конфліктної комісії у разі виявлення недоброчесної конкуренції, порушення принципів рівного доступу або упередженості.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику, Товариство з обмеженою відповідальністю «ПТК "Укргазкомплект», у відповідь на Вашу Вимогу від 04.11.25 (20:57) до Закупівлі (UA-2025-10-06-006404-a), враховуючи умови Регламенту взаємодії структурних підрозділів Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України» під час здійснення закупівель товарів, робіт та послуг, затвердженого Наказом Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України» № 96 від 24.03.2023 (надалі - Регламент) повідомляємо, наступне: 1. У наданому паспорті на регулятор ЕКВ10/H19M, у розділі 7 «Налаштування» зазначено, що «Виробник постачає регулятор із заводськими значеннями тиску на виході, запобіжного клапана та клапана відсікання. Ці попередньо встановлені значення гарантують правильну та безпечну роботу регулятора». З міркувань безпеки, у цьому ж розділі виробник зазначає «Зміна цих значень на місці не рекомендується, оскільки це може призвести до неправильної роботи регулятора та запобіжної арматури». У розділі 8 цього ж паспорту виробник підтверджує спроможність забезпечення необхідного нам діапазону вихідного тиску у 0,018 – 0,022 bar відповідними пружинами для регулювання тиску газу на виході. Відповідно, необхідності змінювати заводські налаштування вихідного тиску немає потреби. 2. Стосовно Вашого твердження щодо порушення гарантійних вимог Документації Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МКП-УКРАЇНА», Замовник не погоджується, оскільки саме в даній закупівлі неодноразово публічно у відповідях на звернення потенційних учасників, Замовником було зазначено, що закупівля проводиться для виконання затвердженої Постанови НКРЕКП від 25 березня 2025 року №434 «Про затвердження Планів розвитку газорозподільних систем на 2025 – 2034 роки Львівської філії ТОВ «Газорозподільні мережі України» із зазначенням джерел його фінансування (інвестиційна програма на 2025 рік)". У зв’язку із вищенаведеним Замовником було встановлено термін поставки продукції до 01.12.2025 на підставі отримання заявки. А отже, встановлення та введення в експлуатацію даного предмета закупівлі буде відбуватися з моменту прийняття товару на склад Замовника для можливості дотримання та виконання вимог інвестиційної програми на 2025 рік. За таких обставин запропонований ТОВ «МКП-УКРАЇНА гарантійний строк в 24 місяці відповідає потребам Замовника. Отож, пропозиція Учасника, ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МКП-УКРАЇНА» повністю відповідає вимогам оголошення про проведення закупівлі та вимогам про предмет закупівлі, а також потребам Замовника. З огляду на зазначене, Замовником в даній процедурі закупівель жодним чином не порушуються загальні принципи здійснення закупівель, зокрема, щодо недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, а відтак на даному етапі відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги. Таким чином, враховуючи все вищенаведене Замовником прийнято рішення не задовольняти Вимогу подану Товариством з обмеженою відповідальністю «ПТК "Укргазкомплект», оскільки вважаємо рішення щодо прийняття пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МКП-УКРАЇНА» - правомірним.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Переможець якого визнали не має сертифікатів на запасні частини.

Номер: d5a1323f39c24c93a5198471c88ad418
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-06-006404-a.b1
Назва: Переможець якого визнали не має сертифікатів на запасні частини.
Вимога:
Шановний замовник! В попередньому тендері нам було відмовлено в перемозі в т. ч. по причині як як ви наголосили в своєму рішенні «Учасник не може забезпечити роботу регулятора по нижній межі спрацювання 3ЗК пружиною, яка СЕРТИФІКОВАНА та ДОПУЩЕНА до РОБОТИ в Україні для забезпечення надійного та безпечного газопостачання споживачів.» Натомість регулятори тиску газу який пропонує учасник якого ви визнали переможцем не має сертифікованих запасних частин зовсім. Тобто, спираючись на ваше попереднє рішення регулятори які пропонує учасник, якого ви визнали переможцем НЕ ДОПУЩЕНІ до РОБОТИ в Україні для забезпечення надійного та безпечного газопостачання споживачів.» Маємо на меті відстоювати свої законні права та звернутись до відповідних державних оргаганів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику, Товариство з обмеженою відповідальністю «АРМАКІПСЕРВІС», у відповідь на Вашу Вимогу від 31 листопада 2025 (14:50) до Закупівлі (UA-2025-10-06-006404-a), враховуючи умови Регламенту взаємодії структурних підрозділів Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України» під час здійснення закупівель товарів, робіт та послуг, затвердженого Наказом Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України» № 96 від 24.03.2023 (надалі - Регламент) повідомляємо, що Замовник розглядає пропозицію закупівлі в межах процедури закупівлі, в тому числі оскарження прийнятих рішень Замовником розглядається виключно в межах закупівлі згідно якої воно було прийняте. Однак інформаційно доводимо до Вашого відома наступне: 1. Основною причиною, через яку було відхилено Вашу пропозицію у закупівлі UA-2025-08-29-008697-a - встановлення невідповідностей у показниках та параметрах стосовно нижньої межі спрацювання ЗЗК, а саме: Після надання 24 годин на виправлення зауваження Замовника, Учасник долучив до пропозиції файл «Технічна Специфікація_Додаток 3_d37d6f2b-354e-404a-9f43-95aec9a12453 (1)», у якому зазначив діапазон спрацювання ЗЗК, bar — верхня межа спрацювання - 0,042 — нижня межа спрацювання - 0,006 Проте у відповідності до підпункту 3 пункту 2 розділу V Правил технічної експлуатації систем газопостачання (далі – Правил), які затверджені наказом Міністерства енергетики України № 402 від 21.10.2024р. «максимальний робочий тиск природного газу після регулятора тиску, що подає природний газ побутовим споживачам, встановлюється 300 даПа». Відповідно до підпункту 6 пункту 2 розділу V Правил «ЗСК настроюються на нижню межу спрацювання, що не перевищує 15 відсотків максимального робочого тиску, а ЗЗК повинні забезпечувати припинення подачі природного газу при перевищенні максимального робочого тиску на 25 відсотків». Отже верхня межа спрацювання ЗЗК = 300 даПа + 25% = 375 даПА = 0,0367 bar Учасник у складі пропозиції надає верхню межу спрацювання ЗЗК у 0,042 bar, що не відповідає величині у 0,0367 bar, що є порушенням вимог Замовника. Крім того, у підпункті 6 пункту 2 розділу V Правил зазначено, що «Для систем газопостачання низького тиску до 300 даПа нижня межа спрацювання ЗЗК установлюється Оператором ГРМ, але не менше ніж 70 даПа тиску природного газу в системі газопостачання у найбільш віддаленого споживача». Учасник у файлі «Технічна Специфікація_Додаток 3_d37d6f2b-354e-404a-9f43-95aec9a12453 (1)» зазначає, що нижня межа спрацювання ЗЗК становить 0,006 bar, що є меншим 0,007 bar. Учасник у складі пропозиції надає нижню межу спрацювання ЗЗК у 0,006 bar, що не відповідає величині у 0,007 bar, що є порушенням вимог Замовника. 2. Стосовно зазначеного Замовником про сертифікацію комплектуючих до регуляторів тиску газу, останнім заявлялося, як інформування, оскільки за відсутності вище зазначених невідповідностей вказане не могло негативно впливати на рішення Замовника, бо Документацією не передбачено обов’язкового надання даної інформації у складі пропозиції. Окрім того, Замовником зазначалося, що незважаючи на відсутність у файлі «Сертифікат_Регулятори_mod B» сертифікації пружини МО – 0161, Замовник визнає, що запропонований Вами регулятор тиску газу є сертифікований та допущений до роботи в Україні для забезпечення надійного та безпечного газопостачання споживачів, однак не може забезпечити роботу регулятора по нижній межі спрацювання ЗЗК згідно вище вказаних невідповідностей та потреб Замовника. 3. Пропозиція Учасника, ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МКП-УКРАЇНА» повністю відповідає вимогам оголошення про проведення закупівлі та вимогам про предмет закупівлі, а також потребам Замовника. З огляду на зазначене, Замовником в даній процедурі закупівель жодним чином не порушуються загальні принципи здійснення закупівель, зокрема, щодо недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, а відтак на даному етапі відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги. Таким чином, враховуючи все вищенаведене Замовником прийнято рішення не задовольняти Вимогу подану Товариством з обмеженою відповідальністю «АРМАКІПСЕРВІС», оскільки вважаємо рішення щодо прийняття пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МКП-УКРАЇНА» - правомірним.
Статус вимоги: Відхилено