• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів (Запасні частини до автобусу)

Строк поставки продукції: протягом 30 календарних днів з дати отримання Постачальником письмової заявки Покупця, з можливістю дострокової поставки. Забезпечення тендерних пропозицій та забезпечення виконання договору про закупівлю, при укладанні договору з переможцем - не вимагається. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – 1% . Тендерна пропозиція учасника, ціна якої буде вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена в оголошенні про проведення відкритих торгів буде відхилена

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 25 робочих днів

298 130.73 UAH без ПДВ
Період оскарження: 06.10.2025 12:11 - 13.10.2025 00:00
Період оскарження для учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕН...: 21.11.2025 09:28 - 27.11.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга щодо рішення Замовника

Номер: 4ec72a92971847e28cdf4a69c160ffa9
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-06-004332-a.a1
Назва: Скарга щодо рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 07.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.10.2025 15:12
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 12.11.2025 13:37
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО", Андрій Гапонов 380988161882 tov.avtoshini.prozoro@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: b955df275c1941268a4f3e4e3c0ac5c4
Заголовок пункту скарги: Скарга щодо рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 23.10.2025р. Замовником прийнято рішення №34320000-6/4/25 відхилити тендерну пропозицію ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" на закупівлю ДК 021:2015:34320000-6: Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів.
Серед невідповідностей Замовником зазначено наступне:
7. Результат розгляду тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції / допущення до аукціону):
7.1 Учасник процедури закупівлі, Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОШИНИ- ПРОЗОРО», який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, (визначена електронною системою закупівель автоматично), надав протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування вартості товарів тендерної пропозиції. 7.2 Відділом матеріально-технічного постачання, що є виконавцем за даною процедурою закупівлі, розглянуто «Лист-пояснення щодо обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції» Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО».
З наданої учасником інформації вбачається, що обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції надано на іншу процедуру закупівлі иА-2024-12-30-003807-а (дата аукціону від 08.01.2025р).
За даною процедурою закупівлі 34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів (Запасні частини до автобусу) иА-2025-10-06-004332-а (дата аукціону 17.10.2025р.) відсутнє пояснення учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» щодо обґрунтування аномально низької ціни.

Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Відповідно до тендерної документації Замовника, учасник, чия пропозиція є аномально низькою, повинен надати обґрунтування причин надання такої ціни.
ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» надало відповідний лист-обґрунтування, у якому зазначено причини формування найнижчої ціни, зокрема:
• досягнення економії за рахунок удосконалених технологічних процесів виробництва;
• наявність прямих договірних відносин із постачальниками без посередників;
• спеціальні цінові умови (знижки) від виробників;
• оптимізація логістичних витрат та ефективна організація збуту.
Таким чином, учасником виконано вимогу щодо подання обґрунтування аномально низької ціни в повному обсязі.
Зазначення у листі додаткової інформації НЕ Є ПРЕДМЕТОМ РОЗГЛЯДУ, а саме наступної інформації ( щодо зазначення у листі іншого номеру закупівлі) иА-2024-12-30-003807-а)., крім самого обгрунтування жодним чином не впливає на зміст наданого обґрунтування, не змінює фактичних підстав для формування ціни, не суперечить вимогам тендерної документації і не може розглядатися як порушення чи підстава для відхилення, оформення пропозиції в такий спосіб не є порушенням умов тендерної документації Замовника, та зокрема додається скаржником, що інформація щодо анамальної ціни надається в довільній формі.

Щодо практики Антимонопольного комітету України
З практики розгляду скарг Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ встановлено, що:
• обгрунтування аномально низької ціни надається в довільній формі;
• основним критерієм оцінки є ціна тендерної пропозиції, а не зміст чи структура пояснювального листа;
• лист обґрунтування аномально низької ціни не є кваліфікаційним документом, не стосується технічних характеристик предмета закупівлі і не належить до переліку документів, що визначають відповідність учасника вимогам тендерної документації.
Таким чином, відхилення пропозиції ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» як такої, що не відповідає вимогам щодо обґрунтування аномально низької ціни, є незаконним та порушує принципи об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, визначені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Наявність у складі пропозиції відповідного обґрунтування підтверджує виконання учасником усіх вимог.

З огляду на викладене, ми вважаємо, що відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" є незаконним та порушує вимоги Закону України "Про публічні закупівлі". Учасник надав відповідну пропозицію, що відповідала вимогам тендерної документації, а будь-які додаткові вимоги, введені Замовником після завершення строку подання пропозицій, є неприпустимими та суперечать законодавству.
Зважаючи на вищезазначене, просимо АМКУ провести відповідну перевірку та вжити необхідних заходів щодо забезпечення дотримання законодавства у сфері публічних закупівель.
Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Запити Органу оскарження