• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами: приймання та зберігання, оброблення/видалення відходів) а саме: 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникнення інфекції 18 01 02 Частини тіла та органи, включаючи посудини з кров’ю та консервовану кров (за винятком 18 01 03) 18 01 09 Лікарські препарати інши, ніж зазначені за кодом 10 01 08 18 01 06* Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини

Завершена

124 440.95 UAH з ПДВ
Період оскарження: 03.10.2025 18:19 - 11.10.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на неправомірне визначення переможця

Номер: f2d4af34cca74b65b6c4e7fa143786a7
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-03-011867-a.c2
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
СКАРГА на рішення КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3" Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3" (надалі – Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 3658c895f1bb46999d01032fd2ae2a8b (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-03-011867-a ДК 021:2015: 90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами). Закупівлю було оголошено: 03.10.2025 р. Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник), Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОВ «А – АНЕРГО» (надалі ТОВ «А – ЕНЕРГО») та Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ (надалі ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ»). 13.11.2025 р. відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 13 листопада 2025 року № 74 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО». (надалі – Рішення). ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 12.11.2025 Замовником була висунута вимога ТОВ «А – ЕНЕРГО» про усунення невідповідностей, а саме: «Рішенням Комісії АМКУ від 05.11.2025 року №-16588-р/пк-пз по другому питанню скарги встановлено, що в складі Пропозиції Переможця відсутній чинний сертифікат відповідності на установку для термічного знищення відходів УТ 300Д (утилізатор термічний). Наявна невідповідність підпадає під дію пункту 43 Особливостей. Вказана невідповідність не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування послуги, її обсягу, тощо, але потребують виправлення для належного оформлення тендерної пропозиції. Вимога про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. Зобов’язати Учасника виправити невідповідності шляхом публікації в електронній системі чинний сертифікат відповідності на установку для термічного знищення відходів УТ 300Д (утилізатор термічний) протягом 24 годин». На виконання зазначеної вимоги ТОВ «А – ЕНЕРГО» надало у складі «Документів до пропозиції вкладених на «Кваліфікації» сертифікат відповідності №UA.024.C.0324-24 терміном дії з 11 листопада 2024 року по 10 листопада 2027 року (надалі – Сертифікат). Сертифікат містить перелік продукції, а саме: Установки для термічного знищення відходів (утилізатори термічні), типів: УТ50, УТ100, УТ200, УТ500, УТ750, УТ1500, УТ3000, УТ5000, УТ10000; УТ50***, УТ100***, УТ200***, УТ500***, УТ750***, УТ1500***, УТ3000***, УТ5000***, УТ10000*** (згідно з додатками 1, 2). Відповідно додатку 2 до Сертифікату: замість «***» можуть бути літери Д, С, Т, Ц, М, П, ЗП, що позначають додаткове обладнання (при замовленні): Д – додаткова камера допалювання димових газів, С – скрубер, Т – теплообмінник, Ц – циклоп, М – обладнання для медичних відходів, П – повний комплекс очистки димових газів, ЗП – завантажувальний пристрій. Виходячи з вимоги Замовника про усунення невідповідностей Учасник забов’язаний виправити невідповідності надавши у складі пропозиції чинний сертифікат відповідності саме на установку для термічного знищення відходів УТ 300Д (утилізатор термічний). Натомість з наданого у складі пропозиції учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» сертифікаті відповідності №UA.024.C.0324-24 відсутнє позначення, що дія сертифікату розповсюджується саме на саме на установку для термічного знищення відходів УТ 300Д. Враховуючи зазначене, учасник ТОВ «А-ЕНЕРГО» не усунув виявлені невідповідності. На підставі цього, Замовник неправомірно визнав переможцем торгів учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» щодо надання послуг ДК 021:2015: 90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами). Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3» у майбутньому. Крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО», пропозиція якого не відповідала вимогам документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-10-03-011867-a ID у PROZORRO 3658c895f1bb46999d01032fd2ae2a8b (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-03-011867-a) КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3»; 3) Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3» скасувати протокол № 74 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 13 листопада 2025 року. Додатки: 1) Тендерна документація Замовника із додатками; 2) Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 13 листопада 2025 року № 74; 3) Сертифікат відповідності №UA.024.C.0324-24.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 27.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.11.2025 15:33
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 01.12.2025 16:58
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 6d11dad28c5349e1bb0ab34ed0321a00
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: СКАРГА
на рішення
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3"
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3" (надалі – Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 3658c895f1bb46999d01032fd2ae2a8b (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-03-011867-a ДК 021:2015: 90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами).
Закупівлю було оголошено: 03.10.2025 р.
Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник), Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОВ «А – АНЕРГО» (надалі ТОВ «А – ЕНЕРГО») та Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ (надалі ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ»).
13.11.2025 р. відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 13 листопада 2025 року № 74 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО». (надалі – Рішення).
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
12.11.2025 Замовником була висунута вимога ТОВ «А – ЕНЕРГО» про усунення невідповідностей, а саме: «Рішенням Комісії АМКУ від 05.11.2025 року №-16588-р/пк-пз по другому питанню скарги встановлено, що в складі Пропозиції Переможця відсутній чинний сертифікат відповідності на установку для термічного знищення відходів УТ 300Д (утилізатор термічний). Наявна невідповідність підпадає під дію пункту 43 Особливостей. Вказана невідповідність не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування послуги, її обсягу, тощо, але потребують виправлення для належного оформлення тендерної пропозиції. Вимога про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. Зобов’язати Учасника виправити невідповідності шляхом публікації в електронній системі чинний сертифікат відповідності на установку для термічного знищення відходів УТ 300Д (утилізатор термічний) протягом 24 годин».
На виконання зазначеної вимоги ТОВ «А – ЕНЕРГО» надало у складі «Документів до пропозиції вкладених на «Кваліфікації» сертифікат відповідності №UA.024.C.0324-24 терміном дії з 11 листопада 2024 року по 10 листопада 2027 року (надалі – Сертифікат).
Сертифікат містить перелік продукції, а саме: Установки для термічного знищення відходів (утилізатори термічні), типів: УТ50, УТ100, УТ200, УТ500, УТ750, УТ1500, УТ3000, УТ5000, УТ10000;
УТ50***, УТ100***, УТ200***, УТ500***, УТ750***, УТ1500***, УТ3000***, УТ5000***, УТ10000*** (згідно з додатками 1, 2).
Відповідно додатку 2 до Сертифікату: замість «***» можуть бути літери Д, С, Т, Ц, М, П, ЗП, що позначають додаткове обладнання (при замовленні): Д – додаткова камера допалювання димових газів, С – скрубер, Т – теплообмінник, Ц – циклоп, М – обладнання для медичних відходів, П – повний комплекс очистки димових газів, ЗП – завантажувальний пристрій.
Виходячи з вимоги Замовника про усунення невідповідностей Учасник забов’язаний виправити невідповідності надавши у складі пропозиції чинний сертифікат відповідності саме на установку для термічного знищення відходів УТ 300Д (утилізатор термічний).
Натомість з наданого у складі пропозиції учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» сертифікаті відповідності №UA.024.C.0324-24 відсутнє позначення, що дія сертифікату розповсюджується саме на саме на установку для термічного знищення відходів УТ 300Д.
Враховуючи зазначене, учасник ТОВ «А-ЕНЕРГО» не усунув виявлені невідповідності.
На підставі цього, Замовник неправомірно визнав переможцем торгів учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» щодо надання послуг ДК 021:2015: 90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами).
Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3» у майбутньому. Крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО», пропозиція якого не відповідала вимогам документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,

ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-10-03-011867-a ID у PROZORRO 3658c895f1bb46999d01032fd2ae2a8b (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-03-011867-a) КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3»;
3) Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3» скасувати протокол № 74 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 13 листопада 2025 року.

Додатки:
1) Тендерна документація Замовника із додатками;
2) Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 13 листопада 2025 року № 74;
3) Сертифікат відповідності №UA.024.C.0324-24.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Запити Органу оскарження

Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне визначення переможця

Номер: 008a2445f3b54ebe80afcadb74e7bb13
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-03-011867-a.b1
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
СКАРГА на рішення КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3" Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3" (надалі – Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 3658c895f1bb46999d01032fd2ae2a8b (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-03-011867-a ДК 021:2015: 90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами). Закупівлю було оголошено: 03.10.2025 р. Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник), Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОВ «А – АНЕРГО» (надалі ТОВ «А – ЕНЕРГО») та Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ (надалі ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ»). 21.10.2025 р. відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 21 жовтня 2025 року № 52 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО». (надалі – Рішення). ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1. Звертаємо увагу, що частиною другою статті 27 Закону України від 20.06.2022 № 2320-IX «Про управління відходами» (далі - Закон № 2320-IX) встановлено, що утворювачі та власники небезпечних відходів, крім небезпечних відходів у складі побутових відходів, зобов’язані: - забезпечувати збирання, перевезення, оброблення відходів самостійно, за наявності дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, або шляхом укладення договору з суб’єктом господарювання у сфері управління відходами; - не допускати передачі небезпечних відходів суб’єктам господарювання, які не мають дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Частиною третьою цієї ж статті Закону № 2320-IX передбачено, що суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний: - мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами; - провадити діяльність на об’єктах оброблення відходів, які відповідають вимогам законодавства. Види відходів, що підлягають обробленню на таких об’єктах, повинні відповідати дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів. Крім того, окремо зазначаємо, що відповідно до п.3 розділу 6 РЕЗУЛЬТАТИ ТОРГІВ ТА УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Також, відповідно до п. 1.1 Проєкту Договору передбачено, що Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов’язання з надання послуг з управління небезпечними відходами (приймання та зберігання, оброблення/видалення відходів: операції D10,D13,D15), а саме: № з/п Найменування відходів 1 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникнення інфекції 2 18 01 02 Частини тіла та органи, включаючи посудини з кров’ю та консервовану кров (за винятком 18 01 03) 3 18 01 09 Лікарські препарати інші, ніж зазначені за кодом 10 01 08 4 18 01 06* Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини Натомість, учасник ТОВ «А-ЕНЕРГО» не надав у складі тендерної документації дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів виданий ТОВ «А-ЕНЕРГО», що всупереч підпункту 1 частина 3 статі 27 Закону № 2320-IX прямо передбачає заборону на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Такого ж дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів виданого ТОВ «А-ЕНЕРГО» з наявними вищевказаними кодами не надано і у «Документах до пропозиції вкладені на «Кваліфікації», а значить ТОВ «А-ЕНЕРГО» не виконано усіх вищезазначених вимог тендерної документації. Закупівля відповідає коду ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Натомість, звертаємо увагу, що відсутність у учасника ТОВ «А-Енерго» діючого дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, щодо управління з якими надаються послуги (вказане можна перевірити через інтернет-ресурс ЕкоСистема посилання https://eco.gov.ua/) – не надає йому навіть права на збирання та зберігання відходів, що є предметом поточної закупівлі, та не надає йому права здійснювати операції D10, D13, D15 з відходами, які є предметом поточної закупівлі. Враховуючи зазначене – пропозиція учасника ТОВ «А-Енерго» не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині. Крім того, Виходячи з пункту 7 розділу 3 ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ – Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення). Таку довідку ТОВ «А – ЕНЕРГО» не надав, хоча у складі документів до тендерної пропозиції наявні НАКАЗ Про видачу ліцензії ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» та Додаток до наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України «Про видачу ліцензії ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», що ймовірно вказує на бажання учасника залучити вказане товариство у якості субпідрядника, що з урахуванням відсутності діючого Дозволу на вищезазначені відходи у ТОВ «А – ЕНЕРГО», ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» може бути залучено в обсязі більше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю (фактично 100%), а значить ТОВ «А – ЕНЕРГО» не виконано вимоги пункту 7 розділу 3 ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ. 2. Відповідно до п. 6 Додатку 7 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції копію сертифікату відповідності на піч. Учасник ТОВ «А-Енерго» надав у складі пропозиції сертифікат відповідності № UA.024.C.0410-19 термін якого сплив 09.11.2021 р., а отже документ є нечинним. Таким чином, учасник ТОВ «А-Енерго» не надав у складі пропозиції копію сертифікату відповідності на піч, що не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації. 3. Відповідно до п.31 Додатку 7 до тендерної документації Замовник вимагав надати у складі пропозиції копію чинного на момент подачі пропозиції висновку з оцінки впливу на довкілля (інший документ, що має такий статус). Учасник ТОВ «А-Енерго» надав у складі пропозиції Висновок № 08/13.12.2017-55 від 15.12.2017 р., який є чинним протягом трьох років від дня його видачі, тобто термін дії цього Висновку сплинув 15.12.2020 р., а отже – документ є нечинним. Таким чином, учасник ТОВ «А-Енерго» не надав у складі пропозиції копію чинного на момент подачі пропозиції висновку з оцінки впливу на довкілля (інший документ, що має такий статус), що не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації. Згідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. За таких підстав Замовник закупівлі повинен був відповідно до п. 43 Особливостей надати ТОВ «А-Енерго» час на усунення вказаних невідповідностей, чого зроблено не було. Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3» у майбутньому. Крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО», пропозиція якого не відповідала вимогам документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-10-03-011867-a ID у PROZORRO 3658c895f1bb46999d01032fd2ae2a8b (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-03-011867-a) КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3»; 3) Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3» скасувати протокол № 52 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 21 жовтня 2025 року. Д Додатки: 1) Тендерна документація Замовника із додатками; 2) Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 21 жовтня 2025 року № 52. 3) сертифікат відповідності № UA.024.C.0410-19 4) Висновок № 08/13.12.2017-55 від 15.12.2017 р. 5) НАКАЗ Про видачу ліцензії ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» та Додаток до наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України «Про видачу ліцензії ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»,
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 05.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.10.2025 15:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.11.2025 12:35
Дата виконання рішення Замовником: 12.11.2025 11:25
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії АМКУ замовник скасовує рішення №52 від 21.10.20.25р. про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "А-ЕНЕРГО".
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 3f09d22411e04ac1891951c420045c89
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: СКАРГА
на рішення
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3"

Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3" (надалі – Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 3658c895f1bb46999d01032fd2ae2a8b (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-03-011867-a ДК 021:2015: 90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами).

Закупівлю було оголошено: 03.10.2025 р.
Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник), Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОВ «А – АНЕРГО» (надалі ТОВ «А – ЕНЕРГО») та Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ (надалі ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ»).
21.10.2025 р. відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 21 жовтня 2025 року № 52 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО». (надалі – Рішення).
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Звертаємо увагу, що частиною другою статті 27 Закону України від 20.06.2022 № 2320-IX «Про управління відходами» (далі - Закон № 2320-IX) встановлено, що утворювачі та власники небезпечних відходів, крім небезпечних відходів у складі побутових відходів, зобов’язані:
- забезпечувати збирання, перевезення, оброблення відходів самостійно, за наявності дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, або шляхом укладення договору з суб’єктом господарювання у сфері управління відходами;
- не допускати передачі небезпечних відходів суб’єктам господарювання, які не мають дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Частиною третьою цієї ж статті Закону № 2320-IX передбачено, що суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний:
- мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами;
- провадити діяльність на об’єктах оброблення відходів, які відповідають вимогам законодавства. Види відходів, що підлягають обробленню на таких об’єктах, повинні відповідати дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів.
Крім того, окремо зазначаємо, що відповідно до п.3 розділу 6 РЕЗУЛЬТАТИ ТОРГІВ ТА УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Також, відповідно до п. 1.1 Проєкту Договору передбачено, що Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов’язання з надання послуг з управління небезпечними відходами (приймання та зберігання, оброблення/видалення відходів: операції D10,D13,D15), а саме:

№ з/п Найменування відходів
1 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникнення інфекції
2 18 01 02 Частини тіла та органи, включаючи посудини з кров’ю та консервовану кров (за винятком 18 01 03)
3 18 01 09 Лікарські препарати інші, ніж зазначені за кодом 10 01 08
4 18 01 06* Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини
Натомість, учасник ТОВ «А-ЕНЕРГО» не надав у складі тендерної документації дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів виданий ТОВ «А-ЕНЕРГО», що всупереч підпункту 1 частина 3 статі 27 Закону № 2320-IX прямо передбачає заборону на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Такого ж дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів виданого ТОВ «А-ЕНЕРГО» з наявними вищевказаними кодами не надано і у «Документах до пропозиції вкладені на «Кваліфікації», а значить ТОВ «А-ЕНЕРГО» не виконано усіх вищезазначених вимог тендерної документації.
Закупівля відповідає коду ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Натомість, звертаємо увагу, що відсутність у учасника ТОВ «А-Енерго» діючого дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, щодо управління з якими надаються послуги (вказане можна перевірити через інтернет-ресурс ЕкоСистема посилання https://eco.gov.ua/) – не надає йому навіть права на збирання та зберігання відходів, що є предметом поточної закупівлі, та не надає йому права здійснювати операції D10, D13, D15 з відходами, які є предметом поточної закупівлі.
Враховуючи зазначене – пропозиція учасника ТОВ «А-Енерго» не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.

Крім того, Виходячи з пункту 7 розділу 3 ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ – Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення).
Таку довідку ТОВ «А – ЕНЕРГО» не надав, хоча у складі документів до тендерної пропозиції наявні НАКАЗ Про видачу ліцензії ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» та Додаток до наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України «Про видачу ліцензії ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», що ймовірно вказує на бажання учасника залучити вказане товариство у якості субпідрядника, що з урахуванням відсутності діючого Дозволу на вищезазначені відходи у ТОВ «А – ЕНЕРГО», ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» може бути залучено в обсязі більше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю (фактично 100%), а значить ТОВ «А – ЕНЕРГО» не виконано вимоги пункту 7 розділу 3 ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.

2. Відповідно до п. 6 Додатку 7 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції копію сертифікату відповідності на піч.
Учасник ТОВ «А-Енерго» надав у складі пропозиції сертифікат відповідності № UA.024.C.0410-19 термін якого сплив 09.11.2021 р., а отже документ є нечинним.
Таким чином, учасник ТОВ «А-Енерго» не надав у складі пропозиції копію сертифікату відповідності на піч, що не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації.

3. Відповідно до п.31 Додатку 7 до тендерної документації Замовник вимагав надати у складі пропозиції копію чинного на момент подачі пропозиції висновку з оцінки впливу на довкілля (інший документ, що має такий статус).
Учасник ТОВ «А-Енерго» надав у складі пропозиції Висновок № 08/13.12.2017-55 від 15.12.2017 р., який є чинним протягом трьох років від дня його видачі, тобто термін дії цього Висновку сплинув 15.12.2020 р., а отже – документ є нечинним.
Таким чином, учасник ТОВ «А-Енерго» не надав у складі пропозиції копію чинного на момент подачі пропозиції висновку з оцінки впливу на довкілля (інший документ, що має такий статус), що не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації.

Згідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
За таких підстав Замовник закупівлі повинен був відповідно до п. 43 Особливостей надати ТОВ «А-Енерго» час на усунення вказаних невідповідностей, чого зроблено не було.

Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3» у майбутньому. Крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО», пропозиція якого не відповідала вимогам документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-10-03-011867-a ID у PROZORRO 3658c895f1bb46999d01032fd2ae2a8b (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-03-011867-a) КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3»;
3) Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3» скасувати протокол № 52 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 21 жовтня 2025 року.

Д Додатки:
1) Тендерна документація Замовника із додатками;
2) Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір
від 21 жовтня 2025 року № 52.
3) сертифікат відповідності № UA.024.C.0410-19
4) Висновок № 08/13.12.2017-55 від 15.12.2017 р.
5) НАКАЗ Про видачу ліцензії ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» та Додаток до наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України «Про видачу ліцензії ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»,
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Запити Органу оскарження