-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Автозапчастини двигунів (код 34310000-3 «Двигуни та їх частини» національного класифікатора України за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою
Торги не відбулися
34 112.65
UAH без ПДВ
Період оскарження:
03.10.2025 15:57 - 08.10.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга
Номер:
ac052f42375e489abfe7bb1a3b801f97
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-03-010587-a.a2
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол №722 від 14_10_2025.pdf 18.10.2025 08:21
- Скарга.pdf.p7s.zip 18.10.2025 08:21
- sign.p7s 18.10.2025 08:22
- Рішення від 21.10.2025 №15814.pdf 21.10.2025 16:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.10.2025 №16255.pdf 30.10.2025 11:30
- Рішення від 29.10.2025 №16255.pdf 31.10.2025 16:17
- Пояснення по суті Скарги.docx 24.10.2025 17:58
- Пояснення по суті Скарги.pdf 24.10.2025 17:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.10.2025 08:51
Дата розгляду скарги:
29.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.10.2025 16:54
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
31.10.2025 16:17
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ed93b79ea826472f8f6fd1bd28cddad6
Заголовок пункту скарги:
Скарга
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
14.10.2025р. Замовником прийнято рішення №722 відхилити тендерну пропозицію ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" на закупівлю ДК 021:2015:34310000-3: Двигуни та їх частини. Замовником вирішено: Керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО".
Серед невідповідностей Замовником зазначено наступне:
По-перше, пункт 5 розділу «У складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати:» додатку 1.1 до тендерної документації: “5) гарантійний лист, щодо наявності на складі Учасника повного переліку товару, з метою термінового його постачання;” - відсутність документу, що вимагався тендерною документацією.
По-друге, пункт 6 розділу «У складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати:» додатку 1.1 до тендерної документації: “6) для забезпечення належного приймання товару Замовником, Учасник повинен у складі пропозиції надати гарантійний лист про те, що при передачі товару обов’язково буде присутній уповноважений представник Учасника.” - відсутність документу, що вимагався тендерною документацією.
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Вказані невідповідності не є документами надання яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому замовником при відхиленні пропозиції скаржника порушено п.43 Особливостей.
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Ураховуючи викладене, відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» є необґрунтованим, порушує принципи добросовісної конкуренції, пропорційності та рівного ставлення до учасників, а також не відповідає вимогам чинного законодавства. Пропозиція скаржника відповідала вимогам тендерної документації а невідповідності вказані в протоколі відхилення повинні були оприлюднені у вимозі про усунення невідповідностей. Тому пропозиція Скаржника відхилена з порушенням п.43 Особливостей.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Серед невідповідностей Замовником зазначено наступне:
По-перше, пункт 5 розділу «У складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати:» додатку 1.1 до тендерної документації: “5) гарантійний лист, щодо наявності на складі Учасника повного переліку товару, з метою термінового його постачання;” - відсутність документу, що вимагався тендерною документацією.
По-друге, пункт 6 розділу «У складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати:» додатку 1.1 до тендерної документації: “6) для забезпечення належного приймання товару Замовником, Учасник повинен у складі пропозиції надати гарантійний лист про те, що при передачі товару обов’язково буде присутній уповноважений представник Учасника.” - відсутність документу, що вимагався тендерною документацією.
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Вказані невідповідності не є документами надання яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому замовником при відхиленні пропозиції скаржника порушено п.43 Особливостей.
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Ураховуючи викладене, відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» є необґрунтованим, порушує принципи добросовісної конкуренції, пропорційності та рівного ставлення до учасників, а також не відповідає вимогам чинного законодавства. Пропозиція скаржника відповідала вимогам тендерної документації а невідповідності вказані в протоколі відхилення повинні були оприлюднені у вимозі про усунення невідповідностей. Тому пропозиція Скаржника відхилена з порушенням п.43 Особливостей.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Скаржника - ТОВ АВТОШИНИ ПРОЗОРО зазначене у ПРОТОКОЛ уповноваженої особи №722 від 14.10.2025 року.
Запити Органу оскарження
Номер:
954ca1c040a4486091b733466f5ae064
Тема запиту:
Замовник не погоджується з вимогами, викладеними у Скарзі, вважає їх необґрунтованими та безпідставними. Відповідно, Замовник заперечує проти вимог Скарги
Текст запиту:
У своїй Вимозі Скаржник стверджує, що гарантійний лист не є інформацією про технічні, кількісні чи якісні характеристики предмета закупівлі та не змінює його найменування, марку, модель тощо, а тому, на його думку, Замовник мав застосувати положення пункту 43 Особливостей.
Зазначене твердження є помилковим та не ґрунтується на положеннях законодавства.
Надання гарантійних листа із зазначенням конкретної інформації, передбаченої тендерною документацією, було окремою та чітко визначеною вимогою Замовника, яка підлягала обов’язковому виконанню. Йдеться не про уточнення характеристик товару, а про підтвердження здатності Учасника виконати умови закупівлі в частині термінів постачання та забезпечення належного приймання товару, що має істотне значення для забезпечення потреб Замовника.
Відповідно до абзацу 2 пп. 2 п. 44 Особливостей зазначено: «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей;
Пунктом 3 розділу «У складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати» додатку 1.1 до тендерної документації прямо прописано: "гарантійний лист, щодо наявності на складі Учасника повного переліку товару, з метою термінового його постачання.”
Зазначена вимога не є технічною специфікацією або кваліфікаційним критерієм, однак вона є чітко визначеною та формалізованою вимогою тендерної документації, яка прямо встановлює зміст гарантійного листа. Отже, така вимога підлягає кваліфікації як «інша вимога тендерної документації» у розумінні п. 44 Особливостей.
Скаржником не було зазначено, що товар в наявності та є можливість термінового його постачання, що свідчить про невиконання вимоги в повному обсязі.
Пунктом 4 розділу «У складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати» додатку 1.1 до тендерної документації прямо прописано: "Для забезпечення належного приймання товару Замовником, Учасник повинен у складі пропозиції надати гарантійний лист про те, що при передачі товару обов’язково буде присутній уповноважений представник Учасника”
Ця вимога про надання гарантійного листа не є формальною, а належить до технічних та організаційних умов постачання товару, тобто до інших вимог щодо предмета закупівлі, визначених тендерною документацією.
Враховуючи вищезазначене, вимоги щодо наявності товару на складі з можливістю його термінового постачання, а також підтвердження готовності Учасника забезпечити належну процедуру приймання товару Замовником є безпосередньо пов’язаними з оперативною потребою Замовника та не мають формального характеру.
Ці вимоги відображають специфіку предмета закупівлі — “Автозапчастини двигунів” (код 34310000-3 “Двигуни та їх частини” згідно з національним класифікатором ДК 021:2015), що постачаються до міста Краматорська Донецької області, тобто у зону підвищеного ризику та з обмеженими логістичними можливостями.
Часткове виконання або невиконання зазначених вимог створює загрозу несвоєчасного постачання товару, зриву термінів виконання договору та негативно впливає на забезпечення безперервної роботи транспортних засобів Замовника.
Таким чином, відсутність у складі пропозиції гарантійного листа про наявність товару та підтвердження участі представника Учасника при передачі товару розцінюється як невідповідність технічній специфікації та іншим вимогам тендерної документації, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Тобто, Замовник діє в межах повноважень, передбачених чинним законодавством, зокрема абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Дата опублікування:
24.10.2025 17:58
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга
Номер:
2bbd4f1522184c1f876ee2caa74556b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-03-010587-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.docx 18.10.2025 08:19
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
18.10.2025 08:20
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
0c7adc6a8e7741f4b5f0b22ecf042fda
Заголовок пункту скарги:
Скарга
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
14.10.2025р. Замовником прийнято рішення №722 відхилити тендерну пропозицію ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" на закупівлю ДК 021:2015:34310000-3: Двигуни та їх частини. Замовником вирішено: Керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО".
Серед невідповідностей Замовником зазначено наступне:
По-перше, пункт 5 розділу «У складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати:» додатку 1.1 до тендерної документації: “5) гарантійний лист, щодо наявності на складі Учасника повного переліку товару, з метою термінового його постачання;” - відсутність документу, що вимагався тендерною документацією.
По-друге, пункт 6 розділу «У складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати:» додатку 1.1 до тендерної документації: “6) для забезпечення належного приймання товару Замовником, Учасник повинен у складі пропозиції надати гарантійний лист про те, що при передачі товару обов’язково буде присутній уповноважений представник Учасника.” - відсутність документу, що вимагався тендерною документацією.
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Вказані невідповідності не є документами надання яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому замовником при відхиленні пропозиції скаржника порушено п.43 Особливостей.
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Ураховуючи викладене, відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» є необґрунтованим, порушує принципи добросовісної конкуренції, пропорційності та рівного ставлення до учасників, а також не відповідає вимогам чинного законодавства. Пропозиція скаржника відповідала вимогам тендерної документації а невідповідності вказані в протоколі відхилення повинні були оприлюднені у вимозі про усунення невідповідностей. Тому пропозиція Скаржника відхилена з порушенням п.43 Особливостей.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Серед невідповідностей Замовником зазначено наступне:
По-перше, пункт 5 розділу «У складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати:» додатку 1.1 до тендерної документації: “5) гарантійний лист, щодо наявності на складі Учасника повного переліку товару, з метою термінового його постачання;” - відсутність документу, що вимагався тендерною документацією.
По-друге, пункт 6 розділу «У складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати:» додатку 1.1 до тендерної документації: “6) для забезпечення належного приймання товару Замовником, Учасник повинен у складі пропозиції надати гарантійний лист про те, що при передачі товару обов’язково буде присутній уповноважений представник Учасника.” - відсутність документу, що вимагався тендерною документацією.
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Вказані невідповідності не є документами надання яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому замовником при відхиленні пропозиції скаржника порушено п.43 Особливостей.
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Ураховуючи викладене, відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» є необґрунтованим, порушує принципи добросовісної конкуренції, пропорційності та рівного ставлення до учасників, а також не відповідає вимогам чинного законодавства. Пропозиція скаржника відповідала вимогам тендерної документації а невідповідності вказані в протоколі відхилення повинні були оприлюднені у вимозі про усунення невідповідностей. Тому пропозиція Скаржника відхилена з порушенням п.43 Особливостей.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Скаржника - ТОВ АВТОШИНИ ПРОЗОРО зазначене у ПРОТОКОЛ уповноваженої особи №722 від 14.10.2025 року.