-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
30230000-0 «комп’ютерне обладнання» (жорсткі диски та карти пам’яті)
Закупівля здійснюється з урахуванням вимог пункту 10 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Закупівля здійснюється за рахунок коштів, які виділено у вигляді субвенцій з місцевих бюджетів.
Торги не відбулися
256 500.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
03.10.2025 15:12 - 08.10.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга
Номер:
26db37ed7ba94cabbbb64a3953eb611a
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-03-009503-a.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- UA-2025-10-03-009503-a скарга.pdf 21.10.2025 15:03
- Додаток № 2 Технічна специфікація.pdf 21.10.2025 15:03
- Додаток № 2 Технічна специфікація.pdf.p7s 21.10.2025 15:03
- Протокольне рішення № 211-ВТО.docx 21.10.2025 15:03
- Додаток 1 перелік документів Учасника.doc 21.10.2025 15:03
- sign.p7s 21.10.2025 15:13
- рішення від 23.10.2025 № 15978.pdf 23.10.2025 16:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.10.2025 № 16395.pdf 03.11.2025 16:43
- рішення від 31.10.2025 № 16395.pdf 04.11.2025 14:35
- рішення від 11.04.2025 № 5780.pdf 27.10.2025 10:35
- Додаток 2 технічні вимоги.docx 27.10.2025 10:35
- Роз'яснення по скарзі.doc 27.10.2025 10:35
- рішення від 29.04.2025 №6793.pdf 27.10.2025 10:35
- Додаток № 1 Довідка про необов'язкову сертифікацію.pdf 27.10.2025 10:35
- Роз'яснення по скарзі.pdf 27.10.2025 10:35
- Додаток 1 перелік документів Учасника.doc 27.10.2025 10:35
- Висновок санітарно-епідем експертиза.pdf 27.10.2025 10:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.10.2025 15:54
Дата розгляду скарги:
31.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.10.2025 16:23
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
04.11.2025 14:35
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
267b95cf30404ec2acbef40de48077f2
Заголовок пункту скарги:
Підстави для дискваліфікації, зазначені замовником, є неправомірними.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 3.9. Додатку 1 до тендерної документації замовником сформульована наступна вимога:
- «Документ/и (сертифікат відповідності, та/або сертифікат якості, та/або паспорт якості, та/або технічний паспорт, та/або декларація виробника, та/або декларація відповідності, та/або протокол досліджень, та/або протокол випробовувань, та/або протокол аналізу, та/або протокол огляду Товару та/або будь-який документ, завірений учасником належним чином), що підтверджує/ють технічні характеристики запропонованого товару.».
На виконання вищевказаної вимоги, в складі тендерної пропозиції Скаржником подано документ під назвою «Додаток № 2 Технічна специфікація», в якому зазначені технічні характеристики запропонованого товару і який повністю відповідає вимогам, що встановлені у пункті 3.9 Додатку № 1 до тендерної документації (є документом який завірений учасником шляхом накладення на документ кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника і містить технічні характеристики запропонованого товару).
Враховуючи вищезазначене, в діях Замовника наявні ознаки, що свідчать про:
1) порушення законних інтересів Скаржника як суб’єкта господарювання пов’язаних з досягненням економічних результатів та одержанням прибутку. В результаті неправомірного відхилення тендерної пропозиції Скаржника останній позбавляється можливості одержати прибуток від виконання договору, що може бути укладений за результатами Тендеру;
2) порушення принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них і принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
- «Документ/и (сертифікат відповідності, та/або сертифікат якості, та/або паспорт якості, та/або технічний паспорт, та/або декларація виробника, та/або декларація відповідності, та/або протокол досліджень, та/або протокол випробовувань, та/або протокол аналізу, та/або протокол огляду Товару та/або будь-який документ, завірений учасником належним чином), що підтверджує/ють технічні характеристики запропонованого товару.».
На виконання вищевказаної вимоги, в складі тендерної пропозиції Скаржником подано документ під назвою «Додаток № 2 Технічна специфікація», в якому зазначені технічні характеристики запропонованого товару і який повністю відповідає вимогам, що встановлені у пункті 3.9 Додатку № 1 до тендерної документації (є документом який завірений учасником шляхом накладення на документ кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника і містить технічні характеристики запропонованого товару).
Враховуючи вищезазначене, в діях Замовника наявні ознаки, що свідчать про:
1) порушення законних інтересів Скаржника як суб’єкта господарювання пов’язаних з досягненням економічних результатів та одержанням прибутку. В результаті неправомірного відхилення тендерної пропозиції Скаржника останній позбавляється можливості одержати прибуток від виконання договору, що може бути укладений за результатами Тендеру;
2) порушення принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них і принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Протокольне рішення уповноваженої особи, в якому зазначені неправомірні підстави для дискваліфікації
-
Повʼязаний документ:
Протокольне рішення № 211-ВТО.docx
-
-
Назва доказу:
Технічна специфікація, подана учасником в складі тендерної пропозиції
-
Повʼязаний документ:
Додаток № 2 Технічна специфікація.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 1 в якому визначені вимоги до документів, що підтверджують технічні характеристики запропонованого товару.
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 перелік документів Учасника.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Просимо зобов’язати Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області скасувати протокол № 211-ВТО щодо прийнятті рішення уповноваженою особою від 16.10.2025.
Запити Органу оскарження
Номер:
74b6db152b454114a4150808088edf6f
Тема запиту:
Скарга ТОВ "ЮДІТРЕЙД" (код ЄДРПОУ: 42036301) від 21 жовтня 2025 № UA-2025-10-03-009503-a.c2 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі жорсткі диски та карти пам’яті код ДК 021: 2015: 30230000-0 «комп’ютерне обладнання», ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-03-009503-a безпідставною, оскільки тендерна пропозиція ТОВ "ЮДІТРЕЙД" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей
Текст запиту:
Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області на виконання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі за текстом – Комісія) № 15978-р/пк-пз від 23.10.2025 в межах розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ЮДІТРЕЙД" (код ЄДРПОУ: 42036301) від 21 жовтня 2025 № UA-2025-10-03-009503-a.c2 (надалі за текстом – Скарга) щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі жорсткі диски та карти пам’яті, код ДК 021:2015 - 30230000-0 «комп’ютерне обладнання», ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-03-009503-a.
Керуючись вимогами Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі — Особливості), Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом начальника Головного управління національної поліції в Кіровоградській області від 27.10.2021 № 687, Замовником було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю жорсткі диски та карти пам’яті, код ДК 021:2015 - 30230000-0 «комп’ютерне обладнання», ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-03-009503-a (далі за текстом – Закупівля).
Відбулись відкриті торги з особливостями на закупівлю жорсткі диски та карти пам’яті, код ДК 021:2015 - 30230000-0 «комп’ютерне обладнання», ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-03-009503-a.
Керуючись вимогами Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі — Особливості) та Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом начальника Головного управління національної поліції в Кіровоградській області від 27.10.2021 № 687, Замовник здійснює розгляд та оцінку тендерних пропозицій Учасників відкритих торгів з особливостями відповідно до пункту 41 Особливостей «розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей».
Враховуючи вимоги пункту 49 Особливостей, у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені цими Особливостями.
Наступною найбільш економічно вигідною визначена тендерна пропозиція учасника ТОВ "ЮДІТРЕЙД", яка становить 210 009,00 грн. з ПДВ.
У ході розгляду та аналізу пропозиції ТОВ "ЮДІТРЕЙД" Замовником встановлено, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації із нижче наведених підстав.
На виконання вимоги підпункту 3.3. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, Учасники у складі тендерної пропозиції подають підписану та заповнену інформацію про запропонований учасником товар згідно технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (Додаток № 2 до тендерної документації).
Під час перевірки документів, які подані ТОВ "ЮДІТРЕЙД" у тендерної пропозиції встановлено, що товариством виконано вимогу підпункту 3.3. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, а саме заповнено та підписано Додаток № 2 до тендерної документації «Інформація та документи про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Водночас, Учасником заповнено технічні характеристики пропонованого товару у таблицях «Технічні та якісні характеристики жорсткого диска» та «Технічні та якісні характеристики карти пам’яті», які містяться у Додатку 2 до тендерної документації Замовника.
Окрім зазначеного, з метою перевірки достовірності та відповідності вказаних Учасником технічних характеристик пропонованого товару у Додатку 2 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документ/и (сертифікат відповідності, та/або сертифікат якості, та/або паспорт якості, та/або технічний паспорт, та/або декларація виробника, та/або декларація відповідності, та/або протокол досліджень, та/або протокол випробовувань, та/або протокол аналізу, та/або протокол огляду Товару та/або будь-який документ, завірений учасником належним чином), що підтверджує/ють технічні характеристики запропонованого товару. Вказана вимога зазначена у підпункті 3.9. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації. Окрім зазначеного у вказаному підпункті Замовником зазначено: «Додатково: Якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації, надається лист від Учасника про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. Примітка*:Не залежно від того підлягає/не підлягає товар обов’язковій сертифікації, Учасники в обов’язковому порядку надають документи зазначені в підпункті 3.9., а також вказані документи в обов’язковому порядку повинні містити технічні характеристики пропонованого товару, завірений учасником належним чином.».
На виконання вказаних вимог Учасником у складі тендерної пропозиції завантажено Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 02.06.2021 за № 12.2-18-3/10532. Водночас у поданому документі відсутні відомості про ключові технічні параметри запропонованого товару Учасником, такі як клас карти, обсяг пам’яті, швидкість запису та читання, стандарт пам’яті, ємність накопичувача, сумісність, тип жорсткого диска, тип накопичувача, форм-фактор, швидкість обертання шпинделя, об'єм кеш-пам'яті, інтерфейс, що не дозволяє можливості перевірити достовірність та відповідність вказаних Учасником технічних характеристик пропонованого товару у Додатку 2 до тендерної документації.
Окрім зазначеного, Учасником надано висновок від 25.11.2015 за № 251115/03 у якому зазначено, що жорсткі диски та карти пам’яті не входять до переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, також надано довідку від 10.10.2025 за № 09/02-02/006 у якій зазначено, що у зв’язку з відсутністю затвердженого технічного регламенту, в якому визначено характеристики продукції або пов’язані з ними процеси та методи виробництва, включаючи відповідні адміністративні положення, додержання яких є обов’язковим, оцінка відповідності запропонованого товару не проводилась.
Відповідно до вимог тендерної документації, Замовником не ставилась вимога до Учасників щоб у тендерній пропозиції надавалась оцінка відповідності запропонованого товару.
Водночас, Замовником у підпункті 3.9. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, передбачено можливість подання Учасниками будь-якого з переліку документів, або декілька документів — «сертифіката відповідності, та/або сертифіката якості, та/або паспорта якості, та/або технічного паспорта, та/або декларації виробника, та/або декларації відповідності, та/або протоколу досліджень, та/або протоколу випробувань, та/або протоколу аналізу, та/або протоколу огляду товару, та/або іншого документа, належним чином завіреного учасником». Зазначена вимога була визначена з метою уникнення дискримінаційних обмежень та забезпечення максимальної гнучкості для Учасників під час підтвердження технічних характеристик пропонованого товару.
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" у скарзі зазначає, що на виконання вищевказаної вимоги, в складі тендерної пропозиції Скаржником подано документ під назвою «Додаток № 2 Технічна специфікація», в якому зазначені технічні характеристики запропонованого товару і який повністю відповідає вимогам, що встановлені у пункті 3.9 Додатку № 1 до тендерної документації (є документом який завірений учасником шляхом накладення на документ кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника і містить технічні характеристики запропонованого товару).
Варто зауважити, що згідно з положеннями Додатку 2 до тендерної документації, саме Учасники самостійно заповнюють таблицю з технічними характеристиками запропонованого товару. Отже, Додаток 2, який заповнений і підписаний безпосередньо Учасником, не може вважатися документом із переліку, визначеного підпунктом 3.9 пункту 3 Додатку 1. Окрім цього, хоча зазначений додаток і завірений підписом Учасника, вимога підпункту 3.9 стосується документа, належним чином завіреного, тобто виданого або підтвердженого відповідним органом, виробником чи лабораторією, тощо, а не документа, створеного самим Учасником.
Слід зазначити, що вищезазначені документи, не відноситься до документів, визначених пунктом 43 Особливостей «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції)».
З урахуванням рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 11.04.2025 № 5780-р/пк-пз, від 29.04.2025 “6793-р/пк-пз (що додаються), Замовник не має права звертатись до зазначеного учасника на підставі вимог пункту 43 Особливостей щодо наведених вище документів.
Звертаємо увагу, що в учасників процедури на закупівлю жорсткі диски та карти пам’яті код ДК 021: 2015: 30230000-0 «комп’ютерне обладнання», ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-03-009503-a, на етапі подання пропозицій була можливість звернутись за роз’ясненнями до Замовника згідно пункту 54 Особливостей та пункту 1 розділу ІІ Порядок внесення змін та надання роз`яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї та/або оголошення про проведення відкритих торгів. Жодних звернень в електронній системі закупівель не зафіксовано.
Згідно підпункту 3.2. пункту 3. Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції, відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог документації з боку Учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію, буде означати, що Учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї документації та вимоги даної документації.
Крім наведеного вище, Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або в документах в тендерній пропозиції Учасника, а саме:
Згідно підпункту 3.7. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, у складі своєї тендерної пропозиції Учасник подає:
- для юридичних осіб - Витяг з ЄДР з обов’язковим зазначенням кінцевого бенефіціара відповідно Постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2022 р. № 187 “Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації” (термін давності витягу не повинен перевищувати 90 днів на дату подання тендерної пропозиції).
У ході перевірки документів у складі тендерної пропозиції Учасника встановлена наявність невідповідності, а саме Учасником надано Витяг з ЄДР від 18.06.2025. Термін давності витягу перевищує 90 днів на дату подання тендерної пропозиції.
Додатково зазначаємо, що Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Однак, згідно запиту Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради №1332/2020 Уповноваженому органу стосовно надання 24 години на усунення невідповідностей, якщо пропозиція учасника однаково не відповідає іншим вимогам тендерної документації (відсутні технічні розрахунки, інші документи або довідки відповідно до ч.3 ст.22 Закону), надана наступна відповідь.
Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений ст.31 Закону. Якщо під час розгляду виявлено виключно невідповідності, визначені ч.16 ст.29 Закону, замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Водночас, якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених ч.16 ст.29 Закону, не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція підлягає відхиленню згідно з відповідними підставами, визначеними у ст.31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 години.
Враховуючи зазначене Уповноваженим органом, додаткової потреби надавати учаснику 24 години на усунення невідповідностей, якщо пропозиція учасника однаково не відповідає іншим вимогами тендерної документації, які не підлягають виправленню згідно з ч.16 ст.29 Закону, нема.
Враховуючи вищенаведене, Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області під час проведення закупівель дотримується вимог Закону, Особливостей та вважає скаргу ТОВ "ЮДІТРЕЙД" (код ЄДРПОУ: 42036301) від 21 жовтня 2025 № UA-2025-10-03-009503-a.c2 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі жорсткі диски та карти пам’яті код ДК 021: 2015: 30230000-0 «комп’ютерне обладнання», ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-03-009503-a безпідставною, оскільки тендерна пропозиція ТОВ "ЮДІТРЕЙД" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Дата опублікування:
27.10.2025 10:35
Вимога
Є відповідь
Безпідставна дискваліфікація
Номер:
a9f0bd3e3b834bd6a774c5a6eded061c
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-03-009503-a.c1
Назва:
Безпідставна дискваліфікація
Вимога:
Шановний Замовник,
Підставою для дискваліфікації моєї тендерної пропозиції вказано загальне формулювання з закону. Вимагаю вказати конкретно, які саме із запропонованих мною до постачання товарів та за яким(и) параметром(ами) не відповідають (гірше) технічних вимог, встановлених до предмету закупівлі.
ФОП Міщенко О. А.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.10.2025 11:24
Вирішення:
Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області під час проведення закупівель дотримується вимог Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі- Особливості) (зі змінами).
Відповідно до ст. 22 Закону та пункту 28 Особливостей, для проведення процедури Відкриті торги з особливостями замовник розробив та затвердив тендерну документацію на закупівлю жорсткі диски та карти пам’яті код ДК 021: 2015: 30230000-0 «комп’ютерне обладнання», що була розроблена з урахуванням наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 06.12.2024 року №27593 «Про затвердження Примірної тендерної документації», вимог Закону, Особливостей та специфіки предмету закупівлі.
Відповідно до пункту 38 Особливостей дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 39 Особливостей розкриття тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 28 Закону (положення абзацу третього частини першої та абзацу другого частини другої статті 28 Закону не застосовуються).
Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Шановний Учаснику, повідомляємо Вам, що відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації «Інформація та документи про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», а саме в таблицях у розділі «Технічні характеристики Учасника (учасник заповнює під час подання тендерної пропозиції)».
Відповідно до вищезазначеної вимоги під час подання тендерної пропозиції Вами заповнено технічні характеристики пропонованого товар. Переглядом зазначених Вами технічних характеристик встановлено, що пропонований товар відповідає технічним характеристикам Замовника, а в деяких параметрах є кращим.
Але, окрім вищезазначеної вимоги, яка ставилась Замовником, з метою здійснення повної та всебічної перевірки технічних характеристик пропонованого товару, які зазначені Вами у Додаток 2 до тендерної документації, а також достовірності щодо технічних характеристик пропонованого товару, Замовником виставлена інша вимога, а саме відповідно до підпункту 3.9. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, Учасники у складі тендерної пропозиції подають «Документ/и (сертифікат відповідності, та/або сертифікат якості, та/або паспорт якості, та/або технічний паспорт, та/або декларація виробника, та/або декларація відповідності, та/або протокол досліджень, та/або протокол випробовувань, та/або протокол аналізу, та/або протокол огляду Товару та/або будь-який документ, завірений учасником належним чином), що підтверджує/ють технічні характеристики запропонованого товару. Додатково: Якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації, надається лист від Учасника про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. Примітка*:Не залежно від того підлягає/не підлягає товар обов’язковій сертифікації, Учасники в обов’язковому порядку надають документи зазначені в підпункті 3.9., а також вказані документи в обов’язковому порядку повинні містити технічні характеристики пропонованого товару, завірені учасником належним чином.
Вимога підпункту 3.9. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Вами не виконана, а саме у складі тендерної документації не надано відповідним чином завірених документів, що підтверджують технічні характеристики запропонованого товару.
Надані Вами у складі тендерної пропозиції висновок від 25.11.2015 за № 251115/03 та Лист від 09 жовтня 2025 року не відносяться до документів, які вимагаються у підпункті 3.9. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації тому як, вказані документи не містять технічних характеристик пропонованого Вами товару.
Водночас роз’яснюю, документи, що підтверджують технічні характеристики запропонованого товару не відноситься до документів, визначених пунктом 43 Особливостей «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції)».
Окрім зазначеного Ви не скористались можливістю звернутись за роз’ясненнями та уточненнями, а саме відповідно до пункту 54 Особливостей, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
Згідно підпункту 3.2. пункту 3. Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції, відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог документації з боку Учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію, буде означати, що Учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї документації та вимоги даної документації.
Таким чином Ви не виконали вимогу передбачену підпунктом 3.9. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника.
У зв’язку із зазначеним, Замовник відхилив тендерну пропозицію на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Виходячи із вищенаведеного Замовник відхиляє вимогу, у зв’язку з відсутністю підстав для скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЕЦЯ МІЩЕНКО ОЛЕНИ АНАТОЛІЇВНИ.
Статус вимоги:
Відхилено