• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Шланги, рукави, муфти

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 6 днів назад

141 440.70 UAH без ПДВ
Період оскарження: 03.10.2025 15:11 - 08.10.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірна дискваліфікація без жодних правових підстав

Номер: 971a7e4395bf479b8ae867352ad41fb2
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-03-009475-a.a1
Назва: Неправомірна дискваліфікація без жодних правових підстав
Вимога:
Вимога стосовно неправомірної дискваліфікації тендерної пропозиції ТОВ "ТК "СПЕЦЗАПЧАСТЬ" у вкладенні.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Згідно з пунктом 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) (положення частин 2, 12, 16, абзаців другого і третього частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. У свою чергу, частинами 9 і 10 статті 29 Закону визначено, що після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, у строк, що не перевищує п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, який може бути аргументовано продовжено до 20 робочих днів. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник, згідно з абзацом першим частини 15 статті 29 Закону, визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю. За наявності підстав, визначених пунктом 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник, відповідно до частини 11 статті 29 Закону, розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені статтею 29 Закону. Разом з тим, згідно з абзацом 2 пункту 46 Особливостей, передбачено, що у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Позиції органу оскарження (рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.06.2023 № 9336-р/пк-пз, закупівля № UA-2023-04-03-003363-a, від 13.03.2024 № 9976-р/пк-пз, закупівля № UA-2024-02-14-003015-a) чітко окреслюють, що замовник не зобов’язаний розглядати або задовольняти вимоги учасників щодо скасування рішень, прийнятих за результатами розгляду тендерних пропозицій, оскільки такі вимоги не передбачені ані Законом, ані Особливостями. Так, враховуючи норми пункту 46 Особливостей та частини 4 статті 33 Закону, суб’єкт звернення може подати до замовника вимогу про надання інформації, проте не вимогу про скасування рішень. Такі звернення не створюють для замовника обов’язку реагувати у певний строк чи змінювати результати розгляду пропозицій. Водночас нормами пункту 2 частини 18 статті 18 Закону передбачено скасування замовником свого рішення лише у разі вжиття ним заходів на виконання рішення органу оскарження. Враховуючи зазначене вище, норми Закону та Особливостей не містять підстав для скасування замовником своїх рішень і не передбачають можливості додаткового розгляду тендерної пропозиції учасника, щодо якого замовником уже прийнято рішення, за винятком виконання рішення органу оскарження (пункт 2 частини 18 статті 18 Закону). Враховуючи вищезазначені норми Закону та Особливостей, висновки ДАСУ здійсненні під час моніторингу закупівлі № UA-2022-12-15-022249-a, № UA-2024-07-11-009792-a, Постанову Касаційного адміністративного суду Верховного суду України по справі № 640/12361/19 від 01.09.2022, вимога ТОВ «ТК «СПЕЦЗАПЧАСТЬ» щодо скасування рішення уповноваженої особи від 10.11.2025 не може бути задоволена так як відсутні правові підстави.
Статус вимоги: Не задоволено