-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Автомобільні шини (Автомобільні шини зимові)
Відповідно до оголошення. КЕКВ 2210.
Завершена
40 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 400.00 UAH
мін. крок: 1% або 400.00 UAH
Період оскарження:
26.11.2018 13:47 - 27.11.2018 15:00
Вимога
Відхилено
Вимога переглянути рішення тендерного комітету про відхилення пропозиції ТОВ "АЙТРАК"
Номер:
1320a8180d9942b7a6b79c9d9b3c717c
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-26-001407-c.a1
Назва:
Вимога переглянути рішення тендерного комітету про відхилення пропозиції ТОВ "АЙТРАК"
Вимога:
Шановний Замовник!
Ми, ТОВ "АЙТРАК", вимагаємо надати детальне роз'яснення причини дискваліфікаціїї, а саме у чому полягає невідповідність запропонованого нами товару ТЗ.
Оскільки технічними характеристиками легкових/легковантажних автомобільних шин є виключно:
-типорозмір;
-сезонність;
-індекс швидкості;
-індекс навантаження.
Наша пропозиція відповідає всім характеристикам і є рівноцінним еквівалентом.
Вимагаемо змінити рішення та надати роз'яснення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.11.2018 13:48
Вирішення:
Комісія з питань проведення допорогових процедур закупівель Чорнобильського радіаційно-екологічного заповідника (далі – Комісія) уважно розглянула вимогу про усунення порушень до процедури закупівлі «Автомобільні шини (Автомобільні шини зимові)», код за 021:2015: 34351100-3, очікуваною вартістю 40 000,00 грн., ідентифікатор закупівлі UA-2018-11-26-001407-c, Товариства з обмеженою відповідальністю «АЙТРАК» зареєстровану на веб-порталі з питань публічних закупівель 30 листопада 2018 о 13:48 год. №UA-2018-11-26-001407-c.a1, та за результатами розгляду повідомляє наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, за умови, що вартість предмету закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Таким чином, проведення процедури допорогової закупівлі є правом, а не обов’язком замовника.
Комісією, на засіданні прийнято рішення про проведення процедури закупівлі «Автомобільні шини (Автомобільні шини зимові)» шляхом здійснення допорогової закупівлі.
Таким чином, вищезазначена закупівлі проводиться у відповідності до Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок).
Відповідно до вимог пункту 6.3. Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
На виконання вищезазначеної вимоги, Комісією було розміщено оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (далі – оголошення).
Товариством з обмеженою відповідальністю «АЙТРАК» у складі пропозиції, було подано, зокрема, документ «Цінова пропозиція». Як вбачається із зазначеного документу, учасником запропоновано до закупівлі еквівалентну модель товару, який мав намір придбати Замовник. Розглянувши технічні характеристики запропонованого товару, Комісія дійшла висновку що даний товар не є еквівалентним - «рівнозначним», «рівноцінним», має характеристики гірші ніж у товару, що мав намір закупити Замовник та не задовольняє потреби Замовника. Таким чином пропозиція учасника не відповідала вимогам оголошення та аргументовано дискваліфікована.
Щодо того, чи є товар запропонований учасником «еквівалентним» слід зазначити про те, що Замовник самостійно визначає таку відповідність.
Додатково наголошуємо на тому, що законодавством України з питань публічних закупівель не передбачено та прямо заборонено втручання у роботу тендерного комітету або Комісії Замовника.
Враховуючи вищевикладене, оскільки пропозицію учасника аргументовано дискваліфікована, вимога про усунення порушень безпідставна, необґрунтована та підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Відхилено