• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Витратні матеріали одноразового використання

Детальний опис - згідно Додатку №1 до оголошення

Завершена

91 955.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 920.00 UAH
Період оскарження: 25.10.2018 15:12 - 30.10.2018 18:00
Вимога
Відкликано скаржником

Безпідставна дискваліфікація

Номер: b71ee4f221c34e979a6b1f7653f3f2da
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-25-001888-c.a3
Назва: Безпідставна дискваліфікація
Вимога:
Державна аудиторська служба України вул. Сагайдачного, 4, м.Київ, 04070 - ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ Проспект Олескандра Поля, 1 м. Дніпро, 49000; Україна - КЗ "Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром Дніпропетровської обласної ради". код 21902497 вул. Космічна, 17, м.Дніпро, Україна, 49100, - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО “АЛЬТЕРНАТИВА ИНЖИНЕРИНГ” Проспект Олескандра Поля, буд.137 / 53; м. Дніпро, 49055; Україна Від 15.11.2018 року Вих.№01143 Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником КЗ "Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром Дніпропетровської обласної ради". код 21902497 було проведено закупівлю ID UA-2018-10-25-001888-c, Предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015 33140000-3 — Медичні матеріали (Витратні матеріали одноразового використання) Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники: 1) ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ" код 39190161; 2) ПП “АЛЬТЕРНАТИВА ИНЖИНЕРИНГ” код 34589651. Ціна учасника ПП “АЛЬТЕРНАТИВА ИНЖИНЕРИНГ” код 34589651 була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника через те що: “ Цінова пропозиція ПП “АЛЬТЕРНАТИВА ИНЖИНЕРИНГ” містить в собі суттєві арифметичні помилки, та опечатки. Сумма по строкам составляє 88 768,27 грн з ПДВ що суттєво перевищує ставку на аукціоні 86 998,49 грн з ПДВ Також учасник не надав зразки товарів медичного призначення запропонованих їм в якості еквівалентів замість заявлених у технічному завданні, а також частину документів надав з великим запізненням, чим порушив вимоги доручення Голови ДОДА від 23.06.2017 року № 07-48/0/35-17 “Про підвищення ефективності проведення процедур за купівель через електрону систему закупівель”, відповідно до яких відповідно до яких після закінчення аукціону Учасник-переможець повинен протягом 1 наступного робочого дня прикріпити в систему (в сканованому вигляді) усі кваліфікаційні документи а також документи, які вимагаються Замовником” Детально ознайомившись з пропозицією учасника, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації оприлюдненой замовником при оголошенні закупівлі. Крім того ГОЛОВА ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ не має повноважень давати ДОРУЧЕННЯ будь-яким суб’єктам господарської діяльності не впорядкованим ОДА. Оскільки учасник має власний орган правління то відповідно порушити ДОРУЧЕННЯ від 23.06.2017 року № 07-48/0/35-17, не мав можливості. В той самий час замовник не вказав тендерній документації проміжок часу в який необхідно довантажити всі необхідні йому документи, але можливість довантаження існує доки пропозиція учасника знаходиться в стадії Кваліфікація переможця (на розгляді) У ціновій пропозицій дійсно було допущено друкарську помилку, оскільки “Остаточна пропозиція конкурсних торгів Вих.№01141 Від 06.11.2018 року“, робилась в ручну на основі файлу „Пропозиція конкурсних торгів від 05.11.2018 року“, та в строках 9,10,11,12 не було виправлено ціну, але кількість запропонованого товара відповідала тендерній документаціі, та Загальна вартість товару (Остаточна сума аукціону): 86 998,грн 49коп (Вісімдесят шість тисяч дев’ятсот дев’яносто вісім гривень 49 копійок), у т.ч ПДВ -7%, 5 691,грн 49коп (П’ять тисяч шістсот дев’яносто одна гривня 49 копійок була звзначена вірно. Помилка була самостійно виявлена учасником після довантаження на електронний майданчик, але видалити файли з сістеми не можливо, тому було довантаженно ще один прімірник “Остаточна пропозиція конкурсних торгів Вих.№01141 Від 06.11.2018 року“ з приміткою УТОЧНЕНА, це було зроблено без порушення встановлених строків. Виходячи зі змісту Додаток 1 - Технічні (якісні) вимоги до Товару та вимоги до кваліфікації учасників та способи їх підтвердження, лише окреми позиції мають посилання на конкретну торгівельну назву, решта зазначена повсякденними (ужитковими) назвами наприклад пп 5 «MINI SPIKE аспіраційна канюля для багаторазового забору медикаментів з двома фільтрами», пп.7 «Набір ESPOCAN», пп.17 «Краник 3-х», пп.26 «Сечоприймач 2000мл» пп.29 «Полігліколід рапід №2\0 с\г 36мм», по деяких позиціях неможливо визначити деяки подробиці комплектаціі, або конструкційні особливості необхідних товарів, наприклад пп.5, пп17, пп.26, крім того повністю відсутній детальний опис вимог до товарів, з цього можно прийти до висновку що данні параметри не принципові для замовника. В тойже час зазначено: «У разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент». Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеному товарі та бути на самоклеючій основі.» Не зрозуміло по яких показниках еквівалент має бути не гіршим. Та яким чином предмет закупівлі може бути «на самоклеючій основі», це суперечить техничним особливостям предмету закупівлі. Виходячи зі змісту ДОРУЧЕННЯ від 23.06.2017 року № 07-48/0/35-17, на яке посилається замовник він або безпідставно вимагає товари з конкретною торговельною назвою або порушує доручення, оскільки любе посилання на конкретну назву повинно бути обгрунтовано, крім того замовником порушені інші суттєві вимоги, наприклад “Строки в які повинні бути виконані певні дії”. В тому ж додатку зазначено “У випадку надання у комерційній пропозиції еквіваленту продукції потенційний переможець (учасник, чия пропозиція знаходиться в стадії «Кваліфікація»), на вимогу замовника обов’язково повинен надати зразки запропонованої продукції в упаковці виробника протягом 3 (трьох) робочих днів, для проведення її якісної оцінки на території Замовника.” Така вимога надійшла від представника замовника в усній формі 12.11.2018 року о 14:36. Наступного дня о 15:28 на питання до котрої години я можу привести зразки була отримана відповідь “Нам зразки не потрібні”, дані вимоги зафіксовані засобами аудіо фіксації та можуть бути наданні у разі необхідності, та при згоді замовника оприлюднені. В інший спосіб з будь-яких засобів зв’язку в вказаних замовником в тендерній документації в якості офіційних контактних даних, на будь-яки засоби зв’язку вказані учасником для зв’язку з замовником, НЕНАДХОДИЛО. Згідно з  ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. Отже, пропозиція учасника відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35. Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ПП “АЛЬТЕРНАТИВА ИНЖИНЕРИНГ” код 34589651. та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель. 2. Повернутись до розгляду пропозиції учасника ПП “АЛЬТЕРНАТИВА ИНЖИНЕРИНГ” код 34589651. 3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. Додатки: 1) Остаточна пропозиція конкурсних торгів Вих.№01141 Від 06.11.2018 року“ з приміткою уточнена 2) Довідка про відповідність Медико-технічним вимогам замовника Вих.№01134 Від 06.11.2018 року 3) ДОРУЧЕННЯ від 23.06.2017 року № 07-48/0/35-17 Директор Приватного підприємства "АЛЬТЕРНАТИВА ИНЖИНЕРИНГ" Скарінкін С.С. Лист Вих.№01143 Від 15.11.2018 р. Аркуш.3 з 3
Вирішення: Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу відповідаємо наступне: 1. Запит на надання Вами зразків усіх товарів медичного призначення, що були запропоновані Вами у якості еквівалентів замість заявлених у технічному завданні, був відправлений на електронну пошту, вказану на майданчику, 09.11.2018р. о 12:57 та може бути оприлюднений при необхідності. 2. Останній день прийняття зразків був 13.11.2018р. На момент засідання тендерного комітету, яке відбулось у той день о 15:00 ніяких зразків Ви не надали. Сенсу привозити їх у той час, коли засідання відбулось та рішення було прийняте, не було. 3. У технічних вимогах чітко прописані усі вимоги до товарів, до того ж у Вас була можливість задати усі питання упродовж періоду уточнень, з 25.10.2018р. до 18:00 30.10.2018р.. Ніяких звернень та питань не було, що можна сприймати як те, що Ви були ознаймолені з умовами закупівлі та погоджувались як з технічним завданням, так і тим, что Ваша пропозиція може бути відхилена. 4. Пуктом 9.2 Наказу ДП “Зовнішторгвидав” No35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель” встановлено, що однією з підстав дискваліфікації є - невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі та медико-технічних вимог. 01118_МТВ_UA-2018-10-25-001888-c.pdf заповненна учасником ПП “АЛЬТЕРНАТИВА ИНЖИНЕРИНГ” код 34589651 не відповідає 01141_Остаточна_ПРОПОЗИЦІЯ_КЗ_Дніпропетровський_обласний_перинатальний. Враховуючи все вищенаведене, тендерний комітет прийшов до висновку: відхилити вимогу учасника ПП “АЛЬТЕРНАТИВА ИНЖИНЕРИНГ”, код ЄДРПОУ 34589651
Статус вимоги: Відхилено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 19.11.2018 13:48
Вимога
Вирішена

Скарга

Номер: 83d7567fc2464f7c80c1633af88a3eb6
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-25-001888-c.a2
Назва: Скарга
Вимога:
Не відповідність пропозиції
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! Вашу вимогу було розглянуто та задовільнено. З повагою,
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Скарга

Номер: b0c44a6d90894b15a21b07f902cad6ca
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-25-001888-c.c1
Назва: Скарга
Вимога:
Не відповіднвсть медико технічних умов
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! Вашу вимогу було розглянуто та задовільнено. З повагою,
Статус вимоги: Задоволено