• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Трактори трелювальні (скідери)

Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна без ПДВ. Питома вага критерію – 100%. З метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки тендерних пропозицій, учасник незалежно від його системи оподаткування, в електронній системі закупівель зазначає ціну тендерної пропозиції без ПДВ. У разі якщо переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, при укладенні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.

Завершена

1 944 393.00 EUR без ПДВ
Період оскарження: 03.10.2025 12:24 - 31.10.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

СКАРГА - Complaint

Номер: 847a97d82b2541a9add61fd504d57179
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-03-005735-a.b4
Назва: СКАРГА - Complaint
Вимога:
IRUM S.A. appeals against the tender results for Skidding Tractors (CPV: 16710000-5). The Contracting Authority unlawfully admitted non-compliant bidders (TOB "АЗТЕКН-UKRAÏNA" and LKT Holding s.r.o.) to Stage II prior to full verification, which violated the principles of fair competition and resulted in an artificial price distortion, decisively altering the outcome. IRUM S.A. requests the annulment of results and the repetition of Stage II with compliant bidders. IRUM S.A. оскаржує результати тендеру на Трелювальні трактори (КПВ: 16710000-5). Замовник неправомірно допустив невідповідних учасників (ТОВ "АЗТЕКН-УКРАЇНА" та LKT Holding s.r.o.) до Етапу II до повної перевірки, що порушило принципи чесної конкуренції та призвело до штучного викривлення цін, що вирішально змінило результат. IRUM S.A. вимагає анулювання результатів та повторного проведення Етапу II з відповідними учасниками.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно до абзацу 2 пункту 46 Особливостей, у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Відповідно до частини 4 статті 33 цього ж Закону, учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника. Таким чином, подана вимога не відповідає Закону з урахуванням Особливостей. У зв’язку з викладеним вирішено зазначену вимогу залишити без розгляду. Разом з тим, повідомляємо наступне. Закупівля тракторів трелювальних (скідерів) (UA-2025-10-03-005735-a) проводиться відповідно до Особливостей (постанова Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178), якими встановлено особливості здійснення публічних закупівель під час правового режиму воєнного стану. Процедура, що застосовується згідно з Особливостями, - відкриті торги з особливостями - не передбачає етапів попередньої кваліфікації, додаткових «допусків», «Етапу II» чи інших стадій, притаманних процедурі відкритих торгів з публікацією англійською мовою за Законом. Застосування автором вимоги норм, передбачених Законом для процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою, до процедури відкритих торгів з особливостями є некоректним. Відповідно до Особливостей: - усі подані тендерні пропозиції (до їх розкриття) автоматично допускаються до участі в аукціоні; - документи тендерних пропозицій учасників розкриваються після завершення аукціону; - розгляд пропозицій здійснюється Замовником послідовно, у порядку зростання цінових пропозицій, починаючи з найбільш економічно вигідної (найдешевшої): якщо найдешевша тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації – визначається переможець, з яким укладається договір про закупівлю, процедура завершується; якщо ні — Замовник відхиляє тендерну пропозицію та переходить до наступної. Зазначені у зверненні учасники ТОВ «АЗТЕХ-УКРАЇНА» та LKT Holding s.r.o. були допущені до аукціону автоматично відповідно до Особливостей, оскільки чинним законодавством не передбачено здійснення перевірки змісту їхніх тендерних пропозицій до проведення аукціону. Відповідно, допуск цих учасників був правомірним та здійснений у порядку, визначеному Особливостями, тобто відсутнє будь-яке порушення порядку проведення процедури. Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд тендерних пропозицій після аукціону здійснювався Замовником у визначеній нормативній послідовності, починаючи з пропозиції з найнижчою ціною. На момент прийняття відповідних рішень Замовником було перевірено подані тендерні пропозиції учасників ТОВ «АЗТЕХ-УКРАЇНА» та LKT Holding s.r.o. на їх відповідність вимогам тендерної документації. Замовник, керуючись підпунктом 1 пунктом 44 Особливостей, відхилив тендерну пропозицію ТОВ «АЗТЕХ-Україна» у зв’язку з тим, учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Обґрунтування Замовника підстав відхилення детально викладено в протоколі від 20.11.2025, який опубліковано в електронній системі закупівель за цією процедурою. Тендерна пропозиція LKT Holding s.r.o., з урахуванням виправлених невідповідностей відповідно до пункту 43 Особливостей, повністю відповідає вимогам тендерної документації, у тому числі в частині документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, відсутні підстави для відмови в участі учаснику, передбачені пунктом 47 Особливостей, та відхилення його тендерної пропозиції. На підставі викладеного, Замовником прийнято рішення, оформлене протоколом від 28.11.2025 та розміщене в електронній системі закупівель, визнати LKT Holding s.r.o. переможцем процедури за-купівлі та укласти з ним договір про закупівлю за результатом торгів. Враховуючи викладене, зазначена закупівля тракторів трелювальних (скідерів) здійснюється в порядку, передбаченому Особливостями, відсутні підстави для розгляду та задоволення звернення IRUM S.A. у вигляді вимоги UA-2025-10-03-005735-a.b4, в тому числі щодо скасування процедури закупвілі. Слід також звернути увагу автора, оскільки зазначена процедура проводиться відповідно до Закону з урахуванням Особливостей, порядок оскарження відкритих торгів з особливостями, оголошених відповідно до Особливостей, міститься в пунктах 55-67 цих Особливостей з урахуванням положень статті 18 Закону. Відповідно до пункту 59 Особливостей, скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Якщо учасник вважає, що прийняте рішення порушує його права, учасник має право оскаржити таке рішення відповідно до порядку, передбаченого Особливостями з урахуванням Закону. У зв’язку з викладеним вирішено зазначену вимогу залишити без розгляду.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Скасована
КЕП

СКАРГА - Complaint

Номер: 1aa09697e9cf448e970cca62c6f989af
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-03-005735-a.b3
Назва: СКАРГА - Complaint
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 03.12.2025 12:07
Автор: IRUM SA, Robert Adam 040742212597 robert.adam@irum.ro

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 7a2230fc56f749f0b29d90c3206b400d
Заголовок пункту скарги: СКАРГА - Complaint
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: The contracting authority admitted non-compliant bidders to Stage II, distorted the dynamic bidding process, and applied unequal treatment, violating the Public Procurement Law and resulting in an unfair and unlawful tender outcome. / Замовник допустив до Етапу II невідповідних учасників, викривив процес динамічних торгів та застосував нерівне ставлення, порушивши Закон про публічні закупівлі, що призвело до несправедливого та незаконного результату тендеру.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Вимога
Є відповідь

Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "А3ТЕХ-УКРАЇНА"

Номер: d075de16de4d4ad58e544a5e540f4642
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-03-005735-a.a2
Назва: Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "А3ТЕХ-УКРАЇНА"
Вимога:
Замовником процедури закупівлі Державним спеціалізованим господарським підприємством "ЛІСИ УКРАЇНИ" було розглянуто тендерну пропозиції учасника ТОВ "А3ТЕХ-УКРАЇНА". За результатами розгляду тендерної пропозиції учаснику було надано 19.11.2025 року 24 години на усунення виявлених Замовником недоліків. На виконання рішення Замовника про усунення недоліків протягом 24 годин, Учасником 20.11.2025 року було завантажено ряд документів, на підтвердження його кваліфікаційних вимог. Разом з тим Замовником, після розгляду наданих учасником документів 20.11.2025 року було прийнято Протокольне рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "А3ТЕХ-УКРАЇНА". Вважаємо дане рішення Замовника незаконним та таким, що прийняте без врахування норм чинного законодавства України, у звязку із наступним. На усунення невідповідностей протягом 24 годин Учасник створив Асоціацію учасників до складу якої увійшли: 1) Головний учасник (Учасника торгів) та 2) Виробника (Співучасника). Ця дія була здійснена у повній відповідності з наступними правовими підставами: Згідно пункту 43 Особливостей учасникам надається право виправляти розбіжності протягом 24 годин після отримання Повідомлення про розбіжності, включаючи право подавати: - нові документи, - виправлені документи, - документи, які не були включені до початкового подання. Таким чином, формування та подання Угоди про асоціацію на цьому етапі (усунення невідповідностей) є юридично дійсним та прямо дозволеним чинним законодавством України. 2. Розділ III Тендерної документації зазначає, що якщо тендерну пропозицію подає Асоціація учасників, необхідно додати документ про створення такої асоціації. Немає вимоги, що: - угода має передувати оголошенню процедури проведення державної закупівлі (тендеру), - асоціація мас існувати до подання тендерних пропозицій, - угода має існувати до Повідомлення про усунення розбіжностей. Таким чином, подання на цьому етапі документів про створення Асоціації повністю відповідає вимогам чинного законодавства і ні вякому разі не суперечить йому, що на жаль під час прийняття рішення не враховано Замовником. 3. У Додатку 2 зазначено, що у випадку участі Асоціацїі учасників кваліфікаційні показники членів Асоціації об'єднуються. Це означає, що рекомендації та досвід Виробника можуть бути використані для виконання вимог пунктів 1.1.1 та 1.1.2. Тендерної документації. Також відповідно до ст. 16 та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник має право підтверджувати свою відповідність кваліфікаційним критеріям на підставі ресурсів та досвіду іншої компанії, якщо між ними існують договірні відносини, які гарантують виконання зобов’язань. ТОВ «А3ТЕХ-УКРАЇНА» є офіційним представником та дистриб’ютором виробника Hittner (Хорватія), що підтверджується наданими документами. Виробник Hittner має підтверджений досвід постачання ідентичних трелювальних тракторів (скідадерів), що було надано у складі нашої пропозиції. Таким чином, ми правомірно використовуємо досвід виробника для підтвердження своєї кваліфікації. Усі необхідні для усунення протягом 24 годин невідповідностей документи були вчасно завантажені в електронну систему закупівель. На підставі вище викладеного, відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі", з урахуванням "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 зі змінами, Замовник вимагає: - Зобов'язати Замовника ДП "Ліси України" скасувати протокольне рішення від 20.11.2025 року "Про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "А3ТЕХ-УКРАЇНА" та прийняти нове рішення, яким визнати ТОВ "А3ТЕХ-УКРАЇНА" переможцем процедури закупівлі UA-2025-10-03-005735-а.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до абзацу 2 п. 46 Особливостей, у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Відповідно до частини 4 статті 33 цього ж Закону, учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника. Таким чином, подана вимога не відповідає Закону з урахуванням Особливостей. У зв’язку з викладеним вирішено зазначену вимогу залишити без розгляду. Разом з тим, повідомляємо наступне. Оскільки зазначена закупівля тракторів трелювальних (скідерів) здійснюється відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей, тому така процедура закупівлі є жорстко регламентованою чинним законодавством на усіх її етапах проведення. Замовник, керуючись підпунктом 1 пунктом 44 Особливостей, відхилив тендерну пропозицію ТОВ «АЗТЕХ-Україна» у зв’язку з тим, учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Обґрунтування Замовника підстав відхилення детально викладено в протоколі від 20.11.2025, який опубліковано в електронній системі закупівель за цією процедурою. Слід акцентувати увагу, що відповідно до статті 16 Закону при закупівлі ТОВАРІВ не передбачено залучення учасниками процедур закупівель співвиконавців/субпідрядників для підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям, в тому числі до критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Стосовно участі в процедурі закупівлі об’єднання учасників. Відповідно до пункту 37 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено: «37) учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Для цілей цього Закону до об’єднання учасників належать: окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб - резидентів; окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів); об’єднання юридичних осіб - нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи». В такому випадку тендерна пропозиція мала подаватися учасником – окремою юридичною особою, створеною шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів). Відповідно до пункту 7 Додатку 2 до тендерної документації учасник мав надати у складі тендерної пропозиції документи про створення об’єднання учасників. Проте, учасниками не створена окрема юридична особа шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів, а саме: резидента України ТОВ «А3ТЕХ-УКРАЇНА» та нерезидента ТОВ «Гіттнер») відповідно до вимог законодавства України, тендерна пропозиція подана одноособово Учасником ТОВ «А3ТЕХ-УКРАЇНА» через авторизований майданчик, не надано документи про створення такого об’єднання учасників. Угода про створення асоціації учасників від 19.11.2025 для спільної участі у публічній закупівлі (файл «Угода про асоціяцію.PDF»), надана Учасником ТОВ «А3ТЕХ-УКРАЇНА» на усунення виявлених Замовником невідповідностей, не підтверджує створення об’єднання учасників юридичних осіб – резидентів та нерезидентів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Натомість, участь у цій процедурі закупівлі узяла безпосередньо юридична особа ТОВ «А3ТЕХ-УКРАЇНА» (ЄДРПОУ 39935021, засновники фізичні особи ЛУБКІВСЬКИЙ МАРКІЯН РОМАНОВИЧ та МІНЦ МАРАТ ЛЕОНІДОВИЧ згідно з відомостями Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань). На підставі вищезазначеного тендерна пропозиція ТОВ «А3ТЕХ-УКРАЇНА» не розглядалася як подана об’єднанням учасників. Підсумовуючи, тендерна пропозиція ТОВ «А3ТЕХ-УКРАЇНА» була відхилена правомірно на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Відхилення тендерної пропозиції, яка не відповідає умовам тендерної документації на певну закупівлю, відповідно до пункту 44 Особливостей є обов’язком Замовника відповідно чинного законодавства. Водночас, оскільки зазначена процедура проводиться відповідно до Закону з урахуванням Особливостей, порядок оскарження відкритих торгів з особливостями, оголошених відповідно до Особливостей, міститься в пунктах 55-67 цих Особливостей з урахуванням положень статті 18 Закону. Відповідно до пункту 59 Особливостей, скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Якщо учасник вважає, що прийняте рішення порушує його права, учасник має право оскаржити таке рішення відповідно до порядку, передбаченого Особливостями з урахуванням Закону. У зв’язку з викладеним вирішено зазначену вимогу залишити без розгляду.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Скасована
КЕП

Скарга на Протокольне рішення Замовника від 20.11.2025 року "Про відхилення тендерної пропозиції" учасника ТОВ "А3ТЕХ-УКРАЇНА"

Номер: fdd630e4e2da4cd6bdcc44e7f6578e56
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-03-005735-a.b1
Назва: Скарга на Протокольне рішення Замовника від 20.11.2025 року "Про відхилення тендерної пропозиції" учасника ТОВ "А3ТЕХ-УКРАЇНА"
Скарга:
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 23.11.2025 20:26
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А3ТЕХ-УКРАЇНА", Турінська Ольга 380673101314 post1@a3tech.com.ua http://a3tech.com.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: cc24b62a0dba40de8ee87bcb14f2d635
Заголовок пункту скарги: Щодо підтвердження досвіду Учасника процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Замовником процедури закупівлі Державним спеціалізованим господарським підприємством "ЛІСИ УКРАЇНИ" було розглянуто тендерну пропозиції учасника ТОВ "А3ТЕХ-УКРАЇНА". За результатами розгляду тендерної пропозиції учаснику було надано 19.11.2025 року 24 години на усунення виявлених Замовником недоліків.
На виконання рішення Замовника про усунення недоліків протягом 24 годин, Учасником 20.11.2025 року було завантажено ряд документів, на підтвердження його кваліфікаційних вимог.
Разом з тим Замовником, після розгляду наданих учасником документів 20.11.2025 року було прийнято Протокольне рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "А3ТЕХ-УКРАЇНА". Вважаємо дане рішення Замовника незаконним та таким, що прийняте без врахування норм чинного законодавства України, у звязку із наступним.
На усунення невідповідностей протягом 24 годин Учасник створив Асоціацію учасників до складу якої увійшли:
1) Головний учасник (Учасника торгів) та
2) Виробника (Співучасника).
Ця дія була здійснена у повній відповідності з наступними правовими підставами:
Згідно пункту 43 Особливостей учасникам надається право виправляти розбіжності протягом 24 годин після отримання Повідомлення про розбіжності, включаючи право подавати:
- нові документи,
- виправлені документи,
- документи, які не були включені до початкового подання.
Таким чином, формування та подання Угоди про асоціацію на цьому етапі (усунення невідповідностей) є юридично дійсним та прямо дозволеним чинним законодавством України.
2. Розділ III Тендерної документації зазначає, що якщо тендерну пропозицію подає Асоціація учасників, необхідно додати документ про створення такої асоціації.
Немає вимоги, що:
- угода має передувати оголошенню процедури проведення державної закупівлі (тендеру),
- асоціація мас існувати до подання тендерних пропозицій,
- угода має існувати до Повідомлення про усунення розбіжностей.
Таким чином, подання на цьому етапі документів про створення Асоціації повністю відповідає вимогам чинного законодавства і ні вякому разі не суперечить йому, що на жаль під час прийняття рішення не враховано Замовником.
3. У Додатку 2 зазначено, що у випадку участі Асоціацїі учасників кваліфікаційні показники членів Асоціації об'єднуються. Це означає, що рекомендації та досвід Виробника можуть бути використані для виконання вимог пунктів 1.1.1 та 1.1.2. Тендерної документації. Також відповідно до ст. 16 та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник має право підтверджувати свою відповідність кваліфікаційним критеріям на підставі ресурсів та досвіду іншої компанії, якщо між ними існують договірні відносини, які гарантують виконання зобов’язань.
ТОВ «А3ТЕХ-УКРАЇНА» є офіційним представником та дистриб’ютором виробника Hittner (Хорватія), що підтверджується наданими документами.
Виробник Hittner має підтверджений досвід постачання ідентичних трелювальних тракторів (скідадерів), що було надано у складі нашої пропозиції.
Таким чином, ми правомірно використовуємо досвід виробника для підтвердження своєї кваліфікації.
Усі необхідні для усунення протягом 24 годин невідповідностей документи були вчасно завантажені в електронну систему закупівель.
На підставі вище викладеного, відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі", з урахуванням "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 зі змінами, Замовник вимагає:
- Зобов'язати Замовника ДП "Ліси України" скасувати протокольне рішення від 20.11.2025 року "Про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "А3ТЕХ-УКРАЇНА" та прийняти нове рішення, яким визнати ТОВ "А3ТЕХ-УКРАЇНА" переможцем процедури закупівлі UA-2025-10-03-005735-а.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)