-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті: Одеська гімназія № 125 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Круглова, 1, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 24 дні назад
3 613 000.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
02.10.2025 19:11 - 19.10.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на визначення переможця
Номер:
5fbc4be4a9764d62843380699653dde8
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-02-013399-a.b2
Назва:
Скарга на визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 22.10.2025 №15936.pdf 22.11.2025 04:12
- 151_Протокол_кваліфікації_Капітальний_ремонт_125_Виправлення_.docx 22.11.2025 04:12
- Скарга до АМКУ (9).docx 22.11.2025 04:12
- sign.p7s 22.11.2025 04:14
- рішення від 25.11.2025 № 17463.pdf 25.11.2025 17:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.12.2025 № 17838.pdf 03.12.2025 13:42
- рішення від 02.12.2025 № 17838.pdf 04.12.2025 17:51
- Відповідь АМКУ на скаргу UA-2025-10-02-013399-a.b2.pdf 27.11.2025 15:31
- рішення від 17.11.2025 № 17083.pdf 27.11.2025 15:31
- рішення від 22.10.2025 № 15931.pdf 27.11.2025 15:31
- Відповідь АМКУ на Скаргу UA-2025-10-02-013399-a.b2.docx 27.11.2025 15:31
- рішення від 22.10.2025 № 15931.pdf 27.11.2025 15:32
- рішення від 17.11.2025 № 17083.pdf 27.11.2025 15:32
- Відповідь АМКУ на скаргу UA-2025-10-02-013399-a.b2.pdf 27.11.2025 15:32
- Відповідь АМКУ на Скаргу UA-2025-10-02-013399-a.b2.docx 27.11.2025 15:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.11.2025 23:03
Дата розгляду скарги:
02.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.11.2025 17:25
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
04.12.2025 17:52
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
227e2f361d1b4ee79c2f590bcd769cc7
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до пункту 1.1. додатку 1 до тендерної документації вимагалося:1.1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт та передбачених відомістю ресурсів, із зазначенням найменування, кількості та підстави користування (власне/залучене).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до пункту 1.1. додатку 1 до тендерної документації:
1.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*
* Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців
1.1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт та передбачених відомістю ресурсів, із зазначенням найменування, кількості та підстави користування (власне/залучене).
Учасник повинен документально підтвердити наявність в учасника або у субпідрядника/співвиконавця будівельних машин та механізмів у кількості однієї одиниці по кожній позиції з можливістю надання будівельних машин і механізмів, що виконують функції зазначених, які передбачені підсумковою відомістю ресурсів, згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації.
1.1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначених в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном.
1.1.3. На підтвердження інформації стосовно наявності будівельних машин і механізмів, передбачених відомістю ресурсів та зазначених в довідці, надати свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу та додатково на крани на автомобільному ходу та компресор пересувний надати дозвіл та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які підтверджують можливість експлуатувати (застосовувати) ці машини, механізми підвищеної небезпеки відповідно до Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77.
1.1.4. Учасник повинен надати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо), зварювальні роботи, монтаж насосних установок, нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо), зареєстровану відповідно до чинного законодавства.
Відповідно до підсумкової відомості ресурсів за позиціями 12,14,15 було передбачено обладнання саме в множині, зокрема:
12 – Компресори пересувні з електродвигуном, тиск 600кПа [6 ат], продуктивність 0,5 м3/хв;
14 – Тельфери електричні, вантажопідйомність 3,2 т;
15 – Насоси для водозниження та водовідливу, потужність 2,8 кВт;
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації: Якщо учасником пропонується еквівалент обладнання та/або матеріалів до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик обладнання та/або матеріалів, що вимагається замовником в тендерній документації до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного обладнання та/або матеріалів, що пропонується учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента обладнання та/або матеріалів має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації замовника. Таблиця повинна містити точну назву обладнання та/або матеріалу, який пропонується учасником, та назву виробника.
По-перше, за таких умов документацією передбачено зазначення в довідці про матеріально-технічну базу всього обладнання, що передбачено підсумковою відомістю ресурсів, в тому числі із зазначенням кількості. Тобто, потрібно було зазначити ЩОНАЙМЕНШЕ ДВІ ОДИНИЦІ. При цьому, тільки одну одиницю за кожною позицією потрібно було підтвердити документально.
На виконання вимоги про усунення невідповідностей до до 15 листопада 2025 09:11 учасником було надано довідку №ПОС-2821/25 від 14.11.2025 (файл: 1. 1. Оновлена довідка щодо наявності матеріально - технічної бази), в якій обладнання, що відповідає позиціям 12,14,15 підсумкової відомості ресурсів зазначене в однині.
Наприклад, за позицією 12 передбачено Компресори пересувні з електродвигун ом, тиск 600кПа [6 ат], продуктивність 0,5 м3/хв, проте учасником в довідці зазначено тільки 1 компресор, який відповідає зазначеній позиції
Або так само, за позицією 14 ПВР Тельфери електричні, вантажопідйомність 3,2 т. В довідці вказано два тельфери, проте, їх вантажопідйомність не відповідає 3,2 т.
Враховуючи, що учасником запропоновано еквівалентне обладнання, то він повинен був надати порівняльну таблиця щодо еквівалентного обладнання, проте цього не зробив.
За аналогією і з позицією 15 ПВР, де передбачено Насоси для водозниження та водовідливу, потужність 2,8 кВт, проте в довідці зазначається лише 1 насос саме для водозниження та водовідливу, потужність 2,8 кВт. За позицією 35 вказано також насос гідравлічний ручний СР-700 саме для електромонтажних інструментів.
За іншими позиціями підсумкової відомості ресурсів ситуація аналогічна. Варто зазначити, що учасник вказує, яке обладнання виконує конкретні функції.
Отже, учасник не вказав в довідці про матеріально-технічну базу ту кількість обладнання, яка передбачена підсумковою відомістю ресурсів.
Аналогічної позиції дотримується орган оскарження в рішенні №15936-р/пк-пз від 22.10.2025 (сторінка 15 рішення).
Таким чином, учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
1.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*
* Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців
1.1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт та передбачених відомістю ресурсів, із зазначенням найменування, кількості та підстави користування (власне/залучене).
Учасник повинен документально підтвердити наявність в учасника або у субпідрядника/співвиконавця будівельних машин та механізмів у кількості однієї одиниці по кожній позиції з можливістю надання будівельних машин і механізмів, що виконують функції зазначених, які передбачені підсумковою відомістю ресурсів, згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації.
1.1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначених в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном.
1.1.3. На підтвердження інформації стосовно наявності будівельних машин і механізмів, передбачених відомістю ресурсів та зазначених в довідці, надати свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу та додатково на крани на автомобільному ходу та компресор пересувний надати дозвіл та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які підтверджують можливість експлуатувати (застосовувати) ці машини, механізми підвищеної небезпеки відповідно до Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77.
1.1.4. Учасник повинен надати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо), зварювальні роботи, монтаж насосних установок, нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо), зареєстровану відповідно до чинного законодавства.
Відповідно до підсумкової відомості ресурсів за позиціями 12,14,15 було передбачено обладнання саме в множині, зокрема:
12 – Компресори пересувні з електродвигуном, тиск 600кПа [6 ат], продуктивність 0,5 м3/хв;
14 – Тельфери електричні, вантажопідйомність 3,2 т;
15 – Насоси для водозниження та водовідливу, потужність 2,8 кВт;
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації: Якщо учасником пропонується еквівалент обладнання та/або матеріалів до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик обладнання та/або матеріалів, що вимагається замовником в тендерній документації до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного обладнання та/або матеріалів, що пропонується учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента обладнання та/або матеріалів має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації замовника. Таблиця повинна містити точну назву обладнання та/або матеріалу, який пропонується учасником, та назву виробника.
По-перше, за таких умов документацією передбачено зазначення в довідці про матеріально-технічну базу всього обладнання, що передбачено підсумковою відомістю ресурсів, в тому числі із зазначенням кількості. Тобто, потрібно було зазначити ЩОНАЙМЕНШЕ ДВІ ОДИНИЦІ. При цьому, тільки одну одиницю за кожною позицією потрібно було підтвердити документально.
На виконання вимоги про усунення невідповідностей до до 15 листопада 2025 09:11 учасником було надано довідку №ПОС-2821/25 від 14.11.2025 (файл: 1. 1. Оновлена довідка щодо наявності матеріально - технічної бази), в якій обладнання, що відповідає позиціям 12,14,15 підсумкової відомості ресурсів зазначене в однині.
Наприклад, за позицією 12 передбачено Компресори пересувні з електродвигун ом, тиск 600кПа [6 ат], продуктивність 0,5 м3/хв, проте учасником в довідці зазначено тільки 1 компресор, який відповідає зазначеній позиції
Або так само, за позицією 14 ПВР Тельфери електричні, вантажопідйомність 3,2 т. В довідці вказано два тельфери, проте, їх вантажопідйомність не відповідає 3,2 т.
Враховуючи, що учасником запропоновано еквівалентне обладнання, то він повинен був надати порівняльну таблиця щодо еквівалентного обладнання, проте цього не зробив.
За аналогією і з позицією 15 ПВР, де передбачено Насоси для водозниження та водовідливу, потужність 2,8 кВт, проте в довідці зазначається лише 1 насос саме для водозниження та водовідливу, потужність 2,8 кВт. За позицією 35 вказано також насос гідравлічний ручний СР-700 саме для електромонтажних інструментів.
За іншими позиціями підсумкової відомості ресурсів ситуація аналогічна. Варто зазначити, що учасник вказує, яке обладнання виконує конкретні функції.
Отже, учасник не вказав в довідці про матеріально-технічну базу ту кількість обладнання, яка передбачена підсумковою відомістю ресурсів.
Аналогічної позиції дотримується орган оскарження в рішенні №15936-р/пк-пз від 22.10.2025 (сторінка 15 рішення).
Таким чином, учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
×
-
Назва доказу:
Рішення від 22.10.2025 №15936
-
Повʼязаний документ:
рішення від 22.10.2025 №15936.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол №151 від 17.11.2025
-
Повʼязаний документ:
151_Протокол_кваліфікації_Капітальний_ремонт_125_Виправлення_.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» переможцем та рішення про намір укласти договір з ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ».
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
cf3bae00a24d448b94e3c112dccfa6d2
Заголовок пункту скарги:
2. Відповідно до підпункту 4.1. пункту 4 додатку 2 до тендерної документації вимагалося: 4.1.1.Довідка, у якій має бути зазначено інформацію про повне найменування кожної субпідрядної організації/співвиконавця....
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до підпункту 4.1. пункту 4 додатку 2 до тендерної документації:
4.1. У разі якщо учасник планує залучити стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядну організацію/співвиконавця) до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник повинен надати: 4.1.1.Довідка, у якій має бути зазначено інформацію про повне найменування кожної субпідрядної організації/співвиконавця, його місцезнаходження, ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, код ЄДРПОУ, види робіт, які передбачається доручити субпідрядній організації/співвиконавцю, орієнтовну вартість робіт, що будуть виконуватись субпідрядною організацією/співвиконавцем, у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції учасника.
4.1.2. Лист-погодження від кожної зазначеної в довідці субпідрядної організації/співвиконавця за підписом уповноваженої посадової особи субпідрядної організації/співвиконавця (з документальним підтвердженням її повноважень щодо підпису документів) про готовність виконання робіт, які він буде виконувати у разі визначення учасника переможцем торгів, із зазначенням ідентифікатора та назви закупівлі, найменування робіт, які будуть виконані субпідрядною організацією/співвиконавцем.
4.1.3. Довідка, складена в довільній формі і завірена підписом уповноваженої особи субпідрядної організації/співвиконавця, яка містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у субпідрядної організації, із зазначенням: його (їх) моделей; відомостей про його (їх) технічний стан; кількість його (їх) одиниць; відомостей про те, на якій правовій підставі воно (вони) залучається субпідрядною організацією/співвиконавцем до виконання робіт (власне або залучене).
4.1.4. Довідка, складена в довільній формі і завірена підписом уповноваженої особи субпідрядної організації/співвиконавця, яка містить інформацію про наявність у субпідрядної організації/співвиконавця працівників для виконання робіт, до яких її залучають, які мають необхідні знання та досвід. Довідка повинна містити відомості щодо працівників, які будуть залучені субпідрядною організацією/співвиконавцем для виконання робіт, до яких її залучають, із зазначенням прізвища, імені, по батькові та посади (або професії); інформації про те, що вони є штатними працівниками субпідрядної організації/співвиконавця (за основним місцем роботи або працюють за сумісництвом або працюють за суміщенням) та/або про те, що працівники працюють за цивільно-правовими угодами або договорами підряду.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» на виправлення невідповідностей надало Довідку від 14.11.2025 Вих. № ПОС-2822/25 (файл: . Оновлена довідка про субпідрядників), в якій повідомляє про залучення інших суб’єктів господарювання в обсязі 25 % від вартості договору про закупівлю.
Разом з тим, у складі Пропозиції Учасника відсутні наступні документи:
- Довідка, складена в довільній формі і завірена підписом уповноваженої особи субпідрядної організації/співвиконавця, яка містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у субпідрядної організації, із зазначенням: його (їх) моделей; відомостей про його (їх) технічний стан; кількість його (їх) одиниць; відомостей про те, на якій правовій підставі воно (вони) залучається субпідрядною організацією/співвиконавцем до виконання робіт (власне або залучене).
- Довідка, складена в довільній формі і завірена підписом уповноваженої особи субпідрядної організації/співвиконавця, яка містить інформацію про наявність у субпідрядної організації/співвиконавця працівників для виконання робіт, до яких її залучають, які мають необхідні знання та досвід. Довідка повинна містити відомості щодо працівників, які будуть залучені субпідрядною організацією/співвиконавцем для виконання робіт, до яких її залучають, із зазначенням прізвища, імені, по батькові та посади (або професії); інформації про те, що вони є штатними працівниками субпідрядної організації/співвиконавця (за основним місцем роботи або працюють за сумісництвом або працюють за суміщенням) та/або про те, що працівники працюють за цивільно-правовими угодами або договорами підряду.
Варто заначити, що було залучено субпідрядників в обсязі більшому, ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю
Таким чином, в складі пропозиції переможця наявні невідповідності передбачені пунктом 43 Особливостей.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №151 від 17.11.2025 року.
2. Рішення органу оскарження №15936-р/пк-пз від 22.10.2025 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ», не звернув увагу на відсутність необхідних документів та в супереч власних вимог визначив переможцем ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ», хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ», що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
4.1. У разі якщо учасник планує залучити стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядну організацію/співвиконавця) до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник повинен надати: 4.1.1.Довідка, у якій має бути зазначено інформацію про повне найменування кожної субпідрядної організації/співвиконавця, його місцезнаходження, ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, код ЄДРПОУ, види робіт, які передбачається доручити субпідрядній організації/співвиконавцю, орієнтовну вартість робіт, що будуть виконуватись субпідрядною організацією/співвиконавцем, у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції учасника.
4.1.2. Лист-погодження від кожної зазначеної в довідці субпідрядної організації/співвиконавця за підписом уповноваженої посадової особи субпідрядної організації/співвиконавця (з документальним підтвердженням її повноважень щодо підпису документів) про готовність виконання робіт, які він буде виконувати у разі визначення учасника переможцем торгів, із зазначенням ідентифікатора та назви закупівлі, найменування робіт, які будуть виконані субпідрядною організацією/співвиконавцем.
4.1.3. Довідка, складена в довільній формі і завірена підписом уповноваженої особи субпідрядної організації/співвиконавця, яка містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у субпідрядної організації, із зазначенням: його (їх) моделей; відомостей про його (їх) технічний стан; кількість його (їх) одиниць; відомостей про те, на якій правовій підставі воно (вони) залучається субпідрядною організацією/співвиконавцем до виконання робіт (власне або залучене).
4.1.4. Довідка, складена в довільній формі і завірена підписом уповноваженої особи субпідрядної організації/співвиконавця, яка містить інформацію про наявність у субпідрядної організації/співвиконавця працівників для виконання робіт, до яких її залучають, які мають необхідні знання та досвід. Довідка повинна містити відомості щодо працівників, які будуть залучені субпідрядною організацією/співвиконавцем для виконання робіт, до яких її залучають, із зазначенням прізвища, імені, по батькові та посади (або професії); інформації про те, що вони є штатними працівниками субпідрядної організації/співвиконавця (за основним місцем роботи або працюють за сумісництвом або працюють за суміщенням) та/або про те, що працівники працюють за цивільно-правовими угодами або договорами підряду.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» на виправлення невідповідностей надало Довідку від 14.11.2025 Вих. № ПОС-2822/25 (файл: . Оновлена довідка про субпідрядників), в якій повідомляє про залучення інших суб’єктів господарювання в обсязі 25 % від вартості договору про закупівлю.
Разом з тим, у складі Пропозиції Учасника відсутні наступні документи:
- Довідка, складена в довільній формі і завірена підписом уповноваженої особи субпідрядної організації/співвиконавця, яка містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у субпідрядної організації, із зазначенням: його (їх) моделей; відомостей про його (їх) технічний стан; кількість його (їх) одиниць; відомостей про те, на якій правовій підставі воно (вони) залучається субпідрядною організацією/співвиконавцем до виконання робіт (власне або залучене).
- Довідка, складена в довільній формі і завірена підписом уповноваженої особи субпідрядної організації/співвиконавця, яка містить інформацію про наявність у субпідрядної організації/співвиконавця працівників для виконання робіт, до яких її залучають, які мають необхідні знання та досвід. Довідка повинна містити відомості щодо працівників, які будуть залучені субпідрядною організацією/співвиконавцем для виконання робіт, до яких її залучають, із зазначенням прізвища, імені, по батькові та посади (або професії); інформації про те, що вони є штатними працівниками субпідрядної організації/співвиконавця (за основним місцем роботи або працюють за сумісництвом або працюють за суміщенням) та/або про те, що працівники працюють за цивільно-правовими угодами або договорами підряду.
Варто заначити, що було залучено субпідрядників в обсязі більшому, ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю
Таким чином, в складі пропозиції переможця наявні невідповідності передбачені пунктом 43 Особливостей.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №151 від 17.11.2025 року.
2. Рішення органу оскарження №15936-р/пк-пз від 22.10.2025 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ», не звернув увагу на відсутність необхідних документів та в супереч власних вимог визначив переможцем ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ», хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ», що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
×
-
Назва доказу:
Рішення від 22.10.2025 №15936
-
Повʼязаний документ:
рішення від 22.10.2025 №15936.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол №151 від 17.11.2025
-
Повʼязаний документ:
151_Протокол_кваліфікації_Капітальний_ремонт_125_Виправлення_.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» переможцем та рішення про намір укласти договір з ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ».
Запити Органу оскарження
Номер:
ca3d04961c1a433e80e6f7ed02e885d8
Тема запиту:
Відповідь АМКУ на Скаргу UA-2025-10-02-013399-a.b2
Текст запиту:
Відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
- інформацією та/або документами щодо кожного субпідрядника / співвиконавця у разі залучення (відповідно до пункту 7 цього розділу та згідно з Додатком 1 до тендерної документації).
Згідно з даними пункту 7 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію згідно з вимогами, встановленими у цьому пункті та в Додатку 1 до тендерної документації.
1. У разі якщо учасник планує залучити стороннього суб’єкта господарювання (субпідрядну організацію /співвиконавця) до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник повинен надати:
- довідку, у якій має бути зазначено інформацію про повне найменування кожної субпідрядної організації /співвиконавця, його місцезнаходження, ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, код ЄДРПОУ, види послуг, які передбачається доручити субпідрядній організації/співвиконавцю, орієнтовну вартість робіт, що будуть виконуватись субпідрядною організацією /співвиконавцем, у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції учасника;
- лист-погодження від кожної зазначеної в довідці субпідрядної організації/співвиконавця за підписом уповноваженої посадової особи субпідрядної організації /співвиконавця (з документальним підтвердженням її повноважень щодо підпису документів) про готовність виконання робіт, які він буде виконувати у разі визначення учасника переможцем торгів, із зазначенням ідентифікатора та назви закупівлі, найменування робіт, які будуть виконуватись субпідрядною організацією/співвиконавцем.
- довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи субпідрядної організації /співвиконавця, яка містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у субпідрядної організації, із зазначенням: його (їх) моделей; відомостей про його (їх) технічний стан; кількість його (їх) одиниць; відомостей про те, на якій правовій підставі воно (вони) залучається субпідрядною організацією /співвиконавцем до виконання робіт (власне або залучене);
- довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи субпідрядної організації /співвиконавця, яка містить інформацію про наявність у субпідрядної організації/співвиконавця працівників для виконання робіт, до яких її залучають, які мають необхідні знання та досвід. Довідка повинна містити відомості щодо працівників, які будуть залучені субпідрядною організацією/співвиконавцем для виконання робіт, до яких її залучають, із зазначенням прізвища, імені, по батькові та посади (або професії); інформації про те, що вони є штатними працівниками субпідрядної організації /співвиконавця (за основним місцем роботи або працюють за сумісництвом або працюють за суміщенням) та/або про те, що працівники працюють за цивільно-правовими угодами або договорами підряду.
2. У разі якщо учасник планує залучити стороннього суб’єкта господарювання (субпідрядну організацію /співвиконавця) до виконання робіт в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник повинен надати:
- довідку, у якій має бути зазначено інформацію про найменування кожної субпідрядної організації /співвиконавця, його місцезнаходження, код ЄДРПОУ, види робіт, які передбачається доручити субпідрядній організації/співвиконавцю, орієнтовну вартість робіт, що будуть виконуватись субпідрядною організацією /співвиконавцем, у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції учасника;
- лист-погодження від кожної зазначеної в довідці субпідрядної організації/співвиконавця за підписом уповноваженої посадової особи субпідрядної організації /співвиконавця (з документальним підтвердженням її повноважень щодо підпису документів) про готовність виконання робіт, які він буде виконувати у разі визначення учасника переможцем торгів, із зазначенням ідентифікатора та назви закупівлі, найменування робіт, які будуть надані субпідрядною організацією/співвиконавцем.
3. У разі якщо учасник не планує залучати стороннього суб’єкта господарювання (субпідрядну організацію/ співвиконавця) до виконання робіт, що є предметом закупівлі, про це у складі тендерної пропозиції надається довідка.
4. Субпідрядна(і) організація(ії)/співвиконавець(і), у разі залучення її (його/їх) до виконання робіт, повинна(ен/і) бути зареєстрована(ий/і) у прийнятних країнах.».
Тендерною документацією не встановлено вимог щодо того, що відсоток виконання робіт по кожному залученому субпідряднику/співвиконавцю необхідно додавати, а не розглядати відсоток залучення кожного субпідрядника/співвиконавця окремо.
Крім того, відповідно до пункту 18 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено: «У тендерній документації зазначаються такі відомості:
18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.».
Тобто, в складі тендерної пропозиції потрібно надавати інформацію про субпідрядника/співвиконавця, який в рамках одного договору про закупівлю виконуватиме роботи або надаватиме послуги в обсязі, який дорівнює або перевищує 20 % від його вартості. Якщо вартість робіт або послуг, які виконуватиме кожен окремий субпідрядник/співвиконавець, є меншою 20 % вартості договору про закупівлю, інформація про такого суб’єкта у тендерній пропозиції не зазначається та не перевіряється замовником.
Зважаючи на все вищевикладене, Учасником ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» надано всі необхідні документи щодо залучення субпідрядників.
Скаржник не довів та документально не підтвердив, що відсоток від вартості договору про закупівлю залучення до виконання робіт по кожному окремому субпідряднику/співвиконавцю повинен додаватися для визначення переліку документів, які необхідно надати учаснику процедури закупівлі.
Аналогічної позиції притримується Комісія Антимонопольного комітету України в своєму рішенні № 15931-р/пк-пз від 22.10.2025 року.
Просимо відмовити Скаржнику у задоволенні його скарги в цій частині.
Дата опублікування:
27.11.2025 15:32
Номер:
5f3ae5708d464f5497795e5ad34e797a
Тема запиту:
Відповідь АМКУ на Скаргу UA-2025-10-02-013399-a.b2
Текст запиту:
Відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
- інформацією та/або документами, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації.
Згідно з пунктом 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону.
Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Відповідно до пунктів 1.1.1, 1.1.2 та 1.1.3 Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку 1 до тендерної документації вимагалося: «1.1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт та передбачених відомістю ресурсів, із зазначенням найменування, кількості та підстави користування (власне/залучене).
Учасник повинен документально підтвердити наявність в учасника або у субпідрядника/співвиконавця будівельних машин та механізмів у кількості однієї одиниці по кожній позиції з можливістю надання будівельних машин і механізмів, що виконують функції зазначених, які передбачені підсумковою відомістю ресурсів, згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації.
1.1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначених в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/ володіння/користування тощо відповідним майном.
1.1.3. На підтвердження інформації стосовно наявності будівельних машин і механізмів, передбачених відомістю ресурсів та зазначених в довідці, надати свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу та додатково на компресор пересувний надати дозвіл та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які підтверджують можливість експлуатувати (застосовувати) ці машини, механізми підвищеної небезпеки відповідно до Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77.».
В складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» було надано довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально – технічної бази та технологій вих. № ПОС-2635/25 від 20.10.2025 року.
Відповідно до вимог тендерної документації Учасники повинні надати інформацію про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій із зазначенням найменування, кількості та підстави користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально – технічної бази, зазначених в довідці, учасник повинен надати документи, які підтверджують право власності або право користування. Тобто, учасник повинен підтвердити всю кількість обладнання й матеріально – технічної бази, зазначених в довідці.
Крім того вимогами тендерної документації встановлено, що учасник документально підтверджує наявність будівельних машин і механізмів у кількості однієї одиниці по кожній позиції з можливістю надання будівельних машин і механізмів, що виконують функції зазначених у підсумковій відомості ресурсів.
Тобто, учасник повинен надати довідку щодо наявності обладнання, матеріально – технічної бази та технологій, а також будівельних машин і механізмів в кількості однієї одиниці по кожній позиції та документально підтвердити дану інформацію.
Твердження Скаржника про те, що в довідці потрібно зазначити матеріально – технічну базу всього обладнання, що передбачено підсумковою відомістю ресурсів в множині, а підтвердити тільки одну одиницю є безпідставним, оскільки в довідці потрібно зазначити обладнання та матеріально – технічну базу та підтвердити їх наявність документально у кількості зазначеній в тендерній документації, а саме: по одній одиниці по кожній позиції, які передбачені у підсумковій відомості ресурсів.
Замовником 14.11.2025 року в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей щодо підтвердження наявності обладнання, матеріально – технічної бази та технологій, а саме: « 1. Відповідно до п.п. 1.1.1. Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надати: «Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт та передбачених відомістю ресурсів, із зазначенням найменування, кількості та підстави користування (власне/залучене). Учасник повинен документально підтвердити наявність в учасника або у субпідрядника/співвиконавця будівельних машин та механізмів у кількості однієї одиниці по кожній позиції з можливістю надання будівельних машин і механізмів, що виконують функції зазначених, які передбачені підсумковою відомістю ресурсів, згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації.» відповідно до п.п. 1.1.2. вимагалось надати «На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначених в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/ володіння/користування тощо відповідним майном.» 2. Відповідно до п.п. 1.1.3.Додатку 1 до тендерної документації вимагалось надати: «На підтвердження інформації стосовно наявності будівельних машин і механізмів, передбачених відомістю ресурсів та зазначених в довідці, надати свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу та додатково на компресор пересувний надати дозвіл та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які підтверджують можливість експлуатувати (застосовувати) ці машини, механізми підвищеної небезпеки відповідно до Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником в складі тендерної пропозиції надано файл «1.Довідка МТБ» зміст якого не відповідає вимогам тендерної документації, а саме «документально підтвердити наявність в учасника або у субпідрядника/співвиконавця будівельних машин та механізмів у кількості однієї одиниці по кожній позиції з можливістю надання будівельних машин і механізмів, що виконують функції зазначених, які передбачені підсумковою відомістю ресурсів, згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації.», та вимоги щодо «На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначених в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/ володіння/користування тощо відповідним майном.» 2. В складі тендерної пропозиції відсутній документи на підтвердження інформації стосовно наявності будівельних машин і механізмів, передбачених відомістю ресурсів та зазначених в довідці, надати свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу та додатково на компресор пересувний надати дозвіл та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які підтверджують можливість експлуатувати (застосовувати) ці машини, механізми підвищеної небезпеки відповідно до Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учаснику необхідно завантажити документ відповідно до п.п. 1.1.1. Додатку 1 до тендерної документації, а саме оновлену Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт та передбачених відомістю ресурсів, із зазначенням найменування, кількості та підстави користування (власне/залучене). В довідці мають бути зазначено лише те обладнання, що передбачено відомістю ресурсів. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначених в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/ володіння/користування тощо відповідним майном. 2. Учаснику необхідно завантажити документ відповідно підпункту 1.1.3., а саме: «На підтвердження інформації стосовно наявності будівельних машин і механізмів, передбачених відомістю ресурсів та зазначених в довідці, надати свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу та додатково на компресор пересувний надати дозвіл та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які підтверджують можливість експлуатувати (застосовувати) ці машини, механізми підвищеної небезпеки відповідно до Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77.».
Тобто, Замовником була встановлена вимога щодо надання оновленої довідки про наявність обладнання, матеріально – технічної бази, яка містить повну інформацію про наявність будівельних машин і механізмів у кількості однієї одиниці по кожній позиції з можливістю надання будівельних машин і механізмів, що виконують функції зазначених, які передбачені підсумковою відомістю ресурсів, згідно з Додатком 2 до тендерної документації.
Учасником ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» було надано довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально – технічної бази та технологій вих. № ПОС – 2821/25 від 14.11.2025 року згідно повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Зазначаємо, що Скаржник не довів, що Учасником ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» надано кількість обладнання, матеріально – технічної бази та будівельних машин і механізмів не у відповідності до вимог тендерної документації та повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Додатково повідомляємо, що за позицією 14 підсумкової відомості ресурсів «Тельфери електричні, вантажопідйомністю 3,2 т та позицією 15 підсумкової відомості ресурсів «Насоси для водозниження та водовідливу, потужність 2,8 кВт» були надані тельфер 1000 кг, 1800 ВТ Sturm у кількості однієї штуки та тельфер CD1, 3 фази, 380 В 2 тн в кількості однієї штуки, та насос СВНМ-100 в кількості однієї штуки та насос Pedrollo BC 10/50-N в кількості однієї позиції, що свідчить про надання двох тельферів та двох насосів.
Додатково повідомляємо, що в підсумковій відомості ресурсів відсутня інформація про кількість будівельних машин та механізмів.
Тому, твердження Скаржника про те, що Учасником ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» не виправлено виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції є безпідставним та не доведеним.
Таким чином, Учасником ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» надано будівельні машини та механізми в кількості однієї одиниці по кожній позиції з можливістю надання будівельних машин і механізмів, що виконують функції зазначених у підсумковій відомості ресурсів.
Аналогічної позиції притримується Комісія Антимонопольного комітету України в своєму рішенні № 15931-р/пк-пз від 22.10.2025 року (п. 2), а також у рішенні № 17083-р/пк-пз від 17.11.2025 року (п. 4).
Щодо ненадання порівняльної таблиці щодо еквівалентного обладнання, повідомляємо наступне.
Вимога щодо надання порівняльної таблиці встановлена до обладнання, яке буде пропонуватися до монтажу на об’єкті Замовника, а не до обладнання, яке буде використовуватися Учасником для виконання даних робіт.
Крім того, вимогами тендерної документації надано можливість Учасникам надавати будівельні машини та механізми, що виконують функції зазначених в підсумковій відомості ресурсів.
Скаржником не доведено та документально не підтверджено, що Учасник ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» надав саме еквівалентне обладнання.
Окрім того, будівельні машини і механізми, зазначені в довідці про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій, не є обладнанням.
Таким чином, Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність надання порівняльної таблиці щодо еквіваленту обладнання.
Просимо відмовити Скаржнику у задоволенні його скарги в цій частині.
Дата опублікування:
27.11.2025 15:31
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
Скарга на умови
Номер:
fc6296c1c9954a7a8b7d7969d0ace761
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-02-013399-a.b1
Назва:
Скарга на умови
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1 Ліцензійні умови (3) (1).doc 14.10.2025 19:05
- Скарга до АМКУ (3) (1) (1) (2).doc 14.10.2025 19:05
- 2. Проєкт договору_02.10.2025 року (1).docx 14.10.2025 19:05
- sign.p7s 14.10.2025 19:08
- Рішення від 16.10.2025 № 15648.pdf 16.10.2025 16:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.10.2025 № 16066.pdf 27.10.2025 12:55
- Рішення від 24.10.2025 № 16066.pdf 28.10.2025 17:17
- Відповідь на скаргу UA-2025-10-02-013399-a.b1.docx 20.10.2025 16:13
- Відповідь на скаргу UA-2025-10-02-013399-a.b1.pdf 20.10.2025 16:13
- 07_Тендерна документація_Капітальний ремонт_125_Новаредакція_17.10.2025 року.docx 20.10.2025 16:13
- 06_Перелік змін до тендерної документації 17.10.2025 року.docx 20.10.2025 16:13
- 08_Проєкт договору_Нова редакція_17.10.2025 року.docx 20.10.2025 16:13
- 06_Перелік змін до тендерної документації 17.10.2025 року.docx 20.10.2025 16:14
- 08_Проєкт договору_Нова редакція_17.10.2025 року.docx 20.10.2025 16:14
- Відповідь на скаргу UA-2025-10-02-013399-a.b1.docx 20.10.2025 16:14
- 07_Тендерна документація_Капітальний ремонт_125_Новаредакція_17.10.2025 року.docx 20.10.2025 16:14
- Відповідь на скаргу UA-2025-10-02-013399-a.b1.pdf 20.10.2025 16:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.10.2025 21:12
Дата розгляду скарги:
24.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.10.2025 16:20
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
28.10.2025 17:17
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
28.10.2025 17:17
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
aa88f814bd944af9b5466a93e6e20a2d
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п. 6.14 додатку 1 до тендерної документації учасники мають надати: сертифікати, видані органом з оцінки відповідності (органом сертифікації). на підтвердження відповідності учасника/субпідрядника/співвиконавця вимогам ДСТУ: ДСТУ ISO
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до п. 6.14 додатку 1 до тендерної документації учасники мають надати: сертифікати, видані органом з оцінки відповідності (органом сертифікації). на підтвердження відповідності учасника/субпідрядника/співвиконавця вимогам ДСТУ: ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги» або сертифікат/свідоцтво ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»; ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»; ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування».
Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення або його субпідрядника сертифікатів, що видані органом з оцінки відповідності (органом сертифікації) на підтвердження відповідності вимогам ДСТУ: ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги» або сертифікат/свідоцтво ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»; ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»; ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Вказані вимоги розраховані на учасників торгів, які мають вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів.
Вимоги тендерної документації не узгоджуються із нормами чинного законодавства.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення або його субпідрядника сертифікатів, що видані органом з оцінки відповідності (органом сертифікації) на підтвердження відповідності вимогам ДСТУ: ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги» або сертифікат/свідоцтво ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»; ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»; ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Вказані вимоги розраховані на учасників торгів, які мають вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів.
Вимоги тендерної документації не узгоджуються із нормами чинного законодавства.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1 Ліцензійні умови (3) (1).doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
1a543a6d282d416fafd0f9f2b804ab46
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п. 6.4. додатку 3 до тендерної документації: замовник має право 6.4.4. Повернути Підряднику без здійснення оплати акти виконаних будівельних робіт в разі неналежного оформлення документів, зазначених у пункті 4.1. розділу IV цього Договору (відсутність печатки, підписів тощо).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до п. 6.4. додатку 3 до тендерної документації: замовник має право 6.4.4. Повернути Підряднику без здійснення оплати акти виконаних будівельних робіт в разі неналежного оформлення документів, зазначених у пункті 4.1. розділу IV цього Договору (відсутність печатки, підписів тощо).
Варто вказати, що Документація не містить визначення "неналежного оформлення документів", у тому числі, вичерпного переліку підстав визнання документів неналежно оформленими. За таких умов Замовник може на власний розсуд, з незалежних від виконавця підстав може відносити документи до неналежно оформлених, у зв'язку з чим повертати рахунок виконавцю.
Проект договору містить умови, що дозволяють Замовнику вносити суттєвий дисбаланс у відносини з Підрядником. Умови проекту викладені на користь Замовника, без жодних противаг з боку Підрядника. Наявність дискримінаційних вимог суттєво впливає на порядок та умови виконання договору.
На підтвердження порушених прав додаємо копію проекту договору до скарги.
Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Варто вказати, що Документація не містить визначення "неналежного оформлення документів", у тому числі, вичерпного переліку підстав визнання документів неналежно оформленими. За таких умов Замовник може на власний розсуд, з незалежних від виконавця підстав може відносити документи до неналежно оформлених, у зв'язку з чим повертати рахунок виконавцю.
Проект договору містить умови, що дозволяють Замовнику вносити суттєвий дисбаланс у відносини з Підрядником. Умови проекту викладені на користь Замовника, без жодних противаг з боку Підрядника. Наявність дискримінаційних вимог суттєво впливає на порядок та умови виконання договору.
На підтвердження порушених прав додаємо копію проекту договору до скарги.
Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Проект договору (Копія додатку 3 до тендерної документації)
-
Повʼязаний документ:
2. Проєкт договору_02.10.2025 року (1).docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Запити Органу оскарження
Номер:
c6a7ab2226e14df6b577569b1fd50786
Тема запиту:
Замовником було внесено зміни до тендерної документації.
Текст запиту:
Відповідно до пункту 6.4.4 проекту договору, який міститься у Додатку 3 до тендерної документації зазначено: «Повернути Підряднику без здійснення оплати акти виконаних будівельних робіт в разі неналежного оформлення документів, зазначених у пункті 4.1 розділу IV цього Договору (відсутність печатки, підписів тощо).».
Замовником було внесено зміни до тендерної документації та видалено дану вимогу тендерної документації. Отже, Замовником було усунуто порушення, зазначене в скарзі.
Просимо припинити розгляд скарги в цій частині.
Дата опублікування:
20.10.2025 16:14
Номер:
cbc2eada4b5844a982a96937e37cf49c
Тема запиту:
Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Текст запиту:
З приводу наведених у скарзі обставин повідомляємо наступне.
1. Відповідно до пункту 6.14 Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку 1 до тендерної документації вимагається: «Сертифікати, видані органом з оцінки відповідності (органом сертифікації). на підтвердження відповідності учасника/субпідрядника/співвиконавця вимогам ДСТУ:
ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги» або сертифікат/свідоцтво ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»;
ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»;
ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування».».
Замовником було внесено зміни до тендерної документації та видалено дану вимогу тендерної документації.
Отже, Замовником було усунуто порушення, зазначене в скарзі.
Просимо припинити розгляд скарги в цій частині.
Дата опублікування:
20.10.2025 16:13