-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Щітка циліндрична
Відсутні
Завершена
29 880.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
01.10.2025 16:30 - 06.10.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
136b4c76b0a14f5e8fda61cd8609ad81
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-01-011064-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- sign (3)_Validation_Report.pdf 16.10.2025 10:17
- скарга бородін відхилення UA-2025-10-01-011064-a.pdf 16.10.2025 10:17
- скарга бородін відхилення UA-2025-10-01-011064-a.pdf.p7s 16.10.2025 10:17
- скарга бородін відхилення UA-2025-10-01-011064-a.docx 16.10.2025 10:17
- UA-2025-10-01-011064-a-awards.pdf 16.10.2025 10:17
- sign.p7s 16.10.2025 10:18
- заперечення на пояснення замовника.pdf 20.10.2025 10:12
- заперечення на пояснення замовника.pdf.p7s 20.10.2025 10:12
- Пояснення АМКУ Бородін.docx 16.10.2025 15:32
- Пояснення АМКУ Бородін.pdf 16.10.2025 15:32
- рішення від 20.10.2025 № 15766.pdf 20.10.2025 14:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.10.2025 № 16118.pdf 28.10.2025 13:09
- рішення від 27.10.2025 № 16118.pdf 30.10.2025 11:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.10.2025 10:31
Дата розгляду скарги:
27.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.10.2025 14:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.10.2025 11:47
Дата виконання рішення Замовником:
30.10.2025 13:42
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Порушення усунуте шляхом скасування рішеннь про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Бородіна Дмитра Юрійовича (код
ЄДРПОУ: 3422110314) та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "ДНІПРОТЕХСЕРВІС" (Код ЄДРПОУ:
38528681) переможцем процедури закупівлі — "Щітка циліндрична", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-10-01-011064-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
49ccab70378a437b9fe2f8017f23b817
Заголовок пункту скарги:
Заголовок
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
01.10.2025 року КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦЕКО" ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі-Замовник) опубліковало оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «Щітка циліндрична» з очікуваною вартістю 29 880,00 грн. з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ФОП Бородін Дмитро Юрійович (далі – Скаржник);
• ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "ДНІПРОТЕХСЕРВІС".
10.10.2025 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ФОП Бородін Дмитро Юрійович.
Але відповідно до електронного Протоколу від 14.10.2025 року Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2025-10-01-011064-a.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення його тендерної пропозиції у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2025-10-01-011064-a.
Відхиляючи тендерну пропозицію Замовник зазначає, що Скаржник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
При цьому Замовником 13.10.2025 року була опублікована вимога про усунення невідповідностей наступного змісту:
«1. На виконання вимог п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах учасника ФОП "Бородін Дмитро Юрійович" по закупівлі Щітка циліндрична, ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання (далі — Закупівля). UA-2025-10-01-011064-a з наступною інформацією:
Відповідно до Розділу 3. тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено, що тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
При перевірці тендерної пропозиції ФОП "Бородін Дмитро Юрійович" на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що тендерна пропозиція підписана УЕП та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації.
Необхідно підписати тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом (КЕП)».
13.10.2025 року Скаржник повністю виконав вимогу Замовника та підписав тендерну пропозицію КЕП, а не УЕП як зазначає Замовник. Про це чітко свідчить перевірка підпису на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.
Таким чином, Скаржник повністю виконав вимогу Замовника підписавши пропозицію підписом КЕП.
Крім цього, Замовник оприлюднив тільки електронний протоколі про відхилення без розміщення протоколу уповноваженої особи. В електронному протоколі Замовник не зазначив, у зв’язку з чим відхиляє тендерну пропозицію Скаржника, на підставі якого пункту Особливостей та тендерної документації. Замовник не зазначив, якому пункту тендерної документації не відповідає тендерна пропозиція Скаржника.
Зазначене суперечить ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію;
2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель;
3) перелік тендерних пропозицій;
4) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників;
5) результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону);
6) підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону.
Також це суперечить п. 46 Особливостей, відповідно до якого інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Оскільки вищезазначені норми законодавства не були дотримані Замовником при відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, то таке відхилення є незаконним, безпідставним, необґрунтованим, таким, що прийняте із порушенням норм чинного законодавства та процедури відхилення. Більше того, взагалі фактично неможливо встановити, на підставі якої норми Особливостей та тендерної документації Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника.
Враховуючи викладене, Замовник не довів та документально не підтвердив, що тендерна пропозиція Скаржника не відповідає умовам тендерної документації.
З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно і безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно п. 59 Особливостей скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ФОП Бородін Дмитро Юрійович (далі – Скаржник);
• ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "ДНІПРОТЕХСЕРВІС".
10.10.2025 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ФОП Бородін Дмитро Юрійович.
Але відповідно до електронного Протоколу від 14.10.2025 року Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2025-10-01-011064-a.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення його тендерної пропозиції у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2025-10-01-011064-a.
Відхиляючи тендерну пропозицію Замовник зазначає, що Скаржник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
При цьому Замовником 13.10.2025 року була опублікована вимога про усунення невідповідностей наступного змісту:
«1. На виконання вимог п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах учасника ФОП "Бородін Дмитро Юрійович" по закупівлі Щітка циліндрична, ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання (далі — Закупівля). UA-2025-10-01-011064-a з наступною інформацією:
Відповідно до Розділу 3. тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено, що тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
При перевірці тендерної пропозиції ФОП "Бородін Дмитро Юрійович" на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що тендерна пропозиція підписана УЕП та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації.
Необхідно підписати тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом (КЕП)».
13.10.2025 року Скаржник повністю виконав вимогу Замовника та підписав тендерну пропозицію КЕП, а не УЕП як зазначає Замовник. Про це чітко свідчить перевірка підпису на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.
Таким чином, Скаржник повністю виконав вимогу Замовника підписавши пропозицію підписом КЕП.
Крім цього, Замовник оприлюднив тільки електронний протоколі про відхилення без розміщення протоколу уповноваженої особи. В електронному протоколі Замовник не зазначив, у зв’язку з чим відхиляє тендерну пропозицію Скаржника, на підставі якого пункту Особливостей та тендерної документації. Замовник не зазначив, якому пункту тендерної документації не відповідає тендерна пропозиція Скаржника.
Зазначене суперечить ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію;
2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель;
3) перелік тендерних пропозицій;
4) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників;
5) результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону);
6) підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону.
Також це суперечить п. 46 Особливостей, відповідно до якого інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Оскільки вищезазначені норми законодавства не були дотримані Замовником при відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, то таке відхилення є незаконним, безпідставним, необґрунтованим, таким, що прийняте із порушенням норм чинного законодавства та процедури відхилення. Більше того, взагалі фактично неможливо встановити, на підставі якої норми Особливостей та тендерної документації Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника.
Враховуючи викладене, Замовник не довів та документально не підтвердив, що тендерна пропозиція Скаржника не відповідає умовам тендерної документації.
З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно і безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно п. 59 Особливостей скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
×
-
Назва доказу:
ПРОТОКОЛ створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису
-
Повʼязаний документ:
sign (3)_Validation_Report.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Запити Органу оскарження
Номер:
6ca4d08dd6184923998badb20fb8bdc7
Тема запиту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
Текст запиту:
НА ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА
Дата опублікування:
20.10.2025 10:12
Номер:
a560916325084ce9ae35c8250d44da27
Тема запиту:
Пояснення за скаргою
Текст запиту:
ПОЯСНЕННЯ
за скаргою ФОП Бородін Дмитро Юрійович у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2025-10-01-011064-a від 15.10.2025 року
Комунальне підприємство "СПЕЦЕКО" Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі – Замовник) за процедурою закупівлі Щітка циліндрична, ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання (далі — Закупівля). UA-2025-10-01-011064-a, надає пояснення за суттю скарги.
1. Щодо оскарження рішення про відхилення тендерної пропозиції.
Замовником проведено процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі – Щітка циліндрична, код ДК 021:2015:34920000-2.
Учасником з найменшою ціновою пропозицією є ФОП Бородін Дмитро Юрійович, тендерну пропозицію якого відхилено, з підстав не виправлення виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме:
Відповідно до Розділу 3. тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено, що тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Крім того, Замовником жирним шрифтом з позначкою «УВАГА!!!» в зазначеному розділі розписані детальні умови підписання тендерної пропозиції учасниками, а саме: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП);
3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Винятки:
1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП.
Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.
Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).»
При перевірці тендерної пропозиції ФОП "Бородін Дмитро Юрійович" на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що тендерна пропозиція підписана УЕП та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації.
На виконання вимог п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах учасника ФОП "Бородін Дмитро Юрійович" по закупівлі Щітка циліндрична, ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання (далі — Закупівля). UA-2025-10-01-011064-a з наступною інформацією:
Відповідно до Розділу 3. тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено, що тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
При перевірці тендерної пропозиції ФОП "Бородін Дмитро Юрійович" на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що тендерна пропозиція підписана УЕП та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації. Необхідно підписати тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Учасником в визначені строки підписано тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом (КЕП) в цілому.
Проте, в складі тендерної пропозиції наявні документи тендерної пропозиції, які надані у формі електронного документа, які підписані УЕП. Підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа відсутні.
Отже, наклавши підпис КЕП на тендерну пропозицію в цілому, і не підписавши інші документи тендерної пропозиції, які подані у вигляді електронного документу, кваліфікованим електронним підписом, учасник не дотримався вимог тендерної документації та не виправив невідповідність.
Стосовно оприлюднення тільки електронного протоколу про відхилення без розміщення протоколу уповноваженої особи, повідомляємо наступне.
Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, частиною 3-1 визначено, що Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. За наявності технічної можливості протокол формується на підставі дії (дій) уповноваженої особи в електронній системі закупівель, автоматично оприлюднюється електронною системою закупівель після накладення такою особою свого кваліфікованого електронного підпису відповідно до Закону України “Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги” і не потребує формування окремого протоколу в паперовій формі.
Слід зазначити, що статтею 46 Особливостей визначено, що у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Учасником проігноровано дану можливість.
П Р О С И М О:
Відмовити Скаржнику в задоволенні скарги.
Дата опублікування:
16.10.2025 15:32