-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Фізична охорона об’єктів замовника
Торги не відбулися
2 950 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 29 500.00 UAH
Період оскарження:
30.10.2018 17:33 - 11.11.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Заниження вартості закупівлі та неможливість сплати всіх обов`язкових платежів та мінімальної заробітної платні працівникам учасників
Номер:
00519359e4ff4a44a0932b668fad7d31
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-30-001353-b.b1
Назва:
Заниження вартості закупівлі та неможливість сплати всіх обов`язкових платежів та мінімальної заробітної платні працівникам учасників
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної через систему електронних закупівель очікувана вартість закупівлі становить 2 950 000,00 грн. з ПДВ (2 458 333,33 грн. без ПДВ).
Відповідно до п. 4.4. строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): Протягом 2019-2021 рр. (24 місяці).
Та оголошення, яке було розміщено на сайті офіційного органу 30.10.2018 року. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-30-001353-b
В якому зазначено що строк надання послуг: до 01 березня 2021 року
Відповідно до «Додатку Г» Тендерної документації «Технічна документація» Замовнику необхідно забезпечити надання послуг з охорони шляхом встановлення 8 цілодобових постів охорони + 1 сторожовий пес (вимога замовника «При охороні території та об’єктів ЛБ (смт. Липці) обов’язкове включення до складу чергової варти кінолога та використання для охорони сторожових (караульних) собак») на об’єктах визначених технічною документацією на період з 01 березня 2019 — 01 березня 2021 року. (24 місяці), таким чином період надання послуг складає – 731 добу.
Загалом, строк надання послуг становить: 8 цілодобових постів: 731 доба, що складає – 140 352 людино-годин (731*24*8=140 352), не враховуючи послуги 1 сторожового пса.
Щоб визначити вартість 1 людино-години необхідно очікувану вартість закупівлі розділити на кількість людино-годин: 2 950 000,00 (з ПДВ) / 140 352 = 21,01 грн з ПДВ. (або в такому випадку 17,51 грн без ПДВ).
До того ж згідно діючого законодавства 2018 року та наданої документації, визначено що, ціна тендерної пропозиції розраховується з урахуванням податку на додану вартість та вартості всіх інших витрат необхідних для виконання договору підряду. Таким чином ціна учасника повинна бути визначена з урахуванням вартості усіх витрат на сплату податків, транспортування, страхування, розподілення особового складу Учасника по постах охорони Замовника та інших обов’язкових платежів і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником, у тому числі й ті, які доручатимуться для виконання третім особам в українських гривнях у т.ч. ПДВ.
Ціна яка була визначена Замовником щонайменше повинна складатися з урахуванням вищезазначених витрат, які повинні бути включені до неї при плануванні та визначенні остаточної планової ціни закупівлі Законом України «Про Державний бюджет на 2018 рік» визначено, що мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі: з 1 січня – 22,41 гривні (ст. 8 Закону).
Мінімальна заробітна плата - це встановлений законом мінімальний розмір оплати праці за виконану працівником місячну (годинну) норму праці (ст. 3 Закону України «Про оплату праці»). Відповідно до Податкового кодексу України, Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» кожне підприємство зобов’язане сплатити єдиний соціальний внесок (22%), а також, єдиний податок (5%) або податок на додану вартість (20%) (в залежності від системи оподаткування, на якому підприємство працює).
Основний текст вимоги в доданому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- По мінімальній ЗП.docx 02.11.2018 15:03
- Протокол засідання ТК 05.11.2018 15:11
Дата подачі:
02.11.2018 15:03
Вирішення:
Закон України «Про публічні закупівлі» не містить норм, які надають учаснику права впливати на замовника з приводу визначення очікуваної вартості закупівлі.
Зазначена очікувана вартість закупівлі розрахована з урахуванням збільшення вартості порівняно з поточним роком та з урахуванням фінансових можливостей замовника.
Замовник у своїй діяльності дотримується норм чинного законодавства України та здійснює закупівлі за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
У зв’язку із зазначеним вище відсутні підстави до задоволення вимоги до закупівлі за ДК 021:2015 код 79710000-4 – Охоронні послуги (фізична охорона об’єктів замовника), розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-10-30-001353-b).
Статус вимоги:
Не задоволено