-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з капітального ремонту дрезини ДГКу №2428. ДК 021:2015-50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги.
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 17 робочих днів
7 700 000.00
UAH без ПДВ
Період оскарження:
01.10.2025 08:41 - 06.10.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Номер:
888aa8e6e9954b34a0ca93ff7ad411b4
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-01-000286-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Скарга:
Регіональною філією «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями (номер закупівлі у Prozorro UA-2025-10-01-000286-a) за предметом закупівлі «Послуги з капітального ремонту дрезини ДГКу №2428. ДК 021:2015-50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» з очікуваною вартістю 7 700 000,00 грн без ПДВ (далі – Закупівля).
У закупівлі взяли участь два учасники із сумами пропозицій, зазначеними нижче:
№ з/п Учасник Сума пропозиції
1 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«ЕЛТРА Україна» 6 475 000 грн без ПДВ
2 ТОВ «ЗАВОД"ТРАНСМАШ» 7 427 500 грн без ПДВ
Таким чином, найбільш економічно вигіднішою для замовника пропозицією стала пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЛТРА Україна» (далі – Товариство) у розмірі 6 475 000 грн без ПДВ
Разом з тим, під час розгляду тендерної пропозиції Товариства Замовником прийнято рішення про невідповідність тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/ або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Рішенням Замовника від 17.10.2025, оформленого протоколом відхилення тендерної пропозиції/пропозиції UA-2025-10-01-000286-a, серед підстав відхилення пропозиції Товариства визначено:
«Під час розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА», встановлено, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічних, якісних, кількісних характеристик, викладених у Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні, кількісні характеристики та інші вимоги до предмета закупівлі» та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, а саме: - в порушення п.4 додатку 2 до тендерної документації учасником не надано «Калькуляцію на послуги з капітального ремонту дрезини ДГКу №2428 з розшифровками по статтях витрат (без ПДВ та з ПДВ)», що не дає можливості визначити відповідність предмету закупівлі та повноту надання учасником обсягів послуг, які обов’язково необхідно надати під час капітального ремонту дрезини ДГКу №2428, інв. № 30010000000 відповідно до Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації. 9. Вирішено: Відхилити пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛТРА УКРАЇНА" (код ЄДРПОУ 42543695) згідно з абз.2 частини 2 п.44 Особливостей, так як тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.»
Товариство не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення пропозиції Товариства, вважає його незаконним та необґрунтованим
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ_УЗ_ЕЛТРА.pdf 22.10.2025 18:30
- sign.p7s 22.10.2025 18:42
- Рішення від 24.10.2025 № 16033.pdf 24.10.2025 14:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.11.2025 № 16444.pdf 04.11.2025 14:52
- заперечення на скаргу.pdf 28.10.2025 09:47
- заперечення на СКАРГУ ЕЛТРА до АМКУ.doc 28.10.2025 09:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.10.2025 18:47
Дата розгляду скарги:
03.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.10.2025 14:04
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5d358e3fb02b40b79dddfea85ab31a8b
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Регіональною філією «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями (номер закупівлі у Prozorro UA-2025-10-01-000286-a) за предметом закупівлі «Послуги з капітального ремонту дрезини ДГКу №2428. ДК 021:2015-50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» з очікуваною вартістю 7 700 000,00 грн без ПДВ (далі – Закупівля).
У закупівлі взяли участь два учасники із сумами пропозицій, зазначеними нижче:
№ з/п Учасник Сума пропозиції
1 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«ЕЛТРА Україна» 6 475 000 грн без ПДВ
2 ТОВ «ЗАВОД"ТРАНСМАШ» 7 427 500 грн без ПДВ
Таким чином, найбільш економічно вигіднішою для замовника пропозицією стала пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЛТРА Україна» (далі – Товариство) у розмірі 6 475 000 грн без ПДВ
Разом з тим, під час розгляду тендерної пропозиції Товариства Замовником прийнято рішення про невідповідність тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/ або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Рішенням Замовника від 17.10.2025, оформленого протоколом відхилення тендерної пропозиції/пропозиції UA-2025-10-01-000286-a, серед підстав відхилення пропозиції Товариства визначено:
«Під час розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА», встановлено, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічних, якісних, кількісних характеристик, викладених у Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні, кількісні характеристики та інші вимоги до предмета закупівлі» та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, а саме: - в порушення п.4 додатку 2 до тендерної документації учасником не надано «Калькуляцію на послуги з капітального ремонту дрезини ДГКу №2428 з розшифровками по статтях витрат (без ПДВ та з ПДВ)», що не дає можливості визначити відповідність предмету закупівлі та повноту надання учасником обсягів послуг, які обов’язково необхідно надати під час капітального ремонту дрезини ДГКу №2428, інв. № 30010000000 відповідно до Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації. 9. Вирішено: Відхилити пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛТРА УКРАЇНА" (код ЄДРПОУ 42543695) згідно з абз.2 частини 2 п.44 Особливостей, так як тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.»
Товариство не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення пропозиції Товариства, вважає його незаконним та необґрунтованим виходячи з наведеного нижче.
2. Нормативно-правове обґрунтування скарги
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об`єднаних територіальних громад встановлено Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до статті 13 Закону, Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Відповідно до абз. 2 частини 2 п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
В свою чергу п. 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Як вбачається з тендерної документації Замовника, вимога про надання «Калькуляції на послуги з капітального ремонту дрезини ДГКу №2428 з розшифровками по статтях витрат (без ПДВ та з ПДВ)» міститься в п. 4 розділу ІІ. Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника іншим вимогам замовника Додатку № 2.
При цьому відповідно до п. 3.7. Розділу 1 Загальні положення Інформація про технічні, якісні, кількісні характеристики та інші вимоги до предмета закупівлі, викладені в Додатку 1 до Тендерної документації.
Таким чином, оскільки технічні, якісні, кількісні характеристики та інші вимоги до предмета закупівлі, викладені в Додатку 1, а вимога про надання «Калькуляції на послуги з капітального ремонту дрезини ДГКу №2428 з розшифровками по статтях витрат (без ПДВ та з ПДВ)» міститься в Додатку 2 Тендерної документації, рішення Замовника про відхилення пропозиції Товариства є протиправним та таким, що суперечить п.п. 43, 44 Особливостей.
Відсутність документів, передбачених п. 4 розділу ІІ. Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника іншим вимогам замовника, без наявності інших порушень тендерної документації, може бути підставою для вимоги Замовника про усунення таких невідповідностей, але не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника.
Згідно рішення Конституційного Суду України у справі № 1-10/2004 року від 01 грудня 2004 року, поняття «охоронюваний законом інтерес», у логічно-смисловому зв`язку з поняттям «права», треба розуміти як прагнення до користування конкретним матеріальним та/або нематеріальним благом, як зумовлений загальним змістом об`єктивного і прямо не опосередкований у суб`єктивному праві простий легітимний дозвіл, що є самостійним об`єктом судового захисту та інших засобів правової охорони з метою задоволення індивідуальних і колективних потреб, які не суперечать Конституції і законам України, суспільним інтересам, справедливості, добросовісності, розумності та іншим загальноправовим засадам.
Товариство, як учасник Закупівлі, має легітимні очікування щодо того, що у тому разі, якби Замовник не відхилив пропозицію Товариства, а надав вимогу про усунення таких невідповідностей, Товариство, як учасник із найбільш економічно вигідною пропозицією було би визнано переможцем відповідної закупівлі. Отже, неправомірне рішення Замовника порушує права і законні інтереси Товариства, як учасника і ймовірного переможця Закупівлі.
У закупівлі взяли участь два учасники із сумами пропозицій, зазначеними нижче:
№ з/п Учасник Сума пропозиції
1 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«ЕЛТРА Україна» 6 475 000 грн без ПДВ
2 ТОВ «ЗАВОД"ТРАНСМАШ» 7 427 500 грн без ПДВ
Таким чином, найбільш економічно вигіднішою для замовника пропозицією стала пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЛТРА Україна» (далі – Товариство) у розмірі 6 475 000 грн без ПДВ
Разом з тим, під час розгляду тендерної пропозиції Товариства Замовником прийнято рішення про невідповідність тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/ або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Рішенням Замовника від 17.10.2025, оформленого протоколом відхилення тендерної пропозиції/пропозиції UA-2025-10-01-000286-a, серед підстав відхилення пропозиції Товариства визначено:
«Під час розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА», встановлено, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічних, якісних, кількісних характеристик, викладених у Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні, кількісні характеристики та інші вимоги до предмета закупівлі» та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, а саме: - в порушення п.4 додатку 2 до тендерної документації учасником не надано «Калькуляцію на послуги з капітального ремонту дрезини ДГКу №2428 з розшифровками по статтях витрат (без ПДВ та з ПДВ)», що не дає можливості визначити відповідність предмету закупівлі та повноту надання учасником обсягів послуг, які обов’язково необхідно надати під час капітального ремонту дрезини ДГКу №2428, інв. № 30010000000 відповідно до Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації. 9. Вирішено: Відхилити пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛТРА УКРАЇНА" (код ЄДРПОУ 42543695) згідно з абз.2 частини 2 п.44 Особливостей, так як тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.»
Товариство не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення пропозиції Товариства, вважає його незаконним та необґрунтованим виходячи з наведеного нижче.
2. Нормативно-правове обґрунтування скарги
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об`єднаних територіальних громад встановлено Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до статті 13 Закону, Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Відповідно до абз. 2 частини 2 п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
В свою чергу п. 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Як вбачається з тендерної документації Замовника, вимога про надання «Калькуляції на послуги з капітального ремонту дрезини ДГКу №2428 з розшифровками по статтях витрат (без ПДВ та з ПДВ)» міститься в п. 4 розділу ІІ. Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника іншим вимогам замовника Додатку № 2.
При цьому відповідно до п. 3.7. Розділу 1 Загальні положення Інформація про технічні, якісні, кількісні характеристики та інші вимоги до предмета закупівлі, викладені в Додатку 1 до Тендерної документації.
Таким чином, оскільки технічні, якісні, кількісні характеристики та інші вимоги до предмета закупівлі, викладені в Додатку 1, а вимога про надання «Калькуляції на послуги з капітального ремонту дрезини ДГКу №2428 з розшифровками по статтях витрат (без ПДВ та з ПДВ)» міститься в Додатку 2 Тендерної документації, рішення Замовника про відхилення пропозиції Товариства є протиправним та таким, що суперечить п.п. 43, 44 Особливостей.
Відсутність документів, передбачених п. 4 розділу ІІ. Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника іншим вимогам замовника, без наявності інших порушень тендерної документації, може бути підставою для вимоги Замовника про усунення таких невідповідностей, але не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника.
Згідно рішення Конституційного Суду України у справі № 1-10/2004 року від 01 грудня 2004 року, поняття «охоронюваний законом інтерес», у логічно-смисловому зв`язку з поняттям «права», треба розуміти як прагнення до користування конкретним матеріальним та/або нематеріальним благом, як зумовлений загальним змістом об`єктивного і прямо не опосередкований у суб`єктивному праві простий легітимний дозвіл, що є самостійним об`єктом судового захисту та інших засобів правової охорони з метою задоволення індивідуальних і колективних потреб, які не суперечать Конституції і законам України, суспільним інтересам, справедливості, добросовісності, розумності та іншим загальноправовим засадам.
Товариство, як учасник Закупівлі, має легітимні очікування щодо того, що у тому разі, якби Замовник не відхилив пропозицію Товариства, а надав вимогу про усунення таких невідповідностей, Товариство, як учасник із найбільш економічно вигідною пропозицією було би визнано переможцем відповідної закупівлі. Отже, неправомірне рішення Замовника порушує права і законні інтереси Товариства, як учасника і ймовірного переможця Закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга до АМКУ_УЗ_ЕЛТРА.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
ПРОШУ: 1. Зобов’язати Регіональну філію "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця", код за ЄДРПОУ 40081200, скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЛТРА Україна», номер закупівлі у Prozorro UA-2025-10-01-000286-a, за предметом закупівлі «Послуги з капітального ремонту дрезини ДГКу №2428. ДК 021:2015-50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги».
Запити Органу оскарження
Номер:
b4ff2c9992e64fa4b3ea74a78bb660df
Тема запиту:
Заперечення до скарги на неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Текст запиту:
Замовник не погоджується з доводами Скаржника, вважає їх помилковими, враховуючи наступне.
Згідно з Таблицею №1 Додатку 1 Тендерної документації (аркуш №15) Замовником зазначено перелік послуг, які обов’язково необхідно надати під час капітального ремонту дрезини ДГКу №2428, інв. № 30010000000 , що входять до складу Послуг з капітального ремонту дрезини ДГКу №2428. ДК 021:2015-50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги, і які є предметом даної закупівлі:
Тобто, у наведеній вище Таблиці вказані послуги, які Замовник закуповує по даній процедурі закупівлі.
Разом з тим, пунктом 4 частини ІІ Додатку 2 Тендерної документації вимагається від учасників надання документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника іншим вимогам замовника, зокрема, калькуляція на послуги з капітального ремонту дрезини ДГКу №2428 з розшифровками по статтях витрат (без ПДВ та з ПДВ). Розшифрування до калькуляції по статті витрат запасні частини, матеріали та обладнання повинні мати повні найменування запасних частин, матеріалів та обладнання (марку, тип або креслення). Ціна пропозиції без ПДВ в калькуляції повинна відповідати ціні пропозиції без ПДВ в електронній формі з окремими полями, в якій зазначається інформація про ціну.
Так, у тендерній пропозиції ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА» надано файл 10 тендерна пропозиція №31-4.4/2510 від 08.10.2025, відповідно до якої зазначається найменування послуг, капітальний ремонт дрезини ДГКу №2428 у кількості 1 вартістю без ПДВ, - 7 770 000,00 грн.
Замовник зазначає, що даний документ, поданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА», не містить розшифровки по статтях витрат (без ПДВ та з ПДВ) щодо послуг, які визначені Таблицею 1 Додатку 1 Тендерної документації.
Також у тендерній пропозиції ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА» надано файл 14 технічні, якісні, кількісні характеристики №31-4.4/2513 від 08.10.2025, за змістом якого учасником процитовано Додаток 1 Тендерної документації із врахуванням Таблиці 1 без розшифровки по статтях витрат (без ПДВ та з ПДВ) щодо послуг, які визначені цією Таблицею.
Інші документи у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА» також не містять розшифровки по статтях витрат (без ПДВ та з ПДВ), тобто, калькуляції.
Замовник наголошує, що документ, який вимагається пунктом 4 частини ІІ Додатку 2 Тендерної документації, «Калькуляція на послуги з капітального ремонту дрезини ДГКу №2428 з розшифровками по статтях витрат (без ПДВ та з ПДВ)», є документом про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Вимога щодо надання учасником зазначеного документу розміщена в Додатку 2 Тендерної документації згідно з абзацом 10 пункту 28 Особливостей №1178.
Отже, звернення, в даному випадку, до ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА» з вимогою про усунення невідповідностей, може призвести до зміни предмета закупівлі, оскільки запитуваний документ відноситься до документів про технічні та якісні характеристики та містить перелік послуг, які і є безпосередньо предметом даної закупівлі.
Слід зазначити, що калькуляція на послуги з капітального ремонту дрезини ДГКу №2428 з розшифровками по статтях витрат (без ПДВ та з ПДВ) не відноситься до документів, визначених пунктом 43 Особливостей №1178.
Враховуючи наведену вище інформацію, Замовник не мав права звертатись до зазначеного учасника на підставі вимог пункту 43 Особливостей №1178 щодо наведеного вище документу, а правомірно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА», яка не містила документу, передбаченого вимогами пункту 4 частини ІІ Додатку 2 Тендерної документації Тендерної документації, - калькуляція на послуги з капітального ремонту дрезини ДГКу №2428 з розшифровками по статтях витрат (без ПДВ та з ПДВ), про що вказано у Протоколі №103/1/Ш розгляду тендерних пропозицій від 17.10.2025.
Дата опублікування:
28.10.2025 09:47