-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Нафта і дистиляти (дизельне паливо, нафтовий газ скраплений (LPG))
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 5 днів (до 09.10.25 06:55)
635 000.00
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
05
дн
10
год
06
хв
45
сек
Оплата за участь: 612.00 UAH
Період оскарження:
01.10.2025 07:16 - 06.10.2025 00:00
Скарга
Очікує розгляду
КЕП
СКАРГА на умови тендерної документації
Номер:
5e06deee7fec4f22bb570c1126269985
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-01-000064-a.c1
Назва:
СКАРГА на умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Талони АЗС БРСМ.pdf 03.10.2025 14:17
- Перелік АЗС мережі БРСМ-Нафта.pdf 03.10.2025 14:17
- Договір БРСМ Девон.pdf 03.10.2025 14:17
- АДРЕСА 2 АЗС на відстані 5,8 км.PNG 03.10.2025 14:17
- Зображення місцезнаходження АЗС в різних напрямках у відповідності щодо місцезнаходження Замовника.PNG 03.10.2025 14:17
- АДРЕСА 1 АЗС на відстані 4,1 км.PNG 03.10.2025 14:17
- 03.10.2025 СКАРГА ДО АМКУ на умови тендерної документації.pdf 03.10.2025 14:17
- 03.10.2025 СКАРГА ДО АМКУ на умови тендерної документації ДОК.docx 03.10.2025 14:17
- sign.p7s 03.10.2025 14:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.10.2025 14:54
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f8c01feec8db41a0ab395ef1cca2dad5
Заголовок пункту скарги:
ВИКЛЮЧИТИ І. Умову в частині наявності: САМЕ не менше 5 (п’ять) АЗС у місті Кропивницький та САМЕ не менше 3 (трьох) АЗС в межах САМЕ 5 км від місцезнаходження КП «Благоустрій» Кропивницької міської ради» (м. Кропивницький, вул. Садова, 88-б).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
№ пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації Відомості тендерної документації, які містять дискримінаційні вимоги:
1 п. 17 Додаток 1 Тендерної документації
Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей) 17. Підтвердження пропозиції технічним вимогам:
- Довідка щодо мережі заправних станцій та місць їх розташування з зазначенням марки пального, яке відпускається на даних заправних станціях, а також копії договорів щодо використання АЗС. До розгляду будуть допущенні пропозиції учасників, що мають мережу АЗС на умовах користування або партнерські у місті Кропивницький (не менше 5 (п’ять) (з повним асортиментом пального – дизельне паливо, нафтовий газ скраплений) та не менше 3 (трьох) АЗС (з повним асортиментом пального – дизельне паливо, нафтовий газ скраплений) в межах 5 км від місцезнаходження КП «Благоустрій» Кропивницької міської ради» (м. Кропивницький, вул. Садова, 88-б).
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі
5. Вимоги до предмету закупівлі: товар повинен відповідати наступним технічним вимогам до предмету закупівлі:
Пальне надається в талонах/скретч-картах «по Україні». До розгляду будуть допущенні пропозиції учасників, що мають мережу АЗС на умовах користування/оренди або партнерські у місті Кропивницький (не менше 5 (п’ять) (з повним асортиментом пального – дизельне паливо, нафтовий газ скраплений) та не менше 3 (трьох) АЗС (з повним асортиментом пального – дизельне паливо, нафтовий газ скраплений) в межах 5 км від місцезнаходження КП «Благоустрій» Кропивницької міської ради» (м. Кропивницький, вул. Садова, 88-б).
Замовник визначає дискримінаційну обмежувальну умову щодо наявності:
- не менше 5 (п’ять) АЗС у місті Кропивницький;
- та не менше 3 (трьох) АЗС (з повним асортиментом пального – дизельне паливо, нафтовий газ скраплений) в межах 5 км від місцезнаходження КП «Благоустрій» Кропивницької міської ради» (м. Кропивницький, вул. Садова, 88-б).
Суб’єкт оскарження планує запропонувати Замовнику отримувати Товар на АЗС «БРСМ-Нафта» (Договір з партнерською мережею АЗС у Додатку № 1 до Скарги). Зазначена мережа АЗС має впроваджену форму здійснення відпуску ПММ (паливно-мастильних матеріалів) за талонами (Зразки талонів у Додатку № 2 до Скарги).
Суб’єкт оскарження може задовільнити потребу Замовника в отриманні протягом дії Договору та відповідно до умов, зазначених в Проєкті Договорі (Додаток 3 Тендерної документації), - поставити і передати у власність Покупця, а Покупець – прийняти і оплатити Товар за ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта і дистиляти (дизельне паливо, нафтовий газ скраплений (LPG), АЛЕ ПРИ ЦЬОМУ об’єктів автозаправних станцій у такій деталізованій кількості зазначена мереж АЗС не має у розпорядженні.
ДЕТАЛЬНІШЕ ЩОДО ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ВИМОГИ: - не менше 5 (п’ять) АЗС у місті Кропивницький:
Зазначена мережа АЗС БРСМ-Нафта, не має АЗС з місцерозташуванням САМЕ у кількості не менше 5 (п’ять) АЗС у місті Кропивницький, але має АЗС у кількості 2 (двох) АЗС у м. Кропивницький.
А отже, вимога щодо наявності САМЕ не менше 5 (п’ять) АЗС у місті Кропивницький – є дискримінаціна та така, що обмежує суб'єкта оскарження у можливості взяти участь у процедурі закупівлі.
При цьому, Суб’єкт оскарження може запропонувати мережу АЗС БРСМ-нафта, яка має об’єкти автозаправних станцій з наступним місцерозташуванням у місті Кропивницький:
АДРЕСА: Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Полтавська, 69А
АДРЕСА: Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Салтикова-Щедріна, 1Б
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановивши вимогу щодо місцезнаходження АЗС в окремо визначеному місцерозташуванню, Замовник фактично встановлює умови, за якими прийняти участь у закупівлі зможе ВИКЛЮЧНО 1 МЕРЕЖА АЗС, а отже виконати таку умову зможе один ПОСТАЧАЛЬНИК. Такі умови дискримінують Суб’єкта оскарження та нівелюють принципи проведення публічних закупівель закріплених в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Також, оскільки відпуск палива за талонами, емітованими мережею БРСМ-Нафта (Додаток № 2 до Скарги), здійснюється по всій території України, - можемо запропонувати Замовнику здійснення заправки у всій мережі АЗС БРСМ-нафта по всій території України (Карта розташування АЗС БРСМ-Нафта зображення на офіційному сайті мережі за посиланням https://brsm-nafta.com/map).
Тобто, вимога щодо наявності не менше 5 (п’ять) АЗС у місті Кропивницький – є дискримінаційна для Суб’єкта оскарження, оскільки останній не може запропонувати САМЕ не менше 5 АЗС з місцезнаходженням в межах міста Кропивницький, що створює обмеження для Суб'єкта оскарження, а саме неможливість взяти участь у відповідній процедурі закупівлі.
ДЕТАЛЬНІШЕ ЩОДО ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ВИМОГИ: не менше 3 (трьох) АЗС (з повним асортиментом пального – дизельне паливо, нафтовий газ скраплений) в межах 5 км від місцезнаходження КП «Благоустрій» Кропивницької міської ради»:
Зазначена мережа АЗС БРСМ-Нафта, не має АЗС з місцерозташуванням САМЕ у кількості не менше 3 (трьох) АЗС в межах 5 км від місцезнаходження КП «Благоустрій» Кропивницької міської ради».
Згідно умов тендерної документації, місцезнаходження Замовника КП «Благоустрій» Кропивницької міської ради»: м. Кропивницький, вул. Садова, 88-б.
Суб’єкт оскарження може запропонувати мережу АЗС БРСМ-нафта, яка має об’єкти автозаправних станцій з наступним місцерозташуванням у місті Кропивницький:
АДРЕСА 1 АЗС: Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Полтавська, 69А – відстань до місцезнаходження КП «Благоустрій» Кропивницької міської ради» складає 4,1 км (Додаток 5 Скарги)
АДРЕСА 2 АЗС: Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Салтикова-Щедріна, 1Б – відстань до місцезнаходження КП «Благоустрій» Кропивницької міської ради» складає 5,8 км, а отже БІЛЬШЕ ніж 5 км, як визначено вимогами Замовника (Додаток 6 Скарги)
ПРИ ЦЬОМУ, місцерозташування таких АЗС по відношенню до місцезнаходження КП «Благоустрій» Кропивницької міської ради» в повній мірі відповідає вимогам Замовника, зокрема в частині наявності можливості отримувати ПММ в різних напрямках від території підприємства по усьому місту Кропивницький, а також у відповідності на принципах публічних закупівель, а саме - найбільшої економії та ефективності, оскільки різниця між максимальною відстанню до АЗС, що пропонує Суб’єкт більше лише на 800 метрів, ніж визначена Замовником.
Більш того, виключивши умову тендерної документації в частині не менше 3 (трьох) АЗС в межах 5 км від місцезнаходження КП «Благоустрій» Кропивницької міської ради», та дозволивши в такому випадку взяти участь у відповідній закупівлі, Замовником буде додержано також і ІНШІ ПРИНЦИПИ публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них та відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Суб’єкт оскарження може запропонувати отримання ПММ в різних напрямках від території підприємства по усьому місту Кропивницький (додатково зазначаємо, що протяжність м. Кропивницький складає близько 14 км), а отже 2 (дві) АЗС на відстані 4,1 км та 5,8 км від місцерозташування Замовника в різних напрямках в повній мірі задовільняє вимоги Замовника (Додаток 7 Скарги, який відображує місцезнаходження АЗС запропонованих Суб’єктом оскарження в різних напрямках від місцерозташування Замовника.)
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановивши вимогу щодо місцезнаходження АЗС в окремо визначеному радіусі, Замовник фактично встановлює умови, за якими прийняти участь у закупівлі зможе ВИКЛЮЧНО 1 МЕРЕЖА АЗС, а отже виконати таку умову зможе один ПОСТАЧАЛЬНИК. Такі умови дискримінують Суб’єкта оскарження та нівелюють принципи проведення публічних закупівель закріплених в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Також, оскільки відпуск палива за талонами, емітованими мережею БРСМ-Нафта (Додаток № 2 до Скарги), здійснюється по всій території України, - можемо запропонувати Замовнику здійснення заправки у всій мережі АЗС БРСМ-нафта по всій території України (Карта розташування АЗС БРСМ-Нафта зображення на офіційному сайті мережі за посиланням https://brsm-nafta.com/map).
Суб’єкт оскарження може забезпечити Замовника заправкою автомобілів паливом, з урахуванням норм поставки Товару, встановлених законодавством та умовами тендерної документації, на підставі укладеного партнерського договору з мережею АЗС БРСМ-Нафта, а також підтвердити зазначене гарантійним листом від партнера та власника АЗС, який здійснює обслуговування талонів мережі БРСМ-Нафта, щодо гарантійних зобов’язань пов’язаних з поставкою товару в зазначених об’ємах.
ОТЖЕ, вимога щодо наявності САМЕ не менше 3 (трьох) АЗС в межах САМЕ 5 км від місцезнаходження КП «Благоустрій» Кропивницької міської ради» – є дискримінаціна та така, що обмежує Суб'єкта оскарження у можливості взяти участь у процедурі закупівлі.
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СКАРЖНИК ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНУ УМОВУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
- не менше САМЕ 5 (п’ять) АЗС у місті Кропивницький та не менше САМЕ 3 (трьох) АЗС (з повним асортиментом пального – дизельне паливо, нафтовий газ скраплений) в межах САМЕ 5 км від місцезнаходження КП «Благоустрій» Кропивницької міської ради» (м. Кропивницький, вул. Садова, 88-б).
№ пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації Відомості тендерної документації, які містять дискримінаційні вимоги:
1 п. 17 Додаток 1 Тендерної документації
Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей) 17. Підтвердження пропозиції технічним вимогам:
- Довідка щодо мережі заправних станцій та місць їх розташування з зазначенням марки пального, яке відпускається на даних заправних станціях, а також копії договорів щодо використання АЗС. До розгляду будуть допущенні пропозиції учасників, що мають мережу АЗС на умовах користування або партнерські у місті Кропивницький (не менше 5 (п’ять) (з повним асортиментом пального – дизельне паливо, нафтовий газ скраплений) та не менше 3 (трьох) АЗС (з повним асортиментом пального – дизельне паливо, нафтовий газ скраплений) в межах 5 км від місцезнаходження КП «Благоустрій» Кропивницької міської ради» (м. Кропивницький, вул. Садова, 88-б).
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі
5. Вимоги до предмету закупівлі: товар повинен відповідати наступним технічним вимогам до предмету закупівлі:
Пальне надається в талонах/скретч-картах «по Україні». До розгляду будуть допущенні пропозиції учасників, що мають мережу АЗС на умовах користування/оренди або партнерські у місті Кропивницький (не менше 5 (п’ять) (з повним асортиментом пального – дизельне паливо, нафтовий газ скраплений) та не менше 3 (трьох) АЗС (з повним асортиментом пального – дизельне паливо, нафтовий газ скраплений) в межах 5 км від місцезнаходження КП «Благоустрій» Кропивницької міської ради» (м. Кропивницький, вул. Садова, 88-б).
Замовник визначає дискримінаційну обмежувальну умову щодо наявності:
- не менше 5 (п’ять) АЗС у місті Кропивницький;
- та не менше 3 (трьох) АЗС (з повним асортиментом пального – дизельне паливо, нафтовий газ скраплений) в межах 5 км від місцезнаходження КП «Благоустрій» Кропивницької міської ради» (м. Кропивницький, вул. Садова, 88-б).
Суб’єкт оскарження планує запропонувати Замовнику отримувати Товар на АЗС «БРСМ-Нафта» (Договір з партнерською мережею АЗС у Додатку № 1 до Скарги). Зазначена мережа АЗС має впроваджену форму здійснення відпуску ПММ (паливно-мастильних матеріалів) за талонами (Зразки талонів у Додатку № 2 до Скарги).
Суб’єкт оскарження може задовільнити потребу Замовника в отриманні протягом дії Договору та відповідно до умов, зазначених в Проєкті Договорі (Додаток 3 Тендерної документації), - поставити і передати у власність Покупця, а Покупець – прийняти і оплатити Товар за ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта і дистиляти (дизельне паливо, нафтовий газ скраплений (LPG), АЛЕ ПРИ ЦЬОМУ об’єктів автозаправних станцій у такій деталізованій кількості зазначена мереж АЗС не має у розпорядженні.
ДЕТАЛЬНІШЕ ЩОДО ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ВИМОГИ: - не менше 5 (п’ять) АЗС у місті Кропивницький:
Зазначена мережа АЗС БРСМ-Нафта, не має АЗС з місцерозташуванням САМЕ у кількості не менше 5 (п’ять) АЗС у місті Кропивницький, але має АЗС у кількості 2 (двох) АЗС у м. Кропивницький.
А отже, вимога щодо наявності САМЕ не менше 5 (п’ять) АЗС у місті Кропивницький – є дискримінаціна та така, що обмежує суб'єкта оскарження у можливості взяти участь у процедурі закупівлі.
При цьому, Суб’єкт оскарження може запропонувати мережу АЗС БРСМ-нафта, яка має об’єкти автозаправних станцій з наступним місцерозташуванням у місті Кропивницький:
АДРЕСА: Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Полтавська, 69А
АДРЕСА: Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Салтикова-Щедріна, 1Б
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановивши вимогу щодо місцезнаходження АЗС в окремо визначеному місцерозташуванню, Замовник фактично встановлює умови, за якими прийняти участь у закупівлі зможе ВИКЛЮЧНО 1 МЕРЕЖА АЗС, а отже виконати таку умову зможе один ПОСТАЧАЛЬНИК. Такі умови дискримінують Суб’єкта оскарження та нівелюють принципи проведення публічних закупівель закріплених в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Також, оскільки відпуск палива за талонами, емітованими мережею БРСМ-Нафта (Додаток № 2 до Скарги), здійснюється по всій території України, - можемо запропонувати Замовнику здійснення заправки у всій мережі АЗС БРСМ-нафта по всій території України (Карта розташування АЗС БРСМ-Нафта зображення на офіційному сайті мережі за посиланням https://brsm-nafta.com/map).
Тобто, вимога щодо наявності не менше 5 (п’ять) АЗС у місті Кропивницький – є дискримінаційна для Суб’єкта оскарження, оскільки останній не може запропонувати САМЕ не менше 5 АЗС з місцезнаходженням в межах міста Кропивницький, що створює обмеження для Суб'єкта оскарження, а саме неможливість взяти участь у відповідній процедурі закупівлі.
ДЕТАЛЬНІШЕ ЩОДО ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ВИМОГИ: не менше 3 (трьох) АЗС (з повним асортиментом пального – дизельне паливо, нафтовий газ скраплений) в межах 5 км від місцезнаходження КП «Благоустрій» Кропивницької міської ради»:
Зазначена мережа АЗС БРСМ-Нафта, не має АЗС з місцерозташуванням САМЕ у кількості не менше 3 (трьох) АЗС в межах 5 км від місцезнаходження КП «Благоустрій» Кропивницької міської ради».
Згідно умов тендерної документації, місцезнаходження Замовника КП «Благоустрій» Кропивницької міської ради»: м. Кропивницький, вул. Садова, 88-б.
Суб’єкт оскарження може запропонувати мережу АЗС БРСМ-нафта, яка має об’єкти автозаправних станцій з наступним місцерозташуванням у місті Кропивницький:
АДРЕСА 1 АЗС: Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Полтавська, 69А – відстань до місцезнаходження КП «Благоустрій» Кропивницької міської ради» складає 4,1 км (Додаток 5 Скарги)
АДРЕСА 2 АЗС: Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Салтикова-Щедріна, 1Б – відстань до місцезнаходження КП «Благоустрій» Кропивницької міської ради» складає 5,8 км, а отже БІЛЬШЕ ніж 5 км, як визначено вимогами Замовника (Додаток 6 Скарги)
ПРИ ЦЬОМУ, місцерозташування таких АЗС по відношенню до місцезнаходження КП «Благоустрій» Кропивницької міської ради» в повній мірі відповідає вимогам Замовника, зокрема в частині наявності можливості отримувати ПММ в різних напрямках від території підприємства по усьому місту Кропивницький, а також у відповідності на принципах публічних закупівель, а саме - найбільшої економії та ефективності, оскільки різниця між максимальною відстанню до АЗС, що пропонує Суб’єкт більше лише на 800 метрів, ніж визначена Замовником.
Більш того, виключивши умову тендерної документації в частині не менше 3 (трьох) АЗС в межах 5 км від місцезнаходження КП «Благоустрій» Кропивницької міської ради», та дозволивши в такому випадку взяти участь у відповідній закупівлі, Замовником буде додержано також і ІНШІ ПРИНЦИПИ публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них та відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Суб’єкт оскарження може запропонувати отримання ПММ в різних напрямках від території підприємства по усьому місту Кропивницький (додатково зазначаємо, що протяжність м. Кропивницький складає близько 14 км), а отже 2 (дві) АЗС на відстані 4,1 км та 5,8 км від місцерозташування Замовника в різних напрямках в повній мірі задовільняє вимоги Замовника (Додаток 7 Скарги, який відображує місцезнаходження АЗС запропонованих Суб’єктом оскарження в різних напрямках від місцерозташування Замовника.)
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановивши вимогу щодо місцезнаходження АЗС в окремо визначеному радіусі, Замовник фактично встановлює умови, за якими прийняти участь у закупівлі зможе ВИКЛЮЧНО 1 МЕРЕЖА АЗС, а отже виконати таку умову зможе один ПОСТАЧАЛЬНИК. Такі умови дискримінують Суб’єкта оскарження та нівелюють принципи проведення публічних закупівель закріплених в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Також, оскільки відпуск палива за талонами, емітованими мережею БРСМ-Нафта (Додаток № 2 до Скарги), здійснюється по всій території України, - можемо запропонувати Замовнику здійснення заправки у всій мережі АЗС БРСМ-нафта по всій території України (Карта розташування АЗС БРСМ-Нафта зображення на офіційному сайті мережі за посиланням https://brsm-nafta.com/map).
Суб’єкт оскарження може забезпечити Замовника заправкою автомобілів паливом, з урахуванням норм поставки Товару, встановлених законодавством та умовами тендерної документації, на підставі укладеного партнерського договору з мережею АЗС БРСМ-Нафта, а також підтвердити зазначене гарантійним листом від партнера та власника АЗС, який здійснює обслуговування талонів мережі БРСМ-Нафта, щодо гарантійних зобов’язань пов’язаних з поставкою товару в зазначених об’ємах.
ОТЖЕ, вимога щодо наявності САМЕ не менше 3 (трьох) АЗС в межах САМЕ 5 км від місцезнаходження КП «Благоустрій» Кропивницької міської ради» – є дискримінаціна та така, що обмежує Суб'єкта оскарження у можливості взяти участь у процедурі закупівлі.
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СКАРЖНИК ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНУ УМОВУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
- не менше САМЕ 5 (п’ять) АЗС у місті Кропивницький та не менше САМЕ 3 (трьох) АЗС (з повним асортиментом пального – дизельне паливо, нафтовий газ скраплений) в межах САМЕ 5 км від місцезнаходження КП «Благоустрій» Кропивницької міської ради» (м. Кропивницький, вул. Садова, 88-б).
×
-
Назва доказу:
Зображення місцезнаходження АЗС в різних напрямках у відповідності щодо місцезнаходження Замовника.
-
Повʼязаний документ:
Зображення місцезнаходження АЗС в різних напрямках у відповідності щодо місцезнаходження Замовника.PNG
-
-
Назва доказу:
АДРЕСА 2 АЗС на відстані 5,8 км
-
Повʼязаний документ:
АДРЕСА 2 АЗС на відстані 5,8 км.PNG
-
-
Назва доказу:
АДРЕСА 1 АЗС на відстані 4,1 км
-
Повʼязаний документ:
АДРЕСА 1 АЗС на відстані 4,1 км.PNG
-
-
Назва доказу:
Перелік АЗС БРСМ-Нафта.
-
Повʼязаний документ:
Перелік АЗС мережі БРСМ-Нафта.pdf
-
-
Назва доказу:
Посилання на сайт мережі БРСМ-Нафта https://brsm-nafta.com/map
-
Повʼязаний документ:
03.10.2025 СКАРГА ДО АМКУ на умови тендерної документації.pdf
-
-
Назва доказу:
ТАЛОНИ
-
Повʼязаний документ:
Талони АЗС БРСМ.pdf
-
-
Назва доказу:
ДОГОВІР з мережею АЗС
-
Повʼязаний документ:
Договір БРСМ Девон.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ ВИМАГАЄ ПРИЙНЯТИ СКАРГУ ДО РОЗГЛЯДУ ТА ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ): І. Умову в частині наявності: САМЕ не менше 5 (п’ять) АЗС у місті Кропивницький та САМЕ не менше 3 (трьох) АЗС в межах САМЕ 5 км від місцезнаходження КП «Благоустрій» Кропивницької міської ради» (м. Кропивницький, вул. Садова, 88-б).