• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства: експлуатація та утримання мостів (обстеження та паспортизація штучних споруд м. Запоріжжя)

Відкриті торги проводяться у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та інших нормативно-правових актів України, які мають до неї відношення

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 38 робочих днів

420 100.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 30.09.2025 16:37 - 05.10.2025 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП

Скарга на рішення Департаменту муніципального управління Запорізької міської ради про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ», зафіксоване у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.11.2025 № 11-05/1, прийняте у рамках процедури закупівлі (відкритих торгів) (номер оголошення про проведення відкритих торгів – UA-2025-09-30-010169-a)

Номер: e2eb1a502d6c46b0bd7cd1260e15df52
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-30-010169-a.c2
Назва: Скарга на рішення Департаменту муніципального управління Запорізької міської ради про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ», зафіксоване у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.11.2025 № 11-05/1, прийняте у рамках процедури закупівлі (відкритих торгів) (номер оголошення про проведення відкритих торгів – UA-2025-09-30-010169-a)
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 27.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.11.2025 16:51
Дата прийняття рішення по скарзі: 02.12.2025 14:39
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ", Онопрієнко Олена +380931606943 zaporozh.engineering@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 45227158dc92420ba2584d14a13cf5f0
Заголовок пункту скарги: Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» є неправомірним і таким, що суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» і Особливостей та порушує права та законні інтереси Суб’єкта оскарження, зокрема, законний інтерес Суб’єкта оскарження в об’єктивному та неупередженому визначенні переможця процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: До Антимонопольного комітету України
____________________________________________________________________
Україна, 03035, місто Київ, вулиця Митрополита Василя Липківського, будинок 45

Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» (ТОВ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ»)
Адреса місцезнаходження: Україна, 69035, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Феросплавна, будинок 38, кабінет 31
Ідентифікаційний код юридичної особи: 40933609
Номер засобу зв’язку: +38093-160-69-43
Адреса електронної пошти: zaporozh.engineering@gmail.com

Замовник: Департамент муніципального управління Запорізької міської ради
Адреса місцезнаходження: 69126, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, проспект Соборний, будинок 214
Ідентифікаційний код юридичної особи: 44921382

Номер оголошення про проведення відкритих торгів:
UA-2025-09-30-010169-a

СКАРГА
на рішення замовника
1. Опис фактичних обставин і підстав подання скарги
30 вересня 2025 року Департаментом муніципального управління Запорізької міської ради (далі – Замовник) було оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів з предметом закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства: експлуатація та утримання мостів (обстеження та паспортизація штучних споруд м. Запоріжжя) (Код ДК 021-2015 (CPV): 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань)», номер оголошення про проведення відкритих торгів – UA-2025-09-30-010169-a. Інформація відносно зазначеної процедури закупівлі (далі – процедура закупівлі) розміщена в електронній системі закупівель «Prozorro» на веб-сторінці за адресою https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-09-30-010169-a.
30 вересня 2025 року в рамках процедури закупівлі Замовником була оприлюднена тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від «30» вересня 2025 р. (протокол № 09-30/2). Тендерна документація, оприлюднена Замовником у рамках процедури закупівлі, (далі – тендерна документація) міститься у файлі з назвою «ТД-паспортизація мостів 2 2025 з додатками п.doc», що розміщений у розділі «Документи» на веб-сторінці за адресою https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-09-30-010169-a.
Згідно з даними реєстру пропозицій, сформованого у рамках процедури закупівлі, для участі у процедурі закупівлі подали тендерні пропозиції два учасника процедури закупівлі, а саме: 1) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ», ідентифікаційний код учасника – 40933609, (далі – Суб’єкт оскарження) та 2) ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ», ідентифікаційний код учасника – 03450778.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій у рамках процедури закупівлі – 16:39 08 жовтня 2025 року. Розкриття тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі було здійснене о 12:43 20 жовтня 2025 року.
Первинна ціна тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» складає 197 862,11 грн з ПДВ, остаточна ціна тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» дорівнює 197 862,11 грн з ПДВ. Первинна ціна тендерної пропозиції ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ» складає 373 000,00 грн з ПДВ, остаточна ціна тендерної пропозиції ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ» дорівнює 373 000,00 грн з ПДВ.
Згідно з пунктом 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, (далі – Особливості), «розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей».
05 листопада 2025 року за результатами розгляду тендерної пропозиції Суб’єкта оскарження (ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ») у рамках процедури закупівлі Замовником було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» (ТОВ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ») на підставі положення абзацу 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, згідно з яким замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей. Зазначене рішення Замовника зафіксоване у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.11.2025 № 11-05/1, який міститься у файлі з назвою «Протокол відхилення ЗПІ мости 2025 2.pdf» («Протокол») у розділі «Протокол розкриття пропозицій» на веб-сторінці за адресою https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-09-30-010169-a (далі – протокол від 05.11.2025 № 11-05/1). Копія протоколу від 05.11.2025 № 11-05/1 додається до скарги.
Згідно з абзацом 1 пункту 3 Особливостей, «замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом». Відповідно до пункту 5 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є одним з принципів здійснення публічних закупівель. Згідно з абзацом 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей.
Вважаємо, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ», зафіксоване у протоколі від 05.11.2025 № 11-05/1, є неправомірним і таким, що суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» і Особливостей, зокрема, положенням пункту 5 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, і порушує права та законні інтереси Суб’єкта оскарження, зокрема, законний інтерес Суб’єкта оскарження в об’єктивному та неупередженому визначенні Замовником переможця процедури закупівлі.
2. Обґрунтування незаконності рішення Замовника і вимоги Суб’єкта оскарження
У протоколі від 05.11.2025 № 11-05/1 Замовником зазначено, зокрема, наступне:
«Департамент муніципального управління Запорізької міської ради, як Замовник, звернувся до Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Черкаській області, як балансоутримувач автомобільної дороги H-01 Київ - Знам'янка, км 144-161, із запитом від 27.10.2025 № 01-10/1227 про підтвердження щодо наданих документів та звіту про проведення технічного обстеження транспортних споруд (мостів і шляхопроводів) на автомобільних дорогах загального користування державного значення у Черкаській області на автомобільній дорозі H-01 Київ - Знам'янка, км 144+161 у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ», а саме із запитом: «чи проводилось у 2024 році технічне обстеження транспортних споруд (мостів і шляхопроводів) на автомобільних дорогах загального користування державного значення у Черкаській області на автомобільній дорозі H-01 Київ - Знам'янка, км. 144+161 ТОВ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ».
У відповідь на цей запит Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Черкаській області надала лист від 30.10.2025 № 1639/04. Згідно з цим документом Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Черкаській області повідомило наступне:
«... у 2024 році технічне обстеження транспортних споруд (мостів і шляхопроводів) на автомобільних дорогах загального користування державного значення у Черкаській області на автомобільній дорозі Н-01 Кив - Знам'янка, км 144+161 ТОВ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ;» не проводилось».
Враховуючи викладене, Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів Закупівлі.
Згідно з підпунктом 1 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначених норм».
Зауважимо, що викладене у листі від 30.10.2025 № 1639/04 твердження Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Черкаській області про те, що у 2024 році ТОВ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» не проводилося технічне обстеження транспортних споруд (мостів і шляхопроводів) на автомобільних дорогах загального користування державного значення у Черкаській області (на автомобільній дорозі Н-01 Кив - Знам'янка, км 144 + 161) не відповідає дійсності та є недостовірним з огляду на наступне.
18 листопада 2024 року між Товариством з обмеженою відповідальністю «Інфодорексперт», ідентифікаційний код 42952581, як замовником і Товариством з обмеженою відповідальністю «Добробут ЗП», ідентифікаційний код 45163523, як виконавцем, був укладений договір № ОМ125-24 на надання послуг з обстеження мостів від 18 листопада 2024 року (копія договору № ОМ125-24 на надання послуг з обстеження мостів від 18 листопада 2024 року додається до скарги). Згідно з пунктом 1.1 договору № ОМ125-24 на надання послуг з обстеження мостів від 18 листопада 2024 року, «предметом цього договору є надання послуг з участі в обстеженні транспортних споруд (мостів і шляхопроводів) на автомобільних дорогах загального користування державного значення у Черкаській області, які Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов'язання їх виконати». Відповідно до пункту 2.1 договору № ОМ125-24 на надання послуг з обстеження мостів від 18 листопада 2024 року, «завершення виконання договірних послуг фіксується двостороннім актом здачі-приймання виконаних послуг за Договором». Згідно з пунктом 2.2 договору № ОМ125-24 на надання послуг з обстеження мостів від 18 листопада 2024 року, «строк виконання послуг за Договором наведений у Календарному плані (Додаток 1)». Згідно з пунктом 3.1 договору № ОМ125-24 на надання послуг з обстеження мостів від 18 листопада 2024 року, «Виконавець надає послуги, передбачені в пункті 1.1 цього Договору та в Додатках № 1 і 3 до цього Договору».
Відповідно до додатка № 1 до Договору № ОМ125-24 від 18 листопада 2024 р. (календарний план надання послуг), послуги з обстеження транспортних споруд (мостів і шляхопроводів) на автомобільних дорогах загального користування державного значення у Черкаській області (на автомобільній дорозі H-01 Київ - Знам'янка, км 144 + 161) мають бути надані у строк до 09 грудня 2024 року. Згідно з додатком № 3 до Договору № ОМ125-24 від 18 листопада 2024 р. (технічне завдання на обстеження), послуги з обстеження транспортних споруд (мостів і шляхопроводів) на автомобільних дорогах загального користування державного значення у Черкаській області, надання яких передбачене договором № ОМ125-24 на надання послуг з обстеження мостів від 18 листопада 2024 року, включають в себе послуги з обстеження транспортних споруд (мостів і шляхопроводів) на автомобільній дорозі H-01 Київ - Знам'янка, км 144 + 161).
Необхідно зазначити, що договір № ОМ125-24 на надання послуг з обстеження мостів від 18 листопада 2024 року був повністю виконаний Товариством з обмеженою відповідальністю «Добробут ЗП», ідентифікаційний код 45163523, що підтверджується копією акта здачі-приймання виконаних послуг № 2 від 19 грудня 2024 р., яка додається до скарги.
Просимо звернути увагу, що для забезпечення належного виконання Товариством з обмеженою відповідальністю «Добробут ЗП», ідентифікаційний код 45163523, договору № ОМ125-24 на надання послуг з обстеження мостів від 18 листопада 2024 року Товариством з обмеженою відповідальністю «Добробут ЗП» 25 листопада 2024 року був укладений з Товариством з обмеженою відповідальністю «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ», ідентифікаційний код 40933609, як виконавцем договір субпідряду № 23.1/Р на надання послуг з обстеження мостів (копія договору субпідряду № 23.1/Р на надання послуг з обстеження мостів від 25 листопада 2024 року і копія листа-підтвердження Товариства з обмеженою відповідальністю «Добробут ЗП» від 11 листопада 2025 року додаються до скарги). Згідно з пунктом 1.1 договору субпідряду № 23.1/Р на надання послуг з обстеження мостів від 25 листопада 2024 року, «предметом цього договору є надання послуг з обстеження транспортних споруд (мостів шляхопроводів) на автомобільних дорогах загального користування державного значення у Черкаській області, які Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов'язання їх виконати». Відповідно до пункту 2.1 договору субпідряду № 23.1/Р на надання послуг з обстеження мостів від 25 листопада 2024 року, «завершення виконання послуг фіксується двостороннім Актом здачі-приймання виконаних послуг за Договором». Згідно з пунктом 2.2 договору субпідряду № 23.1/Р на надання послуг з обстеження мостів від 25 листопада 2024 року, «строк надання послуг за Договором наведений у Календарному плані (Додаток № 1)». Відповідно до пункту 3.1 договору субпідряду № 23.1/Р на надання послуг з обстеження мостів від 25 листопада 2024 року, «Виконавець надає послуги, передбачені в пункті 1.1 цього Договору та в Додатку № 1 до цього Договору». Згідно з пунктом 7.7 договору субпідряду № 23.1/Р на надання послуг з обстеження мостів від 25 листопада 2024 року, «до цього Договору додаються та є його невід'ємною частиною 1) календарний план (Додаток № 1) та 2) технічне завдання (Додаток № 2)».
Відповідно до додатка № 1 до договору субпідряду № 23.1/Р на надання послуг з обстеження мостів від 25.11.2024 р. (календарний план надання послуг), послуги з обстеження транспортних споруд (мостів і шляхопроводів) на автомобільних дорогах загального користування державного значення у Черкаській області (на автомобільній дорозі H-01 Київ - Знам'янка, км 144 + 161) мають бути надані у строк з 25.11.2024 по 05.12.2024. Згідно з додатком № 2 до договору субпідряду № 23.1/Р на надання послуг з обстеження мостів від 25.11.2024 р. (технічне завдання), послуги з обстеження транспортних споруд (мостів і шляхопроводів) на автомобільних дорогах загального користування державного значення у Черкаській області, надання яких передбачене договором субпідряду № 23.1/Р на надання послуг з обстеження мостів від 25 листопада 2024 року, включають в себе послуги з обстеження транспортних споруд (мостів і шляхопроводів) на автомобільній дорозі H-01 Київ - Знам'янка, км 144 + 161).
Необхідно зазначити, що договір субпідряду № 23.1/Р на надання послуг з обстеження мостів від 25.11.2024 р. був повністю виконаний Товариством з обмеженою відповідальністю «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ», що підтверджується копією акта здачі-приймання виконаних послуг за договом субпідряду № 23.1/Р на надання послуг з обстеження мостів від 25 листопада 2024 року, копією листа-відгука про виконання Договору субпідряду № 23.1/P на надання послуг з обстеження мостів від 25 листопада 2024 року та копією листа-підтвердження Товариства з обмеженою відповідальністю «Добробут ЗП» від 11 листопада 2025 року, які додаються до скарги.
Просимо звернути увагу, що у Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Черкаській області відсутня інформація про факт проведення Товариством з обмеженою відповідальністю «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» обстеження транспортних споруд (мостів і шляхопроводів) на автомобільних дорогах загального користування державного значення у Черкаській області (на автомобільній дорозі Н-01 Київ -Знам’янка, км 144 + 161) у 2024 році у зв’язку з тим, що безпосередньо між Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Черкаській області і Товариством з обмеженою відповідальністю «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» не укладалися договори щодо проведення вказаного обстеження. Товариство з обмеженою відповідальністю «Інфодорексперт», ідентифікаційний код 42952581, та Товариство з обмеженою відповідальністю «Добробут ЗП», ідентифікаційний код 45163523, не повідомляли Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Черкаській області про проведення Товариством з обмеженою відповідальністю «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» обстеження транспортних споруд (мостів і шляхопроводів) на автомобільних дорогах загального користування державного значення у Черкаській області (на автомобільній дорозі Н-01 Київ -Знам’янка, км 144 + 161) у 2024 році та / або про укладення та виконання договору субпідряду № 23.1/Р на надання послуг з обстеження мостів від 25 листопада 2024 року, оскільки законодавство України не передбачає обов’язку суб’єктів господарювання щодо надання службам відновлення та розвитку інфраструктури в областях України відповідної інформації. Копія листа-підтвердження Товариства з обмеженою відповідальністю «Добробут ЗП» від 11 листопада 2025 року додається до скарги.
Таким чином, відсутність у Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Черкаській області інформації про факт проведення Товариством з обмеженою відповідальністю «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» обстеження транспортних споруд (мостів і шляхопроводів) на автомобільних дорогах загального користування державного значення у Черкаській області (на автомобільній дорозі Н-01 Київ -Знам’янка, км 144 + 161) у 2024 році зумовлена не тим, що Товариством з обмеженою відповідальністю «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» вказане обстеження взагалі не здійснювалося, а виключно тим, що Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Черкаській області не була стороною договору з Товариством з обмеженою відповідальністю «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» щодо проведення вищезазначеного обстеження та не отримувала інформації про проведення Товариством з обмеженою відповідальністю «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» обстеження транспортних споруд (мостів і шляхопроводів) на автомобільних дорогах загального користування державного значення у Черкаській області (на автомобільній дорозі Н-01 Київ -Знам’янка, км 144 + 161) у 2024 році, яке дійсно було здійснене. Отже, викладене у листі від 30.10.2025 № 1639/04 твердження Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Черкаській області про те, що у 2024 році ТОВ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» не проводилося технічне обстеження транспортних споруд (мостів і шляхопроводів) на автомобільних дорогах загального користування державного значення у Черкаській області (на автомобільній дорозі Н-01 Кив - Знам'янка, км 144 + 161) не відповідає дійсності та є помилковим.
Таким чином, оскільки викладене у листі від 30.10.2025 № 1639/04 твердження Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Черкаській області про те, що у 2024 році ТОВ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» не проводилося технічне обстеження транспортних споруд (мостів і шляхопроводів) на автомобільних дорогах загального користування державного значення у Черкаській області (на автомобільній дорозі Н-01 Кив - Знам'янка, км 144 + 161) не відповідає дійсності та є помилковим, остільки викладений у протоколі від 05.11.2025 № 11-05/1 висновок Замовника про те, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» зазначило у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів закупівлі, також не відповідає дійсності та є помилковим.
Необхідно зазначити, що для отримання належного підтвердження інформації про проведення Товариством з обмеженою відповідальністю «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» обстеження транспортних споруд (мостів і шляхопроводів) на автомобільних дорогах загального користування державного значення у Черкаській області (на автомобільній дорозі Н-01 Київ -Знам’янка, км 144 + 161) у 2024 році Замовник мав звернутися до таких підприємств, як
1) Товариство з обмеженою відповідальністю «Добробут ЗП», ідентифікаційний код 45163523, яке є замовником за договором субпідряду № 23.1/Р на надання послуг з обстеження мостів від 25 листопада 2024 року, та 2) Товариство з обмеженою відповідальністю «Інфодорексперт», ідентифікаційний код 42952581, яке є замовником за договором № ОМ125-24 на надання послуг з обстеження мостів від 18 листопада 2024 року, для забезпечення належного виконання якого Товариством з обмеженою відповідальністю «Добробут ЗП» був укладений з Товариством з обмеженою відповідальністю «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» договір субпідряду № 23.1/Р на надання послуг з обстеження мостів від 25 листопада 2024 року. Разом з тим, Замовник не звернувся до наведених підприємств для підтвердження вищевказаної інформації згідно з положенням абзацу 1 пункту 42 Особливостей, внаслідок чого дійшов помилкового висновку про те, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» зазначило у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів закупівлі.
Таким чином, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ», зафіксоване у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.11.2025 № 11-05/1, є неправомірним і таким, що суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» і Особливостей, зокрема, положенням пункту 5 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, і порушує права та законні інтереси Суб’єкта оскарження, зокрема, законний інтерес Суб’єкта оскарження в об’єктивному та неупередженому визначенні Замовником переможця процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, можна зробити висновок, що права та законні інтереси Суб’єкта оскарження у даній ситуації можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника повністю скасувати рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ», що зафіксоване у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.11.2025 № 11-05/1.
Таким чином, Суб’єктом оскарження обґрунтовані вимоги Суб’єкта оскарження, викладені у даній скарзі.
Зауважимо, що дана скарга стосується рішень Замовника, які були прийняті після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій у рамках процедури закупівлі.
На підставі вищевикладеного, керуючись статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Зобов’язати Департамент муніципального управління Запорізької міської ради повністю скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ», зафіксоване у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.11.2025 № 11-05/1, прийняте у рамках процедури закупівлі (відкритих торгів) з предметом закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства: експлуатація та утримання мостів (обстеження та паспортизація штучних споруд м. Запоріжжя) (Код ДК 021-2015 (CPV): 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань)», номер оголошення про проведення відкритих торгів – UA-2025-09-30-010169-a.

Перелік документів, що додаються до скарги:
1. копія протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.11.2025 № 11-05/1;
2. копія договору № ОМ125-24 на надання послуг з обстеження мостів від 18 листопада 2024 року;
3. копія акта здачі-приймання виконаних послуг № 2 від 19 грудня 2024 р.;
4. копія договору субпідряду № 23.1/Р на надання послуг з обстеження мостів від 25 листопада 2024 року;
5. копія акта здачі-приймання виконаних послуг за договом субпідряду № 23.1/Р на надання послуг з обстеження мостів від 25 листопада 2024 року;
6. копія листа-відгука про виконання Договору субпідряду № 23.1/P на надання послуг з обстеження мостів від 25 листопада 2024 року;
7. копія листа-підтвердження Товариства з обмеженою відповідальністю «Добробут ЗП» від 11 листопада 2025 року.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Запити Органу оскарження

Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: 0fdaa10471bf4e64b71d5a6fac595338
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-30-010169-a.b1
Назва: Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Дата розгляду скарги: 15.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.10.2025 15:40
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 17.10.2025 16:30
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ", Онопрієнко Олена +380931606943 zaporozh.engineering@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 9bb1227c1978401295f0d859252695fe
Заголовок пункту скарги: Умова про надання учасником довідки, яка містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (щонайменше двох договорів) саме за 2020-2024 роки, передбачена пунктом 3 додатка 2 до тендерної документації та підпунктом 3 пункту 13 додатка 6 до тендерної документації, є дискримінаційною відносно Суб’єкта оскарження та порушує права і законні інтереси Суб’єкта оскарження
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: До Антимонопольного комітету України
____________________________________________________________________
Україна, 03035, місто Київ, вулиця Митрополита Василя Липківського, будинок 45

Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» (ТОВ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ»)
Адреса місцезнаходження: Україна, 69035, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Феросплавна, будинок 38, кабінет 31
Ідентифікаційний код юридичної особи: 40933609
Номер засобу зв’язку: +38093-160-69-43
Адреса електронної пошти: zaporozh.engineering@gmail.com

Замовник: Департамент муніципального управління Запорізької міської ради
Адреса місцезнаходження: 69126, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, проспект Соборний, будинок 214
Ідентифікаційний код юридичної особи: 44921382

Номер оголошення про проведення відкритих торгів:
UA-2025-09-30-010169-a

СКАРГА
на умови тендерної документації
1. Опис фактичних обставин і підстав подання скарги
30 вересня 2025 року Департаментом муніципального управління Запорізької міської ради (далі – Замовник) було оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів з предметом закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства: експлуатація та утримання мостів (обстеження та паспортизація штучних споруд м. Запоріжжя) (Код ДК 021-2015 (CPV): 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань)», номер оголошення про проведення відкритих торгів – UA-2025-09-30-010169-a. Інформація відносно зазначеної процедури закупівлі (далі – процедура закупівлі) розміщена в електронній системі закупівель «Prozorro» на веб-сторінці за адресою https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-09-30-010169-a.
30 вересня 2025 року в рамках процедури закупівлі Замовником була оприлюднена тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від «30» вересня 2025 р. (протокол № 09-30/2). Тендерна документація, оприлюднена Замовником у рамках процедури закупівлі, (далі – тендерна документація) міститься у файлі з назвою «ТД-паспортизація мостів 2 2025 з додатками п.doc», що розміщений у розділі «Документи» на веб-сторінці за адресою https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-09-30-010169-a.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій у рамках процедури закупівлі – 16:39 08 жовтня 2025 року. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» (далі – Суб’єкт оскарження) має намір взяти участь у процедурі закупівлі.
Згідно з абзацом 1 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, (далі – Особливості), «замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом». Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей, «тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей».
Згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність / відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, документів з інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, згідно з Додатком 2 до тендерної документації. Відповідно до пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) на надання послуг» додатка 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників», «учасник повинен надати довідку, яка містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (щонайменше двох договорів) за 2020-2024 роки, складена за встановленою формою». Згідно з підпунктом 3 пункту 13 додатка 6 до тендерної документації, «учасник повинен надати довідку, яка містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (щонайменше двох договорів) за 2020-2024 роки, складена за встановленою формою, наведеною у Додатку № 2 до тендерної документації».
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», недискримінація учасників закупівель та рівне ставлення до них є одним з принципів здійснення публічних закупівель. Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо, що наступні умови тендерної документації, викладені у додатку 2 і додатку 6 до тендерної документації, є дискримінаційними вимогами відносно Суб’єкта оскарження та порушують права і законні інтереси Суб’єкта оскарження, зокрема, законний інтерес Суб’єкта оскарження у недискримінації учасників процедури закупівлі та рівному ставленні до них:
– умова про надання учасником довідки, яка містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (щонайменше двох договорів) саме за 2020-2024 роки, складеної за встановленою формою, передбачена пунктом 3 додатка 2 до тендерної документації;
– умова про надання учасником довідки, яка містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (щонайменше двох договорів) саме за 2020-2024 роки, складеної за встановленою формою, наведеною у додатку № 2 до тендерної документації, передбачена підпунктом 3 пункту 13 додатка 6 до тендерної документації.
Встановлення Замовником зазначених вимог до учасників процедури закупівлі у тендерній документації є порушенням процедури закупівлі, неправомірним і таким, що суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, положенням п. 4 ч. 1, ч. 4 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», та порушує права і законні інтереси Суб’єкта оскарження, зокрема, законний інтерес Суб’єкта оскарження у недискримінації учасників процедури закупівлі та рівному ставленні до них.
2. Обґрунтування наявності у тендерній документації дискримінаційних умов і вимоги Суб’єкта оскарження
1) Умова про надання учасником довідки, яка містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (щонайменше двох договорів) саме за 2020-2024 роки, складеної за встановленою формою, передбачена пунктом 3 додатка 2 до тендерної документації, та 2) умова про надання учасником довідки, яка містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (щонайменше двох договорів) саме за 2020-2024 роки, складеної за встановленою формою, наведеною у додатку № 2 до тендерної документації, передбачена підпунктом 3 пункту 13 додатка 6 до тендерної документації, є дискримінаційними відносно суб’єктів господарювання (потенційних учасників процедури закупівлі), які мають досвід виконання щонайменше двох аналогічних договорів за період до 2020 року (по 2019 рік) і, відповідно, можуть надати у складі тендерної пропозиції довідку, яка містить інформацію про наявність досвіду виконання щонайменше двох аналогічних договорів тільки за період до 2020 року (по 2019 рік), оскільки за наявності у тендерній документації вищезазначених умов участь у процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті суб’єкти господарювання, які мають досвід виконання щонайменше двох аналогічних договорів саме за 2020-2024 роки, а суб’єкти господарювання, які мають досвід виконання щонайменше двох аналогічних договорів за період до 2020 року (по 2019 рік), не зможуть взяти участь у процедурі закупівлі. Зауважимо, що законодавство України у сфері регулювання публічних закупівель не встановлює жодних вимог щодо періоду, в якому має бути укладений та/або виконаний аналогічний договір учасника процедури закупівлі. Період, в якому укладений та/або виконаний аналогічний договір учасника процедури закупівлі, ніяк не впливає на якість надання послуг, що є предметом закупівлі, і тому встановлення у тендерній документації вищезазначених умов не є об’єктивно необхідним для забезпечення якісного надання послуг, що є предметом закупівлі, і, відповідно, є дискримінаційним.
Зауважимо, що висновок про дискримінаційний характер умови тендерної документації щодо надання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції аналогічних договорів за певний період викладений у рішенні постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9842-р/пк-пз від 05.05.2021.
Суб’єкт оскарження має досвід виконання двох аналогічних договорів за 2018 рік, що підтверджується наступними документами (доказами), які додаються до скарги:
– копією договору № 65 про надання послуг від 18 червня 2018 року та копією акта здачі-приймання послуг № 34 від 03 вересня 2018 р.;
– копією договору № 68 про закупівлю послуг від 29.08.2018 та копією акта № 1 від 22.10.2018 (акта приймання-передачі наданих послуг за договором № 68 від 29 серпня 2018 р.).
Зауважимо, що у додатках до договору № 65 про надання послуг від 18 червня 2018 року та договору № 68 про закупівлю послуг від 29.08.2018 вказано, що зазначені договори передбачають надання послуг з обстеження мостів.
Таким чином, 1) умова про надання учасником довідки, яка містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (щонайменше двох договорів) саме за 2020-2024 роки, складеної за встановленою формою, передбачена пунктом 3 додатка 2 до тендерної документації, та 2) умова про надання учасником довідки, яка містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (щонайменше двох договорів) саме за 2020-2024 роки, складеної за встановленою формою, наведеною у додатку № 2 до тендерної документації, передбачена підпунктом 3 пункту 13 додатка 6 до тендерної документації, є дискримінаційними відносно Суб’єкта оскарження, який має досвід виконання двох аналогічних договорів за 2018 рік і, відповідно, може надати у складі тендерної пропозиції довідку, яка містить інформацію про наявність досвіду виконання двох аналогічних договорів тільки за 2018 рік, оскільки за наявності у тендерній документації вищезазначених умов участь у процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті суб’єкти господарювання, які мають досвід виконання щонайменше двох аналогічних договорів саме за 2020-2024 роки, а Суб’єкт оскарження не зможе взяти участь у процедурі закупівлі.
Отже, 1) умова про надання учасником довідки, яка містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (щонайменше двох договорів) саме за 2020-2024 роки, складеної за встановленою формою, передбачена пунктом 3 додатка 2 до тендерної документації, та 2) умова про надання учасником довідки, яка містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (щонайменше двох договорів) саме за 2020-2024 роки, складеної за встановленою формою, наведеною у додатку № 2 до тендерної документації, передбачена підпунктом 3 пункту 13 додатка 6 до тендерної документації, є дискримінаційними відносно Суб’єкта оскарження; наявність у тендерній документації зазначених умов порушує права і законні інтереси Суб’єкта оскарження, зокрема, законний інтерес Суб’єкта оскарження у недискримінації учасників процедури закупівлі та рівному ставленні до них.
Отже, Суб’єктом оскарження обґрунтовано, що наступні умови тендерної документації, викладені у додатку 2 і додатку 6 до тендерної документації, є дискримінаційними вимогами відносно Суб’єкта оскарження та порушують права і законні інтереси Суб’єкта оскарження, зокрема, законний інтерес Суб’єкта оскарження у недискримінації учасників процедури закупівлі та рівному ставленні до них:
– умова про надання учасником довідки, яка містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (щонайменше двох договорів) саме за 2020-2024 роки, складеної за встановленою формою, передбачена пунктом 3 додатка 2 до тендерної документації;
– умова про надання учасником довідки, яка містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (щонайменше двох договорів) саме за 2020-2024 роки, складеної за встановленою формою, наведеною у додатку № 2 до тендерної документації, передбачена підпунктом 3 пункту 13 додатка 6 до тендерної документації.
Встановлення Замовником зазначених вимог до учасників процедури закупівлі у тендерній документації є порушенням процедури закупівлі, неправомірним і таким, що суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, положенням п. 4 ч. 1, ч. 4 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», та порушує права і законні інтереси Суб’єкта оскарження, зокрема, законний інтерес Суб’єкта оскарження у недискримінації учасників процедури закупівлі та рівному ставленні до них.
Згідно з п. 2 ч. 18 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення, яким зобов’язати замовника усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Враховуючи вищенаведене, можна зробити висновок, що права та законні інтереси Суб’єкта оскарження у даній ситуації можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника усунути дискримінаційні умови у тендерній документації, викладені у додатку 2 і додатку 6 до тендерної документації, а саме:
– умову про надання учасником довідки, яка містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (щонайменше двох договорів) саме за 2020-2024 роки, складеної за встановленою формою, передбачену пунктом 3 додатка 2 до тендерної документації;
– умову про надання учасником довідки, яка містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (щонайменше двох договорів) саме за 2020-2024 роки, складеної за встановленою формою, наведеною у додатку № 2 до тендерної документації, передбачену підпунктом 3 пункту 13 додатка 6 до тендерної документації.
Таким чином, Суб’єктом оскарження обґрунтовані вимоги Суб’єкта оскарження, викладені у даній скарзі.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у Суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси Суб’єкта оскарження, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі, додається до скарги.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 5, ст. 18, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Зобов’язати Департамент муніципального управління Запорізької міської ради усунути дискримінаційні умови, викладені у додатку 2 і додатку 6 до тендерної документації, що оприлюднена у рамках процедури закупівлі з номером оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-09-30-010169-a, а саме:
– умову про надання учасником довідки, яка містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (щонайменше двох договорів) саме за 2020-2024 роки, складеної за встановленою формою, передбачену пунктом 3 додатка 2 до тендерної документації;
– умову про надання учасником довідки, яка містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (щонайменше двох договорів) саме за 2020-2024 роки, складеної за встановленою формою, наведеною у додатку № 2 до тендерної документації, передбачену підпунктом 3 пункту 13 додатка 6 до тендерної документації.

Перелік документів, що додаються до скарги і підтверджують наявність у Суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси Суб’єкта оскарження, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. копія договору № 65 про надання послуг від 18 червня 2018 року та копія акта здачі-приймання послуг № 34 від 03 вересня 2018 р.;
2. копія договору № 68 про закупівлю послуг від 29.08.2018 та копія акта № 1 від 22.10.2018 (акта приймання-передачі наданих послуг за договором № 68 від 29 серпня 2018 р.).
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Запити Органу оскарження