-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Зимові автошини 2025 р.в. для службових транспортних засобів
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 2 дні назад
291 693.32
UAH без ПДВ
Період оскарження:
29.09.2025 12:08 - 04.10.2025 00:00
Період оскарження(за результатами переможця):
08.12.2025 18:31 - 14.12.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Порушення законодавства при розгляді тендерної пропозиції
Номер:
17ad7d55f83f40719a07edb0c4d6c706
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-09-29-004296-a.a1
Назва:
Порушення законодавства при розгляді тендерної пропозиції
Скарга:
Порушення законодавства при розгляді тендерної пропозиції
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2025-09-29-004296-a.pdf.p7s.zip 20.10.2025 11:30
- Цінова пропозиція.pdf 20.10.2025 11:30
- Технічна відповідність.pdf 20.10.2025 11:30
- Тендерна документація UA-2025-09-29-004296-a.zip 20.10.2025 11:30
- Протокол дискваліфікації.pdf 20.10.2025 11:30
- Порівняльна таблиця.pdf 20.10.2025 11:30
- Довідка щодо аномальної низької ціни.pdf 20.10.2025 11:30
- sign.p7s 20.10.2025 11:31
- рішення від 22.10.2025 № 15889.pdf 22.10.2025 15:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.10.2025 №16332.pdf 31.10.2025 11:58
- рішення від 30.10.2025 № 16332.pdf 03.11.2025 17:04
- Поясненя.pdf 27.10.2025 18:45
- Лист про виконання Рішення.pdf 28.11.2025 18:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.10.2025 11:40
Дата розгляду скарги:
30.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.10.2025 15:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.11.2025 17:04
Дата виконання рішення Замовником:
28.11.2025 18:25
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником враховано дану вимогу в Скарзі ТОВ та буде скасоване попереднє Рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Поліпартс» (код ЄДРПОУ 42819207) зазначене у Протокольному рішенні № 55
від 14 жовтня 2025 року за процедурою закупівлі — «Зимових автошин 2025 р.в. для службових
транспортних засобів» (код товару ДК 021:2015 - 34350000-5 Шини для транспортних засобів
великої та малої тоннажності), для забезпечення потреб Управління СБ України в Закарпатській
області, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UА-2025-09-29-004296-a
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
228e15044e064fb594a11e801149ac22
Заголовок пункту скарги:
Порушення законодавства при розгляді тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скаржник ТОВ «ПОЛІПАРТС» не погоджується з рішенням Замовника про його відхилення Процедури закупівлі, виходячи з наступного.
ТОВ «ПОЛІПАРТС» повідомляє що виконав всі вимоги Тендерної Документації та Технічного Завдання.
1. Вимоги Замовника ДОДАТОК 1 до тендерної документації: 1. Управління в ТД вимагає потребу в 50 шт. автомобільних зимових шин переважно від торгових марок, а саме : «GoodYear», «Michelin», «Bridgestone», Continental», «Nokian», «Kleber», ««Pirelli», «Dunlop» або еквівалент.
Перелік та технічні вимоги: «При цьому якість запропонованого еквіваленту товару має бути не гірша ніж заявлена у технічній специфікації Замовника».
В Протокольному рішенні № 55 від 14 жовтня 2025 року Замовник повідомляє про недоліки «Якість запропонованого еквіваленту товару має бути не гірша ніж заявлена у технічній специфікації Замовника»
В чому Замовник побачив технічну не відповідність нам не зрозуміло оскільки в складі тендерної пропозиції Учасником надано порівняльну таблицю № 02-10-337 Від 02 жовтня 2025 року в якій відображено, що Учасником запропоновано товар з аналогічними технічними характеристиками або з покращеними.
Покращення товару допускалось, оскільки Замовник в технічному завданні вимагав Індекс навантаження (не нижче), Індекс швидкості (не нижче).
2. Вимоги Замовника ДОДАТОК 1 до тендерної документації пункт 4: «Середній ресурс пропонованих шин має бути не менше 60 000 км при особливих умовах експлуатації»
В Протокольному рішенні № 55 від 14 жовтня 2025 року Замовник повідомляє про недоліки Не надано інформації.
В свою чергу повідомляємо, що окремих вимог щодо даної вимоги Замовником не було встановлено тобто надати гарантійний лист, довідку, документ та інше.
В складі тендерної пропозиції Учасником було завантажено документ ТЕХНІЧНУ СПЕЦИФІКАЦІЮ № 02-10-333 Від 02 жовтня 2025 року де підтверджена дана вимога «. Середній ресурс пропонованих шин не менше 60 000 км при особливих умовах експлуатації».
Тим більше з поданням тендерної пропозиції Учасник погоджується з всіма вимогами ТД.
3. Вимоги Замовника Вимоги ТД: «Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою;»
В Протокольному рішенні № 55 від 14 жовтня 2025 року Замовник повідомляє про недоліки Учасник процедури закупівлі не надав до свого листа за № 08-10-581 від 08.10.2025 жодної копії будь якої «Дилерської угоди» 3 торговими марками: «CrossWind Grip Peak Winter», «Master Winter LingLong », «Rosava», та інші марки Китайської народної республіки та ТОВ "Преміорі" (Україна).Учасник процедури закупівлі у «Довідці щодо аномально низької ціни» Вих.№ 08-10-581 від 08.10.2025 надав інформацію про те, що «ТОВ «ПОЛІПАРТС» є дилером запропонованого товару та має ексклюзивні ціни, які набагато більші від цін у відкритих іпїегпеї-джерелах.
Тобто, його пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Згідно абз 8 ст. 37 до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі - Особливості) зазначено .
Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою (у цьому пункті під терміном “аномально низька ціна тендерної пропозиції” розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.
Учасником надано роз’яснення в довільній формі щодо аномальної ціни та підтвердження, що ми зможемо поставити даний товар.
В складі тендерної пропозиції надано Лист щодо обґрунтування аномально низької ціни № 08-10-581 Від 08 жовтня 2025 року.
4. Вимоги Замовника «ДОДАТОК 1 до тендерної документації пункт 9: «9. З метою перевірки відповідності документів та/або інформації, що надані/зазначені учасником у складі тендерної пропозиції, вимогам тендерної документації, замовник має право самостійно перевірити документи та/або інформацію у відкритих іпіегпеї-джерелах.
У разі встановлення факту невідповідності документів та/або інформації, що подані/зазначені учасником у тендерній пропозиції, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. При виявленні невідповідності пропозицію учасника буде відхилено як таку, що не відповідає вимогам технічної специфікації».»
В Протокольному рішенні № 55 від 14 жовтня 2025 року Замовник повідомляє про недоліки Учасник процедури закупівлі у «Довідці щодо аномально низької ціни» Вих.№ 08-10-581 від 08.10.2025 надав інформацію про те, що «ТОВ «ПОЛІПАРТС» є дилером запропонованого товару та має ексклюзивні ціни, які набагато більші від цін у відкритих іпїегпеї-джерелах.
Тобто, його пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
- Учасник повідомляє, що перевіряв ціни в інтернет ресурсах:
1). Стосовно першої позиції 215/55R17 98H ViaMaggiore Z Plus Premiorri
Замовник Замовник взагалі надає посилання на іншу шину:
https://rezina.cc/uk/rosava-snowgard-van-195-75r16c-107-105r?gad_source=1&gad_campaignid=22535137381&gbraid=0AAAAA_D4Bbh5ItS7L_X7Md_dapB8fTif&gclid=EAIaIQobChMItdXp_rajkAMVpaX9BR1wEOEAQYBSABEgli»
«https://rosava.shop/item_197»
- Учасник перевіряє інтернет ресурси та не додає той факт, що:
1). Чи актуальні там ціни, чи є взагалі в наявності товар, що виставлений в інтернет ресурсах, коли було оновлення сайт та взагалі чи там актуальна інформація.
2). Запропонована ціна включає податок на додану вартість (ПДВ), транспортні витрати, розвантаження, а також інші податки і збори (на страхування, сплату митних тарифів, податків, зборів тощо) всі витрати що включають в себе подання тендерної пропозиції, пересилку документів у разі визначення Учасником переможцем, фіксування ціни, гарантія на товар, та інше.
- Тим більше Учасник знаходить тільки ціну товару без транспортних та інших витрат.
Таким чином ТОВ «ПОЛІПАРТС» було повністю виконано вимоги Тендерної документації Замовника.
Враховуючи вищенаведене, пропозиція ТОВ «ПОЛІПАРТС» цілком відповідає умовам Тендерної документації.
Підсумовуючи все зазначене вище, вказане Замовником в Протокольному рішенні № 55 від 14 жовтня 2025 року підстава відхилення пропозиції ТОВ «ПОЛІПАРТС», є незаконним, надуманим та таким, що порушує права ТОВ «ПОЛІПАРТС»
Скаржник вважає, що Замовником грубо порушено його права, як учасника-переможця процедури закупівлі, а також порушені принципи здійснення закупівель, закріплені в статті 5 Закону, зокрема, щодо обов’язку Замовника дотримуватись принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, недискримінації учасників.
Також, Замовником порушено положення частини 3 статті 22 Закону, статті 27 Закону та положення пункту 44, 46 Особливостей.
Скаржник вважає рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції необґрунтованим, протиправним та таким, що суперечить положенням тендерної документації та нормам діючого законодавства.
ТОВ «ПОЛІПАРТС» повідомляє що виконав всі вимоги Тендерної Документації та Технічного Завдання.
1. Вимоги Замовника ДОДАТОК 1 до тендерної документації: 1. Управління в ТД вимагає потребу в 50 шт. автомобільних зимових шин переважно від торгових марок, а саме : «GoodYear», «Michelin», «Bridgestone», Continental», «Nokian», «Kleber», ««Pirelli», «Dunlop» або еквівалент.
Перелік та технічні вимоги: «При цьому якість запропонованого еквіваленту товару має бути не гірша ніж заявлена у технічній специфікації Замовника».
В Протокольному рішенні № 55 від 14 жовтня 2025 року Замовник повідомляє про недоліки «Якість запропонованого еквіваленту товару має бути не гірша ніж заявлена у технічній специфікації Замовника»
В чому Замовник побачив технічну не відповідність нам не зрозуміло оскільки в складі тендерної пропозиції Учасником надано порівняльну таблицю № 02-10-337 Від 02 жовтня 2025 року в якій відображено, що Учасником запропоновано товар з аналогічними технічними характеристиками або з покращеними.
Покращення товару допускалось, оскільки Замовник в технічному завданні вимагав Індекс навантаження (не нижче), Індекс швидкості (не нижче).
2. Вимоги Замовника ДОДАТОК 1 до тендерної документації пункт 4: «Середній ресурс пропонованих шин має бути не менше 60 000 км при особливих умовах експлуатації»
В Протокольному рішенні № 55 від 14 жовтня 2025 року Замовник повідомляє про недоліки Не надано інформації.
В свою чергу повідомляємо, що окремих вимог щодо даної вимоги Замовником не було встановлено тобто надати гарантійний лист, довідку, документ та інше.
В складі тендерної пропозиції Учасником було завантажено документ ТЕХНІЧНУ СПЕЦИФІКАЦІЮ № 02-10-333 Від 02 жовтня 2025 року де підтверджена дана вимога «. Середній ресурс пропонованих шин не менше 60 000 км при особливих умовах експлуатації».
Тим більше з поданням тендерної пропозиції Учасник погоджується з всіма вимогами ТД.
3. Вимоги Замовника Вимоги ТД: «Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою;»
В Протокольному рішенні № 55 від 14 жовтня 2025 року Замовник повідомляє про недоліки Учасник процедури закупівлі не надав до свого листа за № 08-10-581 від 08.10.2025 жодної копії будь якої «Дилерської угоди» 3 торговими марками: «CrossWind Grip Peak Winter», «Master Winter LingLong », «Rosava», та інші марки Китайської народної республіки та ТОВ "Преміорі" (Україна).Учасник процедури закупівлі у «Довідці щодо аномально низької ціни» Вих.№ 08-10-581 від 08.10.2025 надав інформацію про те, що «ТОВ «ПОЛІПАРТС» є дилером запропонованого товару та має ексклюзивні ціни, які набагато більші від цін у відкритих іпїегпеї-джерелах.
Тобто, його пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Згідно абз 8 ст. 37 до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі - Особливості) зазначено .
Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою (у цьому пункті під терміном “аномально низька ціна тендерної пропозиції” розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.
Учасником надано роз’яснення в довільній формі щодо аномальної ціни та підтвердження, що ми зможемо поставити даний товар.
В складі тендерної пропозиції надано Лист щодо обґрунтування аномально низької ціни № 08-10-581 Від 08 жовтня 2025 року.
4. Вимоги Замовника «ДОДАТОК 1 до тендерної документації пункт 9: «9. З метою перевірки відповідності документів та/або інформації, що надані/зазначені учасником у складі тендерної пропозиції, вимогам тендерної документації, замовник має право самостійно перевірити документи та/або інформацію у відкритих іпіегпеї-джерелах.
У разі встановлення факту невідповідності документів та/або інформації, що подані/зазначені учасником у тендерній пропозиції, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. При виявленні невідповідності пропозицію учасника буде відхилено як таку, що не відповідає вимогам технічної специфікації».»
В Протокольному рішенні № 55 від 14 жовтня 2025 року Замовник повідомляє про недоліки Учасник процедури закупівлі у «Довідці щодо аномально низької ціни» Вих.№ 08-10-581 від 08.10.2025 надав інформацію про те, що «ТОВ «ПОЛІПАРТС» є дилером запропонованого товару та має ексклюзивні ціни, які набагато більші від цін у відкритих іпїегпеї-джерелах.
Тобто, його пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
- Учасник повідомляє, що перевіряв ціни в інтернет ресурсах:
1). Стосовно першої позиції 215/55R17 98H ViaMaggiore Z Plus Premiorri
Замовник Замовник взагалі надає посилання на іншу шину:
https://rezina.cc/uk/rosava-snowgard-van-195-75r16c-107-105r?gad_source=1&gad_campaignid=22535137381&gbraid=0AAAAA_D4Bbh5ItS7L_X7Md_dapB8fTif&gclid=EAIaIQobChMItdXp_rajkAMVpaX9BR1wEOEAQYBSABEgli»
«https://rosava.shop/item_197»
- Учасник перевіряє інтернет ресурси та не додає той факт, що:
1). Чи актуальні там ціни, чи є взагалі в наявності товар, що виставлений в інтернет ресурсах, коли було оновлення сайт та взагалі чи там актуальна інформація.
2). Запропонована ціна включає податок на додану вартість (ПДВ), транспортні витрати, розвантаження, а також інші податки і збори (на страхування, сплату митних тарифів, податків, зборів тощо) всі витрати що включають в себе подання тендерної пропозиції, пересилку документів у разі визначення Учасником переможцем, фіксування ціни, гарантія на товар, та інше.
- Тим більше Учасник знаходить тільки ціну товару без транспортних та інших витрат.
Таким чином ТОВ «ПОЛІПАРТС» було повністю виконано вимоги Тендерної документації Замовника.
Враховуючи вищенаведене, пропозиція ТОВ «ПОЛІПАРТС» цілком відповідає умовам Тендерної документації.
Підсумовуючи все зазначене вище, вказане Замовником в Протокольному рішенні № 55 від 14 жовтня 2025 року підстава відхилення пропозиції ТОВ «ПОЛІПАРТС», є незаконним, надуманим та таким, що порушує права ТОВ «ПОЛІПАРТС»
Скаржник вважає, що Замовником грубо порушено його права, як учасника-переможця процедури закупівлі, а також порушені принципи здійснення закупівель, закріплені в статті 5 Закону, зокрема, щодо обов’язку Замовника дотримуватись принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, недискримінації учасників.
Також, Замовником порушено положення частини 3 статті 22 Закону, статті 27 Закону та положення пункту 44, 46 Особливостей.
Скаржник вважає рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції необґрунтованим, протиправним та таким, що суперечить положенням тендерної документації та нормам діючого законодавства.
×
-
Назва доказу:
Цінова пропозиція
-
Повʼязаний документ:
Цінова пропозиція.pdf
-
-
Назва доказу:
Технічна відповідність
-
Повʼязаний документ:
Технічна відповідність.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка щодо аномальної низької ціни
-
Повʼязаний документ:
Довідка щодо аномальної низької ціни.pdf
-
-
Назва доказу:
Порівняльна таблиця
-
Повʼязаний документ:
Порівняльна таблиця.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ПОЛІПАРТС» –зазначене у Протокольному рішенні № 55 від 14 жовтня 2025 року
Запити Органу оскарження
Номер:
221ad6143c794434adbf9ed35af96436
Тема запиту:
ПОЯСНЕННЯ щодо закупівлі зимових автошин 2025 р.в. для службових транспортних засобів (Ідентифікатор закупівлі: UA - 2025-09-29-004296-а)
Текст запиту:
Постійно діючій адміністративній колегії
Антимонопольного комітету України з розгляду
скарг про порушення законодавства
у сфері публічних закупівель__________________
вул. Митрополита В.Липківського,45, м. Київ-35, 03680
ПОЯСНЕННЯ
щодо закупівлі зимових автошин 2025 р.в.
для службових транспортних засобів
(Ідентифікатор закупівлі: UA - 2025-09-29-004296-а)
Ознайомившись із доводами, викладеними у скарзі ТОВ «Поліпартс» (код ЄДРПОУ 42819207) за № 20.10.2025, 11:40. ID: UA-2025-09-29-004296-a.a1 (UA - 2025-09-29-004296-а) надаємо наступні пояснення по суті:
Уповноважена особа Управління Служби безпеки України в Закарпатській області разом з робочою групою Управління 14.10.2025 року, в ході вивчення нормативних документів, щодо закупівлі для потреб Управління «Зимових автошин 2025 р.в. для службових транспортних засобів» (код товару ДК 021:2015 – 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності), (оголошення № UA - 2025-09-29-004296-а) встановлено, що на тендер було запропоновано 3 (три) пропозиції, а саме:
Найменування учасників Ідентифікаційний код учасників в ЄДР
Вартість пропозиції/пропозиції в грн.
ТОВ «Поліпартс» 42819207
128 478,00 (подався 128 478,00)
ТОВ «Нексус - Трейдінг» 45744344
176 916,48 (подався 176 916,48)
ТОВ «Автошини - Прозоро» 45504596
278 500,00 (подався 278 500,00)
Так, Замовник у відповідності до п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затвердженого постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) (надалі – Особливостей), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей зобов’язаний розглянути тендерну пропозицію вказаних Учасників на відповідність вимогам тендерної документації, а саме першого учасника пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами аукціону на розгляд пропонувалась пропозиція ТОВ «Поліпартс» (юридична адреса: 03186, м. Київ, Соломянський район, вул. Авіаконструктора Антонова, буд. 13 А, тел.0675215535, код ЄДРПОУ 42819207) (далі – Учасник № 1) із найменшою ціною - 128 478,00 грн. без ПДВ (подався до початку аукціонна з ціною – 128 478,00 грн).
В обґрунтування скарги Скаржником визначено наступне:
«Скаржник ТОВ «ПОЛІПАРТС» не погоджується з рішенням Замовника про його відхилення Процедури закупівлі, виходячи з наступного. ТОВ «ПОЛІПАРТС» повідомляє що виконав всі вимоги Тендерної Документації та Технічного Завдання. 1. Вимоги Замовника ДОДАТОК 1 до тендерної документації:
1. Управління в ТД вимагає потребу в 50 шт. автомобільних зимових шин переважно від торгових марок, а саме: «GoodYear», «Michelin», «Bridgestone», Continental», «Nokian», «Kleber», ««Pirelli», «Dunlop» або еквівалент. Перелік та технічні вимоги: «При цьому якість запропонованого еквіваленту товару має бути не гірша ніж заявлена у технічній специфікації Замовника». В Протокольному рішенні № 55 від 14 жовтня 2025 року Замовник повідомляє про недоліки «Якість запропонованого еквіваленту товару має бути не гірша ніж заявлена у технічній специфікації Замовника» В чому Замовник побачив технічну не відповідність нам не зрозуміло оскільки в складі тендерної пропозиції Учасником надано порівняльну таблицю № 02-10-337 Від 02 жовтня 2025 року в якій відображено, що Учасником запропоновано товар з аналогічними технічними характеристиками або з покращеними. Покращення товару допускалось, оскільки Замовник в технічному завданні вимагав Індекс навантаження (не нижче), Індекс швидкості (не нижче)».
В порушення даних вимог ТД, Замовник і надалі підтверджує, що Учасником надано порівняльну таблицю № 02-10-337 від 02 жовтня 2025 року в якій запропоновано товар 2як еквівалент» з «аналогічними технічними» характеристиками відомих брендів, а саме: «CrossWind Grip Peak Winter», «Master Winter LingLong», «Rosava», та інші марки Китайської народної республіки та ТОВ "Преміорі" (Україна). Також повідомляємо, що під час формування плану та технічної документації щодо предмету закупівлі робочою групою Управління проводилось вивчення ціни, постачпльників автошин та технічні характеристики автошин 2025 р.в. для нових службових транспортних засобів через рекомендації їх заводів виробників, в т.ч. і через мережу Інтернет. З метою ефективного застосування особовим складом Управління службових автомобілів під час виконання оперативно – бойових завдань із забезпечення відсічі збройної агресії російської федерації, придбано через можливості «відкритих торгів з особливостями» (відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Особливостей), за кошти спецфонду біля - 10 транспортних засобів (надалі ТЗ), а саме: - спеціалізований автобус марки «AVTOSNAB VPD-01» (https://www.dzo.com.ua/tenders/26397610) використовується для перевезення особового складу на схід України, ГАС 827 TНS (спеціалізований вантажний пікап на базі «TOYOTA HILUX») (https://www.dzo.com.ua/tenders/27012752), ГАС 865 TVS (спеціалізований легковий універсал на базі «TOYOTA PROACE CITY Verso») (https://www.dzo.com.ua/tenders/26754954), спеціалізований легковий універсал на базі «Volkswagen Caravelle Life Long» (посилання: https://www.dzo.com.ua/tenders/28743821), спеціалізований легковий універсал на базі «Mitsubishi L200 2,4 TD MT Invite» (https://www.dzo.com.ua/tenders/28734637), які безпосередньо використовуються спецпідрозділом «А» Управління також на сході України. Тобто, вибір зимових шин відомих Європейських брендів проводився співробітниками Управління передусім з урахуванням рекомендацій представників заводів виробників, з урахуванням надійності та якості шин і безпечну експлуатацію автомобілів в умовах сьогодення. Відомо, що ТОП виробники шин використовують сучасні суміші, тестують свої моделі у різних кліматичних умовах і гарантують прогнозовану поведінку авто навіть у складну погоду. Крім заводської гарантії, деякі бренди пропонують додаткові програми підтримки, які покривають випадкові пошкодження або дозволяють заміну шини у разі дефекту під час експлуатації, та не впливають на можливі страхові випадки з новими автомобілями. Відомо, що продукція європейських виробників шин ретельно спроектована, кожна деталь вивірена, а формули полімерних сумішей вдосконалені до міліграмма. Численні відгуки і тест-драйви тільки підтверджують першокласні їздові характеристики автопокришок марки «GoodYear», «Michelin», «Bridgestone», Continental», «Nokian», «Kleber», ««Pirelli», «Dunlop» та інших світових лідерів. Марковані шини вказують на відповідність зимових шин високим стандартам безпеки. Поруч з маркуванням вказується номер сертифіката якості. Оригінал цього документа повинен знаходитися у продавця. Вказана інформація підтверджується також за посиланням: https://prokoleso.ua/ua/info/vse-o-shinah/gotuytes-do-novogo-zymovogo-sezonu-vazhlyvist-svoyechasnoyi-zaminy-shyn/.
«2.Вимоги Замовника ДОДАТОК 1 до тендерної документації пункт 4: «Середній ресурс пропонованих шин має бути не менше 60 000 км при особливих умовах експлуатації» В Протокольному рішенні № 55 від 14 жовтня 2025 року Замовник повідомляє про недоліки Не надано інформації. В свою чергу повідомляємо, що окремих вимог щодо даної вимоги Замовником не було встановлено тобто надати гарантійний лист, довідку, документ та інше. В складі тендерної пропозиції Учасником було завантажено документ ТЕХНІЧНУ СПЕЦИФІКАЦІЮ № 02-10-333 Від 02 жовтня 2025 року де підтверджена дана вимога «. Середній ресурс пропонованих шин не менше 60 000 км при особливих умовах експлуатації». Тим більше з поданням тендерної пропозиції Учасник погоджується з всіма вимогами ТД».
Згідно пункту 4 Додатку 1 ТД, Учасник повинен був
надати в складі тендерної пропозиції будь яку інформацію, яка підтверджує, що «Середній ресурс пропонованих шин має бути не менше 60 000 км при особливих умовах експлуатації». Учасником не надано такої інформації.
«3. Вимоги Замовника Вимоги ТД: «Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою;» В Протокольному рішенні № 55 від 14 жовтня 2025 року Замовник повідомляє про недоліки Учасник процедури закупівлі не надав до свого листа за № 08-10-581 від 08.10.2025 жодної копії будь якої «Дилерської угоди» 3 торговими марками: «CrossWind Grip Peak Winter», «Master Winter LingLong », «Rosava», та інші марки Китайської народної республіки та ТОВ "Преміорі" (Україна).Учасник процедури закупівлі у «Довідці щодо аномально низької ціни» Вих.№ 08-10-581 від 08.10.2025 надав інформацію про те, що «ТОВ «ПОЛІПАРТС» є дилером запропонованого товару та має ексклюзивні ціни, які набагато більші від цін у відкритих інтернет - джерелах. Тобто, його пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Згідно абз 8 ст. 37 до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі - Особливості) зазначено Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою (у цьому пункті під терміном “аномально низька ціна тендерної пропозиції” розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Учасником надано роз’яснення в довільній формі щодо аномальної ціни та підтвердження, що ми зможемо поставити даний товар. В складі тендерної пропозиції надано Лист щодо обґрунтування аномально низької ціни № 08-10-581 Від 08 жовтня 2025 року».
В порушення даних вимог, які вказані в п.3 Скарги, Учасник надано копію Листа за № 08-10-581 від 08.10.2025 про спростування аномально низької ціни, яку запропонувала електронна система закупівель автоматично. Жодної копії інших документів в т.ч. Дилерської угоди з торговими марками: «CrossWind Grip Peak Winter», «Master Winter LingLong», «Rosava» та іншими марками Китайської народної республіки та ТОВ "Преміорі" (Україна) в ТД не надав.
«4. Вимоги Замовника «ДОДАТОК 1 до тендерної документації пункт 9: «9. З метою перевірки відповідності документів та/або інформації, що надані/зазначені учасником у складі тендерної пропозиції, вимогам тендерної документації, замовник має право самостійно перевірити документи та/або інформацію у відкритих іпіегпеї-джерелах. У разі встановлення факту невідповідності документів та/або інформації, що подані/зазначені учасником у тендерній пропозиції, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. При виявленні невідповідності пропозицію учасника буде відхилено як таку, що не відповідає вимогам технічної специфікації».» В Протокольному рішенні № 55 від 14 жовтня 2025 року Замовник повідомляє про недоліки Учасник процедури закупівлі у «Довідці щодо аномально низької ціни» Вих.№ 08-10-581 від 08.10.2025 надав інформацію про те, що «ТОВ «ПОЛІПАРТС» є дилером запропонованого товару та має ексклюзивні ціни, які набагато більші від цін у відкритих іпїегпеї-джерелах. Тобто, його пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. - Учасник повідомляє, що перевіряв ціни в інтернет ресурсах: 1). Стосовно першої позиції 215/55R17 98H ViaMaggiore Z Plus Premiorri Замовник Замовник взагалі надає посилання на іншу шину: https://rezina.cc/uk/rosava-snowgard-van-195-75r16c-107-105r?gad_source=1&gad_campaignid=22535137381&gbraid=0AAAAA_D4Bbh5ItS7L_X7Md_dapB8fTif&gclid=EAIaIQobChMItdXp_rajkAMVpaX9BR1wEOEAQYBSABEgli» «https://rosava.shop/item_197» - Учасник перевіряє інтернет ресурси та не додає той факт, що: 1). Чи актуальні там ціни, чи є взагалі в наявності товар, що виставлений в інтернет ресурсах, коли було оновлення сайт та взагалі чи там актуальна інформація.
2). Запропонована ціна включає податок на додану вартість (ПДВ), транспортні витрати, розвантаження, а також інші податки і збори (на страхування, сплату митних тарифів, податків, зборів тощо) всі витрати що включають в себе подання тендерної пропозиції, пересилку документів у разі визначення Учасником переможцем, фіксування ціни, гарантія на товар, та інше. - Тим більше Учасник знаходить тільки ціну товару без транспортних та інших витрат. Таким чином ТОВ «ПОЛІПАРТС» було повністю виконано вимоги Тендерної документації Замовника. Враховуючи вищенаведене, пропозиція ТОВ «ПОЛІПАРТС» цілком відповідає умовам Тендерної документації. Підсумовуючи все зазначене вище, вказане Замовником в Протокольному рішенні № 55 від 14 жовтня 2025 року підстава відхилення пропозиції ТОВ «ПОЛІПАРТС», є незаконним, надуманим та таким, що порушує права ТОВ «ПОЛІПАРТС» Скаржник вважає, що Замовником грубо порушено його права, як учасника-переможця процедури закупівлі, а також порушені принципи здійснення закупівель, закріплені в статті 5 Закону, зокрема, щодо обов’язку Замовника дотримуватись принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, недискримінації учасників. Також, Замовником порушено положення частини 3 статті 22 Закону, статті 27 Закону та положення пункту 44, 46 Особливостей. Скаржник вважає рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції необґрунтованим, протиправним та таким, що суперечить положенням тендерної документації та нормам діючого законодавства».
У разі встановлення факту невідповідності документів та/або інформації, що подані/зазначені учасником у тендерній пропозиції, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. При виявленні невідповідності пропозицію учасника буде відхилено як таку, що не відповідає вимогам технічної специфікації».Згідно пункту 4 Скарги в п.9 Додатку 1 ТД, Учаснику процедури закупівлі вказано на невідповідність його цінової політики. Так, у «Довідці щодо аномально низької ціни» Вих.№ 08-10-581 від 08.10.2025 надав інформацію про те, що «ТОВ «ПОЛІПАРТС» є дилером запропонованого товару та має ексклюзивні ціни, які набагато більші від цін у відкритих іпїегпеї-джерелах. Тобто, його пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. - Учасник повідомляє, що перевіряв ціни в інтернет ресурсах: 1). Стосовно першої позиції 215/55R17 98H ViaMaggiore Z Plus Premiorri Замовник Замовник взагалі надає посилання на іншу шину: https://rezina.cc/uk/rosava-snowgard-van-195-75r16c-107-105r?gad_source=1&gad_campaignid=
22535137381&gbraid=0AAAAA_D4Bbh5ItS7L_X7Md_dapB8fTif&gclid=EAIaIQobChMItdXp_rajkAMVpaX9BR1wEOEAQYBSABEgli». В своїй скарзі «https://rosava.shop/item_197» - Учасник перевіряє інтернет ресурси та не додає той факт, що: 1). Чи актуальні там ціни, чи є взагалі в наявності товар, що виставлений в інтернет ресурсах, коли було оновлення сайт та взагалі чи там актуальна інформація» підтверджуємо, що інформація і на сьогоднішній день актуальна.
По другому питанню Учасника «2). Запропонована ціна включає податок на додану вартість (ПДВ), транспортні витрати, розвантаження, а також інші податки і збори (на страхування, сплату митних тарифів, податків, зборів тощо) всі витрати що включають в себе подання тендерної пропозиції, пересилку документів у разі визначення Учасником переможцем, фіксування ціни, гарантія на товар, та інше. - Тим більше Учасник знаходить тільки ціну товару без транспортних та інших витрат. Таким чином ТОВ «ПОЛІПАРТС» було повністю виконано вимоги Тендерної документації Замовника» також виявлено факту невідповідності документів та/або інформації. Так, як Учаснику достеменно відомо, що Замовник є суб’єктом, на якого поширюється дія Постанови Кабінету Міністрів України № 178 від 02 березня 2022 року «Про деякі питання обкладення податком на додану вартість за нульовою ставкою у період воєнного стану», до припинення чи скасування воєнного стану операції з постачання товарів для заправки (дозаправки) або забезпечення транспорту Замовника обкладаються податком на додану вартість за нульовою ставкою (3 абзац 6 пункту ДОДАТОК 2 до тендерної документації). Також йому відомо, що на сайтах пропонують ціни з урахуванням їхніх прибутків і при замовленні оптової партії товару надається ними додатково бонус на зменшення вартості одиниці товару (шини) та на доставку товару до місця знаходження Замовника.
Висновок:
Встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Поліпартс» надана із запропонованим товаром (зимові автошини) торгових марок:«CrossWind Grip Peak Winter», «Master Winter LingLong », «Rosava», та інші марки Китайської народної республіки, які за своїм технічним складом не пропонувались Замовником у ТД як «еквівалент», а також які відповідно не рекомендуються представниками заводів виробників вказаних вище транспортних засобів спеціалізованого призначення на безпечну їх експлуатацію в умовах сьогодення. Також Учасник не надав документи, які підтверджують ресурс пропонованих шин «не менше 60 000 км пробігу при особливих умовах експлуатації». Якість запропонованого товару в подальшому на думку експертів може вплинути на послаблення безпечну експлуатацію автомобілів під час виконання військовослужбовцями Управління оперативно – бойових завдань із забезпечення відсічі збройної агресії російської федерації та відповідно для прийняття рішення робочою групою та Уповноваженою особою Управління, що не відповідає вимогам тендерної документації УСБУ в Закарпатській області.
Враховуючи викладене вважаємо наведені аргументи Скаржника у скарзі є безпідставними та необґрунтованими, у зв’язку з чим просимо розглянути скаргу у найбільш стислі терміни та відмовити у задоволені скарги ТОВ «Поліпартс» (код ЄДРПОУ 42819207) за № 20.10.2025, 11:40. ID: UA-2025-09-29-004296-a.a1 (UA - 2025-09-29-004296-а)
Долучені документи
Уповноважена особа Володимир КЛОВАНИЧ
Дата опублікування:
27.10.2025 18:44