-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
44440000-6 Вальниці (Підшипники)
Завершена
340 000.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
29.09.2025 10:58 - 04.10.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель з особливостями
Номер:
451446fc879a4d5d9994b6f94e1cadaf
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-09-29-002938-a.b1
Назва:
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель з особливостями
Скарга:
вих.№5147/10 від 15.10.2025
Найменування органу оскарження:
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
місцезнаходження: вул. Митрополита В. Липківського, 45, м. Київ-35, 03035
Найменування замовника:
Комунальне підприємство Кам’янської міської ради «Кам'янська теплопостачальна компанія»
Найменування учасника, який подає скаргу:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТД ІРБІС»;
місцезнаходження: провулок Микитинський, будинок 24, місто Харків, Харківська область, 61001;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України 31559190;
тел./факс (057) 714-09-09;
офіційна електронна адреса: www.irbis.ua;
адреса електронної пошти: lawyers@cloud.irbis.ua
подається в рамках закупівлі:
Номер у Prozorro UA-2025-09-29-002938-a
Скарга
щодо виявлених порушень законодавства
у сфері публічних закупівель з особливостями
Комунальним підприємством Кам’янської міської ради «Кам'янська теплопостачальна компанія» (далі – Замовник) було оголошено закупівлю №29233031, у формі проведення відкритих торгів з особливостями, Підшипники ДК 021:2015-44440000-6 Вальниці, номер у Prozorro: UA-2025-09-29-002938-a (надалі – Закупівля).
Відповідно до інформації електронної системи закупівель участь у процедурі закупівлі прийняли три учасника:
Учасник Сума пропозиції, грн. з ПДВ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПК ІНДУСТРІЯ»
229800,00
ТОВ «ТД ІРБІС»
232000,00
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОМПОДШИПНИК»
232002,00
Підстави подання скарги:
Обґрунтованість наявності порушених прав та охоронюваних інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право ТОВ «ТД ІРБІС» (код за ЄДРПОУ: 31559190) бути переможцем в даній закупівлі, та їх фактичні обставини підтверджуються наступним.
Згідно протоколу уповноваженої особи Замовника від 10.10.2025 №287 (надалі – Рішення) було визначено переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПК ІНДУСТРІЯ».
ТОВ «ТД ІРБІС» вважає, що дане рішення прийняте Замовником з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, з наступних причин:
Відповідно до пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
В технічній специфікації Додатку №2 до ТД Замовник визначив в пункті 7, що
Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- лист погодження з технічною специфікацією до предмета закупівлі, а саме з видами товару, їх кількістю та їх одиницею виміру, які перелічені у даному додатку.
- інформацію в довільній формі про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі;
- сертифікат відповідності (у випадку відсутності в учасника документів, таких як сертифікатів відповідності, надати альтернативний документ, а саме технічний паспорт на підтвердження відповідності тим самим об’єктивним критеріям, що встановлені до відповідних документів).
- гарантійний лист, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Учасники повинні надати підтвердження того, що пропоновані ними товари за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
У складі пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПК ІНДУСТРІЯ» не було надано зазначених документів у відповідності до вищевикладених вимог Замовника, у передбачені строки подання пропозицій учасників з 29.09.2025 10:58 по 07.10.2025 09:00.
Таким чином, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПК ІНДУСТРІЯ» не надали відповідних документів на підтвердження про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що є порушенням тендерної документації.
Однак, Замовник в результаті оцінки пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПК ІНДУСТРІЯ» розмістив 09.10.2025 вимогу про усунення невідповідностей, в якій зазначено, зокрема, наступне:
«…
2. На вимогу пункту 7 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації «7. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: сертифікат відповідності (у випадку відсутності в учасника документів, таких як сертифікатів відповідності, надати альтернативний документ, а саме технічний паспорт на підтвердження відповідності тим самим об’єктивним критеріям, що встановлені до відповідних документів).» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано сертифікат відповідності або альтернативний документ, а саме технічний паспорт. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями сертифікат відповідності (у випадку відсутності в учасника документів, таких як сертифікатів відповідності, надати альтернативний документ, а саме технічний паспорт на підтвердження відповідності тим самим об’єктивним критеріям, що встановлені до відповідних документів). 3. На вимогу пункту 7 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації «7. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: гарантійний лист, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Учасники повинні надати підтвердження того, що пропоновані ними товари за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано підтвердження того, що пропоновані ними товари за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями підтвердження того, що пропоновані ними товари за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації».
Відповідно до пункту 43 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Слід зазначити, що вказані Замовником документи не відносяться до документів, визначених пунктом 43 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178.
Згідно узагальненої практики розгляду органом оскарження скарг щодо застосування замовниками положень пунктів 43 та 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, АМКУ наполягає, що у разі виявлення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника процедури закупівлі, замовнику необхідно встановити, чи підпадають вони під визначення, встановлене пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до положень Закону, Особливостей та практики Комісії під таке визначення підпадають всі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, окрім двох випадків:
- відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
- відсутності та/або невідповідності документів, які стосуються безпосередньо предмета закупівлі, його технічних, якісних та кількісних характеристик.
За результатами аналізу практики розгляду скарг органом оскарження виділив найбільш поширені порушення з боку замовників та учасників процедур закупівель під час застосування зазначених вище положень пунктів 43 та 44 Особливостей та відповідних положень Закону.
Зокрема, наведено рішення АМКУ щодо неправомірного застосування замовниками пункту 43 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178.
Рішення № 17719-р/пк-пз (UA-2024-09-11-013627-a): у складі пропозиції переможця відсутні документи, що засвідчують якість товару (сертифікат або декларація про відповідність, паспорт чи посвідчення про якість або інший документ, передбачений для такого виду товару). Враховуючи наведене, пропозиція переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Джерело: https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/praktika-oskarzhennja/porady-vid-radnyka-24-hodyny-na-vypravlennia-pomylok-zastosuvannia/?phone=audit
Рішення № 16630-р/пк-пз (UA-2024-09-11-003688-a): у складі пропозиції переможця відсутній, зокрема, саме сертифікат відповідності та документ, що гарантує якість саме віконних блоків, затверджені керівником підприємства-виробника. Враховуючи наведене, пропозиція переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі документації. Джерело: https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/praktika-oskarzhennja/porady-vid-radnyka-24-hodyny-na-vypravlennia-pomylok-zastosuvannia/?phone=audit
Враховуючи наведену вище інформацію, Замовник не мав права звертатись до зазначеного учасника – ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПК ІНДУСТРІЯ» на підставі пункту 43 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 щодо надання документів та/або виправлення невідповідностей, що стосуються безпосередньо предмета закупівлі, його технічних, якісних та кількісних характеристик.
Відповідно до пункту 31 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Згідно пункту 33 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, кінцевий строк подання пропозицій – 07.10.2025 09:00.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПК ІНДУСТРІЯ» завантажили необхідні документи в період 09.10.2025-10.10.2025 (в додатках до даної скарги всі ці документи мають помітку: завантажено після кінцевого строку подання пропозицій).
Враховуючи наведене, зазначені вище документи, що надані після кінцевого строку подання пропозицій, не можуть вважатись такими, що надані у складі пропозиції до кінцевого строку подання пропозицій.
Таким чином, пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПК ІНДУСТРІЯ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Отже, у Замовника були всі наявні підстави для відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПК ІНДУСТРІЯ», визначені підпунктом 2 пункту 44 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178.
На підставі вищевикладеного та керуючись статтями 5, 18, 22, 23, 24 Закону України «Про публічні закупівлі» з врахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Комунальне підприємство Кам’янської міської ради «Кам'янська теплопостачальна компанія» скасувати рішення, у вигляді протоколу № 287 від 10.10.2025 щодо визначення переможцем процедури відкритих торгів з особливостями UA-2025-09-29-002938-a згідно предмету закупівлі за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015:44440000-6: Вальниці ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПК ІНДУСТРІЯ».
Перелік документів, що додаються до скарги:
1. Сплата за подання скарги здійснюється через електронну систему.
2. Виписка ТОВ «ТД ІРБІС» з ЄДРПОУ щодо підписання уповноваженою особою.
3. Тендерна документація за Особливостями (Підшипники)
4. Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) зі змінами.
5. Протокол про визначення учасника переможцем Індустрія.
6. Тендерна пропозиція (ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПК ІНДУСТРІЯ»).
7. 6314 (завантажено після кінцевого строку подання пропозицій).
8. 6316 (завантажено після кінцевого строку подання пропозицій).
9. 6317 (завантажено після кінцевого строку подання пропозицій).
10. 6318 (завантажено після кінцевого строку подання пропозицій).
11. 6322 (завантажено після кінцевого строку подання пропозицій).
12. N314ECM (завантажено після кінцевого строку подання пропозицій).
13. N322ECM (завантажено після кінцевого строку подання пропозицій).
14. NU316ECM (завантажено після кінцевого строку подання пропозицій).
15. NU317ECM (завантажено після кінцевого строку подання пропозицій).
16. ISO14001_45001 SKF (завантажено після кінцевого строку подання пропозицій)
17. ISO14001_45001 SKF_Переклад (завантажено після кінцевого строку подання пропозицій).
18. Гарантійний лист щодо захисту довкілля (завантажено після кінцевого строку подання пропозицій).
19. Гарантійний лист щодо захисту довкілля (завантажено у складі пропозиції).
20. СЕРТИФІКАТ SKF ISO_2023_2026_ENG (завантажено у складі пропозиції).
21. СЕРТИФІКАТ SKF ISO_2023_2026_UKR (завантажено у складі пропозиції).
22. Скріншот вимоги про виправлення невідповідностей.
15.10.2025
Генеральний директор
ТОВ «ТД ІРБІС» Тарас СЕМЕРИК
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ ТОВ ТД ІРБІС.pdf 15.10.2025 20:48
- 2. Виписка з ЄДРПОУ ТОВ ТД ІРБІС.pdf 15.10.2025 20:48
- 5. Протокол про визначення учасника переможцем Індустрія.pdf 15.10.2025 20:48
- 3. Тендерна документація за Особливостями (Підшипники).pdf 15.10.2025 20:48
- 4. Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі)зі змінами.pdf 15.10.2025 20:48
- 7. 6314.pdf 15.10.2025 20:48
- 6. Тендерна пропозиція-2.PDF 15.10.2025 20:48
- 8. 6316.pdf 15.10.2025 20:48
- 10. 6318.pdf 15.10.2025 20:48
- 9. 6317.pdf 15.10.2025 20:48
- 11. 6322.pdf 15.10.2025 20:48
- 13. N322ECM.pdf 15.10.2025 20:48
- 12. N314ECM.pdf 15.10.2025 20:48
- 14. NU316ECM.pdf 15.10.2025 20:48
- 17. ISO14001_45001 SKF-1.pdf 15.10.2025 20:48
- 16. ISO14001_45001 SKF_Переклад.pdf 15.10.2025 20:48
- 15. NU317ECM.pdf 15.10.2025 20:48
- 18. Гарантійний лист щодо захисту довкілля (завантажено після кінцевого строку подання пропозицій).PDF 15.10.2025 20:48
- 19. Гарантійний лист щодо захисту довкілля (завантажено у складі пропозиції).PDF 15.10.2025 20:48
- 20. СЕРТИФІКАТ SKF ISO_2023_2026_ENG (завантажено у складі пропозиції).pdf 15.10.2025 20:48
- 21. СЕРТИФІКАТ SKF ISO_2023_2026_UKR (завантажено у складі пропозиції).pdf 15.10.2025 20:48
- 22. Скріншот вимоги про виправлення невідповідностей.pdf 15.10.2025 20:48
- sign.p7s 15.10.2025 20:48
- рішення від 17.10.2025 № 15696.pdf 17.10.2025 13:08
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.10.2025 № 16061.pdf 27.10.2025 12:47
- рішення від 24.10.2025 № 16061.pdf 28.10.2025 17:43
- Відповідь на моніторинг ДАСУ від 20.10.2025 _ПІДШИПНИКИ.docx 20.10.2025 15:11
- Відповідь на моніторинг ДАСУ від 20.10.2025 _ПІДШИПНИКИ.pdf 20.10.2025 15:11
- Протокол про надання 24 години на усунення невідповідностей.docx 20.10.2025 15:11
- Протокол про визначення учасника переможцем Індустрія.pdf 20.10.2025 15:11
- Протокол про визначення учасника переможцем Індустрія.docx 20.10.2025 15:11
- Протокол про надання 24 години на усунення невідповідностей.pdf 20.10.2025 15:11
- Протокол про відміну прийнятого рішення щодо переможця _ відхилення учасника за результатом розгляду скарги АМКУ ІНДУСТРІЯ.pdf 29.10.2025 13:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.10.2025 20:52
Дата розгляду скарги:
24.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.10.2025 13:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.10.2025 17:43
Дата виконання рішення Замовником:
29.10.2025 13:58
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 16061-р/пк-пз від 24.10.2025 зобов’язало КП КМР «Кам’янська ТПК» скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПК ІНДУСТРІЯ" (код ЄДРПОУ: 38773958) переможцем за процедурою закупівлі — "44440000-6 Вальниці (Підшипники)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-09-29-002938-a. Протоколом уповноваженої особи №311 від 29.10.2025 було вирішено скасувати рішення від10.10.2025 №287.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4b6cc2f8d88545f08b5ffbcfed337e20
Заголовок пункту скарги:
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель з особливостями
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скарга
щодо виявлених порушень законодавства
у сфері публічних закупівель з особливостями
Комунальним підприємством Кам’янської міської ради «Кам'янська теплопостачальна компанія» (далі – Замовник) було оголошено закупівлю №29233031, у формі проведення відкритих торгів з особливостями, Підшипники ДК 021:2015-44440000-6 Вальниці, номер у Prozorro: UA-2025-09-29-002938-a (надалі – Закупівля).
Відповідно до інформації електронної системи закупівель участь у процедурі закупівлі прийняли три учасника:
Учасник Сума пропозиції, грн. з ПДВ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПК ІНДУСТРІЯ»
229800,00
ТОВ «ТД ІРБІС»
232000,00
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОМПОДШИПНИК»
232002,00
Підстави подання скарги:
Обґрунтованість наявності порушених прав та охоронюваних інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право ТОВ «ТД ІРБІС» (код за ЄДРПОУ: 31559190) бути переможцем в даній закупівлі, та їх фактичні обставини підтверджуються наступним.
Згідно протоколу уповноваженої особи Замовника від 10.10.2025 №287 (надалі – Рішення) було визначено переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПК ІНДУСТРІЯ».
ТОВ «ТД ІРБІС» вважає, що дане рішення прийняте Замовником з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, з наступних причин:
Відповідно до пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
В технічній специфікації Додатку №2 до ТД Замовник визначив в пункті 7, що
Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- лист погодження з технічною специфікацією до предмета закупівлі, а саме з видами товару, їх кількістю та їх одиницею виміру, які перелічені у даному додатку.
- інформацію в довільній формі про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі;
- сертифікат відповідності (у випадку відсутності в учасника документів, таких як сертифікатів відповідності, надати альтернативний документ, а саме технічний паспорт на підтвердження відповідності тим самим об’єктивним критеріям, що встановлені до відповідних документів).
- гарантійний лист, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Учасники повинні надати підтвердження того, що пропоновані ними товари за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
У складі пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПК ІНДУСТРІЯ» не було надано зазначених документів у відповідності до вищевикладених вимог Замовника, у передбачені строки подання пропозицій учасників з 29.09.2025 10:58 по 07.10.2025 09:00.
Таким чином, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПК ІНДУСТРІЯ» не надали відповідних документів на підтвердження про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що є порушенням тендерної документації.
Однак, Замовник в результаті оцінки пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПК ІНДУСТРІЯ» розмістив 09.10.2025 вимогу про усунення невідповідностей, в якій зазначено, зокрема, наступне:
«…
2. На вимогу пункту 7 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації «7. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: сертифікат відповідності (у випадку відсутності в учасника документів, таких як сертифікатів відповідності, надати альтернативний документ, а саме технічний паспорт на підтвердження відповідності тим самим об’єктивним критеріям, що встановлені до відповідних документів).» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано сертифікат відповідності або альтернативний документ, а саме технічний паспорт. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями сертифікат відповідності (у випадку відсутності в учасника документів, таких як сертифікатів відповідності, надати альтернативний документ, а саме технічний паспорт на підтвердження відповідності тим самим об’єктивним критеріям, що встановлені до відповідних документів). 3. На вимогу пункту 7 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації «7. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: гарантійний лист, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Учасники повинні надати підтвердження того, що пропоновані ними товари за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано підтвердження того, що пропоновані ними товари за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями підтвердження того, що пропоновані ними товари за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації».
Відповідно до пункту 43 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Слід зазначити, що вказані Замовником документи не відносяться до документів, визначених пунктом 43 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178.
Згідно узагальненої практики розгляду органом оскарження скарг щодо застосування замовниками положень пунктів 43 та 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, АМКУ наполягає, що у разі виявлення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника процедури закупівлі, замовнику необхідно встановити, чи підпадають вони під визначення, встановлене пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до положень Закону, Особливостей та практики Комісії під таке визначення підпадають всі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, окрім двох випадків:
- відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
- відсутності та/або невідповідності документів, які стосуються безпосередньо предмета закупівлі, його технічних, якісних та кількісних характеристик.
За результатами аналізу практики розгляду скарг органом оскарження виділив найбільш поширені порушення з боку замовників та учасників процедур закупівель під час застосування зазначених вище положень пунктів 43 та 44 Особливостей та відповідних положень Закону.
Зокрема, наведено рішення АМКУ щодо неправомірного застосування замовниками пункту 43 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178.
Рішення № 17719-р/пк-пз (UA-2024-09-11-013627-a): у складі пропозиції переможця відсутні документи, що засвідчують якість товару (сертифікат або декларація про відповідність, паспорт чи посвідчення про якість або інший документ, передбачений для такого виду товару). Враховуючи наведене, пропозиція переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Джерело: https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/praktika-oskarzhennja/porady-vid-radnyka-24-hodyny-na-vypravlennia-pomylok-zastosuvannia/?phone=audit
Рішення № 16630-р/пк-пз (UA-2024-09-11-003688-a): у складі пропозиції переможця відсутній, зокрема, саме сертифікат відповідності та документ, що гарантує якість саме віконних блоків, затверджені керівником підприємства-виробника. Враховуючи наведене, пропозиція переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі документації. Джерело: https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/praktika-oskarzhennja/porady-vid-radnyka-24-hodyny-na-vypravlennia-pomylok-zastosuvannia/?phone=audit
Враховуючи наведену вище інформацію, Замовник не мав права звертатись до зазначеного учасника – ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПК ІНДУСТРІЯ» на підставі пункту 43 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 щодо надання документів та/або виправлення невідповідностей, що стосуються безпосередньо предмета закупівлі, його технічних, якісних та кількісних характеристик.
Відповідно до пункту 31 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Згідно пункту 33 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, кінцевий строк подання пропозицій – 07.10.2025 09:00.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПК ІНДУСТРІЯ» завантажили необхідні документи в період 09.10.2025-10.10.2025 (в додатках до даної скарги всі ці документи мають помітку: завантажено після кінцевого строку подання пропозицій).
Враховуючи наведене, зазначені вище документи, що надані після кінцевого строку подання пропозицій, не можуть вважатись такими, що надані у складі пропозиції до кінцевого строку подання пропозицій.
Таким чином, пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПК ІНДУСТРІЯ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Отже, у Замовника були всі наявні підстави для відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПК ІНДУСТРІЯ», визначені підпунктом 2 пункту 44 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178.
На підставі вищевикладеного та керуючись статтями 5, 18, 22, 23, 24 Закону України «Про публічні закупівлі» з врахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Комунальне підприємство Кам’янської міської ради «Кам'янська теплопостачальна компанія» скасувати рішення, у вигляді протоколу № 287 від 10.10.2025 щодо визначення переможцем процедури відкритих торгів з особливостями UA-2025-09-29-002938-a згідно предмету закупівлі за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015:44440000-6: Вальниці ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПК ІНДУСТРІЯ».
щодо виявлених порушень законодавства
у сфері публічних закупівель з особливостями
Комунальним підприємством Кам’янської міської ради «Кам'янська теплопостачальна компанія» (далі – Замовник) було оголошено закупівлю №29233031, у формі проведення відкритих торгів з особливостями, Підшипники ДК 021:2015-44440000-6 Вальниці, номер у Prozorro: UA-2025-09-29-002938-a (надалі – Закупівля).
Відповідно до інформації електронної системи закупівель участь у процедурі закупівлі прийняли три учасника:
Учасник Сума пропозиції, грн. з ПДВ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПК ІНДУСТРІЯ»
229800,00
ТОВ «ТД ІРБІС»
232000,00
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОМПОДШИПНИК»
232002,00
Підстави подання скарги:
Обґрунтованість наявності порушених прав та охоронюваних інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право ТОВ «ТД ІРБІС» (код за ЄДРПОУ: 31559190) бути переможцем в даній закупівлі, та їх фактичні обставини підтверджуються наступним.
Згідно протоколу уповноваженої особи Замовника від 10.10.2025 №287 (надалі – Рішення) було визначено переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПК ІНДУСТРІЯ».
ТОВ «ТД ІРБІС» вважає, що дане рішення прийняте Замовником з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, з наступних причин:
Відповідно до пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
В технічній специфікації Додатку №2 до ТД Замовник визначив в пункті 7, що
Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- лист погодження з технічною специфікацією до предмета закупівлі, а саме з видами товару, їх кількістю та їх одиницею виміру, які перелічені у даному додатку.
- інформацію в довільній формі про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі;
- сертифікат відповідності (у випадку відсутності в учасника документів, таких як сертифікатів відповідності, надати альтернативний документ, а саме технічний паспорт на підтвердження відповідності тим самим об’єктивним критеріям, що встановлені до відповідних документів).
- гарантійний лист, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Учасники повинні надати підтвердження того, що пропоновані ними товари за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
У складі пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПК ІНДУСТРІЯ» не було надано зазначених документів у відповідності до вищевикладених вимог Замовника, у передбачені строки подання пропозицій учасників з 29.09.2025 10:58 по 07.10.2025 09:00.
Таким чином, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПК ІНДУСТРІЯ» не надали відповідних документів на підтвердження про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що є порушенням тендерної документації.
Однак, Замовник в результаті оцінки пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПК ІНДУСТРІЯ» розмістив 09.10.2025 вимогу про усунення невідповідностей, в якій зазначено, зокрема, наступне:
«…
2. На вимогу пункту 7 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації «7. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: сертифікат відповідності (у випадку відсутності в учасника документів, таких як сертифікатів відповідності, надати альтернативний документ, а саме технічний паспорт на підтвердження відповідності тим самим об’єктивним критеріям, що встановлені до відповідних документів).» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано сертифікат відповідності або альтернативний документ, а саме технічний паспорт. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями сертифікат відповідності (у випадку відсутності в учасника документів, таких як сертифікатів відповідності, надати альтернативний документ, а саме технічний паспорт на підтвердження відповідності тим самим об’єктивним критеріям, що встановлені до відповідних документів). 3. На вимогу пункту 7 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації «7. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: гарантійний лист, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Учасники повинні надати підтвердження того, що пропоновані ними товари за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано підтвердження того, що пропоновані ними товари за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями підтвердження того, що пропоновані ними товари за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації».
Відповідно до пункту 43 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Слід зазначити, що вказані Замовником документи не відносяться до документів, визначених пунктом 43 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178.
Згідно узагальненої практики розгляду органом оскарження скарг щодо застосування замовниками положень пунктів 43 та 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, АМКУ наполягає, що у разі виявлення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника процедури закупівлі, замовнику необхідно встановити, чи підпадають вони під визначення, встановлене пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до положень Закону, Особливостей та практики Комісії під таке визначення підпадають всі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, окрім двох випадків:
- відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
- відсутності та/або невідповідності документів, які стосуються безпосередньо предмета закупівлі, його технічних, якісних та кількісних характеристик.
За результатами аналізу практики розгляду скарг органом оскарження виділив найбільш поширені порушення з боку замовників та учасників процедур закупівель під час застосування зазначених вище положень пунктів 43 та 44 Особливостей та відповідних положень Закону.
Зокрема, наведено рішення АМКУ щодо неправомірного застосування замовниками пункту 43 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178.
Рішення № 17719-р/пк-пз (UA-2024-09-11-013627-a): у складі пропозиції переможця відсутні документи, що засвідчують якість товару (сертифікат або декларація про відповідність, паспорт чи посвідчення про якість або інший документ, передбачений для такого виду товару). Враховуючи наведене, пропозиція переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Джерело: https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/praktika-oskarzhennja/porady-vid-radnyka-24-hodyny-na-vypravlennia-pomylok-zastosuvannia/?phone=audit
Рішення № 16630-р/пк-пз (UA-2024-09-11-003688-a): у складі пропозиції переможця відсутній, зокрема, саме сертифікат відповідності та документ, що гарантує якість саме віконних блоків, затверджені керівником підприємства-виробника. Враховуючи наведене, пропозиція переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі документації. Джерело: https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/praktika-oskarzhennja/porady-vid-radnyka-24-hodyny-na-vypravlennia-pomylok-zastosuvannia/?phone=audit
Враховуючи наведену вище інформацію, Замовник не мав права звертатись до зазначеного учасника – ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПК ІНДУСТРІЯ» на підставі пункту 43 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 щодо надання документів та/або виправлення невідповідностей, що стосуються безпосередньо предмета закупівлі, його технічних, якісних та кількісних характеристик.
Відповідно до пункту 31 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Згідно пункту 33 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, кінцевий строк подання пропозицій – 07.10.2025 09:00.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПК ІНДУСТРІЯ» завантажили необхідні документи в період 09.10.2025-10.10.2025 (в додатках до даної скарги всі ці документи мають помітку: завантажено після кінцевого строку подання пропозицій).
Враховуючи наведене, зазначені вище документи, що надані після кінцевого строку подання пропозицій, не можуть вважатись такими, що надані у складі пропозиції до кінцевого строку подання пропозицій.
Таким чином, пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПК ІНДУСТРІЯ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Отже, у Замовника були всі наявні підстави для відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПК ІНДУСТРІЯ», визначені підпунктом 2 пункту 44 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178.
На підставі вищевикладеного та керуючись статтями 5, 18, 22, 23, 24 Закону України «Про публічні закупівлі» з врахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Комунальне підприємство Кам’янської міської ради «Кам'янська теплопостачальна компанія» скасувати рішення, у вигляді протоколу № 287 від 10.10.2025 щодо визначення переможцем процедури відкритих торгів з особливостями UA-2025-09-29-002938-a згідно предмету закупівлі за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015:44440000-6: Вальниці ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПК ІНДУСТРІЯ».
×
-
Назва доказу:
22. Скріншот вимоги про виправлення невідповідностей
-
Повʼязаний документ:
22. Скріншот вимоги про виправлення невідповідностей.pdf
-
-
Назва доказу:
21. СЕРТИФІКАТ SKF ISO_2023_2026_UKR (завантажено у складі пропозиції)
-
Повʼязаний документ:
21. СЕРТИФІКАТ SKF ISO_2023_2026_UKR (завантажено у складі пропозиції).pdf
-
-
Назва доказу:
20. СЕРТИФІКАТ SKF ISO_2023_2026_ENG (завантажено у складі пропозиції)
-
Повʼязаний документ:
20. СЕРТИФІКАТ SKF ISO_2023_2026_ENG (завантажено у складі пропозиції).pdf
-
-
Назва доказу:
19. Гарантійний лист щодо захисту довкілля (завантажено у складі пропозиції)
-
Повʼязаний документ:
19. Гарантійний лист щодо захисту довкілля (завантажено у складі пропозиції).PDF
-
-
Назва доказу:
18. Гарантійний лист щодо захисту довкілля (завантажено після кінцевого строку подання пропозицій)
-
Повʼязаний документ:
18. Гарантійний лист щодо захисту довкілля (завантажено після кінцевого строку подання пропозицій).PDF
-
-
Назва доказу:
17. ISO14001_45001 SKF-1
-
Повʼязаний документ:
17. ISO14001_45001 SKF-1.pdf
-
-
Назва доказу:
16. ISO14001_45001 SKF_Переклад
-
Повʼязаний документ:
16. ISO14001_45001 SKF_Переклад.pdf
-
-
Назва доказу:
15. NU317ECM
-
Повʼязаний документ:
15. NU317ECM.pdf
-
-
Назва доказу:
14. NU316ECM
-
Повʼязаний документ:
14. NU316ECM.pdf
-
-
Назва доказу:
13. N322ECM
-
Повʼязаний документ:
13. N322ECM.pdf
-
-
Назва доказу:
12. N314ECM
-
Повʼязаний документ:
12. N314ECM.pdf
-
-
Назва доказу:
11. 6322
-
Повʼязаний документ:
11. 6322.pdf
-
-
Назва доказу:
10. 6318
-
Повʼязаний документ:
10. 6318.pdf
-
-
Назва доказу:
9. 6317
-
Повʼязаний документ:
9. 6317.pdf
-
-
Назва доказу:
8. 6316
-
Повʼязаний документ:
8. 6316.pdf
-
-
Назва доказу:
7. 6314
-
Повʼязаний документ:
7. 6314.pdf
-
-
Назва доказу:
6. Тендерна пропозиція-2
-
Повʼязаний документ:
6. Тендерна пропозиція-2.PDF
-
-
Назва доказу:
5. Протокол про визначення учасника переможцем Індустрія
-
Повʼязаний документ:
5. Протокол про визначення учасника переможцем Індустрія.pdf
-
-
Назва доказу:
4. Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі)зі змінами
-
Повʼязаний документ:
4. Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі)зі змінами.pdf
-
-
Назва доказу:
3. Тендерна документація за Особливостями (Підшипники)
-
Повʼязаний документ:
3. Тендерна документація за Особливостями (Підшипники).pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
На підставі вищевикладеного та керуючись статтями 5, 18, 22, 23, 24 Закону України «Про публічні закупівлі» з врахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022, - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Комунальне підприємство Кам’янської міської ради «Кам'янська теплопостачальна компанія» скасувати рішення, у вигляді протоколу № 287 від 10.10.2025 щодо визначення переможцем процедури відкритих торгів з особливостями UA-2025-09-29-002938-a згідно предмету закупівлі за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015:44440000-6: Вальниці ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПК ІНДУСТРІЯ».
Запити Органу оскарження
Номер:
752316d0dc2a40deb920a014dcc3ab90
Тема запиту:
Заперечення
Текст запиту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
на скаргу ТОВ «ТД ІРБІС» від 15 жовтня 2025 № UA-2025-09-29-002938-a.b1
щодо надання пояснень
Розглянувши скаргу ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТД ІРБІС" (код ЄДРПОУ: 31559190) від 15 жовтня 2025 № UA-2025-09-29-002938-a.b1 за процедурою відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі: Підшипники, код ДК 2015: 44440000-6 Вальниці, очікувана вартість 340 000,00 грн. з ПДВ, ідентифікатор закупівлі: № UA-2025-09-29-002938-a.
Стосовно викладеного у скарзі повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі—Особливості), була розглянута тендерна пропозиція.
Згідно з пунктом 43 Особливостей, замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі було виявлено невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції.
На підставі протоколу № 286 від 09.10.2025 року Уповноваженою особою КП КМР "Кам'янська ТПК" було прийнято рішення про надання 24 години на усунення невідповідностей ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПК ІНДУСТРІЯ"», в якому були зазначені вимоги, а саме:
1. На вимогу пункту 1.1. ДОДАТКУ 1 до тендерної документації «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. Довідку складену за Формою 1, наданою замовником, про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Аналогічним вважається договір що є аналогічним за предметом закупівлі.» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку №1 від 03.10.2025, але у стовбці 4 таблиці предмет договору вказано не в повному обсязі, згідно наданого аналогічного договору №00129 від 02.03.2023 року. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями оновлену довідку за формою1 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації.
2. На вимогу пункту 7 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації «7. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: сертифікат відповідності (у випадку відсутності в учасника документів, таких як сертифікатів відповідності, надати альтернативний документ, а саме технічний паспорт на підтвердження відповідності тим самим об’єктивним критеріям, що встановлені до відповідних документів).» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано сертифікат відповідності або альтернативний документ, а саме технічний паспорт. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями сертифікат відповідності (у випадку відсутності в учасника документів, таких як сертифікатів відповідності, надати альтернативний документ, а саме технічний паспорт на підтвердження відповідності тим самим об’єктивним критеріям, що встановлені до відповідних документів).
3. На вимогу пункту 7 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації «7. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: гарантійний лист, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Учасники повинні надати підтвердження того, що пропоновані ними товари за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано підтвердження того, що пропоновані ними товари за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями підтвердження того, що пропоновані ними товари за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
Учасник розмістив оновлені документи, у строк визначений Особливостями, та Замовником було розглянуто дані документи.
Згідно з протоколом № 287 від 10.10.2025 року Уповноваженою особою було прийнято рішення про визначення Учасника переможцем закупівлі та прийнято рішення про закупівлю із переможцем Закупівлі, так як Учасник виправив невідповідності.
Замовник вважає, що встановлені вищезазначені невідповідності не призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції. Процедура закупівлі відкриті торги з особливостями, організовано та проведено згідно з вимогами чинного законодавства.
Таким чином вважаємо, що скарга яка подана скаржником є необґрунтованою та не підлягає задоволенню.
ПРОСИМО:
1. Відмовити повністю в задоволенні скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "ТД ІРБІС" (код ЄДРПОУ: 31559190) від 15 жовтня 2025 № UA-2025-09-29-002938-a.b1, за процедурою відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі: Підшипники, код ДК 2015: 44440000-6 Вальниці, ідентифікатор закупівлі: № UA-2025-09-29-002938-a.
Дата опублікування:
20.10.2025 15:11