• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

25П-329_76430000-6 - Послуги з буріння та експлуатації свердловин (Сервісні послуги з відбору керна) (Лот №1 - 76430000-6 Послуги з буріння та експлуатації свердловин (Сервісні послуги з відбору керна); (Лот №2 - 76430000-6 Послуги з буріння та експлуатації свердловин (Сервісні послуги з відбору керна))

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 35 днів назад

46 844 434.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 29.09.2025 09:37 - 06.10.2025 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП

Скарга не направомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: 44e21e01c0e94022850a13976a544ca5
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-29-000931-a.a1
Назва: Скарга не направомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 26.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.11.2025 15:03
Дата прийняття рішення по скарзі: 27.11.2025 18:20
Автор: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "НЬЮТЕК ЮКРЕЙН", Оскерко-Рославлєва Анна 380667905915 AOskerko@fr-intl.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 415c716aef8543a1b27e4019015afa51
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1. Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати.

1.1. Підстави подання скарги.
Абзацом третім пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 29 жовтня 2025 р. №1397) (надалі за текстом – «Особливості»), встановлено, що:
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п'яти днів з дати, коли суб'єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав внаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
06 листопада 2025 року Замовник оприлюднив ПРОТОКОЛ №774 Уповноваженої особи АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» від 06 листопада 2025 року (надалі за текстом – «Протокол №774 від 06.11.2025 р.»), згідно з яким прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію учасника по Лоту № 2 ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «НЬЮТЕК ЮКРЕЙН» (ЄДРПОУ 36903044) (надалі за текстом – «Суб’єкт оскарження/Скаржник») процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному Особливостями щодо закупівлі 76430000-6 - Послуги з буріння та експлуатації свердловин (Сервісні послуги з відбору керна) (Лот №1 - 76430000-6 Послуги з буріння та експлуатації свердловин (Сервісні послуги з відбору керна); (Лот №2 - 76430000-6 Послуги з буріння та експлуатації свердловин (Сервісні послуги з відбору керна)), №25П-329, ідентифікатор закупівлі № UA-2025-09-29-000931-a, з наступних підстав:
абз. 3 пп. 1 п. 44 Особливостей – учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Таким чином, скарга подається у визначений законодавством у сфері закупівель строк.

1.2. Посилання на прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника.
Замовником у Протоколі Уповноваженої особи АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» Наталії Чиренко №774 від 06.11.2025 р. вказано:
«Відповідно до п. 7 розділу ІІ додатку 1 тендерної документації передбачається надання довідки про відсутність пов'язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь з інформацією про те, що учасник закупівлі, його учасник(-и)/акціонер(-и)/ засновник(-и)/кінцевий бенефіціарний власник у період з 19.02.2016 по день надання довідки, Учасником надано файл: «Додаток 1._ІI._7. Довідка про відсутність пов'язаності» (Додаток 1).

Таким чином Учасником надано недостовірну інформацію, зазначену в довідці:
«… учасник закупівлі, його учасник(-и)/акціонер(-и)/ засновник(-и)/кінцевий бенефіціарний
власник у період з 19.02.2016 по день надання довідки (стосовно Російської Федерації/
Республіки Білорусь) та у період з 13.02.2024 по день надання довідки (стосовно Ісламської Республіки Іран) не є:
…..
4) фізичною особою-членом або учасником (акціонером, засновником) юридичної особи, яка
утворена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки
Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або приватним підприємцем, який зареєстрований відповідно до законодавства зазначених країн.»

Підстава для відхилення тендерної пропозиції учасника абз. 3 пп. 1 п. 44 Особливостей, а саме: учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.

ВИРІШИЛА:
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника по Лоту № 2 ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "НЬЮТЕК ЮКРЕЙН" (ЄДРПОУ 36903044) процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному Особливостями щодо закупівлі 76430000-6 - Послуги з буріння та експлуатації свердловин (Сервісні послуги з відбору керна) (Лот №1 - 76430000-6 Послуги з буріння та експлуатації свердловин (Сервісні послуги з відбору керна); (Лот №2 - 76430000-6 Послуги з буріння та експлуатації свердловин (Сервісні послуги з відбору керна)), №25П-329, ідентифікатор закупівлі № UA-2025-09-29-000931-a, згідно абз. 3 пп. 1 п. 44 Особливостей, а саме:
- учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати ухвалення рішення відповідну інформацію згідно пункту 46 Особливостей.»

2. Обґрунтування наявності у суб'єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
29 вересня 2025 року на веб-порталі Уповноваженого органу (в системі електронних закупівель ProZorro) оприлюднено оголошення АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» (надалі за текстом – «Замовник») про проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю «25П-329_76430000-6 - Послуги з буріння та експлуатації свердловин (Сервісні послуги з відбору керна) (Лот №1 - 76430000-6 Послуги з буріння та експлуатації свердловин (Сервісні послуги з відбору керна); (Лот №2 - 76430000-6 Послуги з буріння та експлуатації свердловин (Сервісні послуги з відбору керна))» (надалі за текстом – «Закупівля»).
Разом із оголошенням про проведення закупівлі оприлюднена Тендерна документація (надалі за текстом – «Документація»), затверджена рішенням Уповноваженої особи АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ», Протокол від 29.09.2025 №638 Наталії ЧИРЕНКО. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2025 15:00 год. за київським часом.
Ознайомившись з вимогами Документації Скаржник прийняв рішення брати участь у закупівлі та подав свою тендерну пропозицію 08 жовтня 2025 року.
У зв’язку з тим, що була подана одна тендерна пропозиція, 09 жовтня 2025 року електронною системою закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій було розкрито інформацію, зазначену в тендерній пропозиції.
10 жовтня 2025 року зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації, можливу необхідність розміщення повідомлення про усунення невідповідностей, Замовником прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції та опубліковано відповідний протокол/повідомлення на веб-порталі уповноваженого органу (в системі електронних закупівель ProZorro).
3 листопада 2025 року Замовником оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерної пропозиції Скаржника наступного змісту:
«1.1.Перелік виявлених невідповідностей: 1. На вимогу п.п. 1.1. п. 1 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку, згідно із Таблицею №1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси», в якій виявлені наступні невідповідності: 1. В наданій довідці не зазначено Ідентифікатор закупівлі, а саме: UA-2025-09-29-000931-a. 2. В наданій довідці п. 2 в графі «Найменування» зазначено «Бурильна головка 152,4 мм х (67) мм», що не відповідає вимозі зазначеній у Таблиці №1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси» Додатку 1 - «Бурильна головка 152,4мм х 66,7мм». 1.2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 1.1. п. 1 Розділу 1.1. Додатку 1 до тендерної документації: «Надати довідку за підписом керівника або особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції на бланку Учасника, згідно із Таблицею №1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси», що містить інформацію щодо наявності в Учасника обладнання, яке буде використано для виконання умов предмету закупівлі (мінімальний перелік обладнання наведено в Таблиці №1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси»).» 1.3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати оновлені документи відповідно до .п. 1.1. п. 1 Розділу 1.1. Додатку 1 до тендерної документації. 2.1.Перелік виявлених невідповідностей: На вимогу п.п. 2.1. п. 2 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку, згідно із Таблицею №2 «Відомості про кадрові ресурси», в якій виявлені наступні невідповідності: 1. В наданій довідці не зазначено Ідентифікатор закупівлі, а саме: UA-2025-09-29-000931-a. 2.2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 2.1. п. 2 Розділу 1.1. Додатку 1 до тендерної документації: «2.1. Надати довідку за підписом керівника або особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції на бланку Учасника, згідно із Таблицею №2 «Відомості про кадрові ресурси», про наявність в Учасника або Субпідрядника/Співвиконавця працівників. Мінімальні вимоги щодо наявності персоналу: - не менше 6 (шести) працівників (інженер з буріння)* для виконання умови надання послуг одночасно на трьох свердловинах (по 2 (два) працівники для кожного об’єкту). * - допускається зазначення інших посад, які за своєю суттю відповідають зазначеним у мінімальних вимогах щодо наявності персоналу.» 2.3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати оновлені документи відповідно до .п. 2.1. п. 2 Розділу 1.1. Додатку 1 до тендерної документації.»

На виконання вимог, визначених у повідомленні про усунення невідповідностей Скаржником було завантажено в електронну систему закупівель наступні документи:
1) Довідка, згідно із Таблицею №1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси», що вимагається відповідно до п.п. 1.1. п. 1 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації (файл Додаток 1._І._1. Відомості про матеріально-технічні ресурси_виправлений.pdf)
2) Довідка, згідно із Таблицею №2 «Відомості про кадрові ресурси», що вимагається відповідно до п.п. 2.1. п. 2 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації (файл Додаток 1._І._2. Відомості про кадрові ресурси_виправлений.pdf).
Усі вищезазначені документи завантажені Учасником в електронній системі закупівель до оголошення UA-2025-09-29-000931-a.
6 листопада 2025 року Замовник оприлюднив ПРОТОКОЛ №774 Уповноваженої особи АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» від 06 листопада 2025 року, згідно якого прийнято рішення Відхилити тендерну пропозицію учасника по Лоту № 2 ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «НЬЮТЕК ЮКРЕЙН» (ЄДРПОУ 36903044) процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному Особливостями щодо закупівлі 76430000-6 - Послуги з буріння та експлуатації свердловин (Сервісні послуги з відбору керна) (Лот №1 - 76430000-6 Послуги з буріння та експлуатації свердловин (Сервісні послуги з відбору керна); (Лот №2 - 76430000-6 Послуги з буріння та експлуатації свердловин (Сервісні послуги з відбору керна)), №25П-329, ідентифікатор закупівлі № UA-2025-09-29-000931-a, згідно абз. 3 пп. 1 п. 44 Особливостей, а саме:
- учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.

Скаржник вважає, що Замовником грубо порушено його права, як учасника процедури закупівлі, а також порушені принципи здійснення закупівель закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, щодо обов’язку Замовника дотримуватись принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, недискримінації учасників.
Також, Замовником порушено положення частини 9 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та положення пункту 44 Особливостей.
Скаржник вважає рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції необґрунтованим, протиправним та таким, що суперечить положенням тендерної документації та нормам діючого законодавства.

Про підстави відхилення пропозиції Скаржника.
Порушене право та охоронюваний законом інтерес Суб’єкта оскарження з приводу допущених Замовником порушень при прийнятті рішень полягає у тому, що Скаржник має право на участь у процедурі закупівлі на недискримінаційних умовах з дотримання усіх вимог, що встановлені Особливостями та Законом України «Про публічні закупівлі». При цьому, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Суб’єкту оскарження та визнання даної пропозиції такою, що не відповідає вимогам тендерної документації, було порушено положення тендерної документації та вимог Особливостей, Закону, оскільки тендерна пропозиція Скаржника в частині вимог, що стали підставою для відхилення, відповідає вимогам Тендерної документації, та як наслідок Замовником незаконно відхилено тендерну пропозицію Скаржника.
Відповідно до п.7 Розділу ІІ «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції до Тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
«Довідку про відсутність пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран, що обов’язково включає інформацію про те, що учасник закупівлі, його учасник(-и)/акціонер(-и)/ засновник(-и)/кінцевий бенефіціарний власник у період з 19.02.2016 по день надання довідки (стосовно Російської Федерації/ Республіки Білорусь) та у період з 13.02.2024 по день надання довідки (стосовно Ісламської Республіки Іран) не є:
1) громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах);
2) юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран;
3) юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером, засновником), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є:
• Російська Федерація/Республіка Білорусь/ Ісламська Республіка Іран, або
• громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або
• юридична особа, утворена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів);
4) фізичною особою-членом або учасником (акціонером, засновником) юридичної особи, яка утворена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або приватним підприємцем, який зареєстрований відповідно до законодавства зазначених країн.»
На виконання визначених у п.7 Розділу ІІ «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції до Тендерної документації Скаржником було завантажено в електронну систему закупівель наступні документ: Довідка (файл «Додаток 1._ІІ._7. Довідка про відсутність пов'язаності.pdf»).

Замовником у Протоколі №774 від 06.11.2025 року зазначено наступне:
«Відповідно до даних з відкритих джерел відомо, що зареєстрована ООО «НЬЮТЕК СЕРВИСЕЗ» (ІІН 1097746392677) юридична особа створена відповідно до законодавства рф.
Учасником/власником ООО «НЬЮТЕК СЕРВИСЕЗ» (ІІН 1097746392677) є НЬЮТЕК СЕРВИСЕЗ ХОЛДИНГ ЛИМИТЕД (КІПР, Реєстраційний номер 306244), який відповідно до відкритих джерел має директорами/власниками кінцевих бенефіціарниї власників Учасника.
Таким чином Учасником надано недостовірну інформацію, зазначену в довідці:
«… учасник закупівлі, його учасник(-и)/акціонер(-и)/ засновник(-и)/кінцевий бенефіціарний
власник у період з 19.02.2016 по день надання довідки (стосовно Російської Федерації/
Республіки Білорусь) та у період з 13.02.2024 по день надання довідки (стосовно Ісламської Республіки Іран) не є:
…..
4) фізичною особою-членом або учасником (акціонером, засновником) юридичної особи, яка
утворена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки
Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або приватним підприємцем, який зареєстрований відповідно до законодавства зазначених країн.»
Підстава для відхилення тендерної пропозиції учасника абз. 3 пп. 1 п. 44 Особливостей, а саме: учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.»
Просимо Комісію АМКУ врахувати наступне.
Згідно з п.42 Особливостей, замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Отже, законодавством визначено єдиний можливий спосіб підтвердження інформації, що її надав учасник у тендерній пропозиції, - у результаті направлення запитів до третіх осіб (у межах їх компетенції). Жодна інша інформація з відкритих джерел (інтернет-сайти, ЗМІ тощо), а також результати перевірки, проведеної Замовником, не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції.
У той же час у Протоколі №774 від 06.11.2025 року Замовник в обґрунтування підстав відхилення Скаржника зазначає: «Відповідно до даних з відкритих джерел відомо, що зареєстрована ООО «НЬЮТЕК СЕРВИСЕЗ» (ІІН 1097746392677) юридична особа створена відповідно до законодавства рф. Учасником/власником ООО «НЬЮТЕК СЕРВИСЕЗ» (ІІН 1097746392677) є НЬЮТЕК СЕРВИСЕЗ ХОЛДИНГ ЛИМИТЕД (КІПР, Реєстраційний номер 306244), який відповідно до відкритих джерел має директорами/власниками кінцевих бенефіціарниї власників Учасника.».
Скаржник категорично не погоджується із рішенням Замовника, вважає його протиправним та таким, що суперечить положенням тендерної документації та нормам діючого законодавства, зважаючи на наступне.
Згідно зі схематичним зображенням структури власності ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА «НЬЮТЕК ЮКРЕЙН», що міститься у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, та що було завантажене у складі тендерної пропозиції (файл «Додаток 5 (Опитувальник юридичної особи) 08.10.2025.pdf»):
1) Учасником(-ами)/акціонером(-ами)/засновником(-ами) ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА «НЬЮТЕК ЮКРЕЙН» є NTS Management Holding Company, LLC («ЕНТІЕС МЕНЕДЖМЕНТ ХОЛДІНГ КОМПАНІЇ, ЕЛ ЕЛ СІ»), резидент США, компанія зареєстрована Секретарем штату Делавер, Сполучені Штати Америки 23.05.2012 р., за державним реєстраційним номером 5159114; місцезнаходження: 11767 Кейті Фрівей, офіс 1150, Х’юстон, Техас, 77079, США;
2) Кінцевим бенефіціарним власником ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА «НЬЮТЕК ЮКРЕЙН» є Марк Садихов, громадянин США, 08.08.1960 року народження, місце постійного проживання: США.
Скаржник зазначив достовірні дані у довідці, а саме:
1) Учасник закупівлі (ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «НЬЮТЕК ЮКРЕЙН») не є фізичною особою-членом або учасником (акціонером, засновником) юридичної особи, яка утворена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або приватним підприємцем, який зареєстрований відповідно до законодавства зазначених країн;
2) Учасник(-и)/акціонер(-и)/засновник(-и) ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА «НЬЮТЕК ЮКРЕЙН» (NTS Management Holding Company, LLC («ЕНТІЕС МЕНЕДЖМЕНТ ХОЛДІНГ КОМПАНІЇ, ЕЛ ЕЛ СІ»), резидент США, компанія зареєстрована Секретарем штату Делавер, Сполучені Штати Америки 23.05.2012 р., за державним реєстраційним номером 5159114; місцезнаходження: 11767 Кейті Фрівей, офіс 1150, Х’юстон, Техас, 77079, США) не є фізичною особою-членом або учасником (акціонером, засновником) юридичної особи, яка утворена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або приватним підприємцем, який зареєстрований відповідно до законодавства зазначених країн;
3) Кінцевий бенефіціарний власник ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА «НЬЮТЕК ЮКРЕЙН» (Марк Садихов, громадянин США, 08.08.1960 року народження) не є фізичною особою-членом або учасником (акціонером, засновником) юридичної особи, яка утворена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або приватним підприємцем, який зареєстрований відповідно до законодавства зазначених країн.
Відповідно до інформації з аналітичної системи ТОВ «ЛІГА ЗАКОН» «LIGA360» учасником/власником ООО «НЬЮТЕК СЕРВИСЕЗ» (ДРН 1097746392677) є ЗАКРИТА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НЬЮТЕК СЕРВІСЕЗ ХОЛДИНГ ЛІМІТЕД» (ДРН 7137746198638).
ЗАКРИТА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НЬЮТЕК СЕРВІСЕЗ ХОЛДИНГ ЛІМІТЕД» (ДРН 7137746198638) не є учасником (акціонером, засновником) ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА «НЬЮТЕК ЮКРЕЙН».
Учасник(-и)/акціонер(-и)/засновник(-и) Скаржника – NTS Management Holding Company, LLC («ЕНТІЕС МЕНЕДЖМЕНТ ХОЛДІНГ КОМПАНІЇ, ЕЛ ЕЛ СІ») не є учасником (акціонером, засновником) юридичної особи, яка утворена та зареєстрована відповідно до законодавства російської федерації ООО «НЬЮТЕК СЕРВИСЕЗ» (ДРН 1097746392677)
Кінцевий бенефіціарний власник Скаржника – Марк Садихов не є фізичною особою-членом або учасником (акціонером, засновником) юридичної особи, яка утворена та зареєстрована відповідно до законодавства російської федерації ООО «НЬЮТЕК СЕРВИСЕЗ» (ДРН 1097746392677).
У зв’язку з вищенаведеним, Скаржником у відповідності до вимог п.7 Розділу ІІ «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції до Тендерної документації завантажено документ «Довідка» (файл «Додаток 1._ІІ._7. Довідка про відсутність пов'язаності.pdf»), у якому надано достовірну інформацію, яка відповідає вимогам Замовника викладеним у тендерній документації.
Протокол №774 від 06.11.2025 року не містить інформації про здійснення Замовником звернень до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції щодо перевірки та підтвердження інформації, наданої Скаржником.
Твердження, якими Замовником обґрунтовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА «НЬЮТЕК ЮКРЕЙН» не містять відомостей, що спростовують достовірність інформації наведеної Скаржником у «Довідці (файл «Додаток 1._ІІ._7. Довідка про відсутність пов'язаності.pdf»), завантаженій на виконання вимог п.7 Розділу ІІ Додатку №1 до тендерної документації.
Наведені у Протоколі №774 від 06.11.2025 року висновки і «скріншоти» не є належними доказами та підставами для відхилення тендерної пропозиції Скаржника й жодним чином не спростовують достовірність інформації наведеної Скаржником у «Довідці (файл «Додаток 1._ІІ._7. Довідка про відсутність пов'язаності.pdf»).

Враховуючи зазначене, у Замовника відсутні підставі для відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Пропозиція Скаржника відповідає вимогам тендерної документації в повному обсязі.
Отже, неправильне розуміння, тлумачення та застосування положень тендерної документації Замовником та норм законодавства в цілому, призвело до прийняття ним незаконного рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Відхилення пропозиція Скаржника є абсолютно безпідставним, неправомірним не обґрунтованим та таким, суперечить положенням тендерної документації та нормам чинного законодавства.
Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює основні принципи здійснення закупівель, яких повинні дотримуватись як Учасник, так і Замовник закупівлі. Перелік цих принципів міститься в статті 5 Закону: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «НЬЮТЕК ЮКРЕЙН», будучи добросовісним та досвідченим учасником ринку, вважає свої права як учасника процедури закупівлі грубо порушеними.
Незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, оскільки пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «НЬЮТЕК ЮКРЕЙН» є учасником процедури закупівлі, що реально претендує на визнання своєї пропозиції, як найкращої та укладення договору з Замовником.
Отже, просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА «НЬЮТЕК ЮКРЕЙН».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Запити Органу оскарження