-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень 4-го поверху будівлі ГУ ДСНС України у Київській області за адресою: м. Київ, вул. Межигірська, 8 (ДК 021:2015 45450000-6)
Завершена
9 839 051.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
26.09.2025 16:19 - 08.10.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Номер:
74599e16b4e940d98b34ec7b2bffefa6
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-09-26-011889-a.b1
Назва:
Скарга на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- кошторисні документи.pdf.p7s 19.10.2025 14:44
- Тендерна документація (Нова редакція).pdf 19.10.2025 14:44
- розрахунок заробітної плати.pdf 19.10.2025 14:44
- кошторисні документи.pdf 19.10.2025 14:44
- Скарга_БЛІЦ_UA-2025-09-26-011889-a оскарження переможця.docx.asice 19.10.2025 14:55
- Скарга_БЛІЦ_UA-2025-09-26-011889-a оскарження переможця.docx 19.10.2025 14:55
- sign.p7s 19.10.2025 14:58
- Пояснення технічна описка.docx (1).asice 22.10.2025 21:09
- Пояснення технічна описка.docx 22.10.2025 21:09
- Пояснення до аргументів замовника.docx 24.10.2025 14:29
- Пояснення до аргументів замовника.docx.asice 24.10.2025 14:29
- рішення від 21.10.2025 № 15833.pdf 21.10.2025 17:12
- інформація про перенесення дати розгляду скарги від 28.10.2025 № 2108.pdf 28.10.2025 15:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.10.2025 № 16386.pdf 03.11.2025 11:33
- рішення від 31.10.2025 № 16386.pdf 04.11.2025 12:55
- ПОЯСНЕННЯ.pdf 23.10.2025 17:32
- 25_Аналіз_середнього_рівня_цін_по_регіону.pdf 23.10.2025 17:32
- 25_Аналіз_середнього_рівня_цін_по_регіону.xlsx 23.10.2025 17:32
- ПОЯСНЕННЯ .docx 23.10.2025 17:38
- Додаткові пояснення.pdf 24.10.2025 15:57
- Додаткові пояснення.docx 24.10.2025 15:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.10.2025 15:13
Дата розгляду скарги:
31.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.10.2025 17:12
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
04.11.2025 12:55
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2297cb1878244fe581070261c396bc8a
Заголовок пункту скарги:
Щодо неправомірного визначення переможцем учасника процедури ТОВ «БУД САЙД»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель та Протоколу уповноваженої особи замовника про розгляд тендерної пропозиції ТОВ «БУД САЙД» від 14.10.2025 № 207:
«…
…. ВИРІШИЛА:
Визнати переможцем процедури відкритих торгів з особливостями: (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-26-011889-a) за предметом «Капітальний ремонт приміщень 4-го поверху будівлі ГУ ДСНС України у Київській області за адресою: м. Київ, вул. Межигірська, 8 (ДК 021:2015 45450000-6) – ТОВ «БУД САЙД» (ЄДРПОУ 36046810)…».
Категорично не погоджуємось з Протокольним рішенням (протокол) № 207 від 14.10.2025 про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «БУД САЙД», а саме:
Щодо підстави для відхилення пропозиції переможця ТОВ «БУД САЙД»:
Відповідно до абзацу 9 Додатку № 1.1 до тендерної документації «Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником у цьому додатку, а саме такі документи, як:
договірну ціну за формою, передбаченою відповідним додатком до Настанови залежно від виду договірної ціни;
пояснювальну записку;
локальні кошториси (повинні бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу);
відомість ресурсів за формою згідно з додатком 11 до Настанови;
інформацію про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції (довідка в довільній формі, що містить інформацію про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції);
розрахунок заробітної плати;
розрахунок загальновиробничих витрат та коштів на покриття адміністративних витрат;
підсумкова відомість ресурсів;
інших підтверджувальних розрахунків витрат, включених до складу договірної ціни відповідно до Настанови».
Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, викладена у Додатку 1.1 до тендерної документації (Технічне завдання). В зазначеному Додатку № 1.1 до тендерної документації міститься в тому числі відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва з переліком: Розділ II. Будівельні машини і механізми, Розділ Будiвельнi машини, врахованi в складi загальновиробничих витрат, Розділ III. Будівельні матеріали, вироби і комплекти, а також Енергоносiї машин, врахованих в складi загальновиробничих витрат.
Учасником переможцем на виконання вимоги абзацу 9 Додатку № 1.1 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції надані кошторисні документи (файл «кошторисні документи.pdf» та «кошторисні документи.pdf.p7s»), що містять в собі наступні документи:
- договірну ціну,
- пояснювальну записку;
- локальні кошториси №№ 02-01-01, 02-01-02, 02-01-03,
- відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва,
- підсумкова відомість ресурсів,
- розрахунок загальновиробничих витрат та коштів на покриття адміністративних витрат,
- підсумкова відомість ресурсів.
Інформація про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції у вигляді довідки в довільній формі, що містить інформацію про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції наявна в файлі «14_Довідка_про_походження_матеріалів.docx», «14_Довідка_про_походження_матеріалів.docx.p7s»;
Розрахунок заробітної плати наявний в файлі «розрахунок заробітної плати.pdf», «розрахунок заробітної плати.pdf.p7s».
В Розділі III Зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва з пункту 38 по 251 перераховані будівельні матеріали, вироби і комплекти, а також енергоносії машин, врахованих в складі загальновиробничих витрат, які мають бути застосовані при виконанні робіт на об’єкті будівництва.
Оглянувши перелік будівельних матеріалів, виробів і комплектів, які мають бути застосовані учасником переможцем при виконанні робіт на об’єкті будівництва виявлено, що в ньому наявний матеріал, який не передбачений технічним завданням, а саме:
Унітаз - позиція 90 відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва (скрін додається)
Кабель комп’ютерний Одескабель 8х0,54 КПВЕ-ВП (250) 4х2х0,54 (F/UTP-cat.6) мідь - позиція 51 відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва (скрін додається)
Також, в переліку енергоносіїв машин, врахованих в складі загальновиробничих витрат (відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва) наявна електроенергія
хоча, перелік енергоносіїв машин, врахованих в складі загальновиробничих витрат Додатку № 1.1 до тендерної документації не містить електроенергію.
В переліку матеріалів учасника переможця також відсутня вита вата, що міститься в технічному завданні Додаток № 1.1 до тендерної документації позиція 59 +&С151-1-2 варіант 1 Вита пара м 2066.52.
Незважаючи на невідповідності, Замовник визнає ТОВ «БУД САЙД» переможцем процедури закупівлі, хоча мав би відхилити тендерну пропозицію на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Враховуючи наведену вище інформацію, вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а зазначене свідчить про упереджене ставлення та необ’єктивність в його діях.
Таким чином, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУД САЙД» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника Головне управління ДСНС України у Київській області – скасувати Протокольне рішення (протокол) № 207 від 14.10.2025 про визначення переможцем закупівлі ТОВ «БУД САЙД».
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування",
«…
…. ВИРІШИЛА:
Визнати переможцем процедури відкритих торгів з особливостями: (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-26-011889-a) за предметом «Капітальний ремонт приміщень 4-го поверху будівлі ГУ ДСНС України у Київській області за адресою: м. Київ, вул. Межигірська, 8 (ДК 021:2015 45450000-6) – ТОВ «БУД САЙД» (ЄДРПОУ 36046810)…».
Категорично не погоджуємось з Протокольним рішенням (протокол) № 207 від 14.10.2025 про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «БУД САЙД», а саме:
Щодо підстави для відхилення пропозиції переможця ТОВ «БУД САЙД»:
Відповідно до абзацу 9 Додатку № 1.1 до тендерної документації «Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником у цьому додатку, а саме такі документи, як:
договірну ціну за формою, передбаченою відповідним додатком до Настанови залежно від виду договірної ціни;
пояснювальну записку;
локальні кошториси (повинні бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу);
відомість ресурсів за формою згідно з додатком 11 до Настанови;
інформацію про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції (довідка в довільній формі, що містить інформацію про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції);
розрахунок заробітної плати;
розрахунок загальновиробничих витрат та коштів на покриття адміністративних витрат;
підсумкова відомість ресурсів;
інших підтверджувальних розрахунків витрат, включених до складу договірної ціни відповідно до Настанови».
Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, викладена у Додатку 1.1 до тендерної документації (Технічне завдання). В зазначеному Додатку № 1.1 до тендерної документації міститься в тому числі відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва з переліком: Розділ II. Будівельні машини і механізми, Розділ Будiвельнi машини, врахованi в складi загальновиробничих витрат, Розділ III. Будівельні матеріали, вироби і комплекти, а також Енергоносiї машин, врахованих в складi загальновиробничих витрат.
Учасником переможцем на виконання вимоги абзацу 9 Додатку № 1.1 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції надані кошторисні документи (файл «кошторисні документи.pdf» та «кошторисні документи.pdf.p7s»), що містять в собі наступні документи:
- договірну ціну,
- пояснювальну записку;
- локальні кошториси №№ 02-01-01, 02-01-02, 02-01-03,
- відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва,
- підсумкова відомість ресурсів,
- розрахунок загальновиробничих витрат та коштів на покриття адміністративних витрат,
- підсумкова відомість ресурсів.
Інформація про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції у вигляді довідки в довільній формі, що містить інформацію про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції наявна в файлі «14_Довідка_про_походження_матеріалів.docx», «14_Довідка_про_походження_матеріалів.docx.p7s»;
Розрахунок заробітної плати наявний в файлі «розрахунок заробітної плати.pdf», «розрахунок заробітної плати.pdf.p7s».
В Розділі III Зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва з пункту 38 по 251 перераховані будівельні матеріали, вироби і комплекти, а також енергоносії машин, врахованих в складі загальновиробничих витрат, які мають бути застосовані при виконанні робіт на об’єкті будівництва.
Оглянувши перелік будівельних матеріалів, виробів і комплектів, які мають бути застосовані учасником переможцем при виконанні робіт на об’єкті будівництва виявлено, що в ньому наявний матеріал, який не передбачений технічним завданням, а саме:
Унітаз - позиція 90 відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва (скрін додається)
Кабель комп’ютерний Одескабель 8х0,54 КПВЕ-ВП (250) 4х2х0,54 (F/UTP-cat.6) мідь - позиція 51 відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва (скрін додається)
Також, в переліку енергоносіїв машин, врахованих в складі загальновиробничих витрат (відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва) наявна електроенергія
хоча, перелік енергоносіїв машин, врахованих в складі загальновиробничих витрат Додатку № 1.1 до тендерної документації не містить електроенергію.
В переліку матеріалів учасника переможця також відсутня вита вата, що міститься в технічному завданні Додаток № 1.1 до тендерної документації позиція 59 +&С151-1-2 варіант 1 Вита пара м 2066.52.
Незважаючи на невідповідності, Замовник визнає ТОВ «БУД САЙД» переможцем процедури закупівлі, хоча мав би відхилити тендерну пропозицію на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Враховуючи наведену вище інформацію, вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а зазначене свідчить про упереджене ставлення та необ’єктивність в його діях.
Таким чином, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУД САЙД» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника Головне управління ДСНС України у Київській області – скасувати Протокольне рішення (протокол) № 207 від 14.10.2025 про визначення переможцем закупівлі ТОВ «БУД САЙД».
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування",
×
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація (Нова редакція).pdf
-
-
Назва доказу:
файл «кошторисні документи.pdf» та «кошторисні документи.pdf.p7s»
-
Повʼязаний документ:
кошторисні документи.pdf.p7s
-
-
Назва доказу:
файл «кошторисні документи.pdf» та «кошторисні документи.pdf.p7s»
-
Повʼязаний документ:
кошторисні документи.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження наявність порушень законодавства у сфері публічних закупівель з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за предметом: Капітальний ремонт приміщень 4-го поверху будівлі ГУ ДСНС України у Київській області за адресою: м. Київ, вул. Межигірська, 8 (ДК 021:2015 45450000-6), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-09-26-011889-a. 3) Зобов’язати Замовника – Головне управління ДСНС України у Київській області – скасувати Протокольне рішення (протокол) № 207 від 14.10.2025 про визначення ТОВ «БУД САЙД» переможцем закупівлі. Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Запити Органу оскарження
Номер:
3e42e6688698456ebb88ec57e1bf82bc
Тема запиту:
ДОДАТКОВІ ПОЯСНЕННЯ
щодо проведення Процедури закупівлі UA-2025-09-26-011889-a
"Капітальний ремонт приміщень 4-го поверху
будівлі ГУ ДСНС України у Київській області за адресою:
м. Київ, вул. Межигірська, 8 (ДК
021:2015 45450000-6)" (надалі - Процедура закупівлі)
Текст запиту:
Ознайомившись з додатковими поясненнями Скаржника, Замовник вважає за необхідне надати заперечення.
Скаржник спотворює інформацію, надану Замовником у поясненнях, стверджуючи, що Замовник не заперечує, що учасник переможець включив «електроенергію» в розрахунок договірної ціни та надає недостовірну інформацію, адже в підсумковій відомості ресурсів учасника переможця (сторінка 58 файлу «кошторисні документи.pdf» та «кошторисні документи.pdf.p7s) можна побачити, що енергоносії, а саме електроенергія врахована у вартість роботи будівельних машинах і механізмах Розділу ІІ (загальна вартість 26 565,70 грн) та складає 167,393 кВт.
Твердження Скаржника, що Електроенергія врахована у вартість роботи будівельних машинах і механізмах Розділу ІІ (загальна вартість 26 565,70 грн) та складає 167,393 кВт є неправильним розумінням Скаржником структури Підсумкової відомості ресурсів.
Інформація про вартість енергоносіїв машин врахованих в складі загальновиробничих витрат, визначена в розділі “ЕНЕРГОНОСІЇ МАШИН, ВРАХОВАНИХ В СКЛАДІ ЗАГАЛЬНОВИРОБНИЧИХ ВИТРАТ” відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва позиції 252 — 255, відповідно до яких, позиція 253 відомості має довідкову інформацію щодо обсягу проте, не містить інформації про ціну. Графи 6 (поточна ціна за одиницю) та 7 (відпускна ціна) мають позначки “-”. Тому Електроенергія не врахована в складі загальновиробничих витрат.
Тому, зазначення енергоносія не означає його врахування у договірній ціні, якщо відсутня інформація про ціну. При цьому інформація про ціну зазначається у відповідному розділі.
Отже, якщо учасник надав додаткову інформацію, яка не була обов’язковою за умовами тендерної документації та яка не впливає на технічні, якісні, цінові або кваліфікаційні критерії, замовник не повинен її враховувати при прийнятті рішення.
Інформація щодо обсягів електроенергії формується автоматично у ліцензійному програмному комплексі АВК-5 та ймовірно не була видалена Переможцем. Тому інформацію щодо обсягів електроенергії Замовник відносить до формальної помилки, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на її зміст.
Таким чином, Скаржник не довів та документально не підтвердив, що позиція 253 відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва пропозиції Переможця “Електроенергія” врахована в складі загальновиробничих витрат (відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва).
Враховуючи вищевикладене, керуючись пунктами 16,18,19 статті 18 Закону “Про публічні Закупівлі”, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти пояснення щодо проведення Процедури закупівлі UA-2025-09-26-011889-a "Капітальний ремонт приміщень 4-го поверху будівлі ГУ ДСНС України у Київській області за адресою: м. Київ, вул. Межигірська, 8 (ДК 021:2015 45450000-6)" до розгляду;
2. Прийняти рішення про відмову у задоволенні Скарги товариства з обмеженою відповідальністю "БЛІЦ БУД ІНВЕСТ" (код ЄДРПОУ: 45505322) від 19 жовтня 2025 № UA-2025-09-26-011889-a.b1 у повному обсязі.
Дата опублікування:
24.10.2025 15:57
Номер:
2ac2b54d9ce54da48b81b724dde48c43
Тема запиту:
Додаткові пояснення до аргументів замовника
Текст запиту:
Ознайомившись з ПОЯСНЕННЯМ Замовника щодо проведення Процедури закупівлі UA-2025-09-26-011889-a
"Капітальний ремонт приміщень 4-го поверху будівлі ГУ ДСНС України у Київській області за адресою: м. Київ, вул. Межигірська, 8 (ДК 021:2015 45450000-6)" Скаржник зазначає наступне:
Замовник повідомляє, що «2. Щодо твердження скаржника, що в переліку енергоносіїв машин, врахованих в складі загальновиробничих витрат (відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва) наявна електроенергія.
Це твердження є необґрунтованим оскільки позиція 253 відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва пропозиції Переможця “Електроенергія” має довідкову інформацію щодо обсягу втім, не містить інформації про ціну. Графи 6 (поточна ціна за одиницю) та 7 (відпускна ціна) мають позначки “-”. Тому Електроенергія не врахована в складі загальновиробничих витрат».
Тобто, Замовник не заперечує, що учасник переможець включив «електроенергію» в розрахунок договірної ціни. Але, водночас надає недостовірну інформацію, адже в підсумковій відомості ресурсів учасника переможця (сторінка 58 файлу «кошторисні документи.pdf» та «кошторисні документи.pdf.p7s) можна побачити, що енергоносії, а саме електроенергія врахована у вартість роботи будівельних машинах і механізмах Розділу ІІ (загальна вартість 26 565,70 грн) та складає 167,393 кВт.
Тому, навіть якщо у зведеному кошторисному розрахунку вартості об'єкта будівництва графи 6 (поточна ціна за одиницю) та 7 (відпускна ціна) мають позначки “-”, це не спростовує того факту, що вартість за електроенергію в кількості 167,393 кВт врахована в вартість роботи машин та механізмів, а сама відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва містить позицію 253 “Електроенергія” в кількості 373,5848 кВт.
Зазначене тільки підтверджує, що учасник переможець включив до складу своєї договірної ціни електроенергію, яка не була передбачена в Додатку № 1.1 до тендерної документації, а тому його пропозиція не відповідала вимогам тендерної документації та повинна була бути відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування",
просимо:
1) Прийняти дане пояснення до скарги до розгляду;
2) Встановити органом оскарження наявність порушень законодавства у сфері публічних закупівель з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за предметом: Капітальний ремонт приміщень 4-го поверху будівлі ГУ ДСНС України у Київській області за адресою: м. Київ, вул. Межигірська, 8 (ДК 021:2015 45450000-6), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-09-26-011889-a.
3) Зобов’язати Замовника – Головне управління ДСНС України у Київській області – скасувати Протокольне рішення (протокол) № 207 від 14.10.2025 про визначення ТОВ «БУД САЙД» переможцем закупівлі.
Дата опублікування:
24.10.2025 14:29
Номер:
e1ba023822084f1eae380646264d431b
Тема запиту:
Пояснення виправлення технічної описки
Текст запиту:
Враховуючи технічну описку в скарзі вих. №6 від 19.10.2025 року ТОВ «БЛІЦ БУД ІНВЕСТ» бажає уточнити наступне:
Просимо читати в скарзі як назву матеріалу «вита пара» замість «вита вата», яке міститься в наступному реченні:
«В переліку матеріалів учасника переможця також відсутня вита пара, що міститься в технічному завданні Додаток № 1.1 до тендерної документації позиція 59 +&С151-1-2 варіант 1 Вита пара м 2066.52».
Всі інші твердження, докази та обґрунтування без змін.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування",
просить:
1) Прийняти дане пояснення до скарги до розгляду;
2) Встановити органом оскарження наявність порушень законодавства у сфері публічних закупівель з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за предметом: Капітальний ремонт приміщень 4-го поверху будівлі ГУ ДСНС України у Київській області за адресою: м. Київ, вул. Межигірська, 8 (ДК 021:2015 45450000-6), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-09-26-011889-a.
3) Зобов’язати Замовника – Головне управління ДСНС України у Київській області – скасувати Протокольне рішення (протокол) № 207 від 14.10.2025 про визначення ТОВ «БУД САЙД» переможцем закупівлі.
Дата опублікування:
22.10.2025 21:09
Номер:
8875827b5a324bbc88d4fb0beea9f559
Тема запиту:
Додаткові пояснення враховуючи замовника
Текст запиту:
Ознайомившись з ПОЯСНЕННЯМ Замовника щодо проведення Процедури закупівлі UA-2025-09-26-011889-a
"Капітальний ремонт приміщень 4-го поверху будівлі ГУ ДСНС України у Київській області за адресою: м. Київ, вул. Межигірська, 8 (ДК 021:2015 45450000-6)" Скаржник зазначає наступне:
Замовник повідомляє, що «2. Щодо твердження скаржника, що в переліку енергоносіїв машин, врахованих в складі загальновиробничих витрат (відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва) наявна електроенергія.
Це твердження є необґрунтованим оскільки позиція 253 відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва пропозиції Переможця “Електроенергія” має довідкову інформацію щодо обсягу втім, не містить інформації про ціну. Графи 6 (поточна ціна за одиницю) та 7 (відпускна ціна) мають позначки “-”. Тому Електроенергія не врахована в складі загальновиробничих витрат».
Тобто, Замовник не заперечує, що учасник переможець включив «електроенергію» в розрахунок договірної ціни. Але, водночас надає недостовірну інформацію, адже в підсумковій відомості ресурсів учасника переможця (сторінка 58 файлу «кошторисні документи.pdf» та «кошторисні документи.pdf.p7s) можна побачити, що енергоносії, а саме електроенергія врахована у вартість роботи будівельних машинах і механізмах Розділу ІІ (загальна вартість 26 565,70 грн) та складає 167,393 кВт. (скрін додається).
Тому, навіть якщо у зведеному кошторисному розрахунку вартості об'єкта будівництва графи 6 (поточна ціна за одиницю) та 7 (відпускна ціна) мають позначки “-”, це не спростовує того факту, що вартість за електроенергію в кількості 167,393 кВт врахована в вартість роботи машин та механізмів, а сама відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва містить позицію 253 “Електроенергія” в кількості 373,5848 кВт.
Зазначене тільки підтверджує, що учасник переможець включив до складу своєї договірної ціни електроенергію, яка не була передбачена в Додатку № 1.1 до тендерної документації, а тому його пропозиція не відповідала вимогам тендерної документації та повинна була бути відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування",
просимо:
1) Прийняти дане пояснення до скарги до розгляду;
2) Встановити органом оскарження наявність порушень законодавства у сфері публічних закупівель з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за предметом: Капітальний ремонт приміщень 4-го поверху будівлі ГУ ДСНС України у Київській області за адресою: м. Київ, вул. Межигірська, 8 (ДК 021:2015 45450000-6), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-09-26-011889-a.
3) Зобов’язати Замовника – Головне управління ДСНС України у Київській області – скасувати Протокольне рішення (протокол) № 207 від 14.10.2025 про визначення ТОВ «БУД САЙД» переможцем закупівлі.
Дата опублікування:
24.10.2025 14:28
Номер:
2ef001341f0e48bbaea257d8ee56f117
Тема запиту:
ПОЯСНЕННЯ щодо проведення Процедури закупівлі UA-2025-09-26-011889-a "Капітальний ремонт приміщень 4-го поверху будівлі ГУ ДСНС України у Київській області за адресою: м. Київ, вул. Межигірська, 8 (ДК 021:2015 45450000-6)"
Текст запиту:
Замовник, ознайомившись із змістом скарги товариства з обмеженою відповідальністю "БЛІЦ БУД ІНВЕСТ" (код ЄДРПОУ: 45505322) від 19 жовтня 2025 № UA-2025-09-26-011889-a.b1 (далі - Скарга) , не погоджується з доводами Скаржника та вважає Протокольне рішення (протокол) № 207 уповноваженої особи від 14.10.2025 (далі – Рішення Замовника) обґрунтованим та законним з наступних підстав.
Перелік будівельних матеріалів, виробів і комплектів визначено розділом III Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва, яка міститься в Додаток 1.1. до тендерної документації (далі - розділ III Відомість ресурсів).
1. Щодо твердження скаржника, що тендерна пропозиція Переможця, зокрема відомості ресурсів до зведеного до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва, містить матеріали, які не передбачені технічним завданням, а саме:
Унітаз — позиція 90 відомості ресурсів до зведеного до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва пропозиції Переможця
Кабель комп’ютерний Одескабель 8х0,54 КПВЕ-ВП (250) 4х2х0,54 (F/UTP-cat.6) мідь - позиція 51 відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва пропозиції Переможця.
Це твердження є хибним. Зазначені позиції містяться в розділі III Відомість ресурсів в додатку 1.1. до тендерної документації:
- позиція 90 відомості ресурсів до зведеного до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва пропозиції Переможця відповідає позиції 236 розділу III Відомості ресурсів додатку 1.1. до тендерної документації;
- позиція 51 відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва пропозиції Переможця відповідає позиції 59 розділу III Відомості ресурсів додатку 1.1. до тендерної документації.
Вита пара — це вид мережевого кабелю, що складається з пар ізольованих провідників, скручених між собою для зменшення електромагнітних перешкод. Це найпоширеніший кабель для побудови локальних комп'ютерних мереж (наприклад, Ethernet) і телекомунікаційних систем.
Кабель комп’ютерний Одескабель 8х0,54 КПВЕ-ВП (250) 4х2х0,54 (F/UTP-cat.6) мідь є саме кабелем “вита пара”, адже маркування КПВЕ-ВП — це маркування екранованого комп'ютерного кабелю "вита пара" (категорії 5е або 6) для внутрішньої прокладки, який складається з чотирьох скручених пар мідних проводів.
Таким чином, Скаржник не довів та документально не підтвердив, що позиції 51 та 90 відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва пропозиції Переможця є не передбаченими технічним завданням.
2. Щодо твердження скаржника, що в переліку енергоносіїв машин, врахованих в складі загальновиробничих витрат (відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва) наявна електроенергія.
Це твердження є необґрунтованим оскільки позиція 253 відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва пропозиції Переможця “Електроенергія” має довідкову інформацію щодо обсягу, втім, не містить інформації про ціну. Графи 6 (поточна ціна за одиницю) та 7 (відпускна ціна) мають позначки “-”. Тому Електроенергія не врахована в складі загальновиробничих витрат.
Відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник під час розгляду тендерних пропозицій перевіряє лише ті документи та відомості, які вимагалися тендерною документацією та мають значення для оцінки відповідності учасника та його пропозиції вимогам Закону та тендерної документації.
Отже, якщо учасник надав додаткову інформацію, яка не була обов’язковою за умовами тендерної документації та яка не впливає на технічні, якісні, цінові або кваліфікаційні критерії, замовник не повинен її враховувати при прийнятті рішення.
Інформація щодо обсягів електроенергії формується автоматично у ліцензійному програмному комплексі АВК-5 та ймовірно не була видалена Переможцем. Тому інформацію щодо обсягів електроенергії Замовник відносить до формальної помилки, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на її зміст.
Таким чином, Скаржник не довів та документально не підтвердив, що позиція 253 відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва пропозиції Переможця “Електроенергія” врахована в складі загальновиробничих витрат (відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва).
3. Щодо твердження Скаржника, що в переліку матеріалів учасника переможця також відсутня “Вита пара”, що міститься в технічному завданні Додаток № 1.1 до тендерної документації позиція 59 +&С151-1-2 варіант 1 Вита пара м 2066.52.
Це твердження не хибhttps://my.zakupivli.pro/cabinet/purchases/state_purchase_lot_complaint/lot_complaints/lot/488820/complaint/postним, оскільки позиція 59 розділу III Відомості ресурсів додатку 1.1. до тендерної документації відповідає Позиції 51 відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва пропозиції Переможця.
“Вита пара” - це вид мережевого кабелю, що складається з пар ізольованих провідників, скручених між собою для зменшення електромагнітних перешкод. Це найпоширеніший кабель для побудови локальних комп'ютерних мереж (наприклад, Ethernet) і телекомунікаційних систем.
Замовник в технічному завданні визначив вид мережевого кабелю — “Віта пара”, зазначив одиницю виміру — “м” та кількість — 2066,52, не обмежуючи учасників у підборі конкретної марки мережевого кабелю “Віта пара” та не встановлюючи обов’язку зазначення саме терміну “Віта пара” в тендерній пропозиції.
Додатком 1.1 до тендерної документації встановлено вимогу “При складанні ціни пропозиції (договірної ціни) вартість матеріальних ресурсів не повинна перевищувати середній рівень цін по регіону з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання. На підтвердження Учасник надає аналіз ринкових цін за Формою 1 Додатку 1.1. з посиланням на джерело у відкритому доступі по кожній позиції”.Аналіз середнього рівня цін по регіону проводиться на матеріали, вироби та конструкції, сумарна вартість яких перевищує 25000 грн без урахування ПДВ станом на дату проведення тендеру.
Відповідно до інформації щодо проведеного аналізу рівня цін по регіону, що наявна в тендерній пропозиції Переможця, а саме позиція 14 Аналізу середнього рівня цін по регіону № 25-10/07 від 07.10.2025 та Файлі Excel: Аналіз середнього рівня цін по регіону, Переможець провів аналіз цін щодо марки “Кабель комп’ютерний Одескабель 8х0,54 КПВЕ-ВП (250) 4х2х0,54 (F/UTP-cat.6) мідь” з наданням посилань на джерело у відкритому доступі.
Кабель комп’ютерний Одескабель 8х0,54 КПВЕ-ВП (250) 4х2х0,54 (F/UTP-cat.6) мідь є саме кабелем виду “Вита пара”, адже маркування КПВЕ-ВП — це маркування екранованого комп'ютерного кабелю "Вита пара" (категорії 5е або 6) для внутрішньої прокладки, який складається з чотирьох скручених пар мідних проводів.
Отже, позиція 51 відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва пропозиції Переможця відповідає позиції 59 розділу III Відомості ресурсів додатку 1.1. до тендерної документації за всіма встановленими Замовником параметрами: найменування - Одескабель 8х0,54 КПВЕ-ВП (250) 4х2х0,54 (F/UTP-cat.6) мідь, КПВЕ-ВП — це маркування екранованого комп'ютерного кабелю "Вита пара", кількість — 2066,52 м.
Таким чином Скаржник не довів та документально не підтвердив, що в переліку матеріалів учасника переможця відсутня позиція “Вита пара”, що міститься в технічному завданні Додаток № 1.1 до тендерної документації позиція 59 +&С151-1-2 варіант 1 Вита пара м 2066.52.
Враховуючи вищевикладене, керуючись пунктами 16,18,19 статті 18 Закону “Про публічні Закупівлі”, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти пояснення щодо проведення Процедури закупівлі UA-2025-09-26-011889-a "Капітальний ремонт приміщень 4-го поверху будівлі ГУ ДСНС України у Київській області за адресою: м. Київ, вул. Межигірська, 8 (ДК 021:2015 45450000-6)" до розгляду;
2. Прийняти рішення про відмову у задоволенні Скарги товариства з обмеженою відповідальністю "БЛІЦ БУД ІНВЕСТ" (код ЄДРПОУ: 45505322) від 19 жовтня 2025 № UA-2025-09-26-011889-a.b1 у повному обсязі.
Дата опублікування:
23.10.2025 17:38
Номер:
7e65cb89de4c457f8142d33804d16698
Тема запиту:
ПОЯСНЕННЯ щодо проведення Процедури закупівлі UA-2025-09-26-011889-a "Капітальний ремонт приміщень 4-го поверху будівлі ГУ ДСНС України у Київській області за адресою: м. Київ, вул. Межигірська, 8 (ДК 021:2015 45450000-6)"
Текст запиту:
Замовник, ознайомившись із змістом скарги товариства з обмеженою відповідальністю "БЛІЦ БУД ІНВЕСТ" (код ЄДРПОУ: 45505322) від 19 жовтня 2025 № UA-2025-09-26-011889-a.b1 (далі - Скарга) , не погоджується з доводами Скаржника та вважає Протокольне рішення (протокол) № 207 уповноваженої особи від 14.10.2025 (далі – Рішення Замовника) обґрунтованим та законним з наступних підстав.
Перелік будівельних матеріалів, виробів і комплектів визначено розділом III Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва, яка міститься в Додаток 1.1. до тендерної документації (далі - розділ III Відомість ресурсів).
1. Щодо твердження скаржника, що тендерна пропозиція Переможця, зокрема відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва, містить матеріали, які не передбачені технічним завданням, а саме:
Унітаз — позиція 90 відомості ресурсів до зведеного до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва пропозиції Переможця
Кабель комп’ютерний Одескабель 8х0,54 КПВЕ-ВП (250) 4х2х0,54 (F/UTP-cat.6) мідь - позиція 51 відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва пропозиції Переможця.
Це твердження є хибним. Зазначені позиції містяться в розділі III Відомість ресурсів в додатку 1.1. до тендерної документації:
- позиція 90 відомості ресурсів до зведеного до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва пропозиції Переможця відповідає позиції 236 розділу III Відомості ресурсів додатку 1.1. до тендерної документації;
- позиція 51 відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва пропозиції Переможця відповідає позиції 59 розділу III Відомості ресурсів додатку 1.1. до тендерної документації.
Вита пара — це вид мережевого кабелю, що складається з пар ізольованих провідників, скручених між собою для зменшення електромагнітних перешкод. Це найпоширеніший кабель для побудови локальних комп'ютерних мереж (наприклад, Ethernet) і телекомунікаційних систем.
Кабель комп’ютерний Одескабель 8х0,54 КПВЕ-ВП (250) 4х2х0,54 (F/UTP-cat.6) мідь є саме кабелем “вита пара”, адже маркування КПВЕ-ВП — це маркування екранованого комп'ютерного кабелю "вита пара" (категорії 5е або 6) для внутрішньої прокладки, який складається з чотирьох скручених пар мідних проводів.
Таким чином, Скаржник не довів та документально не підтвердив, що позиції 51 та 90 відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва пропозиції Переможця є не передбаченими технічним завданням.
2. Щодо твердження скаржника, що в переліку енергоносіїв машин, врахованих в складі загальновиробничих витрат (відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва) наявна електроенергія.
Це твердження є необґрунтованим оскільки позиція 253 відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва пропозиції Переможця “Електроенергія” має довідкову інформацію щодо обсягу, втім, не містить інформації про ціну. Графи 6 (поточна ціна за одиницю) та 7 (відпускна ціна) мають позначки “-”. Тому Електроенергія не врахована в складі загальновиробничих витрат.
Відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник під час розгляду тендерних пропозицій перевіряє лише ті документи та відомості, які вимагалися тендерною документацією та мають значення для оцінки відповідності учасника та його пропозиції вимогам Закону та тендерної документації.
Отже, якщо учасник надав додаткову інформацію, яка не була обов’язковою за умовами тендерної документації та яка не впливає на технічні, якісні, цінові або кваліфікаційні критерії, замовник не повинен її враховувати при прийнятті рішення.
Інформація щодо обсягів електроенергії формується автоматично у ліцензійному програмному комплексі АВК-5 та ймовірно не була видалена Переможцем. Тому інформацію щодо обсягів електроенергії Замовник відносить до формальної помилки, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на її зміст.
Таким чином, Скаржник не довів та документально не підтвердив, що позиція 253 відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва пропозиції Переможця “Електроенергія” врахована в складі загальновиробничих витрат (відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва).
3. Щодо твердження Скаржника, що в переліку матеріалів учасника переможця також відсутня “Вита пара”, що міститься в технічному завданні Додаток № 1.1 до тендерної документації позиція 59 +&С151-1-2 варіант 1 Вита пара м 2066.52.
Це твердження не хибним, оскільки позиція 59 розділу III Відомості ресурсів додатку 1.1. до тендерної документації відповідає Позиції 51 відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва пропозиції Переможця.
“Вита пара” - це вид мережевого кабелю, що складається з пар ізольованих провідників, скручених між собою для зменшення електромагнітних перешкод. Це найпоширеніший кабель для побудови локальних комп'ютерних мереж (наприклад, Ethernet) і телекомунікаційних систем.
Замовник в технічному завданні визначив вид мережевого кабелю — “Віта пара”, зазначив одиницю виміру — “м” та кількість — 2066,52, не обмежуючи учасників у підборі конкретної марки мережевого кабелю “Віта пара” та не встановлюючи обов’язку зазначення саме терміну “Віта пара” в тендерній пропозиції.
Додатком 1.1 до тендерної документації встановлено вимогу “При складанні ціни пропозиції (договірної ціни) вартість матеріальних ресурсів не повинна перевищувати середній рівень цін по регіону з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання. На підтвердження Учасник надає аналіз ринкових цін за Формою 1 Додатку 1.1. з посиланням на джерело у відкритому доступі по кожній позиції”.Аналіз середнього рівня цін по регіону проводиться на матеріали, вироби та конструкції, сумарна вартість яких перевищує 25000 грн без урахування ПДВ станом на дату проведення тендеру.
Відповідно до інформації щодо проведеного аналізу рівня цін по регіону, що наявна в тендерній пропозиції Переможця, а саме позиція 14 Аналізу середнього рівня цін по регіону № 25-10/07 від 07.10.2025 та Файлі Excel: Аналіз середнього рівня цін по регіону, Переможець провів аналіз цін щодо марки “Кабель комп’ютерний Одескабель 8х0,54 КПВЕ-ВП (250) 4х2х0,54 (F/UTP-cat.6) мідь” з наданням посилань на джерело у відкритому доступі.
Кабель комп’ютерний Одескабель 8х0,54 КПВЕ-ВП (250) 4х2х0,54 (F/UTP-cat.6) мідь є саме кабелем виду “Вита пара”, адже маркування КПВЕ-ВП — це маркування екранованого комп'ютерного кабелю "Вита пара" (категорії 5е або 6) для внутрішньої прокладки, який складається з чотирьох скручених пар мідних проводів.
Отже, позиція 51 відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва пропозиції Переможця відповідає позиції 59 розділу III Відомості ресурсів додатку 1.1. до тендерної документації за всіма встановленими Замовником параметрами: найменування - Одескабель 8х0,54 КПВЕ-ВП (250) 4х2х0,54 (F/UTP-cat.6) мідь, КПВЕ-ВП — це маркування екранованого комп'ютерного кабелю "Вита пара", кількість — 2066,52 м.
Таким чином Скаржник не довів та документально не підтвердив, що в переліку матеріалів учасника переможця відсутня позиція “Вита пара”, що міститься в технічному завданні Додаток № 1.1 до тендерної документації позиція 59 +&С151-1-2 варіант 1 Вита пара м 2066.52.
Враховуючи вищевикладене, керуючись пунктами 16,18,19 статті 18 Закону “Про публічні Закупівлі”, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти пояснення щодо проведення Процедури закупівлі UA-2025-09-26-011889-a "Капітальний ремонт приміщень 4-го поверху будівлі ГУ ДСНС України у Київській області за адресою: м. Київ, вул. Межигірська, 8 (ДК 021:2015 45450000-6)" до розгляду;
2. Прийняти рішення про відмову у задоволенні Скарги товариства з обмеженою відповідальністю "БЛІЦ БУД ІНВЕСТ" (код ЄДРПОУ: 45505322) від 19 жовтня 2025 № UA-2025-09-26-011889-a.b1 у повному обсязі.
Дата опублікування:
23.10.2025 17:32