-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Поточний ремонт – відновлення пошкоджених віконних та дверних прорізів будівлі Лебединського управління Сумської філії Сумського ОЦЗ за адресою: вул. Сумська, 2Б, м. Лебедин, Сумський р-н, Сумська обл.
Завершена
648 615.65
UAH з ПДВ
Період оскарження:
26.09.2025 15:40 - 02.10.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірні дії Замовника
Номер:
b871c612528d4a1da76a5e28daf92bbe
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-09-26-010898-a.c1
Назва:
Скарга на неправомірні дії Замовника
Скарга:
Згідно додатків
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 14.10.2025 15:33
- Фінансова звітність 14.10.2025 15:33
- sign.p7s 14.10.2025 15:35
- рішення від 16.10.2025 № 15621.pdf 16.10.2025 15:49
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.10.2025 № 16042.pdf 27.10.2025 14:30
- рішення від 24.10.2025 № 16042.pdf 29.10.2025 09:46
- Пояснення 20.10.2025 14:30
- Протокол підпису керівника 20.10.2025 14:30
- Підпис керівника 20.10.2025 14:30
- Пояснення у форматі Word 20.10.2025 14:30
- Пояснення з власноручним підписом 20.10.2025 14:30
- Тендерна документація 20.10.2025 14:30
- Протокол_8 20.10.2025 14:30
- Оголошення 20.10.2025 14:30
- Додаток_3 20.10.2025 14:30
- Повідомлення про намір 20.10.2025 14:31
- Фінансова звітність_ТОВ_ТІРАДА 20.10.2025 14:31
- Протокол_9 20.10.2025 14:31
- Скарга_ПВКП "Авангард-Н" 20.10.2025 14:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.10.2025 15:43
Дата розгляду скарги:
24.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.10.2025 15:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.10.2025 09:46
Дата виконання рішення Замовником:
07.11.2025 11:53
Коментар замовника щодо усунення порушень:
29.10.2025 Замовником виконано рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.10.2025 №16042-р/пк-пз шляхом скасування рішення Замовника від 09.10.2025 №09 про визнання переможцем ТОВ «ТІРАДА».
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ac92e62126d54220a51e08078ec5925b
Заголовок пункту скарги:
Згідно додатків
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
№ ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА
1. Пункт 3 Додаток № 3 Встаноновлено, що чистий прибуток за звітний період повинен бути не меншим, ніж очікувана вартість закупівлі.
Переможець надає фінансову звітність за 2024 рік в якій по рядку 2350 стоїть значення 335 100 грн.
Проте була чітка вимога що чистий прибуток не може бути меншим ніж очікуванна вартість закупівлі яка становить 648 615,65.
Отже Учасник закупівлі не виконав вимогу тендерної документації.
1. Пункт 3 Додаток № 3 Встаноновлено, що чистий прибуток за звітний період повинен бути не меншим, ніж очікувана вартість закупівлі.
Переможець надає фінансову звітність за 2024 рік в якій по рядку 2350 стоїть значення 335 100 грн.
Проте була чітка вимога що чистий прибуток не може бути меншим ніж очікуванна вартість закупівлі яка становить 648 615,65.
Отже Учасник закупівлі не виконав вимогу тендерної документації.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації. Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції. Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця. Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону щодо визначення тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників. При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси. Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип добросовісної конкуренції; - принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них; - принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси. ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Учасника і визнання його Переможцем процедури закупівлі. 3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
Запити Органу оскарження
Номер:
96d2d7c3dbd94340abc8d2d52f461f53
Тема запиту:
Пояснення на скаргу Приватного виробничо-комерційного підприємства «Авангард-Н» від 14.10.2025
Текст запиту:
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Комісія) № 15621-р/пк-пз від 16.10.2025 прийнято до розгляду скаргу Приватного виробничо-комерційного підприємства «Авангард-Н» (код 30759920) (далі — Скаржник) від 14.10.2025 №UA-2025-09-26-010898-а.с1, (далі — Скарга).
Згідно з пунктом 2 даного рішення Замовнику необхідно протягом двох робочих днів надіслати в електронному вигляді органу оскарження пояснення, відповідні інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі шляхом розміщення їх у вигляді файлу в pdf-форматі (а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту) на вебпорталі Уповноваженого органу.
На виконання цього пункту, частини 16 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та пункту 66 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), замовник надає інформацію, що стосується проведення процедури закупівлі відкриті торги, оголошеної Замовником 26.09.2025 за предметом закупівлі: Поточний ремонт – відновлення пошкоджених віконних та дверних прорізів будівлі Лебединського управління Сумської філії Сумського ОЦЗ за адресою: вул. Сумська, 2Б, м. Лебедин, Сумський р-н, Сумська обл. (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45420000-7 – Столярні та теслярні роботи) очікуваною вартістю закупівлі 648615,65 грн. (ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-26-010898-a).
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації, просить зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «ТІРАДА».
Щодо поданої скарги Замовник пояснює наступне.
Замовником 24.09.2025 прийнято рішення про затвердження тендерної документації та початок процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю Поточний ремонт – відновлення пошкоджених віконних та дверних прорізів будівлі Лебединського управління Сумської філії Сумського ОЦЗ за адресою: вул. Сумська, 2Б, м. Лебедин, Сумський р-н, Сумська обл. (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45420000-7 – Столярні та теслярні роботи) очікуваною вартістю закупівлі 648615,65 грн. (протокол №8 від 24.09.2025).
26.09.2025 оголошено процедуру закупівлі, ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-26-010898-a (оголошення про проведення процедури закупівлі додається), кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 05.10.2025 00:00.
У процедурі закупівлі UA-2025-09-26-010898-a подано дві пропозиції:
1. ТОВ «ТІРАДА» – 640171,01 грн.
2. ПВКП «Авангард-Н» - 647078,86 грн.
За результатами електронного аукціону 06.10.2025 найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію ТОВ «ТІРАДА» - 636927,92 грн.
Керуючись ч. 9 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником розглянуто на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію ТОВ «ТІРАДА» (Код ЄДРПОУ 40446713), юридична адреса – вул. Прокоф’єва, 14, місто Суми,40016 (протокол від 09.10.2025 №9).
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТІРАДА» встановлено, що всі документи, які вимагались відповідно до вимог Закону, Особливостей та тендерної документації Замовника подані учасником.
Зокрема, ТОВ «ТІРАДА» на виконання вимог Додатку №3 до тендерної документації та підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, подано Фінансову звітність мікропідприємства за 2024 рік, та квитанцію №2 про її прийняття органом державної статистики України.
Згідно з п. 2 «Звіт про фінансові результати» Фінансової звітності ТОВ «ТІРАДА» чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за звітний період становить 45090,7 тис. грн., що перевищує очікувану вартість предмета закупівлі UA-2025-09-26-010898-a.
Тому 09.10.2025 Замовником прийнято рішення про визнання ТОВ «ТІРАДА» (Код ЄДРПОУ 40446713) переможцем процедури закупівлі та рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно із Законом з урахуванням Особливостей.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено в ЕСЗ 09.10.2025 (додається).
Враховуючи викладене, Замовник вважає, що підстави для задоволення скарги Приватного виробничо-комерційного підприємства «Авангард-Н» від 14.10.2025 відсутні та просить Комісію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг врахувати пояснення, об’єктивно, неупереджено прийняти рішення щодо поданої скарги та надати можливість Сумському обласному центру зайнятості в найкоротші терміні завершити закупівлю за ідентифікатором UA-2025-09-26-010898-a.
Керуючись ст.18 Закону України « Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти до розгляду Пояснення на скаргу Приватного виробничо-комерційного підприємства «Авангард-Н» від 14.10.2025 №UA-2025-09-26-010898-а.с1.
2. Відмовити в задоволенні скарги Приватного виробничо-комерційного підприємства «Авангард-Н» від 14.10.2025 №UA-2025-09-26-010898-а.с1.
Додатки:
1. Тендерна документація на 27 арк.
2. Протокол №8 від 24.09.2025 на 2 арк.
3. Оголошення про проведення процедури закупівлі на 3 арк.
4. Додаток №3 до тендерної документації на 3 арк.
5. Фінансова звітність ТОВ «ТІРАДА» за 2024 рік та квитанція №2 на 3 арк.
6. Протокол від 09.10.2025 №9 на 1 арк.
7. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю на 2 арк.
8. Скарга Приватного виробничо-комерційного підприємства «Авангард-Н» від 14.10.2025 №UA-2025-09-26-010898-а.с1 на 3 арк.
Дата опублікування:
20.10.2025 14:30