• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Носії ключових даних

Призупинено

245 700.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 26.09.2025 10:09 - 03.10.2025 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП

вих. № 167 від «01» жовтня 2024 року До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035. Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповід­альністю «АВЕСТ-УКРАЇНА» код ЄДРПОУ: 37963188 Адреса: Україна, 04216, місто Київ, вул. Берковецька, будинок 1 Замовник: ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ТЕХНОЛОГІЙ КІБЕРБЕЗПЕКИ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ код ЄДРПОУ: 34732331 Адреса: Україна , м. Київ обл., Київ. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-26-002227-a СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель 26.09.2024 року Замовник оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю: UA-2025-09-26-002227-a, процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі є: ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання. Строк подання тендерних пропозицій було встановлено до 06 жовтня 2025 09:00. Маємо намір взяти участь у відповідному тендері, однак ознайомившись з ТД, ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " АВЕСТ-УКРАЇНА " (далі - Скаржник), виявив в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та не дають можливості прийняти участь у відповідній закупівлі а саме: 1. У додатку 4 до тендерної документації встановлено технічні вимоги до предмету закупівлі: ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до предмету закупівлі «ЄЗС ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання» (Носії ключових даних ) № з/п Найменування та характеристики Всього 1. НКД засіб КЗІ «Ключ електронний SecureToken-338M» (ТУ У 26.2-32248356-029:2020, експертний висновок Держспецзв’язку(№04/03/02-133 від 20.01.2020) з поліграфічною персоналізацією на корпусі виробу 210 шт. Загальні вимоги до предмета закупівлі: Товар який поставляється повинен бути новим, не бувшим у використанні або відновленим. Місце поставки товару - територія Замовника. Гарантійний термін: гарантія на Товар повинна складати не менше 12 місяців з моменту постачання Товару. Упаковка: Товар постачається у непошкодженій упаковці виробника, упаковка повинна мати передбачені виробником захистні властивості – штрих-коди, відповідні маркування та парт-номери. Скаржник планує запропонувати засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатка «AvestKey» власного виробництва. Надаємо два експертні висновки від 10.02.2022 року та один експертний висновок від 18.03.2019 року. Варто зазначити, що тендерна документація не містить можливості запропонувати еквівалент товару, що вказаний у технічному завданні, а також зауважуємо, що у технічних вимогах вказаний конкретний експертний висновок Держспецзв’язку (№04/03/02-133 від 20.01.2020) з поліграфічною персоналізацією на корпусі виробу, що був отриманий конкретним суб’єктом господарювання. Вимога тендерної документації розрахована на учасників торгів, які зможуть запропонувати конкретно визначений товар, на який отримано конкретний експертний висновок, що вказаний у технічних вимогах, що є дискримінаційним стосовно інших учасників торгів, в тому числі Скаржника, що хоче пропонувати еквівалент. Скаржник вправі здійснити поставку предмету закупівлі, проте через наявність дискримінаційних вимог позбавлений можливості взяти участь у торгах. Таким чином, Замовник повинен усунути дискримінаційну вимогу шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині. Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, - ПРОШУ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: 1. Копія експертного висновка від 10.02.2022 року на 1 арк. 2. Копія експертного висновка від 10.02.2022 року на 2 арк. 3. Копія експертного висновка від 18.03.2019 року на 2 арк. З повагою, т.в.о. Директора ТОВ «АВЕСТ-УКРАЇНА» Галина Булат

Номер: 38a91e7f88a24db78802e73dcf4861f9
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-26-002227-a.b1
Назва: вих. № 167 від «01» жовтня 2024 року До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035. Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповід­альністю «АВЕСТ-УКРАЇНА» код ЄДРПОУ: 37963188 Адреса: Україна, 04216, місто Київ, вул. Берковецька, будинок 1 Замовник: ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ТЕХНОЛОГІЙ КІБЕРБЕЗПЕКИ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ код ЄДРПОУ: 34732331 Адреса: Україна , м. Київ обл., Київ. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-26-002227-a СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель 26.09.2024 року Замовник оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю: UA-2025-09-26-002227-a, процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі є: ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання. Строк подання тендерних пропозицій було встановлено до 06 жовтня 2025 09:00. Маємо намір взяти участь у відповідному тендері, однак ознайомившись з ТД, ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " АВЕСТ-УКРАЇНА " (далі - Скаржник), виявив в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та не дають можливості прийняти участь у відповідній закупівлі а саме: 1. У додатку 4 до тендерної документації встановлено технічні вимоги до предмету закупівлі: ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до предмету закупівлі «ЄЗС ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання» (Носії ключових даних ) № з/п Найменування та характеристики Всього 1. НКД засіб КЗІ «Ключ електронний SecureToken-338M» (ТУ У 26.2-32248356-029:2020, експертний висновок Держспецзв’язку(№04/03/02-133 від 20.01.2020) з поліграфічною персоналізацією на корпусі виробу 210 шт. Загальні вимоги до предмета закупівлі: Товар який поставляється повинен бути новим, не бувшим у використанні або відновленим. Місце поставки товару - територія Замовника. Гарантійний термін: гарантія на Товар повинна складати не менше 12 місяців з моменту постачання Товару. Упаковка: Товар постачається у непошкодженій упаковці виробника, упаковка повинна мати передбачені виробником захистні властивості – штрих-коди, відповідні маркування та парт-номери. Скаржник планує запропонувати засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатка «AvestKey» власного виробництва. Надаємо два експертні висновки від 10.02.2022 року та один експертний висновок від 18.03.2019 року. Варто зазначити, що тендерна документація не містить можливості запропонувати еквівалент товару, що вказаний у технічному завданні, а також зауважуємо, що у технічних вимогах вказаний конкретний експертний висновок Держспецзв’язку (№04/03/02-133 від 20.01.2020) з поліграфічною персоналізацією на корпусі виробу, що був отриманий конкретним суб’єктом господарювання. Вимога тендерної документації розрахована на учасників торгів, які зможуть запропонувати конкретно визначений товар, на який отримано конкретний експертний висновок, що вказаний у технічних вимогах, що є дискримінаційним стосовно інших учасників торгів, в тому числі Скаржника, що хоче пропонувати еквівалент. Скаржник вправі здійснити поставку предмету закупівлі, проте через наявність дискримінаційних вимог позбавлений можливості взяти участь у торгах. Таким чином, Замовник повинен усунути дискримінаційну вимогу шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині. Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, - ПРОШУ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: 1. Копія експертного висновка від 10.02.2022 року на 1 арк. 2. Копія експертного висновка від 10.02.2022 року на 2 арк. 3. Копія експертного висновка від 18.03.2019 року на 2 арк. З повагою, т.в.о. Директора ТОВ «АВЕСТ-УКРАЇНА» Галина Булат
Скарга:
Дата розгляду скарги: 10.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.10.2025 15:45
Дата прийняття рішення по скарзі: 14.10.2025 18:03
Автор: ТОВ "АВЕСТ-УКРАЇНА", Антон Бондар +380443616783 info@avest.com.ua https://www.avest.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 53a600a9b4d34663b5de5d5d1330cd40
Заголовок пункту скарги: відсутність можливості запропонувати еквівалент
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1. У додатку 4 до тендерної документації встановлено технічні вимоги до предмету закупівлі:
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
до предмету закупівлі «ЄЗС ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання»
(Носії ключових даних )
№ з/п Найменування та характеристики Всього
1. НКД засіб КЗІ «Ключ електронний SecureToken-338M»
(ТУ У 26.2-32248356-029:2020, експертний висновок Держспецзв’язку(№04/03/02-133 від 20.01.2020) з поліграфічною персоналізацією на корпусі виробу 210 шт.

Загальні вимоги до предмета закупівлі:
Товар який поставляється повинен бути новим, не бувшим у використанні або відновленим.
Місце поставки товару - територія Замовника.
Гарантійний термін: гарантія на Товар повинна складати не менше 12 місяців з моменту постачання Товару.
Упаковка: Товар постачається у непошкодженій упаковці виробника, упаковка повинна мати передбачені виробником захистні властивості – штрих-коди, відповідні маркування та парт-номери.

Скаржник планує запропонувати засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатка «AvestKey» власного виробництва. Надаємо два експертні висновки від 10.02.2022 року та один експертний висновок від 18.03.2019 року.
Варто зазначити, що тендерна документація не містить можливості запропонувати еквівалент товару, що вказаний у технічному завданні, а також зауважуємо, що у технічних вимогах вказаний конкретний експертний висновок Держспецзв’язку (№04/03/02-133 від 20.01.2020) з поліграфічною персоналізацією на корпусі виробу, що був отриманий конкретним суб’єктом господарювання.
Вимога тендерної документації розрахована на учасників торгів, які зможуть запропонувати конкретно визначений товар, на який отримано конкретний експертний висновок, що вказаний у технічних вимогах, що є дискримінаційним стосовно інших учасників торгів, в тому числі Скаржника, що хоче пропонувати еквівалент.
Скаржник вправі здійснити поставку предмету закупівлі, проте через наявність дискримінаційних вимог позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Таким чином, Замовник повинен усунути дискримінаційну вимогу шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.

Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Запити Органу оскарження