• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Дизельний генератор в шумозахисному кожусі для резервного живлення (або еквівалент)

Торги відмінено

843 000.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 25.09.2025 18:46 - 30.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" та незаконного визначення переможцем ТОВ "Хайтед Україна"

Номер: 7c914f71fdeb4d58bbc145786948f0eb
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-25-014939-a.b1
Назва: СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" та незаконного визначення переможцем ТОВ "Хайтед Україна"
Скарга:
Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) від 25.12.2015 № 922-VІІI зі змінами та у відповідності до пунктів 55-67 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова про особливості), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД", ЄДРПОУ: 44680662 звертається зі скаргою щодо незаконних дій Замовника, пов’язаних із порушенням наших прав та принципів здійснення закупівлі таких як «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі»; «недискримінація учасників та рівне ставлення до них», що оформлене у незаконному рішенні Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" за протоколом Уповноваженої особи Замовника № 92 від 09.10.2025 року та незаконного визначення переможцем ТОВ "Хайтед Україна" за протоколом Уповноваженої особи Замовника № 94 від 10.10.2025. ВІДОМОСТІ ПРО ПРОЦЕДУРУ ЗАКУПІВЛІ. Відкриті торги. Предмет закупівлі: «Дизельний генератор в шумозахисному кожусі для резервного живлення (або еквівалент)» (Код ДК 021:2015: 31120000-3 — Генератори). Оголошення на веб-порталі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-09-25-014939-a?oldVersion=true Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-25-014939-a. НАЙМЕНУВАННЯ ЗАМОВНИКА. ТЕРНОПІЛЬСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-Ш СТУПЕНІВ № 19 ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ, ЄДРПОУ: 14039945, адреса: 46023, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Братів Бойчуків, 2, e-mail: ljudmula17@gmail.com СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД", ЄДРПОУ: 44680662, адреса: 03117, Україна, м. Київ, проспект Берестейський 65, корпус «Б», оф. 261; Е-mail: smartgridsllc@gmail.com ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ. ТЕРНОПІЛЬСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-Ш СТУПЕНІВ № 19 ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ 25 вересня 2025 року оголошено процедуру закупівлі – відкриті торги по предмету: «Дизельний генератор в шумозахисному кожусі для резервного живлення (або еквівалент)» (Код ДК 021:2015: 31120000-3 — Генератори) (ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-25-014939-a). Вимоги до учасників закупівлі затверджені у тендерній документації, що опублікована у електронній системі публічних закупівель 25 вересня 2025 року. 06 жовтня 2025 року о 13 год 53 хв відбувся аукціон закупівлі, участь в якому прийняло три учасника (в т.ч. Скаржник): 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" (далі - Скаржник) - Відхилено Замовником. 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Хайтед Україна" (далі - Переможець) – Визначено переможцем. 3. ФОП Базарник А.Б. – Не розглядався. Пунктом 41 Постанови про особливості визначено: «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей». Пунктом 49 Постанови про особливості визначено: «Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель». Всупереч вказаним положенням Постанови про особливості та вимогам за тендерною документацією Замовником здійснено розгляд тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" та прийнято незаконне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" за протоколом Уповноваженої особи Замовника № 92 від 09.10.2025 року (оприлюднене в системі Prozorro 09 жовтня 2025 14:05 за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-09-25-014939-a?oldVersion=true), та незаконне рішення про визначення переможцем ТОВ "Хайтед Україна" за протокольним рішенням замовника №94 від 10.10.2025 року. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" не погоджується із вказаним рішення Замовника, вважає його незаконними, таким, що не ґрунтуються на вимогах тендерної документації та суперечить принципам здійснення закупівель. Таким чином вбачаємо в діях Замовника порушення порядку проведення процедури закупівлі та наших прав на об’єктивний розгляд нашої тендерної пропозиції, що не дозволяє нам у майбутньому укласти Договір про закупівлю в рамках даної закупівлі та отримати економічний ефект від реалізації діяльності із поставки товарів, які є предметом закупівлі. Відповідно до пункту 55 Особливостей «Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей». Абзацом третім пункту 59 Особливостей «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю». Згідно із постановою Кабінету Міністрів України «Про встановлення розміру плати за подання скарги та затвердження Порядку здійснення плати за подання скарги до органу оскарження через електронну систему закупівель та її повернення суб’єкту оскарження» від 22.04.2020 року №292 зі змінами, встановлено плату за подання скарги в розмірі: «4) 0,6 відсотка очікуваної вартості предмета закупівлі або його частини (лота) у разі оскарження такої частини предмета закупівлі (лота), або ціни енергосервісного договору, зазначеної суб’єктом оскарження у тендерній пропозиції відповідно до Закону України “Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації”, але не менш як 3 тис. гривень та не більш як 170 тис. гривень - у разі оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися: після оцінки тендерних пропозицій; після розгляду тендерних пропозицій відповідно до статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі”; після розгляду тендерних пропозиції, поданих на перший етап конкурентного діалогу, на відповідність вимогам, установленим у тендерній документації для першого етапу; після розгляду документів, поданих учасником процедури закупівлі на кваліфікаційний відбір на першому етапі торгів з обмеженою участю, на відповідність вимогам, установленим у тендерній документації для першого етапу, та оцінки кваліфікації учасників на першому етапі процедури торгів з обмеженою участю; після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Розмір плати розраховується автоматично електронною системою закупівель та округлюється до наступних 10 гривень.» ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" як Скаржником подано Скаргу та внесено зазначений вище розмір плати за Скаргу у встановлений строк. Таким чином заявляємо про наявність підстав для подання Скарги до Органу Оскарження та про відсутність умов для залишення Скарги без розгляду або ж припинення розгляду Скарги в розрізі вимог пунктів 63-64 Постанови про особливості.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 23.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.10.2025 15:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.10.2025 17:42
Дата виконання рішення Замовником: 28.10.2025 20:19
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.10.2025 року № №15981-р/пк-пз замовника зобов’язано скасувати попередньо прийняте рішення уповноваженої особи. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа скасувати попередньо прийняте рішення уповноваженої особи про визначення учасника переможцем тендерної пропозиції учасника.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД", Дмитро Рожелюк 380674263310 smartgridsllc@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 105e8544c96a48849324f34b27324f89
Заголовок пункту скарги: ЩОДО НЕПРАВІМОРНОГО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ СКАРЖНИКА
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: ЗАПЕРЕЧЕННЯ
Замовником у тендерній документації та додатках до тендерної документації були встановлені вимоги до учасників процедури закупівлі, які ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" виконало в повному обсязі, але всупереч вищезазначеного, наша тендерна пропозиція була безпідставно відхилена.

Обґрунтування Заперечення

1. Щодо відсутності в складі нашої тендерної пропозиції сертифіката відповідності товару вимогам розділу 5,6 ДСТУ EN 1037:2018; розділу 8 ДСТУ EN ISO 3744:2016; розділів 6-9 ДСТУ ISO 8528-1:2018; розділу 15 ДСТУ ISO 8528-5:2005; розділів 6,7,8 ДСТУ ISO 8528 8:2004; пунктам 6.1-6.12, 6.14-6.17 ДСТУ EN ISO 8528-13:2018; розділу 5,6 ДСТУ EN ISO 12100:2016; пункту 6.15 ДСТУ EN 12601:2014; розділам 4-8, пункту 12.4, розділам 13,14,15, розділам 17,18 ДСТУ EN 60204-1:2019; розділу 8 ДСТУ EN 61000-6-1:2018; розділу 7 ДСТУ EN 61000-6-3:2018; розділу 8 ДСТУ EN 61000-6-2:2018; розділу 7 ДСТУ EN 61000-6-4:2016; розділу 4, пункту 6.1 ДСТУ EN 61310-2:2017.

Встановлюючи таку підставу для відхилення, Замовник порушує процедуру оцінки нашої тендерної пропозиції та робить висновки всупереч своїм же вимогам, встановленим за тендерною документацією та всупереч принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, які унормовані в статті 5 закону України «Про публічні закупівлі».

В обґрунтуванні своєї позиції та для доведення незаконності нашого відхилення повідомляємо наступне:

Тендерною документацією, а саме Додатком 3 були встановлені вимоги до учасників, в тому числі вимоги, щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, а саме:
«У складі тендерної пропозиції Учасник має надати документи, що підтверджують відповідність пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме:
- копію або оригінал чинного сертифікату відповідності товару вимогам розділу 5,6 ДСТУ EN 1037:2018; розділу 8 ДСТУ EN ISO 3744:2016; розділів 6-9 ДСТУ ISO 8528-1:2018; розділу 15 ДСТУ ISO 8528-5:2005; розділів 6,7,8 ДСТУ ISO 8528-8:2004; пунктам 6.1-6.12, 6.14-6.17 ДСТУ EN ISO 8528-13:2018; розділу 5,6 ДСТУ EN ISO 12100:2016; пункту 6.15 ДСТУ EN 12601:2014; розділам 4-8, пункту 12.4, розділам 13,14,15, розділам 17,18 ДСТУ EN 60204-1:2019; розділу 8 ДСТУ EN 61000-6-1:2018; розділу 7 ДСТУ EN 61000-6-3:2018; розділу 8 ДСТУ EN 61000-6-2:2018; розділу 7 ДСТУ EN 61000-6-4:2016; розділу 4, пункту 6.1 ДСТУ EN 61310-2:2017;».

Поряд з цим:
А) п.7 розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації Замовника та пунктом 6 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення».
Б) пунктом 12 Додатку 3 до Тендерної документації встановлено: «В разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів».
Враховуючи вищезазначене, Замовником та законодавством учасникам надана можливість не надавати сертифікати, якщо учасник надасть технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям, які вимагались в сертифікати поряд з довідкою в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.

Учасником ТОВ "СМАРТ ГРІД" у складі своєї тендерної пропозиції надано Лист-пояснення ВИХ. № 0110-07 від 01.10.2025, з поясненнями та посиланнями на норми чинного законодавства, якими обґрунтоване неможливість отримати такий сертифікат у відповідні строки.
Додатково, як того і вимагає законодавство, у складі нашої тендерної пропозиції подано Технічний паспорт, який підтверджує відповідність запропонованого нами обладнання вимогам розділу 5,6 ДСТУ EN 1037:2018; розділу 8 ДСТУ EN ISO 3744:2016; розділів 6-9 ДСТУ ISO 8528-1:2018; розділу 15 ДСТУ ISO 8528-5:2005; розділів 6,7,8 ДСТУ ISO 8528-8:2004; пунктам 6.1-6.12, 6.14-6.17 ДСТУ EN ISO 8528-13:2018; розділу 5,6 ДСТУ EN ISO 12100:2016; пункту 6.15 ДСТУ EN 12601:2014; розділам 4-8, пункту 12.4, розділам 13,14,15, розділам 17,18 ДСТУ EN 60204-1:2019; розділу 8 ДСТУ EN 61000-6-1:2018; розділу 7 ДСТУ EN 61000-6-3:2018; розділу 8 ДСТУ EN 61000-6-2:2018; розділу 7 ДСТУ EN 61000-6-4:2016; розділу 4, пункту 6.1 ДСТУ EN 61310-2:2017;

Враховуючи вищезазначену інформацію по даному пункту протоколу відхилення, можна дійти висновку – Замовник здійснив розгляд та оцінку нашої пропозиції з порушення норм законодавства та безпідставно відхилив нашу тендерну пропозицію.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: ddd681899244421a9b73b17dbd1fee07
Заголовок пункту скарги: ЩОДО НЕПРАВІМОРНОГО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ СКАРЖНИКА
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: ЗАПЕРЕЧЕННЯ
Замовником у тендерній документації та додатках до тендерної документації були встановлені вимоги до учасників процедури закупівлі, які ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" виконало в повному обсязі, але всупереч вищезазначеного, наша тендерна пропозиція була безпідставно відхилена.

Обґрунтування Заперечення
2. Щодо відсутності в складі нашої тендерної пропозиції копії або оригіналу чинної декларації про відповідність вимогам технічного регламенту обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні (Постанови КМУ від 10.03.2017 р. №139).

Зазначена підстава для відхилення є незрозумілою, та вбачається нами маніпулятивною і такою, що не відповідає дійсності. Замовник в протоколі відхилення зазначив завідомо неправдиву інформацію, що наштовхує на думку про його упереджене ставлення до нас, як до учасника закупівлі, та можливої заінтересованості у відхиленні нашої тендерної пропозиції та визначенні переможцем іншого учасника, вартість пропозиції якого є в рази більшою за нашу. При цьому не звертаючи уваги на те, що одним із принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія, ефективність та пропорційність, Замовник все одно, в цей складний для нашої Країни час, коли кожна зекономлена гривня може бути направлена на зміцнення обороноздатності нашої Держави та на поміч нашим Захисникам, приймає таке абсурдне рішення.

В обґрунтуванні своєї позиції та для доведення незаконності нашого відхилення повідомляємо наступне:

Тендерною документацією, а саме Додатком 3 була встановлена вимоги до учасників, в тому числі вимоги щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, а саме:

«У складі тендерної пропозиції Учасник має надати документи, що підтверджують відповідність пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме:
- копію або оригінал чинної декларації про відповідність вимогам технічного регламенту обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні (Постанови КМУ від 10.03.2017 р. №139)».

Учасником ТОВ "СМАРТ ГРІД" у складі своєї тендерної пропозиції надано «ДЕКЛАРАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ № 0110-06 від 01.10.2025» в якій чітко зазначено, що запропонований нами товар відповідає Технічному регламенту обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні (Постанови КМУ від 10.03.2017 р. №139), чим виконано вимогу Замовника в повному обсязі.

Можливо Замовник хотів бачити у складі пропозицій учасників копію або оригінал чинної декларації про відповідність вимогам технічного регламенту обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні (Постанови КМУ від 10.03.2017 р. №139) яка видана органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством?
Тоді хочемо наголосити Замовнику, що відповідно п.1 до ст.1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»: декларування відповідності - підтвердження відповідності першою стороною – тобто саме виробником.
Відповідно до п.1 ст.28 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»: У випадках, визначених у технічних регламентах, якими передбачене застосування процедур оцінки відповідності, виробник або уповноважений представник (від імені та під відповідальність виробника) повинен складати декларацію про відповідність.
Відповідно до п.7 ст.28 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»: Виробник шляхом складання декларації про відповідність бере на себе відповідальність за відповідність продукції вимогам, установленим у відповідних технічних регламентах.
Учасником ТОВ "СМАРТ ГРІД" у складі своєї тендерної пропозиції надано Лист-пояснення ВИХ. № 0110-07 від 01.10.2025, який містить відомості щодо порядку оформлення декларації про відповідність вимогам технічного регламенту обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні (Постанови КМУ від 10.03.2017 р. №139) згідно чинного законодавства.
Документація не містила окремих вимог щодо надання Декларації про відповідність, яка повинна бути видана органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Враховуючи вищезазначену інформацію по даному пункту протоколу відхилення, можна дійти висновку – Замовник здійснив розгляд та оцінку нашої пропозиції з порушення норм законодавства та безпідставно відхилив нашу тендерну пропозицію.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: d54a42fa65b847d0913d8035121955f3
Заголовок пункту скарги: ЩОДО НЕПРАВІМОРНОГО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ СКАРЖНИКА
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: ЗАПЕРЕЧЕННЯ
Замовником у тендерній документації та додатках до тендерної документації були встановлені вимоги до учасників процедури закупівлі, які ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" виконало в повному обсязі, але всупереч вищезазначеного, наша тендерна пропозиція була безпідставно відхилена.

Обґрунтування Заперечення
3. Щодо Технічного паспорту (файл із назвою «12 паспорт») у якому відсутня інформація про відповідність товару вимогам технічного регламенту обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні (Постанови КМУ від 10.03.2017 р. №139).

Ця підстава для відхилення теж є незрозумілою, так як жодна вимога Замовника не передбачає надання учасниками процедури закупівлі Технічного паспорту, в якому повинна бути зазначена інформація про відповідність товару вимогам технічного регламенту обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні (Постанови КМУ від 10.03.2017 р. №139), що ще раз наштовхує на думку, що ці торги Замовник вирішив провести з порушеннями усіх принципів здійснення публічних закупівель.

В обґрунтуванні своєї позиції та для доведення незаконності нашого відхилення повідомляємо наступне:

Тендерною документацією, а саме Додатком 3 була встановлена вимоги до учасників, в тому числі вимоги щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, а саме:

«У складі тендерної пропозиції Учасник має надати документи, що підтверджують відповідність пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме:
- копію або оригінал паспорту виробу або інструкції із експлуатації виробу».

Учасником ТОВ "СМАРТ ГРІД" у складі своєї тендерної пропозиції надано Технічний паспорт у повній відповідності до вимог Замовника.

Враховуючи вищезазначену інформацію по кожному пункту протоколу відхилення, можна дійти тільки до одного висновку – Замовник здійснив розгляд та оцінку нашої пропозиції з порушення норм законодавства та безпідставно відхилив нашу тендерну пропозицію.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: 31c36486b09f4fc2a88ff1155e876037
Заголовок пункту скарги: ЩОДО НЕЗАКОННОГО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОВ "Хайтед Україна"
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: ЗАПЕРЕЧЕННЯ

Замовником у тендерній документації та додатках до тендерної документації були встановлені вимоги до учасників процедури закупівлі, які ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Хайтед Україна" не виконало, та пропозиція якого повинна бути відхилена.

Обґрунтування Заперечення

Постановою Кабінету Міністрів від 2 серпня 2022 р. № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» внормовано:

«Ступінь локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі (далі - ступінь локалізації), підтверджується Мінекономіки в автоматичному режимі під час формування переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва (далі - перелік), на підставі поданої виробником товару заявки про включення товару до переліку (далі - заявка) за формою згідно з додатком 1 і таких документів:
1) калькуляції собівартості товару із зазначенням митної вартості імпортних компонентів (імпортованих виробником та/або придбаних у постачальників, які є резидентами України) (далі - калькуляція собівартості товару) за формою згідно з додатком 2 у поточному році;

2) підтвердження щодо здійснення на території України виробництва не менше одного з елементів товару (зокрема вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та/або використання вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів, виготовлених на території України;

3) копій документів у форматі PDF:

сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданих акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності;….».

Додатком 3 до тендерної документації Замовником встановлено вимоги про надання:

- копії сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності;
- у складі тендерної пропозиції учасники, що пропонують еквівалент, повинні надати інформацію у вигляді порівняльної таблиці, що має містити назву та технічні характеристики предмета закупівлі, викладені у даному додатку, а також назву та технічні характеристики запропонованого еквіваленту з посиланням на документи (їх сторінки та пункти), надані виробником чи офіційним представником виробника товару в Україні, які підтверджують відповідність запропонованого товару усім характеристикам, викладеним у Таблиці 1 даного Додатку. Вказані у порівняльній таблиці документи учасники, що пропонують еквівалент, мають надати у складі тендерної пропозиції;

1. Щодо локалізації:

Відповідно до наданих переможцем документів, а саме – Декларації про відповідність машини вимогам технічного регламенту безпеки машин, Декларації про відповідність Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, Декларації про відповідність Технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання, Лист від виробника WattStream, сертифікату відповідності тощо – виробником запропонованого товару є «WattStream Engineering Ltd». Згідно документу «Довідка про ступінь локалізації» – виробником товару є WattStream,
Поряд з цим, на офіційному сайті Prozorro за ID товару, що зазначено в документі «Довідка про ступінь локалізації» - 3e2164b7f3a049faa9601d0f7d891cf7 - виробником запропонованого товару зазначено Товариство з обмеженою відповідальністю "Хайтед Україна", чим не підтверджено ступінь локалізації для зазначеного учасником виробника ( посилання на відкритий реєстр - https://prozorro.gov.ua/uk/product/3e2164b7f3a049faa9601d0f7d891cf7).
Скрін-шот на підтвердження вказаної інформації додано в документі "СКАРГА", що додається скаржником.
Враховуючи вищезазначене замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію Переможця на підставі пп.2 п.44 Постанови про особливості - «тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 5
Номер: 4f66c15e99274ca8ad9b8b24b1c41591
Заголовок пункту скарги: ЩОДО НЕЗАКОННОГО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОВ "Хайтед Україна"
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: ЗАПЕРЕЧЕННЯ

Замовником у тендерній документації та додатках до тендерної документації були встановлені вимоги до учасників процедури закупівлі, які ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Хайтед Україна" не виконало, та пропозиція якого повинна бути відхилена.

Обґрунтування Заперечення

Постановою Кабінету Міністрів від 2 серпня 2022 р. № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» внормовано:

«Ступінь локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі (далі - ступінь локалізації), підтверджується Мінекономіки в автоматичному режимі під час формування переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва (далі - перелік), на підставі поданої виробником товару заявки про включення товару до переліку (далі - заявка) за формою згідно з додатком 1 і таких документів:
1) калькуляції собівартості товару із зазначенням митної вартості імпортних компонентів (імпортованих виробником та/або придбаних у постачальників, які є резидентами України) (далі - калькуляція собівартості товару) за формою згідно з додатком 2 у поточному році;

2) підтвердження щодо здійснення на території України виробництва не менше одного з елементів товару (зокрема вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та/або використання вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів, виготовлених на території України;

3) копій документів у форматі PDF:

сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданих акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності;….».

Додатком 3 до тендерної документації Замовником встановлено вимоги про надання:

- копії сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності;
- у складі тендерної пропозиції учасники, що пропонують еквівалент, повинні надати інформацію у вигляді порівняльної таблиці, що має містити назву та технічні характеристики предмета закупівлі, викладені у даному додатку, а також назву та технічні характеристики запропонованого еквіваленту з посиланням на документи (їх сторінки та пункти), надані виробником чи офіційним представником виробника товару в Україні, які підтверджують відповідність запропонованого товару усім характеристикам, викладеним у Таблиці 1 даного Додатку. Вказані у порівняльній таблиці документи учасники, що пропонують еквівалент, мають надати у складі тендерної пропозиції;

2. Щодо порівняльної таблиці:
Переможцем закупівлі у складі своєї пропозиції надана порівняльна таблиця, в якій відсутні посилання на пункти технічного документу.

Враховуючи вищезазначене замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію Переможця на підставі пп.2 п.44 Постанови про особливості - «тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 6
Номер: 360d3e8bd67842f08bb486cebbc0044c
Заголовок пункту скарги: ЩОДО НЕЗАКОННОГО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОВ "Хайтед Україна"
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: ЗАПЕРЕЧЕННЯ

Замовником у тендерній документації та додатках до тендерної документації були встановлені вимоги до учасників процедури закупівлі, які ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Хайтед Україна" не виконало, та пропозиція якого повинна бути відхилена.

Обґрунтування Заперечення

Постановою Кабінету Міністрів від 2 серпня 2022 р. № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» внормовано:

«Ступінь локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі (далі - ступінь локалізації), підтверджується Мінекономіки в автоматичному режимі під час формування переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва (далі - перелік), на підставі поданої виробником товару заявки про включення товару до переліку (далі - заявка) за формою згідно з додатком 1 і таких документів:
1) калькуляції собівартості товару із зазначенням митної вартості імпортних компонентів (імпортованих виробником та/або придбаних у постачальників, які є резидентами України) (далі - калькуляція собівартості товару) за формою згідно з додатком 2 у поточному році;

2) підтвердження щодо здійснення на території України виробництва не менше одного з елементів товару (зокрема вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та/або використання вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів, виготовлених на території України;

3) копій документів у форматі PDF:

сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданих акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності;….».

Додатком 3 до тендерної документації Замовником встановлено вимоги про надання:

- копії сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності;
- у складі тендерної пропозиції учасники, що пропонують еквівалент, повинні надати інформацію у вигляді порівняльної таблиці, що має містити назву та технічні характеристики предмета закупівлі, викладені у даному додатку, а також назву та технічні характеристики запропонованого еквіваленту з посиланням на документи (їх сторінки та пункти), надані виробником чи офіційним представником виробника товару в Україні, які підтверджують відповідність запропонованого товару усім характеристикам, викладеним у Таблиці 1 даного Додатку. Вказані у порівняльній таблиці документи учасники, що пропонують еквівалент, мають надати у складі тендерної пропозиції;

3. Щодо «вказаних у порівняльній таблиці документів учасника, що пропонує еквівалент, які мають бути надані у складі тендерної пропозиції»
У складі пропозиції Переможця відсутній паспорт виробу, так як наданий Паспорт на "Дизельний Генератор WattStream WS88-BS" , що не відповідає моделі Дизельного генератора, який запропонованої Переможцем у порівняльній таблиці, а саме "Дизельний генератор WattStream WS88-BS Silent".

Враховуючи вищезазначене замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію Переможця на підставі пп.2 п.44 Постанови про особливості - «тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 7
Номер: 0df7f03beeee4e418f7bee38daff94a1
Заголовок пункту скарги: ЩОДО НЕЗАКОННОГО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОВ "Хайтед Україна"
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: ЗАПЕРЕЧЕННЯ

Замовником у тендерній документації та додатках до тендерної документації були встановлені вимоги до учасників процедури закупівлі, які ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Хайтед Україна" не виконало, та пропозиція якого повинна бути відхилена.

Обґрунтування Заперечення

Постановою Кабінету Міністрів від 2 серпня 2022 р. № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» внормовано:

«Ступінь локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі (далі - ступінь локалізації), підтверджується Мінекономіки в автоматичному режимі під час формування переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва (далі - перелік), на підставі поданої виробником товару заявки про включення товару до переліку (далі - заявка) за формою згідно з додатком 1 і таких документів:
1) калькуляції собівартості товару із зазначенням митної вартості імпортних компонентів (імпортованих виробником та/або придбаних у постачальників, які є резидентами України) (далі - калькуляція собівартості товару) за формою згідно з додатком 2 у поточному році;

2) підтвердження щодо здійснення на території України виробництва не менше одного з елементів товару (зокрема вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та/або використання вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів, виготовлених на території України;

3) копій документів у форматі PDF:

сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданих акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності;….».

Додатком 3 до тендерної документації Замовником встановлено вимоги про надання:

- копії сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності;
- у складі тендерної пропозиції учасники, що пропонують еквівалент, повинні надати інформацію у вигляді порівняльної таблиці, що має містити назву та технічні характеристики предмета закупівлі, викладені у даному додатку, а також назву та технічні характеристики запропонованого еквіваленту з посиланням на документи (їх сторінки та пункти), надані виробником чи офіційним представником виробника товару в Україні, які підтверджують відповідність запропонованого товару усім характеристикам, викладеним у Таблиці 1 даного Додатку. Вказані у порівняльній таблиці документи учасники, що пропонують еквівалент, мають надати у складі тендерної пропозиції;

4. Щодо «копії сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності»
Переможцем закупівлі у складі своєї пропозиції не надано копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності – а саме для WattStream Engineering Ltd».

Враховуючи вищезазначене замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію Переможця на підставі пп.2 п.44 Постанови про особливості - «тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Запити Органу оскарження