• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Набори кондитерських виробів для дітей пільгових категорій району

Завершена

199 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 5 970.00 UAH
Період оскарження: 08.11.2018 10:46 - 13.11.2018 10:51
Вимога
Відхилено

вимога

Номер: 9f51d3ddfd1e436890cd085c99303575
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-08-000151-a.a1
Назва: вимога
Вимога:
Відповідно до ТД документації встановлено вимогу про надання інформації про не менше 2 автомобілі рефрижератори. В той же час необхідно зазначити, що для поставки товару, відповідно до вимог тендерної документації,пунктом постачання є один об’єкт, тому достатньо однієї одиниці транспорту. Просимо надати обгрунтування встановлення вимоги щодо наявності не менше 2 автомобілів рефрижераторів та зменшити вимогу до 1 автомобіля, також документальне підтвердження норм перевезння предмету закупівлі (новорічні подарунки) саме в рефрижераторі. Шоколадні цукерки не потребують низьких температур. Відповідно до ТД встановлено вимоги щодо надання інформації і відповідних документів на 3 осіб (вантажник, експедитор, водій) по кожному автомобілю. В той же час чинними Правилами перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні затвердженими наказом Мінтранспорту України від 14.10.1997 р. № 363 дозволяється поєднання виконання функцій водія, вантажника, експедитора. Встановлена вимога тендерної документації призведе до безпідставного витрачання (державних коштів). Просимо обгрунтувати необхідність подання інформації і документів по 3 особах (водій, експедитор, вантажник) окремо на кожен автомобіль, а саме вага новорічних подарунків складає не більше 600 кг, доставка в одне місце. Обґрунтуйте необхідність 3-х чоловік персоналу на кожну одиницю транспорту. Ці вимоги сприяють збільшенню ціни продукції, що впливає на надмірне витрачання бюджетних коштів. Відповідно до вимог ТД учасник, у випадку залучення перевізника - фізичної особи-підприємця повинен надати трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у підпункті 2.1 пункту 2 цього додатку) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби. Разом з тим ведення трудових книжок на фізичних осіб, які зареєстровані підприємцями законодавством не передбачено і відповідно на зазначену особу вони не можуть бути подані. Це також стосується і надання трудових договорів зареєстрованих в Центрі зайнятості оскільки фізична особа підприємець, яка буде безпосередньо виконувати обов’язки перевізника, не може укласти сама з собою такий договір і відповідно такий договір не може бути надано в складі тендерної документації. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, тому що вимоги мають дискримінаційний характер.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Скаржник, на Вашу вимогу, Замовник відповідає наступне: - стосовно Вашого питання, щодо кількості автотранспортних засобів. Поставка буде відбуватись у одне місце і загальна вага новорічних подарунків складає більше 600 кг. Замовник звертає увагу Скаржника на той факт, що предметом закупівлі є новорічні подарунки – солодощі, упаковані в подарункові картонні коробки загальною вагою не менше 0,500 кг. За таких обставин вони є не тяжкими, а доволі об’ємними, як Ви самі розумієте, діти бажають отримати ці подарунки не ушкодженими, тому Замовник поставив два автотранспортних засобів, щоб новорічні подарунки були доставлені Замовнику неушкодженими та зберегли свій новорічний святковий, презентабельний вигляд. Таким чином, при використанні одного автомобіля здійснити поставку такого об’єму новорічних подарунків та доставити їх за одну поїздку в неушкодженому вигляді, досить складно. Тому Замовник вважає, що саме два автомобіля є доречним для доставки новорічних подарунків, що і вимагається в документації електронних закупівель, при цьому Замовник вказує Скаржнику, що він безпідставно посилається на дискримінаційні вимоги документації Замовника та не обґрунтовує в чому саме, ці вимоги є дискримінаційні саме для Скаржника. - стосовно Вашого запитання, щодо рефрижераторів. Шоколадні цукерки, які є частиною «новорічних подарунків», не потребують низьких температур, але рефрижератори, це спеціалізовані автотранспортні засоби, які спроможні підтримувати температури у кузові, таким чином враховуючи, що оптимальна температура для зберігання шоколадних цукерок та цукерок зокрема, становить від 0 до + 18 градусів Цельсія, Замовник виставив таку вимогу, щоб під час транспортування новорічні подарунки не зіпсувались. Одночасно Замовник нагадує Скаржнику, що згідно Наказу Мінтранспорта України від 14.10.1997 року № 363, а саме п.п. 12.2. «Для перевезення специфічних (побутових, харчових, швидкопсувних тощо) вантажів необхідно надавати спеціалізований та відповідно обладнаний рухомий склад згідно з вимогами санітарних правил і нормативів», таким чином Замовник, керуючись чинним Законодавством України, вирішив встановити, що «спеціалізований рухомий склад» є «рефрижераторі»; - стосовно Вашого запитання щодо працівників. У Додатку 2 до Документації електронних закупівель, а саме «Договір (проект)» передбачено, що Учасник повинен власними силами здійснити розвантаження новорічних подарунків, таким чином Учасник повинен не лише привезти товар до Замовника, а власними силами здійснити розвантаження та доставку товару до комори. Таким чином, наявність у постачальника особи, яка буде здійснювати розвантаження товару та його доставку до місця, обумовленого у договорі, в подальшому унеможливить відмову постачальника здійснювати розвантаження товару на підставі того, що у нього відсутні такі працівники, а особи, що здійснюють доставку товару та його супровід до Замовника не зобов’язані виконувати роботи з розвантаження продуктів харчування. Одночасно, Замовник під час розроблення Документації електронних торгів керувався виключно законодавством України і під час визначення необхідних працівників звернувся до Наказу Держспоживстандарту України від 28.07.2010 року № 327 (із змінами, затвердженими Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 16.09.2012 року № 923) «Класифікатор професій ДК 003:2010». Так, «Класифікатор професій ДК 003:2010» - призначений для застосування центральними та місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, Федерацією роботодавців України, усіма суб'єктами господарювання під час визначення професійних назв робот та здатність працівників виконувати завдання та обов’язки відповідної роботи. Згідно довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників (далі ДКХП): Експедитор має наступні завдання та обов’язки, а саме: «приймає та оброблює вхідну і вихідну кореспонденцію (індексує, сортує, веде запис у реєстрових книгах і описах), перевіряє правильність її оформлення. Розпечатує конверти (пакети), перевіряє наявність укладеного і направляє кореспонденцію адресатам. У разі відсутності або зіпсування укладеного повідомляє завідувача канцелярії. Законвертовує, адресує і маркує вихідну кореспонденцію. Забезпечує зберігання документів, які проходять через експедицію. Стежить за технічним станом устаткування і машин, що перебувають в експлуатації, своєчасно повідомляє про їх несправності. Повинен знати: основи організації діловодства на підприємстві, засоби і методи оброблення кореспонденції; адреси постійних кореспондентів; правила роботи на машинах, що обробляють кореспонденцію; структуру підприємства і його підрозділів; основи організації праці; основи законодавства про працю». Експедитор транспортний має наступні завдання та обов’язки: «здійснює супроводження товарів (вантажів) під час перевезень, забезпечує їх збереження, видачу у встановленому порядку. Приймає вантажі із складу згідно з супровідними документами. Забезпечує нагляд за ходом виконання навантажувально-розвантажувальних, перевантажувальних, перевалочних, пакувальних робіт. Контролює експедиторське (відправницьке) маркування вантажів і пломбування засобів перевезення, контейнерів, холодокамер, бункерів та інших приміщень зберігання. Контролює наявність пристосувань для перевезення вантажів і санітарний стан відповідного виду автомобільного транспортного засобу, призначеного для перевезення. Супроводжує вантажі до місця призначення, забезпечує необхідний режим зберігання вантажів під час їх перевезення. Забезпечує здавання вантажу після перевезення. Оформлює товарно-транспортні та інші супровідні документи на всіх етапах реалізації транспортно-технологічних маршрутів і схем доставки вантажів. Оформлює документи, пов'язані із страхуванням вантажів, претензійні акти згідно із встановленими формами у разі надходження вантажів і автотранспортних засобів в пошкодженому стані (порча та (або) нестача вантажів і вантажних місць, пошкодження пломби, пломбозапірних пристроїв або їхня відсутність). Виконує у встановленому порядку переадресацію вантажів. Повинен знати: нормативно-правові акти, методичні матеріали щодо здійснення транспортно-експедиційної діяльності; правила перевезень вантажів автомобільним транспортом; вимоги до організації супроводження вантажів; умови перевезення і зберігання вантажів (у тому числі - небезпечних) під час транспортування; маршрути перевезення вантажів; порядок приймання і здавання вантажів; організацію вантажно-розвантажувальних робіт; пропускні можливості доріг; експлуатаційні можливості автотранспортних засобів; порядок оформлення товарно-супровідних, транспортно-експедиційних, платіжних, страхових і претензійних документів; основи організації праці; основи законодавства про працю». Звертаємо увагу Скаржника на той факт, що згідно п.п. 10.10. Наказу Мінтранспорта України від 14.10.1997 року № 363: «За домовленістю сторін водій може виконувати обов'язки супровідника вантажів (експедитора)», але, як свідчать дані ДКХП експедитор та експедитор транспортний мають різні завдання та обов’язки, які жодним чином не дублюють професійні завдання та обов’язки один-одного. Іншими словами – це різні професії і відсутні підстави для ототожнення працівників зайнятих на вказаних роботах. За таких обставин посилання Скаржника на Наказ Мінтранспорта України від 14.10.1997 року № 363, що водій може виконувати функції експедитора є необґрунтованим і таким, що суперечить вимогам чинного законодавства України, адже в Наказі Мінтранспорта України від 14.10.1997 року № 363, мова йде про «експедитора», а не «експедитора транспортного». Замовник, керуючись вимогами ДКХП та «Класифікатору професій ДК 003:2010», тобто вимогами чинного законодавства, вимагає у Учасників наявність саме експедиторів транспортних оскільки, саме експедитор транспортний здійснює супроводження товарів(вантажів) під час перевезень, забезпечує їх збереження, видачу у встановленому порядку, що не передбачено Наказом Мінтранспорта України від 14.10.1997 року № 363. Одночасно Замовник нагадує Скаржнику, що навіть в Наказі Мінтранспорта України від 14.10.1997 року № 363, мова йдеться про суміщення посад водія та експедитора (що не в якому разі не відповідає вимогам документації електронних закупівель Замовника), і не в якому разі, водій не може суміщувати посаду вантажника, адже це суперечить чинному законодавству України. Таким чином, Замовник вимагає у Учасників необхідних працівників, які передбачені «Класифікатором професій ДК 003:2010», і здатні виконувати умови «Договору про закупівлю товарів (робот або послуг) за державні кошти»; - стосовно Вашого питання, щодо сумісництва професій (посад). Листом Міністерства праці та соціальної політики України № 2377/0/14-09/13 від 04.03.2009 досить чітко визначено, що таке сумісництво, - «сумісництвом вважається виконання працівником, крім своєї основної, іншої регулярної оплачуваної роботи на умовах трудового договору у вільний від основної роботи час на тому ж або іншому підприємстві, в установі, організації або у громадянина за наймом». Таким чином, враховуючи вимоги листа Міністерства праці та соціальної політики, Учасник повинен пояснити, як водій виконує за сумісництвом і роботу експедитора транспортного і вантажника, і коли в нього робочий час, а коли вихідний. Нагадуємо, що згідно вимог чинного законодавства при роботі за сумісництвом все одно оформляється окремий, на кожну посаду, трудовий договір зареєстрований в Центрі занятості (якщо трудовий договір укладено після 01.01.2015 року – то трудові договори із повідомлення про прийняття працівників на роботу відповідно до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 року з відміткою про її отримання територіальним органом Держаної фіскальної служби України). Також законодавством України досить однозначно визначено поняття суміщення професій (посад), так ч. 1 ст. 105 КЗпП передбачає суміщення професій (посад), тобто можливість виконання працівником на тому ж підприємстві, в установі, організації поряд зі своєю основною роботою, обумовленою трудовим договором, додаткової роботи за іншою професією (посадою) або обов'язків тимчасово відсутнього працівника без звільнення від основної роботи. Таким чином, Учасник в складі своєї Тендерної Пропозиції може подати трудові договори з суміщенням працівником професій(посад), але згідно із вимогами ч. 2 ст. 105 КЗпП Учасник, також повинен бути надати підтвердження суміщення професій (посад) у вигляді колективного договору, зареєстрованого місцевими органами державної виконавчої влади в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. Одночасно Замовник повідомляє Скаржнику, що навіть у разі, якщо перевізником є особа, яка є фізичною-особою підприємцем, то він повинен мати, згідно вимог документації електронних закупівель, достатню кількість спеціалізованих автотранспортних засобів (рефрижераторів) та достатню кількість осіб, які займають посади вказані в документації електронних закупівель. Враховуючи вищевикладене, Скаржник жодним чином не навів фактів та підстав, того, чому саме ця документація Замовника і її вимоги дискримінують його, за таких обставин Замовник відхиляє вимогу Скаржника, як таку, що не довела дискримінаційних вимог з боку документації Замовника, щодо Скаржника.
Статус вимоги: Відхилено