-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезінфікуючі засоби та атисептичні засоби для рук
Поставка партіями згідно заявки замовника
Завершена
15 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 155.00 UAH
мін. крок: 1% або 155.00 UAH
Період оскарження:
07.11.2018 12:10 - 09.11.2018 10:59
Вимога
Відхилено
Про відміну неправомірної дискваліфікації
Номер:
15955cb9aef84edb8b55daa092d02db9
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-07-001062-c.a3
Назва:
Про відміну неправомірної дискваліфікації
Вимога:
Згідно Наказа №35 ДП "Зовніштргвидав України" від 13.04.2016р Замовник зобов'язаний керуватися головними принципами Державних закупівель, а саме : максимальна економія та ефективність,недискримінація учасників , об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій , запобігання зловживанням.
Продукція виробництва ТОВ МДМ широко відома в Україні саме як така , що надійно забезпечує якість дотримання санітарних норм в закладах Охорони здоров’я.
Щодо технічних характеристик-запропонований нами товар багато в чому перевищує за своїми показниками вказані технічні вимоги.
Зазначені в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів ,значно перевищующих вказані препарати за своїми характеристиками та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як:
- групи діючих речовин,
- спектр антимікробної дії,
- призначення,
- клас безпеки,
-режими використання.
За такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Запропоновані нами засоби більш економічні ,наша пропозиція більш економічна.
Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти , що його не хвилює економія бюджетних коштів. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника та незаконну аргументацію для відхилення «небажаних» пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист.
Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку.
В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправним діям Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.11.2018 15:40
Вирішення:
Шановний Учаснику! Щодо технічних характеристик- (із вашої скарги) -запропонований нами товар багато в чому перевищує за своїми показниками вказані технічні вимоги. Зазначені в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів ,значно перевищующих вказані препарати за своїми характеристиками та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: - групи діючих речовин, - спектр антимікробної дії, - призначення, - клас безпеки, -режими використання. За такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи
На Ваше ствердження не має жодних доказів. Ми не повинні порівнювати зараз ці засоби, але на вашу вимогу, та саме за вказаними вами основними характеристиками зробимо це. Порівнюючи засоби за основними показниками є дійсно невідповідність в складі, спектрі дії,призначенні Отже запропонований вами засіб Санідез має спектр дії значно менший ніж у засобі Санітаб. Засіб не активний до грипу Н5N1, не зазначено дію до ОНІ, не підтверджена і спороцидна активність, не має режимів застосування при цих захворюваннях, отже зазначений спектр дії запропонованого засобу має сумнівний та не підтверджений характер. Засіб зовсім не застосовується для дезінфекції ємностей для зберігання води, води, стічних вод. Засіб дуже не стабільний, про що вказує термін придатності готового розчину – 3 доби та гарантійний термін зберігання 3 роки, в той час коли засіб Санітаб – 6 діб та 5 років.
Інший хлорвмісний засіб Саніліт, теж гірший за Госпісепт, адже спектр дії, а саме це головний показник дезіфекційного засобу значно менший. Як і попередній засіб Санідез, засіб Саніліт не має активності до ОНІ (туляремія, чума, холера), пліснявих грибів, не володіє спороцидною активністю (сибірка). Він не активний навіть проти грипу Н1N1! Тож обидва засоби не володіють таким спектром дії, як заявлені нами засоби. Тож ми не маємо права ризикувати санепід режимом у закладі, адже незабаром буде вводитись «протигрипозний» режим.
Ну і на останнє, засіб НОР-експрес містить в своєму складі всього лише 55% ізопропилового спирту, а це не відповідає Наказу МОЗ №236, де чітко вказано, що кількість різних спиртів повинна бути понад 65%. Тож економити 933 грн , та піддавати ризику дотримання санітарно-епідемічного режиму в закладі було б злочиною халатністю.
Отже, ваші необґрунтовані вимоги, погрози забирають час у медичних працівників, та є не що інше, як тиск на Замовника, заради задоволення своїх власних комерційних інтересів, тому залишаємо вимогу без задоволення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Про усунення неправомірної вимоги
Номер:
5b5647de50f7404ba0b91c48f8540d55
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-07-001062-c.a2
Назва:
Про усунення неправомірної вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику !
Ви вказали у п.4 " Вимоги до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження" та у п.8 " Інша інформація" двічі одну й ту ж вимогу про надання гарантійного листа виробника для підтвердження можливості поставки товару.
Доводимо до Вашого відома , що вимога щодо надання гарантійного листа від виробника про гарантію поставки товару визнана рішенням АМКУ дискримінаційною - рішення від 30.08.2017 №6000 р/пк-пз.
Вимагаємо видалити цю вимогу з документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Розгляд вимоги.pdf 09.11.2018 09:16
Дата подачі:
08.11.2018 16:56
Вирішення:
Ви посилаєтеся на рішення АМКУ стосовно того, що ця вимога є протизаконною та дискримінаційною згідно рішення від 30.08.2017 №6000 р/пк-пз, проте на офіційному сайті АМКУ такого рішення нам знайти не вдалося.
Тому вважаємо, що Ваші вимоги не є правомірними.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Про відміну дискримінаційних вимог
Номер:
f7ea2c1755c3488d8b9bc8276f35c315
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-07-001062-c.a1
Назва:
Про відміну дискримінаційних вимог
Вимога:
Ми категорично не згодні з заздалегідь упередженою позицією Замовника-КНП "Куликівський центр первинної медико -санітарної допомоги". Замовник зазначив, що навіть не має на меті розглядати аналоги (еквіваленти). Тобто, у Додатку 1 буквально вказано : "Аналоги не допускаються" .
Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника.
П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати, які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Зазначений в документації засіб не є унікальним і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Своїми діями Замовник дав зрозуміти , що його не хвилює економія бюджетних коштів. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій.
Вимагаємо внести зміни в документацію для забезпечення розгляду та проведення провести неупередженої оцінки пропозицій. В іншому випадку ми будемо вимушені звернутися з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я , Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.11.2018 15:34
Вирішення:
Ваші зауваження враховані. Текст оголошення змінено.
Статус вимоги:
Задоволено