• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Світильники світлодіодні

Завершена

165 600.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 24.09.2025 17:23 - 29.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Неправомірне рішення Замовника щодо визначення переможця Закупівлі

Номер: cbf93449c9a84f97b9b9af28a87d7cf7
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-24-014685-a.a1
Назва: Неправомірне рішення Замовника щодо визначення переможця Закупівлі
Скарга:
СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (на рішення Замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону) ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЦЕМ Рясною Анастасією Сергіївною було прийнято участь, а саме подано тендерну пропозицію, у закупівлі UA-2025-09-24-014685-a, предмет закупівлі Світильники світлодіодні за кодом ДК 021:2015 – 31520000-7: «Світильники та освітлювальна арматура», яка була оголошена Замовником ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ "ВЕСЕЛКА" М. ГРЕБІНКА ГРЕБІНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ. За результатами проведення вищевказаної закупівлі, протоколом № 72 від 08.10.2025 року переможцем закупівлі було визначено ТОВ "НВО "Індустрія Інвест". Вважаємо рішення Замовника щодо визначення ТОВ "НВО "Індустрія Інвест" переможцем тендеру незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси суб’єкта оскарження та норми законодавства, умови тендерної документації, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ФОП Рясна А. С. подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Фактичні обставини Протоколом № 72 від 08.10.2025 року переможцем закупівлі було визначено ТОВ "НВО "Індустрія Інвест". Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про визначення ТОВ "НВО "Індустрія Інвест" переможцем закупівлі через порушення Замовником вимог Закону, Особливостей та умов Тендерної документації. Скаржник бажає скасування рішення Замовника про визначення ТОВ "НВО "Індустрія Інвест" переможцем закупівлі через невідповідність цього рішення вимогам ТД та подає цю Скаргу до Постійнодіючої Колегії АМКУ. Підстава для оскарження 1)Всупереч вимогам Замовника, Учасник ТОВ "НВО "Індустрія Інвест" у Документі «Технічна специфікація» по позиції 3 по характеристиці колірна температура зазначив показник 4200К, замість 4000К, як того вимагали технічні вимоги Замовника. Посилання Учасника ТОВ "НВО "Індустрія Інвест", що «Згідно пункту 9 постанови Кабінету міністрів України від 15 жовтня 2012 р. № 992 «Значення корельовано колірної температури для світлодіодних світлотехнічних пристроїв та ламп становлять: 4000 К (допустимі значення від 3750 до 4250 К ).» не є обгрунтуванням невідповідності показників, оскільки Тендерною документацією не передбачено діапазон показників або можливість відхилення в більшу чи меншу сторону, а передбачені чіткі конкретні показники. 2) Додатком 2 до Тендерної документації та п. 2.3 Додатку 3 до Тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати технічний паспорт (паспорт) виробу від виробника. Можливість надання аналогів технічних документів, документів якості або відповідності, Тендерною документацією не передбачено. Всупереч вказаній вимозі, Учасник ТОВ "НВО "Індустрія Інвест" у складі тендерної пропозиції надав документ під назвою «Технічний паспорт панель світлодіодна Insert», який не є технічним паспортом, а є інструкцією з експлуатації, що зазначено в самому документі та документ під назвою «J-546 накладные LED Downlight LED-SS LED-SR», який також не є технічним паспортом, а взагалі не містить назви. Враховуючи все вищезазначене, вважаємо що Учасник ТОВ "НВО "Індустрія Інвест" не виконав вимоги Замовника та умови Тендерної документації, а тому тендерна пропозиція ТОВ "НВО "Індустрія Інвест"підлягає відхиленню. У відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), з урахуванням правової норми абзацу першого пункту 56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Особливості) скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. Пунктом 52 Особливостей визначено, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно п. 17 ч. 1 ст. 1 Закону передбачено, що «Орган оскарження – це Антимонопольний комітет України». Відповідно до п. 30 ч.1 ст.1 Закону суб’єкт оскарження в органі оскарження – це фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. До органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електрону систему закупівель згідно ч. 1 п. 53 Особливостей. Частиною другою пунктом 52 Особливостей встановлено, що у разі, якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази. Враховуюче вище наведене, що Замовником при проведенні цієї процедури закупівлі Замовник грубо порушив принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до учасників; принцип добросовісної конкуренції серед учасників; принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель; принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Приймаючи до уваги, що вищевказані порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечить законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси, у відповідності до статті 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України, п.3 ст. 8, ст. 18 Закону враховуючи вищезазначене Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Рясна Анастасія Сергіївна просить: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем ТОВ "НВО "Індустрія Інвест" в межах закупівлі UA-2025-09-24-014685-a. Додатки: 1. Документ «Технічна специфікація». Фізична особа – підприємець Рясна А. С. __________________ КЕП
Дата розгляду скарги: 23.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.10.2025 15:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.10.2025 17:44
Дата виконання рішення Замовником: 28.10.2025 09:43
Коментар замовника щодо усунення порушень: Під час проведення закупівлі Світильники світлодіодні ДК 021:2015 код 31520000-7: «Світильники та освітлювальна арматура» було прийнято рішення від 08 жовтня 2025 року № 72, згідно з яким ТОВ "НВО "Індустрія Інвест" визначено переможцем Закупівлі. Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23 жовтня 2025 року №15982-р/пк-пз ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ «ВЕСЕЛКА» М.ГРЕБІНКА ГРЕБІНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ зобов’язано скасувати рішення про визначення ТОВ "НВО "Індустрія Інвест" переможцем за процедурою Закупівлі. Протоколом №82 від 28.10.2025 р. скасовано рішення від 08 жовтня 2025 року № 72 про визначення переможця Закупівлі.
Автор: Фізична особа-підприємець Рясна Анастасія Сергіївна, Анастасія Рясна 380992300136 riasna.tender@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 122e034c848f48349ecd6ec4a3fa9a5f
Заголовок пункту скарги: Технічні вимоги
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1)Всупереч вимогам Замовника, Учасник ТОВ "НВО "Індустрія Інвест" у Документі «Технічна специфікація» по позиції 3 по характеристиці колірна температура зазначив показник 4200К, замість 4000К, як того вимагали технічні вимоги Замовника. Посилання Учасника ТОВ "НВО "Індустрія Інвест", що «Згідно пункту 9 постанови Кабінету міністрів України від 15 жовтня 2012 р. № 992 «Значення корельовано колірної температури для світлодіодних світлотехнічних пристроїв та ламп становлять: 4000 К (допустимі значення від 3750 до 4250 К ).» не є обгрунтуванням невідповідності показників, оскільки Тендерною документацією не передбачено діапазон показників або можливість відхилення в більшу чи меншу сторону, а передбачені чіткі конкретні показники.

2) Додатком 2 до Тендерної документації та п. 2.3 Додатку 3 до Тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати технічний паспорт (паспорт) виробу від виробника. Можливість надання аналогів технічних документів, документів якості або відповідності, Тендерною документацією не передбачено.
Всупереч вказаній вимозі, Учасник ТОВ "НВО "Індустрія Інвест" у складі тендерної пропозиції надав документ під назвою «Технічний паспорт панель світлодіодна Insert», який не є технічним паспортом, а є інструкцією з експлуатації, що зазначено в самому документі та документ під назвою «J-546 накладные LED Downlight LED-SS LED-SR», який також не є технічним паспортом, а взагалі не містить назви.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Запити Органу оскарження