• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Розробка проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі з елементами благоустрою території Одеського ліцею № 40 Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Давида Ойстраха, 15-А»

Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.

Завершена

737 800.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 24.09.2025 16:12 - 30.09.2025 13:00
Вимога
Є відповідь

Заперечення щодо дії уповноваженої особи

Номер: 46309cfe8495404ba478c13a626bb27f
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-24-013079-a.c2
Назва: Заперечення щодо дії уповноваженої особи
Вимога:
Заперечення щодо дії уповноваженої особи Щодо спрощеної закупівлі :«Розробка проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі з елементами благоустрою території Одеського ліцею № 40 Одеської міської ради за адресою: м.Одеса, вул.Давида Ойстраха, 15-А». Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-24-013079-a 1.Щодо відповіді Замовника на заперечення від 09.10.2025 р. У системі Prozorro Замовником надано відповідь на наше заперечення такого змісту:«Закупівлю проведено згідно статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі"». Вважаємо таку відповідь формальною, беззмістовною та такою, що не містить жодного правового чи фактичного обґрунтування дій Замовника, а відтак — не спростовує викладених нами аргументів! 2. Щодо суті нашого попереднього заперечення. У поданому 09.10.2025 р. запереченні нами було чітко, аргументовано та з посиланням на норми законодавства доведено, що: - у складі пропозиції ФОП Щедра Л.І. надано повний пакет документів, зокрема лист-відгук, аналогічний договір, акти виконаних робіт, позитивний експертний висновок і т.д. - лист-відгук повністю відповідає вимогам оголошення — містить номер та дату договору, суму, предмет закупівлі, ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-03-007559-а, інформацію про якість та своєчасність виконання робіт, відсутність зауважень, контактні дані Замовника; - жодним нормативно-правовим актом України не встановлено уніфікованої форми листа-відгуку, а отже, тлумачення Замовником вимог оголошення у власний спосіб є самовільним і неправомірним; Крім того, якщо у складі вимог до учасників закупівлі є окрема вимога стосовно надання до пропозиції листа-відгуку певної форми, то Замовник зобов’язаний був зазначити та надати зразок такого листа у тендерній документації або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Невиконання цього обов’язку позбавляє Замовника права самостійно тлумачити, якою має бути форма листа-відгуку, та робити висновки про невідповідність наданого документа вимогам. У випадку відсутності зразка учасник має право подавати лист-відгук у довільній формі, за умови, що він містить усю інформацію, передбачену оголошенням. - можливі технічні неточності не є підставою для відхилення пропозиції згідно з ч. 16 ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі”. На жоден із зазначених аргументів Замовник не надав жодної конкретної відповіді. 3. Щодо формальної відписки Замовника. Посилання Замовника у відповіді лише на статтю 14 Закону України «Про публічні закупівлі» не є аргументом і не містить жодного змістовного пояснення. Ця стаття регулює порядок проведення спрощених закупівель, але не виправдовує неправомірність рішень, прийнятих уповноваженою особою всупереч принципам законності, добросовісності та рівного ставлення до учасників (стаття 5 Закону). Така відповідь свідчить про ігнорування суті нашого звернення та відсутність належного розгляду заперечення по суті, що є порушенням принципів відкритості та об’єктивності, визначених статтею 3 Закону. 4. Щодо неправомірності рішення про відхилення Повторно наголошуємо, що рішення про відхилення пропозиції ФОП Щедра Л.І. є безпідставним та неправомірним, оскільки: - усі вимоги оголошення були виконані в повному обсязі; - надано всі необхідні підтверджуючі документи; - відгук містить усі обов’язкові реквізити; Замовник не довів наявності жодної фактичної невідповідності; рішення ґрунтується на суб’єктивному тлумаченні норм Закону, що суперечить принципу верховенства права. Закони України приймаються для їх належного виконання усіма сторонами, а не для вибіркового застосування чи довільного трактування. Невиконання цих принципів підриває довіру до процедури публічних закупівель та створює передумови для упередженого відбору учасників. Висновок Відповідь Замовника від 10.10.2025р.не містить жодних правових аргументів, доказів або пояснень, тому не може вважатися належним розглядом заперечення. Враховуючи вищевикладене, просимо повторно розглянути наше заперечення по суті, надати мотивовану, обґрунтовану відповідь із посиланням на конкретні положення законодавства та документи, які нібито не відповідають вимогам оголошення. Також просимо переглянути протокол відхилення №75/С-2 від 09.10.2025 р., скасувати рішення про відхилення пропозиції ФОП Щедра Л.І. та допустити нашу пропозицію до подальшої участі у закупівлі .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Закупівля проводиться згідно статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимоги до Учасника встановлені в Додатку до оголошення.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

У відповідь на протокол-відхилення № 75/С-2 від 09.10.2025р. завідувача сектору закупівель Висоцького Ю.А.

Номер: 6927577be5da4f0dbca3a4110b2abbac
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-24-013079-a.c1
Назва: У відповідь на протокол-відхилення № 75/С-2 від 09.10.2025р. завідувача сектору закупівель Висоцького Ю.А.
Вимога:
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Закупівлю ДК 021:2015: 71220000-6 – Послуги з архітектурного проектування. Розробка проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі з елементами благоустрою території Одеського ліцею № 40 Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Давида Ойстраха, 15-А» проведено згідно статті 14 Закону України " Про публічні закупівлі"
Статус вимоги: Задоволено