• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 77210000-5 - Лісозаготівельні послуги (Послуги з санітарної обрізки дерев (послуги з благоустрою на територіях закладів освіти Печерського району міста Києва)

ДК 021:2015 77210000-5 - Лісозаготівельні послуги (Послуги з санітарної обрізки дерев (послуги з благоустрою на територіях закладів освіти Печерського району міста Києва) згідно документації. Обґрунтування: у замовника є необхідність у закупівлі послуги санітарної обрізки дерев для безпечного та нормального функціонування закладів освіти у 2025 році підпорядкованих Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації. Тому, для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного виду послуг.Послуги з санітарної обрізки дерев з застосуванням авто підіймачів, навантаження, вивезення та утилізація утворених відходів - 180 послуг. - Санітарна обрізка різних видів дерев; - Видалення аварійних та сухостійних дерев; - Завантаження та вивіз гілля, деревини. Перед виконанням робіт Виконавець повинен погодити з Замовником календарний план виконання робіт у розрізі закладів освіти та відповідно актів обстеження зелених насаджень. Узгодити з представником закладу освіти локації зелених насаджень відповідно до Акту обстеження; - Після здійснення обрізки дерев Виконавець повинен вивезти та утилізувати тверді відходи, а також дрібне гілля, опале листя та тирса прибирається з місця проведення послуг. Вимоги до організації та порядку надання послуг: - послуги проводити суворо дотримуючись вимог чинного законодавства України; - під час експлуатації автотранспорту викид відпрацьованих газів не повинен перевищувати допустимі норми; - при виконані послуг використовувати обладнання та матеріали, які не спричиняють шкоди довкіллю, не допускати забруднення навколишнього середовища паливно-мастильними матеріалами, які використовуються в процесі експлуатації машин та механізмів. - запобігати утворенню та зменшувати обсяг будівельних відходів, не допускати складування сміття у несанкціонованих місцях. - своєчасно запобігати виникненню аварійних ситуацій; - всі робітники повинні бути одягнені у спецодяг, мати відповідний інвентар, отримувати миючі засоби; - послуги по вивозу деревини, гілля, омели здійснюються згідно дислокації об’єктів. Виконавець зобов’язаний прибрати засмічену територію навколо місця виконання послуг. - провести безоплатне відновлення конструкцій, елементів благоустрою і т.д., що були пошкоджені під час виконання робіт. Виконані послуг приймаються шляхом підписання Акту наданих послуг. Акт виконаних робіт складається Виконавцем, погоджується представником навчального закладу та направляється Замовнику. На вимогу замовника виконавець повинен надати фотофіксацію виконаних послуг. Виконавець зобов’язується застосувати заходи із захисту довкілля: - запобігати утворенню та зменшувати обсяги відходів; - не допускати розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на ґрунт; - під час експлуатації машин і механізмів здійснювати заходи щодо зниження токсичності викидів; При складанні кошторисного розрахунку вартості послуг врахувати, що виконання послуг відбуватиметься в обмежених умовах забудованої частини населених пунктів, міст, а саме наявністю житлових або виробничих будівель, а також зелених насаджень, що зберігаються, у безпосередній близькості від місця робіт. Видатки на надання зазначених послуг мають включати до свого складу витрати на паливно-мастильні матеріали, автовишки (авто-підіймачі), бензопили, подрібнювачі гілля, навантажувачі, вантажний транспорт, зарплату та інші витрати, необхідні для забезпечення якісного надання послуги. Здача-приймання послуг по кожному об’єкту здійснюється уповноваженими представниками Сторін та оформлюється Актом здачі-приймання наданих послуг, що складається Виконавцем, погоджується представником навчального закладу та направляється Замовнику. Замовник перевіряє правильність Акту протягом 5-ти (п’яти) робочих днів з дня його отримання та підписує виходячи з реально наданих послуг або відмовляє в підписання Акту та дає письмову обґрунтовану відповідь про причину відмови. Термін надання послуг: протягом 2025 року.

Завершена

417 232.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 24.09.2025 16:23 - 29.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне визначення переможця

Номер: 4b887a9fa9a54aee926bd5ccf9d4cea3
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-24-013042-a.c3
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 27.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.10.2025 14:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.10.2025 09:58
Дата виконання рішення Замовником: 04.11.2025 15:53
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконано Замовником.
Автор: ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Олександр Яловенко +380507684190 yaalovenko@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: b06dba645d324c33bcf090f65bcaf5f2
Заголовок пункту скарги: Неправомірне рішення щодо визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п.1.4.6 Додатку 2 до тендерної документації учасники фізичні особи-підприємці повинні надати копію квитанції про сплату єдиного податку за останній звітний період. З наданих Переможцем документів випливає, що він є платником єдиного податку 3-ї групи, ставка 5%, без реєстрації ПДВ. Тобто звітним періодом для Переможця є квартал. Оскільки тендерна пропозиція Переможця подана 01.10.2025 року, то останнім звітним періодом для нього є 3 (третій) квартал 2025 року. У складі пропозиції Переможця відсутня копія квитанції про сплату єдиного податку за 3 (третій) квартал 2025 року
Таким чином тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам тендерній документації в цій частині.
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах тендерної пропозиції Переможця, визначені пунктом 43 Особливостей.
Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Відтак рішення Замовника Протокол підлягає скасуванню.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: ff274e341e0e4ea7a6a61bcb63ab9215
Заголовок пункту скарги: Неправомірне рішення щодо визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п.1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації учасники обов’язково повинні підтвердити наявність наступної спецтехніки та механізмів: автогiдропiдiймачі, (у т.ч. з висотою пiдйому не менше 28м) та автомобілі ватнажні. Тобто учасники повинні підтвердити наявність щонайменше 2 (двох) автопідіймачів, один з яких з висотою пiдйому не менше 28м та не менше 2 (двох) автомобілів ватнажних. На підтвердження Переможець надав довідку №б/н від 01.10.2025 року про наявність обладнання та МТБ, де підтверджує наявність автогідропідіймача (28 м) в кількості 1 одиниця та автомобілі ватнажні – КІА 2500 вантажний фургон малотонажний у кількості 1 одиниця, що не відповідає мінімальним вимогам Замовника по кількості.
Крім того, у довідці №б/н від 01.10.2025 року про наявність обладнання та МТБ Переможця У графі таблиці «Назва та реквізити документа, що підтверджує належність» стосовно автомобілі ватнажні – КІА 2500 вантажний фургон малотонажний відсутні реквізити документа, що підтверджує належність.
Таким чином тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам тендерній документації в цій частині.
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах тендерної пропозиції Переможця, визначені пунктом 43 Особливостей.
Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Відтак рішення Замовника Протокол підлягає скасуванню.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 2596fe4f442e4811a0b615d670711d85
Заголовок пункту скарги: Неправомірне рішення щодо визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п.5.2. Додатку 2 до тендерної документації учасники повинні надати «Розрахункові кошторисні документи (зведений, локальний кошториси, договірну ціну, дефектний акт, відомість ресурсів) необхідно підготувати відповідно до технічного завдання. Кошторисна документація має бути розроблена з врахуванням вимог Настанови з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»), у складі:
- Договірна ціна;
- Зведений кошторисний розрахунок (з пояснювальною запискою);
- Дефектний Акт;
- Локальні кошториси;
- Відомість ресурсів.
Розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути розроблений у програмному комплексі АВК або іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін та складений у відповідності до чинної Настанови.
Усі кошторисні розрахунки повинні бути надані у пропозиції у форматі .pdf та у форматі .imd.»

Провівши детальний аналіз інформаційної моделі (формат .imd) Переможця у програмному комплексі АВК-5 та виявивши невідповідності, не можу погодитися з рішенням Замовника Протокол з наступних підстав:
1. Відповідно до Додатку1 тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ» «При складанні кошторисного розрахунку вартості послуг врахувати, що виконання послуг відбуватиметься в обмежених умовах забудованої частини населених пунктів, міст, а саме наявністю житлових або виробничих будівель, а також зелених насаджень, що зберігаються, у безпосередній близькості від місця робіт».
В програмному комплексі АВК-5 за це відповідає коефіцієнт Н15 – коефіцієнт для урахування впливу умов виконання будівельних робіт. А яке саме значення коефіцієнта Н15 брати у тому чи іншому випадку зазначено у «Вказівках щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи» (https://e-construction.gov.ua/files/upload/0188bd00-51e2-11ec-8585-f3f4a75b6f9b.pdf) (далі за текстом – Вказівки).
Зокрема у Додатку Б (обов’язковий) Вказівок, а саме: п.8 Таблиці Б1 Додатку та з урахуванням Примітка 2 (10-11 сторінка доданого до Скарги файлу) зазначено, що якщо Обмежені умови в забудованій частині міст характеризуються наявністю житлових або виробничих будівель, а також зелених насаджень, що зберігаються, у безпосередній близькості від місця робіт, то встановлюється коефіцієнт К = 0,1 х 0,6 + 1 = 1,06. Тобто в АВК-5 коефіцієнт Н15 повинен дорівнювати 1.06. В той же час при аналізі інформаційної моделі .imd Переможця в АВК-5 з’ясувалося, що Н15=1,1, що не відповідає технічній специфікації та чим значно завищена вартість робіт та ціна тендерної пропозиції Переможця і тому тендерна пропозиція Переможця повинна бути відхилена відповідно до Закону.

Скріншот, значення коефіцієнта Н15, зроблений в АВК-5 при аналізі інформаційної моделі Переможця

2. Переможець в локальному кошторисі застосував норму КР18-119-2, назвавши її «Санітарне обрізування дерев висотою більше 5 м, завантаження та вивіз гілля, деревини». Але склад робіт норми КР18-119-2 включає наступне: «Профільне обрізування крони дерева з наданням форми кулі, куба, піраміди тощо». Так, її можна застосувати як санітарну обрізку, але ніякого «завантаження та вивіз гілля, деревини» вона не містить, крім того, це підтверджує і відомість ресурсів Переможця, де відсутня будь-яка техніка для вивезення гілля, деревини. Таким чином, кошторисні розрахунки переможця не містять таки види обовязкові види робіт, як завантаження та вивіз гілля, деревини, що не відповідає технічному завданню Замовника – Додатку 1 до тендерної документації, в якому це передбачено

Скріншот складу робіт норми КР18-119-2, зроблений в АВК-5 при аналізі інформаційної моделі Переможця

Скріншот ресурсів норми КР18-119-2, зроблений в АВК-5 при аналізі інформаційної моделі Переможця
Тобто, тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації в цій частині, а отже повинна бути відхилена відповідно до Закону.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Запити Органу оскарження






Вимога
Є відповідь

Оскарження визначення переможця

Номер: c5b9d19d587d402487cf57960303c239
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-24-013042-a.a2
Назва: Оскарження визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику! Фізична особа-підприємець Яловенко Олександр Олександрович звертається до Вас з вимогою скасувати рішення протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 10.10.2025 р. (далі за текстом – Протокол) про обрання переможцем закупівлі ФОП Чистякова Галина Миколаївна (далі за текстом – Переможець) та відхилити його пропозицію, оскільки вона не відповідає вимогам тендерної документації та технічній специфікації до закупівлі з наступних підстав: Відповідно до п.5.2.Додатку 2 до тендерної документації учасники повинні надати «Розрахункові кошторисні документи (зведений, локальний кошториси, договірну ціну, дефектний акт, відомість ресурсів) необхідно підготувати відповідно до технічного завдання. Кошторисна документація має бути розроблена з врахуванням вимог Настанови з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»), у складі: - Договірна ціна; - Зведений кошторисний розрахунок (з пояснювальною запискою); - Дефектний Акт; - Локальні кошториси; - Відомість ресурсів. Розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути розроблений у програмному комплексі АВК або іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін та складений у відповідності до чинної Настанови. Усі кошторисні розрахунки повинні бути надані у пропозиції у форматі .pdf та у форматі .imd.» Провівши детальний аналіз інформаційної моделі (формат .imd) Переможця та виявивши невідповідності, не можу погодитися з рішенням Замовника Протокол з наступних підстав: 1. Відповідно до Додатку1 тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ» «При складанні кошторисного розрахунку вартості послуг врахувати, що виконання послуг відбуватиметься в обмежених умовах забудованої частини населених пунктів, міст, а саме наявністю житлових або виробничих будівель, а також зелених насаджень, що зберігаються, у безпосередній близькості від місця робіт» Як само враховувати вишеззазначенні умови виконання робіт, зазначено у Додатку Б (обов’язковий) ВКАЗІВОК ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ РЕСУРСНИХ ЕЛЕМЕНТНИХ КОШТОРИСНИХ НОРМ НА РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ, а саме: п.8 Таблиці Б1 Додатку та Примітка 2 (10-11 сторінка доданого до Вимоги файлу): якщо Обмежені умови в забудованій частині міст характеризуються наявністю житлових або виробничих будівель, а також зелених насаджень, що зберігаються, у безпосередній близькості від місця робіт, то встановлюється коефіцієнт К = 0,1 х 0,6 + 1 = 1,06. В АВК-5 за це відповідає коефіцієнт Н15 – коефіцієнт для урахування впливу умов виконання будівельних робіт, який в даному випадку повинен дорівнювати 1,06. Але в кошторисі Переможця Н15=1,1, що не відповідає технічній специфікації та чим значно завищена вартість робіт. 2. Переможець в локальному кошторисі застосував норму КР18-119-2, назвавши її «Санітарне обрізування дерев висотою більше 5 м, завантаження та вивіз гілля, деревини». Але склад робіт норми КР18-119-2 включає наступне: «Профільне обрізування крони дерева з наданням форми кулі, куба, піраміди тощо». Так, її можна застосувати як санітарну обрізку, але ніякого «завантаження та вивіз гілля, деревини» вона не містить, крім того, це підтверджує і відомість ресурсів Переможця, де відсутня будь-яка техніка для вивезення гілля, деревини, що не відповідає технічному завданню, в якому це передбачено. 3. Згідно наданих Переможцем документів, він користується не власною автовишкою, а за договором з ціною за годину 1425,00 грн. Але при вивченні інформаційної моделі Переможця виявлено, що ліміт ціни машино-години орендованої машини згідно КМУ (можно переглянути в ціні автогідропідіймача інформаційної моделі Переможця в АВК-5) становить 772,35 грн. Тобто 772,35 грн. – це максимальна ціна за машино-годину, яка може прийматися для державних та комунальних установ. Крім того, не стоїть «галочка» орендна плата, таким чином в кошторисі автовишка рахується як «власна» з усіма витікаючими з цього наслідками, зокрема нараховується заробітна плата машиністу автовишки (це видно і в локальному кошторисі і в відомості ресурсів, де зазначена витрата труда машиністів 339 люд.год), чим значно завищується ціна тендерної пропозиції переможця. Зважаючи на вищевикладене, вважаю рішення про обрання переможцем закупівлі ФОП Чистякова Галина Миколаївна помилковим, та таким, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі» з Особливостями та ВИМАГАЮ: Відхилити пропозицію ФОП Чистякова Галина Миколаївна. В іншому випадку для захисту своїх законних прав та інтересів буду вимушений звернутися зі Скаргою до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, тому прошу надати відповідь на Вимогу до кінця строку оскарження визначення переможця.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, Дякуємо за Ваше звернення та зацікавленість у процедурі закупівлі, для нас це дуже важливо. Розглянувши вимогу ФОП Яловенка О.О. стосовно скасування рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП Чистякову Галину Миколаївну, повідомляємо наступне. Вимога детально опрацьована Замовником у межах наданих повноважень відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами). 1. Щодо коефіцієнта Н15 (обмежені умови виконання робіт) Відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021 р., коефіцієнт Н15 є узагальнюючим показником, який застосовується з урахуванням конкретних умов будівельного майданчика. Технічне завдання Замовника не встановлює обов’язкове застосування коефіцієнта саме 1,06, а передбачає необхідність урахування «обмежених умов виконання робіт». Переможець, виходячи з фактичних умов ділянки, застосував коефіцієнт 1,1, що не суперечить вимогам Настанови та не впливає на достовірність розрахунків у межах допустимих відхилень, визначених пунктом 4.3 Настанови. Таким чином, підстава для відхилення пропозиції за цим пунктом відсутня. 2. Щодо застосування норми КР18-119-2 Норма КР18-119-2 «Санітарне обрізування дерев висотою більше 5 м» передбачає комплекс робіт, що охоплює процес обрізування крон із подальшим збиранням відходів. Відповідно до технічного завдання Замовника, вивезення гілля є складовою загального процесу прибирання території, і може бути враховане іншими позиціями локального кошторису. Аналіз кошторисної документації ФОП Чистякової свідчить, що зазначені операції враховані у складі інших витрат, що відповідає вимогам ДСТУ Б.Д.1.1-1:2021. Таким чином, твердження заявника про неврахування вивезення гілля є непідтвердженим. 3. Щодо вартості машино-години автогідропідіймача Вартість машино-години не є фіксованою величиною, а визначається згідно з договірними умовами та фактичними витратами, підтвердженими документально. Переможець надав договір оренди техніки, у якому зазначена погодинна ставка, що не суперечить законодавству, оскільки Настанова № 281 не встановлює граничних тарифів на оренду механізмів, а лише регламентує підхід до їх розрахунку. Додатково повідомляємо, що у програмному комплексі АВК-5 техніка може відображатись як «власна» з технічних причин формування розрахунків, однак це не впливає на загальний кошторис, якщо вартість оренди врахована документально, що й було зроблено Переможцем. 4. Щодо правомірності прийнятого рішення Пропозиція ФОП Чистякової Г.М. повністю відповідає вимогам тендерної документації та технічній специфікації. Під час розгляду тендерних пропозицій Замовником дотримано вимоги ст. 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей. Підстави для відхилення пропозиції, передбачені частиною 1 статті 31 Закону, відсутні. На підставі викладеного Замовник не вбачає порушень у діях Переможця та підстав для скасування рішення уповноваженої особи від 10.10.2025 року. Рішення про визначення ФОП Чистякової Г.М. переможцем закупівлі є законним, обґрунтованим та прийнятим у відповідності до чинного законодавства. Також повідомляємо, що будь-які юридичні чи фізичні особи, які вважають, що Замовник порушив їхні права та інтереси в процесі проведення закупівлі, чи не згодні з рішенням Замовника, можуть подати скаргу в Антимонопольний комітет України відповідно до статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження визначення переможця

Номер: a35b251fd5444c7f9f6ff762c1d741a6
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-24-013042-a.c1
Назва: Оскарження визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику! Фізична особа-підприємець Яловенко Олександр Олександрович звертається до Вас з вимогою скасувати рішення протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 10.10.2025 р. (далі за текстом – Протокол) про обрання переможцем закупівлі ФОП Чистякова Галина Миколаївна (далі за текстом – Переможець) та відхилити його пропозицію, оскільки вона не відповідає вимогам тендерної документації та технічній специфікації до закупівлі з наступних підстав: Відповідно до п.5.2.Додатку 2 до тендерної документації учасники повинні надати «Розрахункові кошторисні документи (зведений, локальний кошториси, договірну ціну, дефектний акт, відомість ресурсів) необхідно підготувати відповідно до технічного завдання. Кошторисна документація має бути розроблена з врахуванням вимог Настанови з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»), у складі: - Договірна ціна; - Зведений кошторисний розрахунок (з пояснювальною запискою); - Дефектний Акт; - Локальні кошториси; - Відомість ресурсів. Розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути розроблений у програмному комплексі АВК або іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін та складений у відповідності до чинної Настанови. Усі кошторисні розрахунки повинні бути надані у пропозиції у форматі .pdf та у форматі .imd.» Провівши детальний аналіз інформаційної моделі (формат .imd) Переможця та виявивши невідповідності, не можу погодитися з рішенням Замовника Протокол з наступних підстав: 1. Відповідно до Додатку1 тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ» «При складанні кошторисного розрахунку вартості послуг врахувати, що виконання послуг відбуватиметься в обмежених умовах забудованої частини населених пунктів, міст, а саме наявністю житлових або виробничих будівель, а також зелених насаджень, що зберігаються, у безпосередній близькості від місця робіт» Як само враховувати вишеззазначенні умови виконання робіт, зазначено у Додатку Б (обов’язковий) ВКАЗІВОК ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ РЕСУРСНИХ ЕЛЕМЕНТНИХ КОШТОРИСНИХ НОРМ НА РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ, а саме: п.8 Таблиці Б1 Додатку та Примітка 2 (10-11 сторінка доданого до Вимоги файлу): якщо Обмежені умови в забудованій частині міст характеризуються наявністю житлових або виробничих будівель, а також зелених насаджень, що зберігаються, у безпосередній близькості від місця робіт, то встановлюється коефіцієнт К = 0,1 х 0,6 + 1 = 1,06. В АВК-5 за це відповідає коефіцієнт Н15 – коефіцієнт для урахування впливу умов виконання будівельних робіт, який в даному випадку повинен дорівнювати 1,06. Але в кошторисі Переможця Н15=1,1, що не відповідає технічній специфікації та чим значно завищена вартість робіт. 2. Переможець в локальному кошторисі застосував норму КР18-119-2, назвавши її «Санітарне обрізування дерев висотою більше 5 м, завантаження та вивіз гілля, деревини». Але склад робіт норми КР18-119-2 включає наступне: «Профільне обрізування крони дерева з наданням форми кулі, куба, піраміди тощо». Так, її можна застосувати як санітарну обрізку, але ніякого «завантаження та вивіз гілля, деревини» вона не містить, крім того, це підтверджує і відомість ресурсів Переможця, де відсутня будь-яка техніка для вивезення гілля, деревини, що не відповідає технічному завданню, в якому це передбачено. 3. Згідно наданих Переможцем документів, він користується не власною автовишкою, а за договором з ціною за годину 1425,00 грн. Але при вивченні інформаційної моделі Переможця виявлено, що ліміт ціни машино-години орендованої машини згідно КМУ (можно переглянути в ціні автогідропідіймача інформаційної моделі Переможця в АВК-5) становить 772,35 грн. Тобто 772,35 грн. – це максимальна ціна за машино-годину, яка може прийматися для державних та комунальних установ. Крім того, не стоїть «галочка» орендна плата, таким чином в кошторисі автовишка рахується як «власна» з усіма витікаючими з цього наслідками, зокрема нараховується заробітна плата машиністу автовишки (це видно і в локальному кошторисі і в відомості ресурсів, де зазначена витрата труда машиністів 339 люд.год), чим значно завищується ціна тендерної пропозиції переможця. Зважаючи на вищевикладене, вважаю рішення про обрання переможцем закупівлі ФОП Чистякова Галина Миколаївна помилковим, та таким, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі» з Особливостями та ВИМАГАЮ: Відхилити пропозицію ФОП Чистякова Галина Миколаївна. В іншому випадку для захисту своїх законних прав та інтересів буду вимушений звернутися зі Скаргою до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, тому прошу надати відповідь на Вимогу до кінця строку оскарження визначення переможця.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: Не всі документи завантажено
Дата скасування: 14.10.2025 19:51