-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Вершкове масло
Завершена
49 999.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 500.00 UAH
Період оскарження:
25.07.2018 12:45 - 26.07.2018 12:49
Вимога
Відхилено
Кваліфікаційні критерії
Номер:
0c896fdf7ec74aa7b7e5fda8786c5731
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-25-000287-a.b2
Назва:
Кваліфікаційні критерії
Вимога:
ВИМОГА
Замовник: КУ "Обланса Інфекційна клінічна лікарня" ЗОР
Скаржник: ФОП Раскевич Володимир Михайлович
Прошу внести зміни до п. 5.1 Оголошення про закупівлю, а саме виключити пункт з п.5.1. абзац:
З метою попередження постачання неякісної продукції (дрібність, сухість, вологість, кислотність, наявність ознак грибків, стороннього присмаку, та іншу невідповідність нормам використання вказаної продукції у дієтичному харчуванні для хворих інфекційної лікарні – надання зразків продукції та складання попереднього акту згоди на постачання відповідної продукції за підписами сторін: Замовника та Учасника ( у довільної формі), скан – копія документі - розміщується на порталі у системі «прозорро»,
Оскільки зазначена вимога прямоу порушеє принцип прозорого проведення публічних закупівель, оскільки Замовник під час такого "узгодження" зразків бду знати інфрмацію про учасників ДО проведення аукціону.
Також прошу надати нормативні документи, якими керується Замовник під час проведення так званого аналізу Масла вершкового на предмет не відповідної якості а саме дрібність, сухість, вологість, кислотність, наявність ознак грибків, стороннього присмаку, та іншу невідповідність нормам використання вказаної продукції у дієтичному харчуванні для хворих інфекційної лікарні. Також прошу надати безпосердені контакти уповноваженої особи, яка "узгоджує" ці зразки, та якою методикою та за який час надані зразки проходять перевірку? Особливо враховуючи той факт, що акт погодження зразків ще й необхідно розмістити в системі прозоро до 12 год завтрашнього дня??
В разі ненадання вичерпної інформації з конкретними посиланнями на нормативні акти відбору таких зразків, підстави визначення уповноважених осіб замника на відбор та аналіз зразків, інформація що корупційних дій посадових осіб Комунальної установи буде передана до компетентих органів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.07.2018 12:04
Вирішення:
З метою попередження постачання неякісної продукції (дрібність, сухість, вологість, кислотність, наявність ознак грибків, стороннього присмаку, та іншу невідповідність нормам використання вказаної продукції у дієтичному харчуванні для хворих інфекційної лікарні – надання зразків продукції та складання попереднього акту згоди на постачання відповідної продукції за підписами сторін: Замовника та Учасника ( у довільної формі), скан – копія документі - розміщується на порталі у системі «прозорро».
В даному пункті вказана вимога - складання акту згоди на постачання продукції після визначення відповідності якисних характеристик товару поданим документам.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Відсутність тендерної документації
Номер:
1828c69d4e6149af8b5ed55f2336267e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-25-000287-a.a1
Назва:
Відсутність тендерної документації
Вимога:
Замовник систематично не завантажує вчасно тенедрну документацію по оголшеним закупівлям.
Документація завантажується лише післа надходження вимог або скарг через систему Prozorro, та за декілька годин до завершення періоду уточнень,
що не дає змогу потенційним учасникам поставити запитання наприклад що якісних характеристик або кваліфікаційних критеріїв.
При цьому звертаємо ОСОБЛИВУ УВАГУ що в кваліфікаційних критеріях Замовником вимагаються такі документи, які не можливо підготувати фактично за один день.
Згідно даного оголошення період уточнень закінчується сьогодні, 26.07.2018р. о 12:49. Станом на 9:40 Документація відсутня. При цьому прийом пропозицій завершується завтра, 27.07.2018 о 12:49.
Таким чином, замовником свідом обмежує час на підіготовку тендерних пропозицій та свідомо обмежує коло потенційних учасників.
Такі систематичні дії посадових осіб Замовника - КУ "Обласн інфекційна клінічна лікарня" ЗОР порушують принцип прозорості при здійсненні публічних закупівель
виомги п.5, п.6.2.,п.6.3 Наказу № 35 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель” .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.07.2018 09:48
Вирішення:
Станом на 26-07-2018 розміщена інформація щодо вимог до предмету закупівлі. Відповідно до вимог діючего законодавства Замовник має право уточнювати інформацію до закінчення періоду уточнення при допорогових закупівлях.
Статус вимоги:
Задоволено