-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщення станції швидкої медичної допомоги
Завершена
198 926.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 994.63 UAH
мін. крок: 0.5% або 994.63 UAH
Період оскарження:
13.11.2018 11:23 - 19.11.2018 11:13
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні умови.
Номер:
d474811db34a45f681bb19e76e62c1d5
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-13-000283-c.a1
Назва:
Дискримінаційні умови.
Вимога:
Щодо довідки про обов’язкове відвідування об’єкта учасником щодо погодження загальних питань виконання ремонтних робіт.
Відповідно п.12. Додатку 3(Довідка про обов’язкове відвідування об’єкта учасником щодо погодження загальних питань виконання ремонтних робіт). В складі тендерної пропозиції необхідно надати про обов’язкове відвідування об’єкта учасником щодо погодження загальних питань виконання ремонтних робіт.Така вимога є дискримінаційною і суттєво обмежує коло можливих учасників у процедурі закупівлі. Зокрема, дана норма унеможливлює участь у процедурі закупівлі тих підприємств, які знаходяться не певний відстані від замовника, та зобов’язати до початку торгів здійснити виїзд на об єкт. Це призведе до надмірних витрат коштів в той час, як договір не заключний.
Не зрозуміло на яку статтю віднести витрати на обстеження без договору.
Обсяги визначають обсяг робіт з опису технічного завдання(дефектного акту). Саме там вказуються об єми та характер робіт. Не дуже зрозуміло навіщо відвідувати об'єкти (без укладеного договору), а ще й надати довідку.
Замовником порушуються встановлені ст.3 Закону принципи здійснення закупівель, зокрема «недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальна економія та ефективність», і встановлюються дискримінаційні вимоги саме до категорії підприємств, які знаходяться за межами Донецької області .
Щодо “Перевага надається волонтерським організаціям.”
Відповідно п.13. Додатку 3(Довідка про обов’язкове відвідування об’єкта учасником щодо погодження загальних питань виконання ремонтних робіт).
Ураховуючи вимоги пункту 5 частини першої статті 1 Закону, документація конкурсних торгів розроблялась та затверджувалась замовником самостійно і повинна була містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не могли передбачатися в документації конкурсних торгів вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів (конкурсних торгів).” Станція швидкої медичної допомоги міста Донецька- відокремлений структурний підрозділ комунальної лікувально-профілактичної установи "обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" - є бюджетною установою та працює не на гроші волонтерських організацій , а за рахунок платників податків, тому наявність такого пункту є відверто дискримініційною та прописана під конкретного участника. Таким чином, замовники самостійно встановлювали вимоги у документації конкурсних торгів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням статті 5 Закону та принципів, встановлених у статті 3 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
В зв’язку з цим, вимагаємо усунути допущені Замовником порушення чинного законодавства під час проведення процедури закупівлі шляхом внесення відповідних змін до документації конкурсних торгів, виключення дискримінаційних умов, в тому числі з переліку документів, які повинні подаватись учасниками, з приведенням її до вимог чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Замовник
- Зміни до Вимог закупівлі (дод. №3) .rtf 20.11.2018 10:54
Дата подачі:
19.11.2018 10:24
Вирішення:
В документацію (додаток №3) внесені відповідні зміни
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так