• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт приміщення станції швидкої медичної допомоги

Завершена

198 926.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 994.63 UAH
Період оскарження: 13.11.2018 11:23 - 19.11.2018 11:13
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні умови.

Номер: d474811db34a45f681bb19e76e62c1d5
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-13-000283-c.a1
Назва: Дискримінаційні умови.
Вимога:
Щодо довідки про обов’язкове відвідування об’єкта учасником щодо погодження загальних питань виконання ремонтних робіт. Відповідно п.12. Додатку 3(Довідка про обов’язкове відвідування об’єкта учасником щодо погодження загальних питань виконання ремонтних робіт). В складі тендерної пропозиції необхідно надати про обов’язкове відвідування об’єкта учасником щодо погодження загальних питань виконання ремонтних робіт.Така вимога є дискримінаційною і суттєво обмежує коло можливих учасників у процедурі закупівлі. Зокрема, дана норма унеможливлює участь у процедурі закупівлі тих підприємств, які знаходяться не певний відстані від замовника, та зобов’язати до початку торгів здійснити виїзд на об єкт. Це призведе до надмірних витрат коштів в той час, як договір не заключний. Не зрозуміло на яку статтю віднести витрати на обстеження без договору. Обсяги визначають обсяг робіт з опису технічного завдання(дефектного акту). Саме там вказуються об єми та характер робіт. Не дуже зрозуміло навіщо відвідувати об'єкти (без укладеного договору), а ще й надати довідку. Замовником порушуються встановлені ст.3 Закону принципи здійснення закупівель, зокрема «недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальна економія та ефективність», і встановлюються дискримінаційні вимоги саме до категорії підприємств, які знаходяться за межами Донецької області . Щодо “Перевага надається волонтерським організаціям.” Відповідно п.13. Додатку 3(Довідка про обов’язкове відвідування об’єкта учасником щодо погодження загальних питань виконання ремонтних робіт). Ураховуючи вимоги пункту 5 частини першої статті 1 Закону, документація конкурсних торгів розроблялась та затверджувалась замовником самостійно і повинна була містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не могли передбачатися в документації конкурсних торгів вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів (конкурсних торгів).” Станція швидкої медичної допомоги міста Донецька- відокремлений структурний підрозділ комунальної лікувально-профілактичної установи "обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" - є бюджетною установою та працює не на гроші волонтерських організацій , а за рахунок платників податків, тому наявність такого пункту є відверто дискримініційною та прописана під конкретного участника. Таким чином, замовники самостійно встановлювали вимоги у документації конкурсних торгів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням статті 5 Закону та принципів, встановлених у статті 3 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників. В зв’язку з цим, вимагаємо усунути допущені Замовником порушення чинного законодавства під час проведення процедури закупівлі шляхом внесення відповідних змін до документації конкурсних торгів, виключення дискримінаційних умов, в тому числі з переліку документів, які повинні подаватись учасниками, з приведенням її до вимог чинного законодавства.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: В документацію (додаток №3) внесені відповідні зміни
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так