-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт "Благоустрій прилеглої території до будівлі кінотеатру "Лейпциг", за адресою: пр-т. Леся Курбаса, 8, м. Київ
Завершена
4 180 780.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 83 615.60 UAH
мін. крок: 2% або 83 615.60 UAH
Період оскарження:
01.11.2018 16:30 - 13.11.2018 00:00
Вимога
Вирішена
Питання щодо умов Договору
Номер:
56a7d1f653514593925246b66b791c9c
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-01-002427-b.b2
Назва:
Питання щодо умов Договору
Вимога:
1) Шановний Замовник, роз`ясніть будь ласка пункт 3.5 Розділ 3 (3.5. Після проведення експертизи кошторисної документації та отримання відповідного експертного звіту, Сторонами буде проведено уточнення (зменшення) вартості робіт з урахуванням результатів експертизи). А саме, хто повинен проходити експертизу, Замовник чи Підрядник ?
2) Дайте роз’яснення стосовно, пункту 4.5 Розділ 4 цього Договору (4.5. Замовник у термін погоджений з Підрядником, має право здійснити попередню авансову оплату в розмірі ______________ (_____________________)., у тому числі 20 % ПДВ – ________________ (_____________________), що сукупно не перевищує 30 (тридцяти) відсотків від ціни Договору, відповідно до Постанова КМУ від 23 квітня 2014 р. за № 117.
Підрядник зобов’язується, з наданням Замовнику відповідних підтверджувальних документів (Акт № КБ-2в, Довідка № КБ-3), використати одержані кошти на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання протягом 30 (тридцяти) календарних днів після їх одержання. По закінченню вказаного терміну невикористані кошти, отримані у якості попередньої оплати, повертаються Замовнику, з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2.)
А саме : акт виконаних робіт може бути підписаний тільки після проходження експертизи та отримання експертного висновку. Проходження експертизи потребує певного часу. Адже, при фактично виконаних роботах, процедура підписання Акту виконаних робіт може бути відкладена до узгодження Сторонами уточненої кошторисної документації, яка пройшла експертизу. У зв`язку з цим, Підрядник не зможе виконати взяті на себе забов`язання щодо підтвердження наданої попередньої оплати та буде змушений повернути отримані кошти .
Отож, в пункт 2.2 Розділ 2 цього Договору необхідно внести наступні зміни:
2.2. Підрядник розпочне виконання робіт не пізніше ______________ (_____________________) (заповнюється прописом Учасником, вказати цифрами та прописом, але не більше 10 календарних днів) календарних днів з дня настання останньої із наступних подій:
- надання фронту Робіт та затвердженої Проектної документації (стадія «Робочий проект») згідно Акту, підписаного представниками Замовника і Підрядника;
- перерахування Підряднику попередньої оплати (авансу) згідно п. 4.5.
цього Договору (якщо Сторони погодили можливість попереднього авансування робіт);
- погодження Сторонами уточненої Договірної ціни, згідно п. 3.5. цього Договору (3.5. Після проведення експертизи кошторисної документації та отримання відповідного експертного звіту, Сторонами буде проведено уточнення (зменшення) вартості робіт з урахуванням результатів експертизи.)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.11.2018 17:48
Вирішення:
Тендерним комітетом Комунального підприємства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київкінофільм" розглянуто Вашу вимогу.
Згідно з положеннями Постанови КМУ від 23 квітня 2014 р. № 117 строк на використання попередньої оплати у розмірі 30% відсотків від ціни Договору із наданням відповідних документів (Акт № КБ-2в, Довідка № КБ-3) повинен становити не більше 3 (трьох) місяців. Виходячи із цього, строк в 30 календарних днів, передбачених Договором, може збільшуватись.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо наявності обладання та матеріально-технічної бази
Номер:
034b886bf42a40a89bf388dc495605d5
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-01-002427-b.b1
Назва:
Щодо наявності обладання та матеріально-технічної бази
Вимога:
Просимо змінити дискримінаційні вимоги які вказані в додатку 2, а саме: У вимогах про наявнсть обладнання та матеріально-технічної бази вказано що, для підтвердження наявності ТЗ учасники повинні подати скановані копії тех. паспортів, або свідоцтв про реєстрацію ТЗ, або договір купівлі-продажу. Якщо ТЗ орендовані, додатково подаються завірені копії договорів оренди.
Наголошуємо що, при оренді ТЗ жоден з учасників закупівлі не взмозі надати технічний паспорт, або свідоцтво про реєстрацію ТЗ, оскільки згідно договорів оренди дані ТЗ не перебувають у власності таких учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.11.2018 12:53
Вирішення:
Доброго дня. Тендерним комітетом Комунального підприємства виконавчого органу Київської міської ради ( Київської міської державної адміністрації ) "Київкінофільм" було уважно розглянута вимога та внесені відповідні зміни до положення Додатку №2 до Тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено