• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Дезинфекційні засоби

Завершена

345 880.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 245.40 UAH
Період оскарження: 26.10.2018 14:35 - 08.11.2018 00:00
Вимога
Вирішена

Просимо внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги

Номер: 9ee906cb087b495286a47877214f0cee
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-26-001019-b.b1
Назва: Просимо внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку положень ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одними з принципових вимог до проведення відкритих торгів є запобігання корупційним діям і зловживанням, недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників закупівель, а згідно ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних вимог. Додаток №2 до тендерної документації на закупівлю товару 24450000-3 Агрохімічна продукція (дезінфекційні засоби) містить наступні дискримінаційні вимоги: По п.1.1. вимагається Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в тому числі можливість здійснити поставку товару з дотриманням законодавства, та подається інформація про наявність автотранспорту для реалізації товару, із дотриманням норм чинного законодавства, та відомості про аптечні склади із зазначенням місця розташування аптечного складу. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та незаконною, оскільки дана вимога звужує конкуренцію та можливість взяти участь у даній закупівлі інших учасників у яких відсутні аптечні склади. Більше того, умови зберігання товару що є предметом закупівлі не передбачають наявність аптечних складів в Учасника та не є обов’язковими. Наявність аптечного складу обов’язкова для суб'єктів оптової або роздрібної торгівлі, закладів охорони здоров'я та виробників лікарських засобів відповідно до Постанови КМУ від 30 листопада 2016 р. № 929 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів)». Наше ТОВ не є суб'єктом оптової або роздрібної торгівлі, закладом охорони здоров'я та виробником лікарських засобів. Відповідно, наявність аптечного складу не є обов’язковою умовою для здійснення господарської діяльності та продажу товару що є предметом закупівлі. Для закупівлі товару, що є предметом даної закупівлі не потрібно відповідного дозволу чи ліцензії та діяльність щодо продажу даного товару не підлягає ліцензуванню згідно Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності». Тобто, вимога щодо надання учасником довідки з відомостями про аптечні склади із зазначенням місця розташування аптечного складу є незаконною. Таким чином можна дійти висновку, що викладені Вами кваліфікаційні вимоги до предмету закупівлі порушують приписи ст.ст. 3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 4,7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1, 2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції». Зважаючи на все викладене вище, ВИМАГАЄМО: 1) внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги; 2) внести зміни до Додатку №2 тендерної документації, змінивши формулювання «та відомості про аптечні склади із зазначенням місця розташування аптечного складу» на «та відомості про склади із зазначенням місця розташування складу».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу учасника
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 02.11.2018 11:39
Підтвердження вирішення: Дякуємо за Ваше звернення. Ваші зауваження прийняті до уваги і буде внесено відповідні зміни до тендерної документації