• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Профільна труба

згідно коду CPV за ДК 021:2015 44110000-4 Конструкційні матеріали (Профільна труба) код 44112120-5 Профільний прокат , відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. З урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, визначених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами).

Завершена

19 835.33 UAH з ПДВ
Період оскарження: 23.09.2025 16:30 - 30.09.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірна дискваліфікація

Номер: 4dfeca7b20934a4a827a71a3af1fb586
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-23-013478-a.b2
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
На цей Ваш аргумент вже є давно відповідь Мінекономіки, просимо ознайомитися: https://me.gov.ua/InfoRez/Details/7a491a2c-132b-4c3a-a519-c051f159bc06?lang=uk-UA Також є стаття з цього приводу на сайті уповноваженого органу Прозорро: https://infobox.prozorro.org/articles/perebig-stroku-v-zakupivlyah В будь-якому випадку Міністерство економіки та адміністратори Прозорро є реалізаторами вимог Закону "Про публічні закупівлі" та їм краще знати як трактувати вимоги Закону та Особливостей. Просимо взяти цю інформацію на майбутнє. Також система майданчику, через який працює учасник, також інформує про строки, надаємо приклад:
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На Ваш запит від 14.10.2025 р. повідомляємо наступне: Порядок здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг визначається нормативно-правовими актами, що регулюють відносини у сфері публічних закупівель, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). На час дії правового режиму воєнного стану, введеного на території держави Указом Президента України №64/2022 від 24.02.2022 року, порядок здійснення закупівель товарів, робіт і послуг регламентовано Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами). Пунктом 3 Особливостей визначено, що Замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять такі закупівлі з урахуванням цих Особливостей. Мінекономіки України є уповноваженим органом з питань закупівель, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Основні функції Уповноваженого органу визначені ст. 9 Закону. Трактування вимог Закону не належить до функцій Уповноваженого органу. До функцій Уповноваженого органу зокрема входять функції надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель та безоплатних консультацій рекомендаційного характеру з питань закупівель на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу. Інформаційний ресурс Уповноваженого органу - веб-сайт, наповнення якого здійснює Уповноважений орган та на якому надаються безоплатні консультації рекомендаційного характеру з питань публічних закупівель, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет (ст. 1 Закону). З зазначеного чітко видно, що відповіді та консультації Мінекономіки носять суто рекомендаційний характер. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет.  З зазначеного також чітко видно, що до функцій адміністратора Прозорро не входить функція трактування вимог Закону та інших нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель. Відповідно ст. 11 Закону відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа. Як вже зазначалось, згідно з позицією Верховного Суду, яка викладена у постанові у справі № 916/452/19, строки, зазначені в Законі та які починаються «з дати», починають перебіг з дня, коли настала відповідна подія, а не з наступного дня. Відповідно ч. 5 ст. 13 Закону України «Про судоустрій та статус суддів» Висновки щодо застосування норм права, викладені у постановах Верховного Суду, є обов’язковими для всіх суб’єктів владних повноважень, які застосовують у своїй діяльності нормативно-правовий акт, що містить відповідну норму права. Також знову зауважимо, положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) чи Особливостей не визначено норм, які б дозволяли чи забороняли скасування замовником самостійно прийнятого ним рішення, наприклад про визначення переможця чи відхилення учасника. Відповідно п. 46 Особливостей у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Тобто, Особливостями передбачена разова можливість звернення учасника з вимогою щодо додаткової інформації, та у свою чергу за цим ж нормативно-правовим актом визначено механізм оскарження таких рішень до Антимонопольного комітету України чи до суду. Враховуючи все зазначене вище, відхилення тендерної пропозиції учасника є цілком законним та таким, що жодним чином не суперечить вимогам Закону.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Неправомірна дискваліфікація

Номер: 40e1a06dd5244f09b03a20ed47906af4
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-23-013478-a.b1
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Просимо ознайомитися Вас зі скаргою до цієї закупівлі та вже нарешті навчитися відраховувати 4 дні. Закупівля № UA-2024-07-01-001547-a
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На Ваш запит від 13.10.2025 р. повідомляємо наступне: Порядок здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг визначається нормативно-правовими актами, що регулюють відносини у сфері публічних закупівель, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). На час дії правового режиму воєнного стану, введеного на території держави Указом Президента України №64/2022 від 24.02.2022 року, порядок здійснення закупівель товарів, робіт і послуг регламентовано Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами). Пунктом 3 Особливостей визначено, що Замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять такі закупівлі з урахуванням цих Особливостей. Відповідно п. 47 Особливостей Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Згідно з позицією Верховного Суду, яка викладена у постанові у справі № 916/452/19, строки, зазначені в Законі та які починаються «з дати», починають перебіг з дня, коли настала відповідна подія, а не з наступного дня. Також колегія суддів вважає правильними висновки судів про те, що спірні правовідносини регулюються спеціальним Законом, стаття 17 якого є нормою імперативного характеру і визначає поведінку суб’єктів — учасників публічних закупівель, тому доводи скаржника про можливість застосування до спірних правовідносин загальних положень статті 253 ЦКУ є помилковими. Відповідно ч. 5 ст. 13 Закону України «Про судоустрій та статус суддів» Висновки щодо застосування норм права, викладені у постановах Верховного Суду, є обов’язковими для всіх суб’єктів владних повноважень, які застосовують у своїй діяльності нормативно-правовий акт, що містить відповідну норму права. Недотримання передбачених Законом строків навіть на один день може призвести до відміни торгів чи навіть накладення адміністративних стягнень на винних осіб. Також зауважимо, положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) чи Особливостей не визначено норм, які б дозволяли чи забороняли скасування замовником самостійно прийнятого ним рішення, наприклад про визначення переможця чи відхилення учасника. У свою чергу за цими ж нормативно-правовими актами визначено механізм оскарження таких рішень до Антимонопольного комітету України чи до суду. Відповідно, такі рішення можуть бути скасовані згаданими органами. Крім того, якщо брати до уваги технічну реалізацію електронної системи закупівель, замовник технічно ще може відмінити рішення про визначення переможця, проте відмінити в системі рішення про відхилення пропозиції учасника самостійно технічно неможливо. Також, слід зазначити, що згідно з частиною 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов'язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Таким чином, наведені у Вашому листі рішення є обов'язковими для виконання саме замовниками, яких вони стосуються. На даний час, замовник не має по зазначеній закупівлі жодних рішень органу оскарження. Враховуючи все зазначене вище, відхилення тендерної пропозиції учасника є цілком законним та таким, що жодним чином не суперечить вимогам Закону.
Статус вимоги: Не задоволено