-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з дезінфекції, дератизації та дезінсекції (код ДК 021:2015 (CPV): 90670000-4 Послуги з дезинфікування та дератизування міських і сільських територій)
Завершена
140 500.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
23.09.2025 16:25 - 29.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Щодо рішення Замовника
Номер:
cdbaa973dbb7480ab9f6e5ffef5abed9
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-09-23-013058-a.a1
Назва:
Щодо рішення Замовника
Скарга:
щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скрага від 10.10.2025р..docx 10.10.2025 13:31
- Скрага від 10.10.2025р..pdf 10.10.2025 13:31
- 1. Протокол УО від 09.10.2025р..pdf 10.10.2025 13:31
- 2. Довідка про наявність працівників.pdf 10.10.2025 13:31
- 4. 2.1. Наказ 23к від 07.03.2025_Шихова Л..PDF 10.10.2025 13:31
- 3. 2.1. Наказ 9к від 30.04.2025 Шнурко О..PDF 10.10.2025 13:31
- 5. 2.1. Наказ_Тертичний М..PDF 10.10.2025 13:31
- 6. 2.2. Витяг 79-25 від 05.09.25 по охороні праці.PDF 10.10.2025 13:31
- 8. 2.3. Допуски Шихова Л., Тертичний М..pdf 10.10.2025 13:31
- 7. 2.2. Протокол охорони праці_Шнурко.PDF 10.10.2025 13:31
- 9. 2.3. Посвідчення Шнурко О..pdf 10.10.2025 13:31
- 10. 2.3. Шнурок Олександр Хасп.pdf 10.10.2025 13:31
- 11. 2.4. Довідка_ТертичнийМ_про_прох_я_гігієнічного_навч_ЦКПХ.PDF 10.10.2025 13:31
- 13. 2.4. Довідка_Шнурко О_про_прох_я_гігієнічного_навч_ЦКПХ.PDF 10.10.2025 13:31
- 12. 2.4. Довідка_Шихова Л_про_прох_я_гігієнічного_навч_ЦКПХ.PDF 10.10.2025 13:31
- 14. 2.5. Посвідчення_Тертичний М.А..pdf 10.10.2025 13:31
- 15. 2.5. Посвідчення_Шихова.PDF 10.10.2025 13:31
- 16. 2.5. Посвідчення_Шнурко.PDF 10.10.2025 13:31
- 17. Лист роз'яснення щодо вимог на виправлення.pdf 10.10.2025 13:31
- sign.p7s 10.10.2025 13:32
- рішення від 14.10.2025 № 15441.pdf 14.10.2025 15:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.10.2025 № 15863.pdf 21.10.2025 17:30
- рішення від 21.10.2025 № 15863.pdf 24.10.2025 11:33
- 4. Довідка ТОВ Доктор Хасп про наявність працівників від 07.10.2025.pdf 16.10.2025 15:30
- 3. Довідка ТОВ Доктор Хасп про наявність працівників від 29.09.2025.pdf 16.10.2025 15:30
- 5. Протокол УО від 09.10.2025 (щодо допущеної описки).pdf 16.10.2025 15:30
- 2. Пояснення від 16.10.2025 № 376.docx 16.10.2025 15:30
- 1. Пояснення від 16.10.2025 № 376.pdf 16.10.2025 15:30
- 6. Протокол УО від 16.10.2025 (надання відповіді в АМКУ).pdf 16.10.2025 15:30
- Протокол УО від 24.10.2025.pdf 24.10.2025 15:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.10.2025 15:33
Дата розгляду скарги:
21.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.10.2025 15:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.10.2025 11:33
Дата виконання рішення Замовником:
24.10.2025 15:17
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 15863-р/пк-пз від 21.10.2025 про: зобов'язання Комунального підприємства "Володимирський ринок" (код ЄДРПОУ: 01565129) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ДОКТОР ХАСП" (код ЄДРПОУ: 44641953) за процедурою закупівлі - "Послуги з дезінфекції, дератизації та дезінсекції (код ДК 021:2015 (CPV): 90670000-4 Послуги з дезинфікування та дератизування міських і сільських територій)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025- 09-23-013058-a. - виконано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ee19349897594159af441cbb0e16e66a
Заголовок пункту скарги:
Скаржником було виправив невідповідність, шляхом завантаження оновленої інформації, що відповідає та не суперечить Особливостям, оскільки дана інформація не змінила предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення, а також не змінила технічні та якісні характеристики предмету закупівлі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Закупівля відбувається відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями.
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
В Протоколі відхилення замовник вказує також цю інформацію, а саме: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (ч. 9 ст.26 Закону).
Скаржником після отримання повідомлення про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, що були виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, відповідно до п. 43 Особливостей було завантажено в електронну систему закупівель виправлену довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих. № 07102025/03 від «07» жовтня 2025 року (далі – Довідка про наявність працівників).
Також відповідно до вимог п. 2.3 розділу № 1 Додатку № 1 до тендерної документації, скаржник завантажив інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника даному кваліфікаційному критерію (критеріям), а саме:
1.) посвідчення про присвоєння кваліфікаційної категорії зі спеціальності, що стосується дезінсекції та дератизації - дезінфекційна справа та/або посвідчення дезінфектора;
2.) на вказаних у вищезазначеній Довідці працівників надаються наступні документи, які підтверджують взаємовідносини працівника з Учасником/співвиконавцем (у випадку, якщо останній є працівником співвиконавця): - трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) або відповідний договір (витяг з договору) цивільно-правового характеру або наказ про прийняття на роботу.
3.) протокол (-и) або витяг (-и) з протоколу (-ів) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, створеної на базі навчального закладу відповідної кваліфікації та повноважень (або внесеного до суб’єктів господарювання, які здійснюють навчання з питань охорони праці), з проходження навчання та перевірки знань із загального курсу охорони праці;
4.) допуск (посвідчення) працівника (-ів) на право роботи з пестицидами.
Зауважимо ще раз Скаржником до Довідки про наявність працівників були завантажено всі документи, що вимагались п. 2.3 розділу № 1 Додатку № 1 до тендерної документації, тим самим виправив невідповідність, шляхом завантаження оновленої інформації, що відповідає та не суперечить Особливостям, оскільки дана інформація не змінила предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення, а також не змінила технічні та якісні характеристики предмету закупівлі.
Виходячи з вище зазначеного Скаржник виправив не відповідність в своїй пропозиції.
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
В Протоколі відхилення замовник вказує також цю інформацію, а саме: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (ч. 9 ст.26 Закону).
Скаржником після отримання повідомлення про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, що були виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, відповідно до п. 43 Особливостей було завантажено в електронну систему закупівель виправлену довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих. № 07102025/03 від «07» жовтня 2025 року (далі – Довідка про наявність працівників).
Також відповідно до вимог п. 2.3 розділу № 1 Додатку № 1 до тендерної документації, скаржник завантажив інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника даному кваліфікаційному критерію (критеріям), а саме:
1.) посвідчення про присвоєння кваліфікаційної категорії зі спеціальності, що стосується дезінсекції та дератизації - дезінфекційна справа та/або посвідчення дезінфектора;
2.) на вказаних у вищезазначеній Довідці працівників надаються наступні документи, які підтверджують взаємовідносини працівника з Учасником/співвиконавцем (у випадку, якщо останній є працівником співвиконавця): - трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) або відповідний договір (витяг з договору) цивільно-правового характеру або наказ про прийняття на роботу.
3.) протокол (-и) або витяг (-и) з протоколу (-ів) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, створеної на базі навчального закладу відповідної кваліфікації та повноважень (або внесеного до суб’єктів господарювання, які здійснюють навчання з питань охорони праці), з проходження навчання та перевірки знань із загального курсу охорони праці;
4.) допуск (посвідчення) працівника (-ів) на право роботи з пестицидами.
Зауважимо ще раз Скаржником до Довідки про наявність працівників були завантажено всі документи, що вимагались п. 2.3 розділу № 1 Додатку № 1 до тендерної документації, тим самим виправив невідповідність, шляхом завантаження оновленої інформації, що відповідає та не суперечить Особливостям, оскільки дана інформація не змінила предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення, а також не змінила технічні та якісні характеристики предмету закупівлі.
Виходячи з вище зазначеного Скаржник виправив не відповідність в своїй пропозиції.
×
-
Назва доказу:
17. Лист роз'яснення щодо вимог на виправлення
-
Повʼязаний документ:
17. Лист роз'яснення щодо вимог на виправлення.pdf
-
-
Назва доказу:
16. 2.5. Посвідчення_Шнурко
-
Повʼязаний документ:
16. 2.5. Посвідчення_Шнурко.PDF
-
-
Назва доказу:
15. 2.5. Посвідчення_Шихова
-
Повʼязаний документ:
15. 2.5. Посвідчення_Шихова.PDF
-
-
Назва доказу:
14. 2.5. Посвідчення_Тертичний М.А.
-
Повʼязаний документ:
14. 2.5. Посвідчення_Тертичний М.А..pdf
-
-
Назва доказу:
13. 2.4. Довідка_Шнурко О_про_прох_я_гігієнічного_навч_ЦКПХ
-
Повʼязаний документ:
13. 2.4. Довідка_Шнурко О_про_прох_я_гігієнічного_навч_ЦКПХ.PDF
-
-
Назва доказу:
12. 2.4. Довідка_Шихова Л_про_прох_я_гігієнічного_навч_ЦКПХ
-
Повʼязаний документ:
12. 2.4. Довідка_Шихова Л_про_прох_я_гігієнічного_навч_ЦКПХ.PDF
-
-
Назва доказу:
11. 2.4. Довідка_ТертичнийМ_про_прох_я_гігієнічного_навч_ЦКПХ
-
Повʼязаний документ:
11. 2.4. Довідка_ТертичнийМ_про_прох_я_гігієнічного_навч_ЦКПХ.PDF
-
-
Назва доказу:
10. 2.3. Шнурок Олександр Хасп
-
Повʼязаний документ:
10. 2.3. Шнурок Олександр Хасп.pdf
-
-
Назва доказу:
9. 2.3. Посвідчення Шнурко О.
-
Повʼязаний документ:
9. 2.3. Посвідчення Шнурко О..pdf
-
-
Назва доказу:
8. 2.3. Допуски Шихова Л., Тертичний М.
-
Повʼязаний документ:
8. 2.3. Допуски Шихова Л., Тертичний М..pdf
-
-
Назва доказу:
7. 2.2. Протокол охорони праці_Шнурко
-
Повʼязаний документ:
7. 2.2. Протокол охорони праці_Шнурко.PDF
-
-
Назва доказу:
6. 2.2. Витяг 79-25 від 05.09.25 по охороні праці
-
Повʼязаний документ:
6. 2.2. Витяг 79-25 від 05.09.25 по охороні праці.PDF
-
-
Назва доказу:
5. 2.1. Наказ_Тертичний М.
-
Повʼязаний документ:
5. 2.1. Наказ_Тертичний М..PDF
-
-
Назва доказу:
4. 2.1. Наказ 23к від 07.03.2025_Шихова Л.
-
Повʼязаний документ:
4. 2.1. Наказ 23к від 07.03.2025_Шихова Л..PDF
-
-
Назва доказу:
3. 2.1. Наказ 9к від 30.04.2025 Шнурко О.
-
Повʼязаний документ:
3. 2.1. Наказ 9к від 30.04.2025 Шнурко О..PDF
-
-
Назва доказу:
2. Довідка про наявність працівників
-
Повʼязаний документ:
2. Довідка про наявність працівників.pdf
-
-
Назва доказу:
1. Протокол УО від 09.10.2025р.
-
Повʼязаний документ:
1. Протокол УО від 09.10.2025р..pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Просимо зобов’язати замовника відмінити Протокол від 09.10.2025 р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою № б/н щодо відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі UA-2024-08-13-009592-a за процедурою відкриті торги з особливостями та визнати скаржника переможцем, оскільки скаржником було усунене невідповідність в пропозиції.
Запити Органу оскарження
Номер:
c1d78b2aae684e089b50948b8e5e4557
Тема запиту:
ПОЯСНЕННЯ на Скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Доктор Хасп» від 10 жовтня 2025 року за вих.№10102025/06 щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Текст запиту:
Ознайомившись з обгрунтуванням і вимогами поданої ТОВ «Доктор Хасп» скарги – вважаємо вимоги Скаржника безпідставними, необгрунтованими і недоведеними, та такими, що не спростовують наявність законодавчо визначених підстав у Замовника для прийняття рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі - ТОВ «Доктор Хасп» на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Разом з тим, з врахуванням обставин, в межах доводів поданої Учасником скарги, та в спростування відомостей, викладених у скарзі ТОВ «Доктор Хасп» надаємо наступну інформацію. Так, 23.09.2025р. Замовник оголосив закупівлю за процедурою відкриті торги з особливостями по предмету закупівлі: Послуги з дезінфекції, дератизації та дезінсекції (код ДК 021:2015 (CPV): 90670000-4 Послуги з дезинфікування та дератизування міських і сільських територій (оприлюднено оголошення і тендерну документацію (надалі – Тендерна документація), (ідентифікатор закупівлі № UA-2025-09-23-013058-a), з врахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (надалі по тексту – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі по тексту – Особливості). 02.10.2025р. відбувся електронний аукціон, і з врахуванням реєстру отриманих тендерних пропозицій розпочалась кваліфікація Учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю "Доктор Хасп" (код ЄДРПОУ 44641953) з остаточною ціною пропозиції: 101 880 UAH, з ПДВ. Умовами п.п. 3.1.5 пункту 3.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації передбачено – Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), інформація від Учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у тендерній документації, зокрема а саме:
- з переліком документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію (критеріям), іншим вимогам Замовника, згідно до Додатку № 1 до тендерної документації (прим.3.1.5.3 Тендерної документації).
В свою чергу, учасники, у разі подання недостовірної інформації під час проведення зазначеної процедури закупівлі, несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України. Якщо тендерною документацією вимагається надання будь-якого документу або інформації, передбачається, що така інформація повинна бути чинною та достовірною на дату її подання Учасником. (п.п. 3.1.7 Тендерної документації)
Поданням своєї тендерної пропозиції Учасник: - гарантує, що вся інформація, яка наведена (надана) у тендерній пропозиції, є актуальною, достовірною та відповідає дійсності (абзац другий п.п. 3.1.8 Тендерної документації).
Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку № 1 до тендерної документації. Спосіб підтвердження відповідності Учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку № 1 до тендерної документації. ( п.п. 3.5.1 Тендерної документації).
Згідно з пунктом 2 щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (див. Розділ № 1 Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію (критеріям). Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до ст.16 Закону «Про публічні закупівлі» та іншим вимогам Замовника Додатку № 1 до Тендерної документації) – на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям - Учасник надає Довідку за нижченаведеною формою на фірмовому бланку Учасника (за його наявності) та завірену печаткою (у разі її використання/наявності) - про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і які будуть залучені до надання Послуг. (див. Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід., п.п.2.2. вказаного Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації).
Учасник на підтвердження інформації, щодо кваліфікації працівників які будуть задіяні у виконанні послуг у складі тендерної пропозиції також надає:
1.) посвідчення про присвоєння кваліфікаційної категорії зі спеціальності, що стосується дезінсекції та дератизації - дезінфекційна справа та/або посвідчення дезінфектора;
2.) на вказаних у вищезазначеній Довідці працівників надаються наступні документи, які підтверджують взаємовідносини працівника з Учасником/співвиконавцем (у випадку, якщо останній є працівником співвиконавця): - трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) або відповідний договір (витяг з договору) цивільно-правового характеру або наказ про прийняття на роботу.
3.) протокол (-и) або витяг (-и) з протоколу (-ів) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, створеної на базі навчального закладу відповідної кваліфікації та повноважень (або внесеного до суб’єктів господарювання, які здійснюють навчання з питань охорони праці), з проходження навчання та перевірки знань із загального курсу охорони праці;
4.) допуск (посвідчення) працівника (-ів) на право роботи з пестицидами.
(див. п.п. 2.3. вказаного Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації)
Учасником - ТОВ «Доктор Хасп», у складі тендерної пропозиції на виконання вимог Тендерної документації щодо працівників, які будуть залучені до надання послуг - було завантажено в електронну систему закупівель Довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих. № 29092025/02 від 29 вересня 2025 року) (Експортовано:01-10-2025, 12:37:28), з наступним переліком працівників, а саме: Консорс Олександр Костянтинович, спеціалізація – дезінфектор, Шнурко Олександр Васильович, спеціалізація – дезінфектор, Шихова Людмила Віталіївна – дезінфектор, Ніколаєнко Галина Степанівна , спеціалізація – лікар-дезінфекціоніст.
Замовником, за результатами перевірки документів поданих Учасником на підтвердження інформації, щодо кваліфікації працівників які будуть задіяні ним у виконанні послуг у складі тендерної пропозиції, (на виконання вимог п.п. 2.3 вказаного Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації), та з огляду на перелік працівників, які будуть задіяні у виконанні послуг та які в свою чергу зазначені Учасником у Довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вих. № 29092025/02 від 29 вересня 2025 року (надалі по тексту – Довідка) було встановлено відсутність документів, які вимагаються у п.п. 2.3. вказаного Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації на підтвердження інформації, щодо кваліфікації працівників які будуть задіяні у виконанні послуг стосовно наступних працівників а саме щодо:
- Консорс Олександр Костянтинович - відсутнє посвідчення про присвоєння кваліфікаційної категорії зі спеціальності, що стосується дезінсекції та дератизації - дезінфекційна справа та/або посвідчення дезінфектора.
- Шнурко Олександр Васильович - відсутня інформація/протокол (витяг з протоколу) про проходження Шнурко Олександра Васильовича перевірки знань з питань охорони праці, створеної на базі навчального закладу відповідної кваліфікації та повноважень (або внесеного до суб’єктів господарювання, які здійснюють навчання з питань охорони праці), з проходження навчання та перевірки знань із загального курсу охорони праці.
- Шихова Людмила Віталіївна – відсутній допуск (посвідчення) працівника на право роботи з пестицидами.
- Ніколаєнко Галина Степанівна - відсутня інформація/протокол (витяг з протоколу) про проходження Ніколаєнко Г.С. перевірки знань з питань охорони праці, створеної на базі навчального закладу відповідної кваліфікації та повноважень (або внесеного до суб’єктів господарювання, які здійснюють навчання з питань охорони праці), з проходження навчання та перевірки знань із загального курсу охорони праці, - відсутній допуск (посвідчення) працівника на право роботи з пестицидами.
Згідно до вимог пункту 43 Особливостей, - якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Згідно до абзацу другого вказаної статті - під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Слід зазначити, що вимоги пункту 43 Особливостей – співпадають із вимогами п.п. 5.1.14 Тендерної документації Замовника.
В спростування доводів скарги наголошуємо на тому, що Замовником було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі – ТОВ «Доктор Хасп» у тендерній пропозиції - подання яких передбачалося тендерною документацією – а саме встановлено, що Учасник, згідно до поданої ним Довідки про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вих. № 29092025/02 від 29 вересня 2025 року) не подав повністю документи на підтвердження кваліфікації працівників, перелік яких зазначений у вказаній Довідці, і які вимагаються від нього згідно з умовами п.п. 2.3. вказаного Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації (згідно вищенаведеного переліку документів, які надає Учасник на підтвердження інформації щодо кваліфікації працівників, які будуть задіяні у виконанні послуг).
Таким чином, Замовником було встановлено відсутність у складі поданої Учасником тендерної пропозиції документів - подання яких передбачалося тендерною документацією – на підтвердження кваліфікації працівників зазначених у вищенаведеній Довідці, а саме щодо:
- Консорс Олександра Костянтиновича - відсутнє посвідчення про присвоєння кваліфікаційної категорії зі спеціальності, що стосується дезінсекції та дератизації - дезінфекційна справа та/або посвідчення дезінфектора;
- щодо Шнурко Олександра Васильовича - відсутня інформація/протокол (витяг з протоколу) про проходження Шнурко Олександра Васильовича перевірки знань з питань охорони праці, створеної на базі навчального закладу відповідної кваліфікації та повноважень (або внесеного до суб’єктів господарювання, які здійснюють навчання з питань охорони праці), з проходження навчання та перевірки знань із загального курсу охорони праці.
- щодо Шихової Людмили Віталіївни – відсутній допуск (посвідчення) працівника на право роботи з пестицидами;
- щодо Ніколаєнко Галини Степанівни - відсутня інформація/протокол (витяг з протоколу) про проходження Ніколаєнко Г.С. перевірки знань з питань охорони праці, створеної на базі навчального закладу відповідної кваліфікації та повноважень (або внесеного до суб’єктів господарювання, які здійснюють навчання з питань охорони праці), з проходження навчання та перевірки знань із загального курсу охорони праці, - відсутній допуск (посвідчення) працівника на право роботи з пестицидами. Рекомендовано Учаснику - усунути зазначені невідповідності, шляхом подання необхідних вищезазначених документів по вказаних працівниках і надати дану інформацію у вигляді скан-копії цих документів, у форматі PDF, шляхом їх завантаження в електронну систему закупівель. (згідно з п.3. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, Дата публікації: 07-10-25, 16:30:14, ).
Дане повідомлення Замовника з вимогою про усунення невідповідностей було розміщено Замовником в межах, в порядку і строки передбачені законодавством.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. (п.п. 5.1.14 Тендерної документації). При цьому, згідно вимогами п.п. 5.1.14 Тендерної документації - Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Зазначені умови п.п. 5.1.14 Тендерної документації передбачені також згідно з вимогами ч. 9 ст. 26 Закону, і які в свою чергу були відображені в Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.10.2025р. про відхилення тендерної пропозиції учасника - ТОВ «Доктор Хасп».
Так, відповідно до норм ч. 9 ст. 26 Закону - Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Таким чином, як вбачається - імперативна норма ч. 9 ст. 26 Закону чітко вказує на невідповідності в інформації та/або документах Учасника, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, і які в свою чергу виявлені замовником, та які відповідно мають бути усунені Учасником у спосіб згідно до повідомлення Замовника з вимогою про усунення таких невідповідностей.
В свою чергу, згідно до Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Замовника (Дата публікації: 07-10-25, 16:30:14), було виключно рекомендовано Учаснику усунути невідповідності - саме шляхом подання відсутніх документів, необхідних на підтвердження кваліфікації працівників, і які були вже зазначені Учасником у поданій Довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, (вих. № 29092025/02 від 29 вересня 2025 року) у поданій тендерній пропозиції Учасника, та які вимагаються згідно з умовами п.п. 2.3. вказаного Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації (згідно вищенаведеного переліку документів, які надає Учасник на підтвердження інформації щодо кваліфікації працівників, які будуть задіяні у виконанні послуг).
На кінцеву дату і час усунення невідповідностей (08-10-25, 16:30:14) – Учасником – ТОВ «Доктор Хасп» - не було повністю усунені невідповідності, про які було зазначено Замовником (згідно до пункту 3 повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей), а саме: не було виправлено виявлені невідповідності, шляхом завантаження через електронну систему документів по працівниках, які були вказані у наданій Учасником Довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вих. № 29092025/02 від 29 вересня 2025 року), тобто не надано Учасником документів, які вимагаються від нього згідно з умовами п.п. 2.3. вказаного Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації, (згідно вищенаведеного переліку документів, які надає Учасник на підтвердження інформації щодо кваліфікації працівників, які будуть задіяні у виконанні послуг), з огляду на подану Учасником на дату розкриття тендерних пропозицій Довідку, а саме Учасником не усунуто невідповідності і не були подані (завантажені) документи на підтвердження кваліфікації по наступних працівниках:
- Консорс Олександра Костянтиновича – не надано посвідчення про присвоєння кваліфікаційної категорії зі спеціальності, що стосується дезінсекції та дератизації - дезінфекційна справа та/або посвідчення дезінфектора;
- Ніколаєнко Галини Степанівни: - не надано інформацію/протокол (витяг з протоколу) про проходження Ніколаєнко Галиною Степанівною перевірки знань з питань охорони праці, створеної на базі навчального закладу відповідної кваліфікації та повноважень (або внесеного до суб’єктів господарювання, які здійснюють навчання з питань охорони праці), з проходження навчання та перевірки знань із загального курсу охорони праці, - відсутні допуск (посвідчення) працівника на право роботи з пестицидами.
В свою чергу, як було зазначено у даних поясненнях - умовами Тендерної документації передбачено, що поданням своєї тендерної пропозиції Учасник: - гарантує, що вся інформація, яка наведена (надана) у тендерній пропозиції, є актуальною, достовірною та відповідає дійсності (абзац другий п.п. 3.1.8 Тендерної документації).
Разом з тим, згідно до умов п.п. 3.1.9.4. Тендерної документації - у разі відсутності в тендерній пропозиції Учасника будь-яких документів, що вимагаються тендерною документацією Замовника - Учасник надає письмове роз’яснення щодо їх відсутності з вказанням причини та/або посиланням на нормативні акти.
В свою чергу, будь-яких письмових роз’яснень від Учасника щодо підстав неможливості подання ним вказаних документів, або причин неможливості подання ним документів, які вимагаються і вказані Замовником у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей - по зазначеним працівникам - Консорс Олександру Костянтиновичу, Ніколаєнко Галині Степанівні (які відповідно вказані у Довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих. № 29092025/02 від 29 вересня 2025 року та які будуть задіяні у наданні послуг) - Скаржником не було надано і не було завантажено в електронну систему закупівель.
Таким чином, з огляду на неусунення Скаржником невідповідностей у подані ним у своїй тендерній пропозиції, та які були виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, - Замовником було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ "Доктор Хасп" на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Разом з тим, обгрунтовуючи доводи своєї скарги Скаржник - ТОВ «Доктор Хасп" зазначає, що ним було усунено недоліки, на виконання Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Замовника - шляхом завантаження в електронну систему закупівель виправленої Довідки про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих. № 07102025/03 від «07» жовтня 2025 року (надалі по тексту – Довідка про наявність працівників).
Також Скаржник зазначає, що до Довідки про наявність працівників були завантажено всі документи, що вимагались п. 2.3 розділу № 1 Додатку № 1 до тендерної документації, і тим самим Скаржник виправив невідповідність, шляхом завантаження оновленої інформації, що відповідає та не суперечить Особливостям, оскільки дана інформація не змінила предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення, а також не змінила технічні та якісні характеристики предмету закупівлі.
Разом з тим, в спростування таких тверджень Скаржника слід зазначити, що Замовником у Повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей не вимагалось від Учасника усунення невідповідностей шляхом подання Учасником оновленої (виправленої) Довідки про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, або подання оновленої інформації щодо іншого складу працівників на підтвердження кваліфікаційних вимог – оскільки вже подана Учасником Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за вих. № 29092025/02 від 29 вересня 2025 року – не ставилась під сумнів Замовника, і була подана за формою та у відповідності до вимог п.п. 2.2. вказаного Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації.
Також звертаємо увагу на тому, що у виправленій, за поясненнями Скаржника Довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих. № 07102025/03 від «07» жовтня 2025 року – змінено склад працівників, які будуть залучені у надані послуг, а саме зазначено наступних працівників Учасника: Тертичний Михайло Андрійович, спеціалізація – дезінфектор, Шнурко Олександр Васильович – спеціалізація – дезінфектор, Шихова Людмила Віталіївна, спеціалізація – дезінфектор.
Тобто, у даній Довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих. № 07102025/03 від «07» жовтня 2025 року Скаржник фактично виключив з переліку працівників працівників, які були зазначені ним у первісній Довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за вих. № 29092025/02 від 29 вересня 2025 року, а саме працівників: Консорс Олександра Костянтиновича та Ніколаєнко Галину Степанівну.
Звертаємо увагу, що саме в тому числі і по вказаним працівникам - Консорс Олександру Костянтиновичу та Ніколаєнко Галині Степанівні - Замовником у Повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей (Дата публікації: 07-10-25, 16:30:14) вимагалось від Учасника подання документів, які вимагаються від нього згідно з умовами п. п. 2.3. вказаного Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації, (згідно вищенаведеного переліку документів, які надає Учасник на підтвердження інформації щодо кваліфікації працівників, які будуть задіяні у виконанні послуг.
Таким чином, з урахуванням викладеного - твердження Скаржника у доводах скарги про те, що нібито ним було виправлено невідповідності у своїй пропозиції на виконання вимог Замовника у Повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей (Дата публікації: 07-10-25, 16:30:14) – не відповідає дійсності.
При цьому Скаржником хибно тлумачиться, (з огляду на вимоги Замовника зазначені у п.3 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей) положення вимог пункту 43 Особливостей. Зокрема Скаржник зазначає, що подана ним виправлена Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих. № 07102025/03 від «07» жовтня 2025 року і інформація -не змінила предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення, а також не змінила технічні та якісні характеристики предмету закупівлі.
Разом, з тим, слід зауважити, що вимоги п.3 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей стосувались вимог, які зазначені у абзаці другому пункту 43 Особливостей, а саме: - якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Щодо зауважень Скаржника про те, що протокол відхилення тендерної пропозиції учасника на закупівлю UA-2024-08-13-009592-a, а Скаржник приймав участь у закупівлі UA-2025-09-23-013058-a, а тому протокол не відповідає процедурі закупівлі, зазначаємо наступне. Згідно з Рішенням уповноваженої особи, оформленої Протоколом від 09.10.2025р. за предметом закупівлі: Послуги з дезінфекції, дератизації та дезінсекції (код ДК 021:2015 (CPV): 90670000-4 Послуги з дезинфікування та дератизування міських і сільських територій було відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОКТОР ХАСП" (код ЄДРПОУ 44641953) на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Разом з тим, після публікації в електронні системі закупівель даного протоколу від 09.10.2025 року - уповноваженою особою Замовника було виявлено технічну (механічну) помилку (описку), в частині зазначеного в Протоколі ідентифікатора закупівлі, а саме в преамбулі (найменуванні) даного протоколу було допущено технічну (механічну) описку (помилку) і помилково було зазначено невірний (невідповідний) ідентифікатор закупівлі - UA-2024-08-13-009592-a, тобто вказано: «Щодо відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі UA-2024-08-13-009592-a за процедурою відкриті торги з особливостями», замість відповідної інформації: «Щодо відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі UA-2025-09-23-013058-a.за процедурою відкриті торги з особливостями», тобто вірного і відповідного ідентифікатора вищевказаної закупівлі - UA-2025-09-23-013058-a.
Відповідно до пункту 6 та пункту 11 частини 1 статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 р. № 922-VIII (далі - Закон) наказом Мінекономрозвитку від 11 червня 2020 р. № 1082 затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (далі — Порядок), що визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель у складі Електронної системи. Згідно з пунктом 3 Порядку розміщення інформації в Електронній системі здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів в Електронній системі та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Оприлюдненням/розміщенням інформації вважається її наявність в Електронній системі в інтерактивному режимі реального часу (п. 10 Порядку). Порядок не містить механізму виправлення технічних (механічних) помилок, допущених замовником під час заповнення в Електронній системі інформації та документів у сфері публічних закупівель. З огляду на зазначене та зміст статті 11 Закону після оприлюднення відповідної інформації уповноважена особа може прийняти рішення про виправлення таких помилок шляхом оформлення відповідного протоколу, який підписується уповноваженою особою.
Зважаючи та не, що Замовник, не мав можливості опублікувати в електронній системі протокол про визнання технічної (механічної) помилки (описки) у опублікованому Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.10.2025 № б/н про відхилення тендерної пропозиції учасника – ТОВ «Доктор Хасп», - уповноваженою особою було складено Протокол щодо прийняття рішення «Про розгляд питання щодо допущення технічної (механічної) помилки (описки) у преамбулі (найменуванні) Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.10.2025 №б/н про відхилення тендерної пропозиції учасника у закупівлі UA-2024-08-13-009592-a за процедурою відкриті торги з особливостями», відповідно до якого - визнано технічною (механічною) помилкою (опискою) інформацію щодо ідентифікатора закупівлі UA-2024-08-13-009592-a в преамбулі (найменуванні) опублікованого Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.10.2025 №б/н про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОКТОР ХАСП" (код ЄДРПОУ 44641953) на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Разом з тим, слід зазначити, що зазначені підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника, які викладені у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.10.2025 № б/н про відхилення тендерної пропозиції учасника – ТОВ «Доктор Хасп» - обгрунтовані Замовником у відповідності до вимог законодавства про публічні закупівлі.
З огляду на вищезазначене, ознайомившись із доводами Скаржника, в тому числі вимогами Скарги щодо визнання рішення Замовника від 09.10.2025, оформленого Протоколом уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції учасника – ТОВ «Доктор Хасп» неправомірним, та вимогу Скаржника - щодо зобов’язання Замовника скасувати рішення замовника від 09.10.2025, оформленого Протоколом уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції учасника – ТОВ «Доктор Хасп» в тому числі вимогу признати Скаржника переможцем - вважаємо викладені доводи Скаржника – ТОВ «Доктор Хасп», які вказані у поданій ним скарзі безпідставними і необгрунтованими, оскільки Скаржником не доведено його порушених прав з боку Замовника (з огляду на п.п.5 ч.5. ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі), а тому вважаємо, що дана скарга не підлягає задоволенню.
Дата опублікування:
16.10.2025 15:29