• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування службових автомобілів)

Завершена

224 233.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 23.09.2025 16:05 - 28.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА щодо рішення Замовника

Номер: 41f67ff4c6174e54941485769fa3816d
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-23-012762-a.a1
Назва: СКАРГА щодо рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 24.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.10.2025 15:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.10.2025 09:33
Дата виконання рішення Замовником: 30.10.2025 10:48
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №16040-р/пк-пз від 24.10.2025 року Замовником прийнято рішення про: - скасування рішення про визначення переможцем ТОВ «УКРАВТО ВІННИЦЯ»; - скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО»; - проведення повторного розгляду тендерних пропозицій учасників із урахуванням висновків, викладених у рішенні АМКУ, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та умов тендерної документації. Протокол щодо виконання рішення АМКУ додається
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО", Андрій Гапонов 380988161882 tov.avtoshini.prozoro@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 8c6521a26b7545769fe5b329143a1bf0
Заголовок пункту скарги: СКАРГА щодо рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 09.10.2025р. Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “Автошини-Прозоро” – Протокол №56 від 09.10.2025 року (далі – Протокол відхилення) згідно абзацу 4 частини 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель на період дії воєнного стану (Постанова КМУ № 1178).

Щодо ПІДСТАВ ВІДХИЛЕННЯ Замовником зазначено наступне:
«
»

Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Далі надаю обґрунтування:

Відповідно до п.5.10 Додатку 1 до ТД від учасників вимагалося: «Заповнена, підписана та скріплена печаткою учасника торгів (за умови її використання) форма «Тендерна пропозиція» згідно Додатку 5 до тендерної документації.»

Тендерна документація не містить порядку та інструкцій із заповнення форми «Тендерна пропозиція» згідно Додатку 5 до тендерної документації, а також інших умов щодо відповідності сум, зазначених в певних строках цієї форми.

На виконання зазначено вимоги ТД та вимоги Замовника про усунення невідповідностей Скаржником надано файл «23 Цінова виправлена.pdf», який містить заповнену, підписана та скріплену печаткою учасника торгів форму «Тендерна пропозиція» згідно Додатку 5 до тендерної документації із зазначенням вартісних меж у п. VII «Всього запасних частин та матеріалів (без ПДВ)» арифметичними значеннями та вартісних меж у п. V «Додаткові та супутні послуги» спеціальним символом «-», що означає, що Скаржником не передбачено окремих витрат на додаткові та супутні послуги, оскільки ціна додаткових та супутніх послуг, що може виникнути при наданні визначеного переліку послуг уже врахована в їх ціну. Замовник не надав належної конкретизації складу/обсягу цих «додаткових та супутніх послуг» у межах доступних матеріалів. За відсутності методики/переліку вимога надати числові межі є надмірною та виходить за рамки коректно сформульованих умов ТД.

Щодо невідповідності суми по моделях траспортних засобів, Скаржник зазначає, що Замовником не надано обґрунтованого та достовірного розрахунку на підставі якого він стверджує нібито про невірно зазначену вартість суму, що як наслідок не підтверджує жодним чином факту арифметичної помилки, яку нібито допустив Скаржник при вказанні у п. VII «Всього запасних частин та матеріалів (без ПДВ)».
Зазначені Замовником нібито допущені Скаржником помилки не впливають жодним чином на зміст Пропозиції і відповідно не є підставою для відхилення пропозиції Скаржника.

Відповідно до частини четвертої статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, цінова пропозиція Скаржника за результатами аукціону складає 194 600,00 грн., первинна пропозиція становить 196 891,50 грн.
Враховуючи викладене, Скаржник не порушив умови Документації в цій частині, у зв’язку з чим відхилення пропозиції Скаржника є неправомірним.
Враховуючи наведене, Замовник не довів та документально не підтвердив, яким чином оформлення Пропозиції, в наведений вище спосіб, впливає на зміст Пропозиції.

Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Запити Органу оскарження