-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з управління небезпечними відходами (комплекс операцій зі збирання, перевезення та видалення відходів, що утворилися в результаті медичної діяльності)
Завершена
345 420.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
23.09.2025 15:33 - 28.09.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
1b3ebdd7c9d14181adecb3718bcf5a9a
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-09-23-011712-a.c1
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
СКАРГА
на рішення
Комунального некомерційного підприємства "Ужгородська міська багатопрофільна клінічна лікарня" Ужгородської міської ради
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, Комунальне некомерційне підприємство "Ужгородська міська багатопрофільна клінічна лікарня" Ужгородської міської ради " (надалі – Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO c7d8955d57ae4fca9c3f8d4e56dc48a1 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-23-011712-a Послуги з управління небезпечними відходами (комплекс операцій зі збирання, перевезення та видалення відходів, що утворилися в результаті медичної діяльності) ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Закупівлю було оголошено 23.09.2025 р.
Учасниками аукціону були наступні учасники: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник), та ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ".
01.10.2025 р. відповідно до протоколу уповноваженої особи № 79 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ". (надалі – Рішення).
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі викладеного.
1. Відповідно до п. 1.4 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції наступний документ: «Копія Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, що містить щодо відходів які є предметом закупівлі: коди та назви (види) відходів відповідно до Національного переліку відходів; найменування та коди операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами»,
або
іншого документу, що має правовий статус вказаного дозволу, який буде дійсним на весь період надання послуг з предмету закупівлі.
При цьому, перелік кодів й назв (видів) відходів відповідно до Національного переліку відходів, а також перелік найменувань й кодів операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходів відповідно до Закону України «Про управління відходами», щодо відходів, які є предметом закупівлі й зазначені у Дозволі на здійснення операцій з оброблення відходів, повинні відповідати переліку кодів й назв (видів) відходів відповідно до Національного переліку відходів, а також переліку найменувань й кодів операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходів відповідно до Закону України «Про управління відходами», щодо відходів, які є предметом закупівлі, зазначеним у копії наказу про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, або Реєстрі ліцензій на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, розміщеному на офіційному веб-сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України за посиланням https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/»
Учасник ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" надав у складі пропозиції, між іншого, ДОЗВІЛ на здійснення операцій з оброблення відходів № 3913/24 від 16.09.2024 р.
Відповідно до п. 4 Змін, що вносяться до Порядку реалізації експериментального проекту щодо спрощеного порядку отримання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затверджених Постановою КМУ від 25 березня 2025 р. № 340 «Про внесення змін до Порядку реалізації експериментального проекту щодо спрощеного порядку отримання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів»- Для отримання дозволу на діючі об’єкти оброблення відходів суб’єкти господарювання, визначені абзацами сьомим - одинадцятим пункту 3 цього Порядку, діяльність яких не зазнала розширень та змін, передбачених пунктом 22 частини другої та пунктом 14 частини третьої статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”, подають документи, визначені Порядком видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 19 грудня 2023 р. № 1328 (Офіційний вісник України, 2024 р., № 8, ст. 391).Строк дії дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів, отриманих відповідно до цього пункту, закінчується 1 вересня 2025 року.”
З наведеного вбачається, що дозволи на здійснення операції з оброблення відходів, отриманих за «спрощеною процедурою» (тип процедури можна перевірити в Еко Системі) – станом на сьогоднішній день втратили чинність.
Під час перевірки наданого у складі пропозиції учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів № 3913/24 від 16.09.2024 р. через «Еко систему», (інтернет посилання: https://id.eco.gov.ua/) було виявлено, що цей дозвіл отриманий за спрощеною процедурою. Тобто Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 3913/24 від 16.09.2024 р. станом на сьогоднішній день є недійсним.
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.
2. Відповідно до п. 1.3 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав надати у складі пропозиції наступний документ: «Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої уповноваженим органом, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі».
Натомість у складі відсутня саме копія ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої уповноваженим органом, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі.
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.
3. Відповідно до п. 1.5 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав надати у складі пропозиції: Виписка з балансу, що підтверджує наявність власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу).
Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" відсутня саме Виписка з балансу Учасника, що підтверджує наявність на балансі власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу).
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.
4. Відповідно до п. 1.5.1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції «Копія технічного паспорту (температура спалювання в камері горіння не менше 1100 С).
Натомість, згідно технічного паспорту на піч з утилізації відходів модельний ряд С.Р. модель С.Р. 100 температура в камері згоряння у зазначеному учасником обладнанні для спалювання небезпечних відходів – 900 0 С, що не відповідає технічним вимогам тендерної документації.
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.
5. Відповідно до ч.2 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав надати у складі пропозиції «копію висновку з оцінки впливу на довкілля, який підтверджує допустимість провадження Учасником планової діяльності здійснення господарської діяльності з управління відходами, містить щодо відходів що є предметом закупівлі: коди та назви (види) відходів згідно Національного переліку відходів; коди операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами»
або
копію висновку державної екологічної експертизи, яким підтверджено, що оцінена діяльність відповідає вимогам Закону України «Про управління відходами» (а саме: код відходів, операції з управління відходами та інше)
При цьому, перелік кодів й назв (видів) відходів відповідно до Національного переліку відходів, а також перелік кодів операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами», щодо відходів, які є предметом закупівлі й зазначені у Висновку з оцінки впливу на довкілля (Висновку державної екологічної експертизи), повинні відповідати переліку кодів й назв (видів) відходів відповідно до Національного переліку відходів, а також переліку кодів операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами», щодо відходів, які є предметом закупівлі, зазначеним у Наказі про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, або Реєстрі ліцензій на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, розміщеному на офіційному веб-сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України за посиланням https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/, та Дозволі на здійснення операцій з оброблення відходів (у випадку його отримання Учасником).
У складі пропозиції учасник ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" надав Висновок державної екологічної експертизи до матеріалів оцінки впливу на навколишнє середовище «Розміщення печі-інсенератора С.Р.100 на ТОВ «Екологічні переробні технології» за адресою: м. Львів, вул. Збиральна,14» від 10.09.2025 р., який не відповідає вимогам тендерної документації, а саме не підтверджено, що оцінена діяльність відповідає вимогам Закону України «Про управління відходами» (а саме: код відходів, операції з управління відходами та інше).
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.
Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне некомерційне підприємство "Ужгородська міська багатопрофільна клінічна лікарня" Ужгородської міської ради у майбутньому. Крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", пропозиція якого не відповідала вимогам документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-09-23-011712-a ID у PROZORRO c7d8955d57ae4fca9c3f8d4e56dc48a1 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-23-011712-a) Комунальне некомерційне підприємство "Ужгородська міська багатопрофільна клінічна лікарня" Ужгородської міської ради.
3) Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство "Ужгородська міська багатопрофільна клінічна лікарня" Ужгородської міської ради скасувати Протокольне рішення № 79 від 01.10.2025 р щодо прийняття рішення уповноваженою особою було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Додатки:
1) Тендерна документація Замовника із додатками;
2) Протокольне рішення № 79 від 01.10.2025 р.
3) ДОЗВІЛ на здійснення операцій з оброблення відходів № 3913/24 від 16.09.2024 р.
4) Постанова КМУ від 25 березня 2025 р. № 340
5) технічний паспорт на піч з утилізації відходів модельний ряд С.Р. модель С.Р. 100
6) Висновок державної екологічної експертизи до матеріалів оцінки впливу на навколишнє середовище «Розміщення печі-інсенератора С.Р.100 на ТОВ «Екологічні переробні технології» за адресою: м. Львів, вул. Збиральна,14» від 10.09.2025 р.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1.1 Технічний опис.docx 06.10.2025 13:19
- Висновок державної екологічної експертизи_нотаріальна копія.pdf 06.10.2025 13:19
- Додаток 1.docx 06.10.2025 13:19
- Додаток 2..docx 06.10.2025 13:19
- Додаток 2.1 Цінова пропозиція..docx 06.10.2025 13:19
- Дозвіл оброблення відходів з додатком №391324.pdf 06.10.2025 13:19
- Додаток 3 Проект договору (1).doc 06.10.2025 13:19
- скарга до АМКУ.PDF 06.10.2025 13:19
- Постанова КМУ № 340.docx 06.10.2025 13:19
- Тендерна документація (1).docx 06.10.2025 13:19
- Технічний паспорт Піч.pdf 06.10.2025 13:19
- sign.p7s 06.10.2025 13:19
- Рішення від 08.10.2025 №15219.pdf 08.10.2025 15:07
- інформація про перенесення розгляду скарги від 16.10.2025 №2067.pdf 16.10.2025 16:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.10.2025 №16001.pdf 24.10.2025 13:00
- Рішення від 23.10.2025 №16001.pdf 28.10.2025 09:02
- Лист пояснення на скаргу.docx 09.10.2025 15:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.10.2025 14:40
Дата розгляду скарги:
23.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.10.2025 15:08
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
28.10.2025 09:02
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
0d1491980d664096b3c5d8f320f437f8
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
СКАРГА
на рішення
Комунального некомерційного підприємства "Ужгородська міська багатопрофільна клінічна лікарня" Ужгородської міської ради
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, Комунальне некомерційне підприємство "Ужгородська міська багатопрофільна клінічна лікарня" Ужгородської міської ради " (надалі – Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO c7d8955d57ae4fca9c3f8d4e56dc48a1 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-23-011712-a Послуги з управління небезпечними відходами (комплекс операцій зі збирання, перевезення та видалення відходів, що утворилися в результаті медичної діяльності) ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Закупівлю було оголошено 23.09.2025 р.
Учасниками аукціону були наступні учасники: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник), та ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ".
01.10.2025 р. відповідно до протоколу уповноваженої особи № 79 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ". (надалі – Рішення).
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі викладеного.
1. Відповідно до п. 1.4 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції наступний документ: «Копія Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, що містить щодо відходів які є предметом закупівлі: коди та назви (види) відходів відповідно до Національного переліку відходів; найменування та коди операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами»,
або
іншого документу, що має правовий статус вказаного дозволу, який буде дійсним на весь період надання послуг з предмету закупівлі.
При цьому, перелік кодів й назв (видів) відходів відповідно до Національного переліку відходів, а також перелік найменувань й кодів операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходів відповідно до Закону України «Про управління відходами», щодо відходів, які є предметом закупівлі й зазначені у Дозволі на здійснення операцій з оброблення відходів, повинні відповідати переліку кодів й назв (видів) відходів відповідно до Національного переліку відходів, а також переліку найменувань й кодів операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходів відповідно до Закону України «Про управління відходами», щодо відходів, які є предметом закупівлі, зазначеним у копії наказу про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, або Реєстрі ліцензій на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, розміщеному на офіційному веб-сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України за посиланням https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/»
Учасник ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" надав у складі пропозиції, між іншого, ДОЗВІЛ на здійснення операцій з оброблення відходів № 3913/24 від 16.09.2024 р.
Відповідно до п. 4 Змін, що вносяться до Порядку реалізації експериментального проекту щодо спрощеного порядку отримання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затверджених Постановою КМУ від 25 березня 2025 р. № 340 «Про внесення змін до Порядку реалізації експериментального проекту щодо спрощеного порядку отримання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів»- Для отримання дозволу на діючі об’єкти оброблення відходів суб’єкти господарювання, визначені абзацами сьомим - одинадцятим пункту 3 цього Порядку, діяльність яких не зазнала розширень та змін, передбачених пунктом 22 частини другої та пунктом 14 частини третьої статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”, подають документи, визначені Порядком видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 19 грудня 2023 р. № 1328 (Офіційний вісник України, 2024 р., № 8, ст. 391).Строк дії дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів, отриманих відповідно до цього пункту, закінчується 1 вересня 2025 року.”
З наведеного вбачається, що дозволи на здійснення операції з оброблення відходів, отриманих за «спрощеною процедурою» (тип процедури можна перевірити в Еко Системі) – станом на сьогоднішній день втратили чинність.
Під час перевірки наданого у складі пропозиції учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів № 3913/24 від 16.09.2024 р. через «Еко систему», (інтернет посилання: https://id.eco.gov.ua/) було виявлено, що цей дозвіл отриманий за спрощеною процедурою. Тобто Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 3913/24 від 16.09.2024 р. станом на сьогоднішній день є недійсним.
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.
2. Відповідно до п. 1.3 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав надати у складі пропозиції наступний документ: «Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої уповноваженим органом, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі».
Натомість у складі відсутня саме копія ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої уповноваженим органом, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі.
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.
3. Відповідно до п. 1.5 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав надати у складі пропозиції: Виписка з балансу, що підтверджує наявність власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу).
Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" відсутня саме Виписка з балансу Учасника, що підтверджує наявність на балансі власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу).
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.
4. Відповідно до п. 1.5.1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції «Копія технічного паспорту (температура спалювання в камері горіння не менше 1100 С).
Натомість, згідно технічного паспорту на піч з утилізації відходів модельний ряд С.Р. модель С.Р. 100 температура в камері згоряння у зазначеному учасником обладнанні для спалювання небезпечних відходів – 900 0 С, що не відповідає технічним вимогам тендерної документації.
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.
5. Відповідно до ч.2 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав надати у складі пропозиції «копію висновку з оцінки впливу на довкілля, який підтверджує допустимість провадження Учасником планової діяльності здійснення господарської діяльності з управління відходами, містить щодо відходів що є предметом закупівлі: коди та назви (види) відходів згідно Національного переліку відходів; коди операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами»
або
копію висновку державної екологічної експертизи, яким підтверджено, що оцінена діяльність відповідає вимогам Закону України «Про управління відходами» (а саме: код відходів, операції з управління відходами та інше)
При цьому, перелік кодів й назв (видів) відходів відповідно до Національного переліку відходів, а також перелік кодів операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами», щодо відходів, які є предметом закупівлі й зазначені у Висновку з оцінки впливу на довкілля (Висновку державної екологічної експертизи), повинні відповідати переліку кодів й назв (видів) відходів відповідно до Національного переліку відходів, а також переліку кодів операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами», щодо відходів, які є предметом закупівлі, зазначеним у Наказі про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, або Реєстрі ліцензій на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, розміщеному на офіційному веб-сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України за посиланням https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/, та Дозволі на здійснення операцій з оброблення відходів (у випадку його отримання Учасником).
У складі пропозиції учасник ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" надав Висновок державної екологічної експертизи до матеріалів оцінки впливу на навколишнє середовище «Розміщення печі-інсенератора С.Р.100 на ТОВ «Екологічні переробні технології» за адресою: м. Львів, вул. Збиральна,14» від 10.09.2025 р., який не відповідає вимогам тендерної документації, а саме не підтверджено, що оцінена діяльність відповідає вимогам Закону України «Про управління відходами» (а саме: код відходів, операції з управління відходами та інше).
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.
Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне некомерційне підприємство "Ужгородська міська багатопрофільна клінічна лікарня" Ужгородської міської ради у майбутньому. Крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", пропозиція якого не відповідала вимогам документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-09-23-011712-a ID у PROZORRO c7d8955d57ae4fca9c3f8d4e56dc48a1 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-23-011712-a) Комунальне некомерційне підприємство "Ужгородська міська багатопрофільна клінічна лікарня" Ужгородської міської ради.
3) Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство "Ужгородська міська багатопрофільна клінічна лікарня" Ужгородської міської ради скасувати Протокольне рішення № 79 від 01.10.2025 р щодо прийняття рішення уповноваженою особою було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Додатки:
1) Тендерна документація Замовника із додатками;
2) Протокольне рішення № 79 від 01.10.2025 р.
3) ДОЗВІЛ на здійснення операцій з оброблення відходів № 3913/24 від 16.09.2024 р.
4) Постанова КМУ від 25 березня 2025 р. № 340
5) технічний паспорт на піч з утилізації відходів модельний ряд С.Р. модель С.Р. 100
6) Висновок державної екологічної експертизи до матеріалів оцінки впливу на навколишнє середовище «Розміщення печі-інсенератора С.Р.100 на ТОВ «Екологічні переробні технології» за адресою: м. Львів, вул. Збиральна,14» від 10.09.2025 р.
на рішення
Комунального некомерційного підприємства "Ужгородська міська багатопрофільна клінічна лікарня" Ужгородської міської ради
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, Комунальне некомерційне підприємство "Ужгородська міська багатопрофільна клінічна лікарня" Ужгородської міської ради " (надалі – Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO c7d8955d57ae4fca9c3f8d4e56dc48a1 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-23-011712-a Послуги з управління небезпечними відходами (комплекс операцій зі збирання, перевезення та видалення відходів, що утворилися в результаті медичної діяльності) ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Закупівлю було оголошено 23.09.2025 р.
Учасниками аукціону були наступні учасники: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник), та ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ".
01.10.2025 р. відповідно до протоколу уповноваженої особи № 79 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ". (надалі – Рішення).
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі викладеного.
1. Відповідно до п. 1.4 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції наступний документ: «Копія Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, що містить щодо відходів які є предметом закупівлі: коди та назви (види) відходів відповідно до Національного переліку відходів; найменування та коди операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами»,
або
іншого документу, що має правовий статус вказаного дозволу, який буде дійсним на весь період надання послуг з предмету закупівлі.
При цьому, перелік кодів й назв (видів) відходів відповідно до Національного переліку відходів, а також перелік найменувань й кодів операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходів відповідно до Закону України «Про управління відходами», щодо відходів, які є предметом закупівлі й зазначені у Дозволі на здійснення операцій з оброблення відходів, повинні відповідати переліку кодів й назв (видів) відходів відповідно до Національного переліку відходів, а також переліку найменувань й кодів операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходів відповідно до Закону України «Про управління відходами», щодо відходів, які є предметом закупівлі, зазначеним у копії наказу про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, або Реєстрі ліцензій на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, розміщеному на офіційному веб-сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України за посиланням https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/»
Учасник ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" надав у складі пропозиції, між іншого, ДОЗВІЛ на здійснення операцій з оброблення відходів № 3913/24 від 16.09.2024 р.
Відповідно до п. 4 Змін, що вносяться до Порядку реалізації експериментального проекту щодо спрощеного порядку отримання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затверджених Постановою КМУ від 25 березня 2025 р. № 340 «Про внесення змін до Порядку реалізації експериментального проекту щодо спрощеного порядку отримання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів»- Для отримання дозволу на діючі об’єкти оброблення відходів суб’єкти господарювання, визначені абзацами сьомим - одинадцятим пункту 3 цього Порядку, діяльність яких не зазнала розширень та змін, передбачених пунктом 22 частини другої та пунктом 14 частини третьої статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”, подають документи, визначені Порядком видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 19 грудня 2023 р. № 1328 (Офіційний вісник України, 2024 р., № 8, ст. 391).Строк дії дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів, отриманих відповідно до цього пункту, закінчується 1 вересня 2025 року.”
З наведеного вбачається, що дозволи на здійснення операції з оброблення відходів, отриманих за «спрощеною процедурою» (тип процедури можна перевірити в Еко Системі) – станом на сьогоднішній день втратили чинність.
Під час перевірки наданого у складі пропозиції учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів № 3913/24 від 16.09.2024 р. через «Еко систему», (інтернет посилання: https://id.eco.gov.ua/) було виявлено, що цей дозвіл отриманий за спрощеною процедурою. Тобто Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 3913/24 від 16.09.2024 р. станом на сьогоднішній день є недійсним.
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.
2. Відповідно до п. 1.3 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав надати у складі пропозиції наступний документ: «Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої уповноваженим органом, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі».
Натомість у складі відсутня саме копія ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої уповноваженим органом, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі.
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.
3. Відповідно до п. 1.5 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав надати у складі пропозиції: Виписка з балансу, що підтверджує наявність власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу).
Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" відсутня саме Виписка з балансу Учасника, що підтверджує наявність на балансі власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу).
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.
4. Відповідно до п. 1.5.1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції «Копія технічного паспорту (температура спалювання в камері горіння не менше 1100 С).
Натомість, згідно технічного паспорту на піч з утилізації відходів модельний ряд С.Р. модель С.Р. 100 температура в камері згоряння у зазначеному учасником обладнанні для спалювання небезпечних відходів – 900 0 С, що не відповідає технічним вимогам тендерної документації.
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.
5. Відповідно до ч.2 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав надати у складі пропозиції «копію висновку з оцінки впливу на довкілля, який підтверджує допустимість провадження Учасником планової діяльності здійснення господарської діяльності з управління відходами, містить щодо відходів що є предметом закупівлі: коди та назви (види) відходів згідно Національного переліку відходів; коди операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами»
або
копію висновку державної екологічної експертизи, яким підтверджено, що оцінена діяльність відповідає вимогам Закону України «Про управління відходами» (а саме: код відходів, операції з управління відходами та інше)
При цьому, перелік кодів й назв (видів) відходів відповідно до Національного переліку відходів, а також перелік кодів операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами», щодо відходів, які є предметом закупівлі й зазначені у Висновку з оцінки впливу на довкілля (Висновку державної екологічної експертизи), повинні відповідати переліку кодів й назв (видів) відходів відповідно до Національного переліку відходів, а також переліку кодів операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами», щодо відходів, які є предметом закупівлі, зазначеним у Наказі про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, або Реєстрі ліцензій на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, розміщеному на офіційному веб-сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України за посиланням https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/, та Дозволі на здійснення операцій з оброблення відходів (у випадку його отримання Учасником).
У складі пропозиції учасник ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" надав Висновок державної екологічної експертизи до матеріалів оцінки впливу на навколишнє середовище «Розміщення печі-інсенератора С.Р.100 на ТОВ «Екологічні переробні технології» за адресою: м. Львів, вул. Збиральна,14» від 10.09.2025 р., який не відповідає вимогам тендерної документації, а саме не підтверджено, що оцінена діяльність відповідає вимогам Закону України «Про управління відходами» (а саме: код відходів, операції з управління відходами та інше).
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.
Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне некомерційне підприємство "Ужгородська міська багатопрофільна клінічна лікарня" Ужгородської міської ради у майбутньому. Крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", пропозиція якого не відповідала вимогам документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-09-23-011712-a ID у PROZORRO c7d8955d57ae4fca9c3f8d4e56dc48a1 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-23-011712-a) Комунальне некомерційне підприємство "Ужгородська міська багатопрофільна клінічна лікарня" Ужгородської міської ради.
3) Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство "Ужгородська міська багатопрофільна клінічна лікарня" Ужгородської міської ради скасувати Протокольне рішення № 79 від 01.10.2025 р щодо прийняття рішення уповноваженою особою було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Додатки:
1) Тендерна документація Замовника із додатками;
2) Протокольне рішення № 79 від 01.10.2025 р.
3) ДОЗВІЛ на здійснення операцій з оброблення відходів № 3913/24 від 16.09.2024 р.
4) Постанова КМУ від 25 березня 2025 р. № 340
5) технічний паспорт на піч з утилізації відходів модельний ряд С.Р. модель С.Р. 100
6) Висновок державної екологічної експертизи до матеріалів оцінки впливу на навколишнє середовище «Розміщення печі-інсенератора С.Р.100 на ТОВ «Екологічні переробні технології» за адресою: м. Львів, вул. Збиральна,14» від 10.09.2025 р.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
СКАРГА на рішення Комунального некомерційного підприємства "Ужгородська міська багатопрофільна клінічна лікарня" Ужгородської міської ради Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, Комунальне некомерційне підприємство "Ужгородська міська багатопрофільна клінічна лікарня" Ужгородської міської ради " (надалі – Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO c7d8955d57ae4fca9c3f8d4e56dc48a1 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-23-011712-a Послуги з управління небезпечними відходами (комплекс операцій зі збирання, перевезення та видалення відходів, що утворилися в результаті медичної діяльності) ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Закупівлю було оголошено 23.09.2025 р. Учасниками аукціону були наступні учасники: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник), та ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ". 01.10.2025 р. відповідно до протоколу уповноваженої особи № 79 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ". (надалі – Рішення). ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі викладеного. 1. Відповідно до п. 1.4 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції наступний документ: «Копія Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, що містить щодо відходів які є предметом закупівлі: коди та назви (види) відходів відповідно до Національного переліку відходів; найменування та коди операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами», або іншого документу, що має правовий статус вказаного дозволу, який буде дійсним на весь період надання послуг з предмету закупівлі. При цьому, перелік кодів й назв (видів) відходів відповідно до Національного переліку відходів, а також перелік найменувань й кодів операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходів відповідно до Закону України «Про управління відходами», щодо відходів, які є предметом закупівлі й зазначені у Дозволі на здійснення операцій з оброблення відходів, повинні відповідати переліку кодів й назв (видів) відходів відповідно до Національного переліку відходів, а також переліку найменувань й кодів операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходів відповідно до Закону України «Про управління відходами», щодо відходів, які є предметом закупівлі, зазначеним у копії наказу про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, або Реєстрі ліцензій на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, розміщеному на офіційному веб-сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України за посиланням https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/» Учасник ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" надав у складі пропозиції, між іншого, ДОЗВІЛ на здійснення операцій з оброблення відходів № 3913/24 від 16.09.2024 р. Відповідно до п. 4 Змін, що вносяться до Порядку реалізації експериментального проекту щодо спрощеного порядку отримання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затверджених Постановою КМУ від 25 березня 2025 р. № 340 «Про внесення змін до Порядку реалізації експериментального проекту щодо спрощеного порядку отримання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів»- Для отримання дозволу на діючі об’єкти оброблення відходів суб’єкти господарювання, визначені абзацами сьомим - одинадцятим пункту 3 цього Порядку, діяльність яких не зазнала розширень та змін, передбачених пунктом 22 частини другої та пунктом 14 частини третьої статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”, подають документи, визначені Порядком видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 19 грудня 2023 р. № 1328 (Офіційний вісник України, 2024 р., № 8, ст. 391).Строк дії дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів, отриманих відповідно до цього пункту, закінчується 1 вересня 2025 року.” З наведеного вбачається, що дозволи на здійснення операції з оброблення відходів, отриманих за «спрощеною процедурою» (тип процедури можна перевірити в Еко Системі) – станом на сьогоднішній день втратили чинність. Під час перевірки наданого у складі пропозиції учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів № 3913/24 від 16.09.2024 р. через «Еко систему», (інтернет посилання: https://id.eco.gov.ua/) було виявлено, що цей дозвіл отриманий за спрощеною процедурою. Тобто Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 3913/24 від 16.09.2024 р. станом на сьогоднішній день є недійсним. Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині. 2. Відповідно до п. 1.3 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав надати у складі пропозиції наступний документ: «Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої уповноваженим органом, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі». Натомість у складі відсутня саме копія ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої уповноваженим органом, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі. Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині. 3. Відповідно до п. 1.5 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав надати у складі пропозиції: Виписка з балансу, що підтверджує наявність власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу). Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" відсутня саме Виписка з балансу Учасника, що підтверджує наявність на балансі власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу). Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині. 4. Відповідно до п. 1.5.1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції «Копія технічного паспорту (температура спалювання в камері горіння не менше 1100 С). Натомість, згідно технічного паспорту на піч з утилізації відходів модельний ряд С.Р. модель С.Р. 100 температура в камері згоряння у зазначеному учасником обладнанні для спалювання небезпечних відходів – 900 0 С, що не відповідає технічним вимогам тендерної документації. Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині. 5. Відповідно до ч.2 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав надати у складі пропозиції «копію висновку з оцінки впливу на довкілля, який підтверджує допустимість провадження Учасником планової діяльності здійснення господарської діяльності з управління відходами, містить щодо відходів що є предметом закупівлі: коди та назви (види) відходів згідно Національного переліку відходів; коди операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами» або копію висновку державної екологічної експертизи, яким підтверджено, що оцінена діяльність відповідає вимогам Закону України «Про управління відходами» (а саме: код відходів, операції з управління відходами та інше) При цьому, перелік кодів й назв (видів) відходів відповідно до Національного переліку відходів, а також перелік кодів операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами», щодо відходів, які є предметом закупівлі й зазначені у Висновку з оцінки впливу на довкілля (Висновку державної екологічної експертизи), повинні відповідати переліку кодів й назв (видів) відходів відповідно до Національного переліку відходів, а також переліку кодів операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами», щодо відходів, які є предметом закупівлі, зазначеним у Наказі про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, або Реєстрі ліцензій на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, розміщеному на офіційному веб-сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України за посиланням https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/, та Дозволі на здійснення операцій з оброблення відходів (у випадку його отримання Учасником). У складі пропозиції учасник ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" надав Висновок державної екологічної експертизи до матеріалів оцінки впливу на навколишнє середовище «Розміщення печі-інсенератора С.Р.100 на ТОВ «Екологічні переробні технології» за адресою: м. Львів, вул. Збиральна,14» від 10.09.2025 р., який не відповідає вимогам тендерної документації, а саме не підтверджено, що оцінена діяльність відповідає вимогам Закону України «Про управління відходами» (а саме: код відходів, операції з управління відходами та інше). Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині. Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне некомерційне підприємство "Ужгородська міська багатопрофільна клінічна лікарня" Ужгородської міської ради у майбутньому. Крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", пропозиція якого не відповідала вимогам документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-09-23-011712-a ID у PROZORRO c7d8955d57ae4fca9c3f8d4e56dc48a1 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-23-011712-a) Комунальне некомерційне підприємство "Ужгородська міська багатопрофільна клінічна лікарня" Ужгородської міської ради. 3) Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство "Ужгородська міська багатопрофільна клінічна лікарня" Ужгородської міської ради скасувати Протокольне рішення № 79 від 01.10.2025 р щодо прийняття рішення уповноваженою особою було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" Додатки: 1) Тендерна документація Замовника із додатками; 2) Протокольне рішення № 79 від 01.10.2025 р. 3) ДОЗВІЛ на здійснення операцій з оброблення відходів № 3913/24 від 16.09.2024 р. 4) Постанова КМУ від 25 березня 2025 р. № 340 5) технічний паспорт на піч з утилізації відходів модельний ряд С.Р. модель С.Р. 100 6) Висновок державної екологічної експертизи до матеріалів оцінки впливу на навколишнє середовище «Розміщення печі-інсенератора С.Р.100 на ТОВ «Екологічні переробні технології» за адресою: м. Львів, вул. Збиральна,14» від 10.09.2025 р.
Запити Органу оскарження
Номер:
43b379787ab4476b9ba095eb9b260c6d
Тема запиту:
Лист пояснення до скарги щодо закупівлі
UA-2025-09-23-011712-a «Послуги з управління небезпечними відходами (комплекс операцій зі збирання, перевезення та видалення відходів, що утворилися в результаті медичної діяльності)»
(ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами).
Текст запиту:
Лист-пояснення
Уповноважена особа відділу публічних закупівель Комунального некомерційного підприємства «Ужгородська міська багатопрофільна клінічна лікарня» Ужгородської міської ради (далі – Замовник) надає розгорнуте пояснення за пунктами скарги щодо закупівлі
UA-2025-09-23-011712-a «Послуги з управління небезпечними відходами (комплекс операцій зі збирання, перевезення та видалення відходів, що утворилися в результаті медичної діяльності)»
(ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами).
1. Щодо надання дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів
Відповідно до п. 1.4 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав надати у складі пропозиції копію дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить щодо відходів, що є предметом закупівлі, коди та назви відходів відповідно до Національного переліку відходів, а також найменування та коди операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами» або інший документ, що має правовий статус зазначеного дозволу.
У складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «Екологічні переробні технології» надав два документи:
• Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 3913/24;
• Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 8417/24,
разом із додатками та витягами з реєстру системи «Екосистема» (https://my.eco.gov.ua/).
Скрін з реєстру:
Відповідно до пункту 16 Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затвердженого постановою КМУ від 19 грудня 2023 р. № 1328, рішення про видачу дозволу із присвоєнням реєстраційного номера автоматично засобами системи вноситься до Реєстру дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів. Таким чином, зазначені дозволи видані відповідно до цього порядку і містяться у відповідному державному реєстрі.
Згідно з ч. 9 ст. 42 Закону України «Про управління відходами», дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів є безстроковим, крім дозволу на захоронення відходів, який видається на розрахунковий строк експлуатації полігону.
Форма дозволу, передбачена додатком 3 до постанови КМУ № 1328, не містить графи щодо строку дії, оскільки він є безстроковим. Відповідно, надані дозволи чинні на момент надання послуг (до 31.12.2025 р.).
Кожен із наданих дозволів містить коди відходів згідно з Національним переліком, що повністю відповідає технічному завданню (п.1.4 Додатку 1 до тендерної документації). Таким чином, учасник відповідає вимогам Замовника за цим пунктом.
2. Щодо надання ліцензії на перевезення небезпечних відходів
Згідно з п. 1.3 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав надати копію ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, дійсну на весь період надання послуг.
Відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», документ дозвільного характеру – це дозвіл або інший документ (у тому числі в електронному вигляді), який підтверджує право суб’єкта господарювання на провадження певного виду діяльності.
Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності»:
• п. 8 ч. 2 ст. 6 визначає обов’язок органу ліцензування розміщувати рішення про видачу ліцензії на своєму офіційному вебсайті;
• ч. 11 ст. 13 встановлює, що ліцензія оформлюється в електронному вигляді (запис у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, ФОП та громадських формувань);
• ч. 12 ст. 13 передбачає, що ліцензія видається на необмежений строк.
Законом № 835 від 26.11.2015 р. скасовано паперові бланки ліцензій єдиного зразка. Починаючи з 01.01.2017, ліцензія є записом у Єдиному державному реєстрі.
Учасником ТОВ «Екологічні переробні технології» у складі пропозиції надано:
• Витяг Укртрансбезпеки щодо наявності ліцензії на перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, завірений органом ліцензування;
• посилання на наказ Державної служби України з безпеки на транспорті № 1024 від 24.10.2017 р. про прийняття рішення щодо видачі відповідної ліцензії (https://old.dsbt.gov.ua/uk/storinka/nakaz-ukrtransbezpeky-no-1024-vid-24102017-pro-pryynyattya-rishennya-shchodo-zalyshennya-0).
Отже, надані документи повністю відповідають вимогам Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» та Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (замовником також було врахована позиція Комісії АМКУ з цього питання у рішенні від 22.11.2024 №18744, яка міститься у електронній системі закупівель Prozorro).
3. Щодо підтвердження наявності власного інсинератора
Згідно з п. 1.5 Додатку 1 до тендерної документації учасник мав надати виписку з балансу, що підтверджує наявність власної сміттєспалювальної печі (інсинераторного комплексу).
Учасником надано довідку «Оборотно-сальдова відомість по рахунку 104 (основні засоби)», у якій зазначено: «Піч інсинератор С.Р.100 у модульному виконанні». Ця виписка містить дані про первісну та залишкову вартість обладнання, що підтверджує його наявність на балансі підприємства.
Таким чином, вимогу Замовника виконано в повному обсязі.
4. Щодо технічного паспорту інсинератора
Відповідно до п. 1.5.1 Додатку 1 учасник мав надати копію технічного паспорту, який підтверджує температуру спалювання в камері горіння не менше 1100 °C.
Надані документи підтверджують, що піч моделі С.Р.100, виробництва ATI ENVIRONMENT (Франція), має максимальну температуру спалювання 1100 °C, що відображено у розділі 2 технічного паспорту.
Згідно з актом перевірки № 20240411-6360 відповідності матеріально-технічної бази здобувача ліцензії, у п. 3.6 зазначено:
«При запуску установки спалювання встановлено відповідність температури 850–1100 °C у камері горіння, дожигу – 1200 °C».
Цей документ підтверджує відповідність технічним вимогам України, а тому учасник відповідає встановленим критеріям. Замовником також було врахована позиція Комісії АМКУ з цього питання у рішенні від 31.03.2025 № 4977, яка міститься у електронній системі закупівель Prozorro.
5. Щодо висновку з оцінки впливу на довкілля
Згідно з п. 2 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав надати копію висновку з оцінки впливу на довкілля (ОВД) або копію висновку державної екологічної експертизи, що підтверджує відповідність діяльності вимогам Закону України «Про управління відходами».
У складі пропозиції учасника наявний документ «Висновок ОВД 2024», який відповідає вимогам тендерної документації.
Додатково подано «Висновок державної екологічної експертизи» від 10.09.2025 р. щодо розміщення печі-інсинератора С.Р.100 за адресою: м. Львів, вул. Збиральна, 14.
Відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України № 2059-VIII «Про оцінку впливу на довкілля», висновки державної екологічної експертизи, одержані до введення в дію цього Закону, зберігають чинність та мають статус висновку з ОВД.
Згідно з роз’ясненням Державної регуляторної служби України (лист № 4497/20-24 від 21.11.2024), такі висновки можуть використовуватись у складі документів дозвільного характеру відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (постанова КМУ № 1278 від 05.12.2023 р.).
У складі пропозиції учасника також надано:
• Дозволи на здійснення операцій з оброблення відходів № 3913/24 та № 8417/24;
• Наказ Міндовкілля № 716 від 20.06.2024 р. про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (https://mepr.gov.ua/nakaz-mindovkillya-716-vid-20-06-2024/).
Наявність чинної ліцензії та відповідних дозволів підтверджує, що діяльність учасника з управління небезпечними відходами відповідає вимогам Закону України «Про управління відходами», зокрема щодо кодів відходів і видів операцій.
Таким чином, подані документи повністю відповідають вимогам п. 2 Додатку 1 до тендерної документації.
Дата опублікування:
09.10.2025 15:20