• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з управління небезпечними відходами (комплекс операцій зі збирання, перевезення та видалення відходів, що утворилися в результаті медичної діяльності)

Завершена

345 420.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 23.09.2025 15:33 - 28.09.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на неправомірне визначення переможця

Номер: 1b3ebdd7c9d14181adecb3718bcf5a9a
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-23-011712-a.c1
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
СКАРГА на рішення Комунального некомерційного підприємства "Ужгородська міська багатопрофільна клінічна лікарня" Ужгородської міської ради Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, Комунальне некомерційне підприємство "Ужгородська міська багатопрофільна клінічна лікарня" Ужгородської міської ради " (надалі – Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO c7d8955d57ae4fca9c3f8d4e56dc48a1 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-23-011712-a Послуги з управління небезпечними відходами (комплекс операцій зі збирання, перевезення та видалення відходів, що утворилися в результаті медичної діяльності) ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Закупівлю було оголошено 23.09.2025 р. Учасниками аукціону були наступні учасники: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник), та ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ". 01.10.2025 р. відповідно до протоколу уповноваженої особи № 79 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ". (надалі – Рішення). ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі викладеного. 1. Відповідно до п. 1.4 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції наступний документ: «Копія Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, що містить щодо відходів які є предметом закупівлі: коди та назви (види) відходів відповідно до Національного переліку відходів; найменування та коди операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами», або іншого документу, що має правовий статус вказаного дозволу, який буде дійсним на весь період надання послуг з предмету закупівлі. При цьому, перелік кодів й назв (видів) відходів відповідно до Національного переліку відходів, а також перелік найменувань й кодів операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходів відповідно до Закону України «Про управління відходами», щодо відходів, які є предметом закупівлі й зазначені у Дозволі на здійснення операцій з оброблення відходів, повинні відповідати переліку кодів й назв (видів) відходів відповідно до Національного переліку відходів, а також переліку найменувань й кодів операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходів відповідно до Закону України «Про управління відходами», щодо відходів, які є предметом закупівлі, зазначеним у копії наказу про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, або Реєстрі ліцензій на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, розміщеному на офіційному веб-сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України за посиланням https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/» Учасник ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" надав у складі пропозиції, між іншого, ДОЗВІЛ на здійснення операцій з оброблення відходів № 3913/24 від 16.09.2024 р. Відповідно до п. 4 Змін, що вносяться до Порядку реалізації експериментального проекту щодо спрощеного порядку отримання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затверджених Постановою КМУ від 25 березня 2025 р. № 340 «Про внесення змін до Порядку реалізації експериментального проекту щодо спрощеного порядку отримання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів»- Для отримання дозволу на діючі об’єкти оброблення відходів суб’єкти господарювання, визначені абзацами сьомим - одинадцятим пункту 3 цього Порядку, діяльність яких не зазнала розширень та змін, передбачених пунктом 22 частини другої та пунктом 14 частини третьої статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”, подають документи, визначені Порядком видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 19 грудня 2023 р. № 1328 (Офіційний вісник України, 2024 р., № 8, ст. 391).Строк дії дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів, отриманих відповідно до цього пункту, закінчується 1 вересня 2025 року.” З наведеного вбачається, що дозволи на здійснення операції з оброблення відходів, отриманих за «спрощеною процедурою» (тип процедури можна перевірити в Еко Системі) – станом на сьогоднішній день втратили чинність. Під час перевірки наданого у складі пропозиції учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів № 3913/24 від 16.09.2024 р. через «Еко систему», (інтернет посилання: https://id.eco.gov.ua/) було виявлено, що цей дозвіл отриманий за спрощеною процедурою. Тобто Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 3913/24 від 16.09.2024 р. станом на сьогоднішній день є недійсним. Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині. 2. Відповідно до п. 1.3 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав надати у складі пропозиції наступний документ: «Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої уповноваженим органом, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі». Натомість у складі відсутня саме копія ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої уповноваженим органом, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі. Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині. 3. Відповідно до п. 1.5 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав надати у складі пропозиції: Виписка з балансу, що підтверджує наявність власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу). Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" відсутня саме Виписка з балансу Учасника, що підтверджує наявність на балансі власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу). Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині. 4. Відповідно до п. 1.5.1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції «Копія технічного паспорту (температура спалювання в камері горіння не менше 1100 С). Натомість, згідно технічного паспорту на піч з утилізації відходів модельний ряд С.Р. модель С.Р. 100 температура в камері згоряння у зазначеному учасником обладнанні для спалювання небезпечних відходів – 900 0 С, що не відповідає технічним вимогам тендерної документації. Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині. 5. Відповідно до ч.2 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав надати у складі пропозиції «копію висновку з оцінки впливу на довкілля, який підтверджує допустимість провадження Учасником планової діяльності здійснення господарської діяльності з управління відходами, містить щодо відходів що є предметом закупівлі: коди та назви (види) відходів згідно Національного переліку відходів; коди операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами» або копію висновку державної екологічної експертизи, яким підтверджено, що оцінена діяльність відповідає вимогам Закону України «Про управління відходами» (а саме: код відходів, операції з управління відходами та інше) При цьому, перелік кодів й назв (видів) відходів відповідно до Національного переліку відходів, а також перелік кодів операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами», щодо відходів, які є предметом закупівлі й зазначені у Висновку з оцінки впливу на довкілля (Висновку державної екологічної експертизи), повинні відповідати переліку кодів й назв (видів) відходів відповідно до Національного переліку відходів, а також переліку кодів операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами», щодо відходів, які є предметом закупівлі, зазначеним у Наказі про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, або Реєстрі ліцензій на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, розміщеному на офіційному веб-сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України за посиланням https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/, та Дозволі на здійснення операцій з оброблення відходів (у випадку його отримання Учасником). У складі пропозиції учасник ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" надав Висновок державної екологічної експертизи до матеріалів оцінки впливу на навколишнє середовище «Розміщення печі-інсенератора С.Р.100 на ТОВ «Екологічні переробні технології» за адресою: м. Львів, вул. Збиральна,14» від 10.09.2025 р., який не відповідає вимогам тендерної документації, а саме не підтверджено, що оцінена діяльність відповідає вимогам Закону України «Про управління відходами» (а саме: код відходів, операції з управління відходами та інше). Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині. Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне некомерційне підприємство "Ужгородська міська багатопрофільна клінічна лікарня" Ужгородської міської ради у майбутньому. Крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", пропозиція якого не відповідала вимогам документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-09-23-011712-a ID у PROZORRO c7d8955d57ae4fca9c3f8d4e56dc48a1 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-23-011712-a) Комунальне некомерційне підприємство "Ужгородська міська багатопрофільна клінічна лікарня" Ужгородської міської ради. 3) Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство "Ужгородська міська багатопрофільна клінічна лікарня" Ужгородської міської ради скасувати Протокольне рішення № 79 від 01.10.2025 р щодо прийняття рішення уповноваженою особою було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" Додатки: 1) Тендерна документація Замовника із додатками; 2) Протокольне рішення № 79 від 01.10.2025 р. 3) ДОЗВІЛ на здійснення операцій з оброблення відходів № 3913/24 від 16.09.2024 р. 4) Постанова КМУ від 25 березня 2025 р. № 340 5) технічний паспорт на піч з утилізації відходів модельний ряд С.Р. модель С.Р. 100 6) Висновок державної екологічної експертизи до матеріалів оцінки впливу на навколишнє середовище «Розміщення печі-інсенератора С.Р.100 на ТОВ «Екологічні переробні технології» за адресою: м. Львів, вул. Збиральна,14» від 10.09.2025 р.
Дата розгляду скарги: 23.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.10.2025 15:08
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 28.10.2025 09:02
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 0d1491980d664096b3c5d8f320f437f8
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: СКАРГА
на рішення
Комунального некомерційного підприємства "Ужгородська міська багатопрофільна клінічна лікарня" Ужгородської міської ради

Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, Комунальне некомерційне підприємство "Ужгородська міська багатопрофільна клінічна лікарня" Ужгородської міської ради " (надалі – Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO c7d8955d57ae4fca9c3f8d4e56dc48a1 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-23-011712-a Послуги з управління небезпечними відходами (комплекс операцій зі збирання, перевезення та видалення відходів, що утворилися в результаті медичної діяльності) ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Закупівлю було оголошено 23.09.2025 р.
Учасниками аукціону були наступні учасники: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник), та ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ".
01.10.2025 р. відповідно до протоколу уповноваженої особи № 79 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ". (надалі – Рішення).
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі викладеного.
1. Відповідно до п. 1.4 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції наступний документ: «Копія Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, що містить щодо відходів які є предметом закупівлі: коди та назви (види) відходів відповідно до Національного переліку відходів; найменування та коди операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами»,
або
іншого документу, що має правовий статус вказаного дозволу, який буде дійсним на весь період надання послуг з предмету закупівлі.
При цьому, перелік кодів й назв (видів) відходів відповідно до Національного переліку відходів, а також перелік найменувань й кодів операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходів відповідно до Закону України «Про управління відходами», щодо відходів, які є предметом закупівлі й зазначені у Дозволі на здійснення операцій з оброблення відходів, повинні відповідати переліку кодів й назв (видів) відходів відповідно до Національного переліку відходів, а також переліку найменувань й кодів операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходів відповідно до Закону України «Про управління відходами», щодо відходів, які є предметом закупівлі, зазначеним у копії наказу про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, або Реєстрі ліцензій на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, розміщеному на офіційному веб-сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України за посиланням https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/»
Учасник ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" надав у складі пропозиції, між іншого, ДОЗВІЛ на здійснення операцій з оброблення відходів № 3913/24 від 16.09.2024 р.
Відповідно до п. 4 Змін, що вносяться до Порядку реалізації експериментального проекту щодо спрощеного порядку отримання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затверджених Постановою КМУ від 25 березня 2025 р. № 340 «Про внесення змін до Порядку реалізації експериментального проекту щодо спрощеного порядку отримання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів»- Для отримання дозволу на діючі об’єкти оброблення відходів суб’єкти господарювання, визначені абзацами сьомим - одинадцятим пункту 3 цього Порядку, діяльність яких не зазнала розширень та змін, передбачених пунктом 22 частини другої та пунктом 14 частини третьої статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”, подають документи, визначені Порядком видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 19 грудня 2023 р. № 1328 (Офіційний вісник України, 2024 р., № 8, ст. 391).Строк дії дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів, отриманих відповідно до цього пункту, закінчується 1 вересня 2025 року.”
З наведеного вбачається, що дозволи на здійснення операції з оброблення відходів, отриманих за «спрощеною процедурою» (тип процедури можна перевірити в Еко Системі) – станом на сьогоднішній день втратили чинність.
Під час перевірки наданого у складі пропозиції учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів № 3913/24 від 16.09.2024 р. через «Еко систему», (інтернет посилання: https://id.eco.gov.ua/) було виявлено, що цей дозвіл отриманий за спрощеною процедурою. Тобто Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 3913/24 від 16.09.2024 р. станом на сьогоднішній день є недійсним.
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.

2. Відповідно до п. 1.3 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав надати у складі пропозиції наступний документ: «Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої уповноваженим органом, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі».
Натомість у складі відсутня саме копія ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої уповноваженим органом, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі.
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.

3. Відповідно до п. 1.5 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав надати у складі пропозиції: Виписка з балансу, що підтверджує наявність власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу).
Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" відсутня саме Виписка з балансу Учасника, що підтверджує наявність на балансі власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу).
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.

4. Відповідно до п. 1.5.1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції «Копія технічного паспорту (температура спалювання в камері горіння не менше 1100 С).
Натомість, згідно технічного паспорту на піч з утилізації відходів модельний ряд С.Р. модель С.Р. 100 температура в камері згоряння у зазначеному учасником обладнанні для спалювання небезпечних відходів – 900 0 С, що не відповідає технічним вимогам тендерної документації.
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.

5. Відповідно до ч.2 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав надати у складі пропозиції «копію висновку з оцінки впливу на довкілля, який підтверджує допустимість провадження Учасником планової діяльності здійснення господарської діяльності з управління відходами, містить щодо відходів що є предметом закупівлі: коди та назви (види) відходів згідно Національного переліку відходів; коди операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами»
або
копію висновку державної екологічної експертизи, яким підтверджено, що оцінена діяльність відповідає вимогам Закону України «Про управління відходами» (а саме: код відходів, операції з управління відходами та інше)
При цьому, перелік кодів й назв (видів) відходів відповідно до Національного переліку відходів, а також перелік кодів операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами», щодо відходів, які є предметом закупівлі й зазначені у Висновку з оцінки впливу на довкілля (Висновку державної екологічної експертизи), повинні відповідати переліку кодів й назв (видів) відходів відповідно до Національного переліку відходів, а також переліку кодів операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами», щодо відходів, які є предметом закупівлі, зазначеним у Наказі про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, або Реєстрі ліцензій на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, розміщеному на офіційному веб-сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України за посиланням https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/, та Дозволі на здійснення операцій з оброблення відходів (у випадку його отримання Учасником).
У складі пропозиції учасник ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" надав Висновок державної екологічної експертизи до матеріалів оцінки впливу на навколишнє середовище «Розміщення печі-інсенератора С.Р.100 на ТОВ «Екологічні переробні технології» за адресою: м. Львів, вул. Збиральна,14» від 10.09.2025 р., який не відповідає вимогам тендерної документації, а саме не підтверджено, що оцінена діяльність відповідає вимогам Закону України «Про управління відходами» (а саме: код відходів, операції з управління відходами та інше).
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.


Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне некомерційне підприємство "Ужгородська міська багатопрофільна клінічна лікарня" Ужгородської міської ради у майбутньому. Крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", пропозиція якого не відповідала вимогам документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,

ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-09-23-011712-a ID у PROZORRO c7d8955d57ae4fca9c3f8d4e56dc48a1 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-23-011712-a) Комунальне некомерційне підприємство "Ужгородська міська багатопрофільна клінічна лікарня" Ужгородської міської ради.
3) Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство "Ужгородська міська багатопрофільна клінічна лікарня" Ужгородської міської ради скасувати Протокольне рішення № 79 від 01.10.2025 р щодо прийняття рішення уповноваженою особою було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Додатки:
1) Тендерна документація Замовника із додатками;
2) Протокольне рішення № 79 від 01.10.2025 р.
3) ДОЗВІЛ на здійснення операцій з оброблення відходів № 3913/24 від 16.09.2024 р.
4) Постанова КМУ від 25 березня 2025 р. № 340
5) технічний паспорт на піч з утилізації відходів модельний ряд С.Р. модель С.Р. 100
6) Висновок державної екологічної експертизи до матеріалів оцінки впливу на навколишнє середовище «Розміщення печі-інсенератора С.Р.100 на ТОВ «Екологічні переробні технології» за адресою: м. Львів, вул. Збиральна,14» від 10.09.2025 р.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Запити Органу оскарження