-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту мереж електропостачання ТП4015 (кабелі до кранових колонок 413-423), інв. №18325
При проведенні чергового технічного огляду електрообладнання 0,4 кВ ТП 4015 та живлячих кабельних лінії 0,4 кВ до кранових колонок 413-423, інв. №18325 в сторону причалу №18 виявлено аварійно-небезпечні ділянки кабельних ліній. З урахуванням огляду службою енергозабезпечення Адміністрації морського порту Чорноморськ був складений Дефектний Акт від 11.12.2024 р. щодо аварійності кабельних ліній 0,4 кВ з ТП 4015 в бік причалу №18. Кабельні лінії 0,4 кВ з ТП 4015 в сторону електричних кранових колонок 18 причалу №№ 413-423 були прокладені у 2010 році. Протягом останніх 3 років кабельні лінії неодноразово виходили з ладу та ремонтувалися. Кабельні лінії 0,4 кВ проходять під бетонною монолітною автомобільною дорогою на 18 причал порту, яку було виконано, після прокладання кабельних мереж, у 2012 році. В наступний час оперативно виконати ремонт на автодорозі практично неможливо с приводу наявності бетонно-молітної основи (від 0,3 м завтовшки), що пов’язане з повним перекриттям автодороги на 18 причал, що негативно відображається на виконанні вантажно-розвантажувальних робіт. При виконанні чергового аварійного ремонту вище зазначених кабельних ліній було часткове розрізання бетонно-монолітного покриття з розкриттям дороги, проведений огляд пошкоджених кабельних ліній 0,4 кВ. В результаті огляду було виявлена значна (до 50% ) відсутність захисної броні та часткове пошкодження захисної оболонки прокладених кабельних мереж, що були прокладені під автодорогою та в потерні шинопроводу. Приймаючи до уваги вище викладене, для забезпечення безперебійного та надійного електропостачання 18 причалу, виникла виробнича необхідність в проведені «поточного ремонту» аварійних ділянок кабельних мереж 0,4 кВ (ТП 4015 – кк 413-423). Виконання поточного ремонту кабельних мереж 0,4 кВ ТП 4015 – кк 413-423 (18 причал), враховуючи бетонно-монолітне покриття автомобільної дороги до 18 причалу, можливе тільки за методом горизонтального буріння. Дані роботи направлені на підтримку у робочому стані кабельних ліній 0,4 кВ та безперебійного та надійного електропостачання 18 причалу порту та не передбачає зміну технічних характеристик мереж кабельних мереж та споруд.
СКАРГА щодо оскарження прийнятого рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “БЕРГ ГРУПП” оформлене протоколом розгляду тендерної пропозиції уповноваженою особою Чорноморської філії ДП «АМПУ» від 17 листопада 2025 р. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-23-011031-a
- 1.3 Лист-пояснення.pdf 21.11.2025 11:14
- 17. Довідка щодо залучення субпідрядника-співвиконавця.pdf 21.11.2025 11:14
- 4. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf 21.11.2025 11:14
- 1.4 Накази, щодо працівників Учасника.pdf 21.11.2025 11:14
- Protokol_BERG.pdf 21.11.2025 11:14
- 1.5 Довідка про працівників, накази.pdf 21.11.2025 11:14
- Додаток 1 Перелік документів та або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx 21.11.2025 11:14
- ТД пот. ремонт ТП 4015.docx 21.11.2025 11:14
- 1.1 Документи щодо працівників.pdf 21.11.2025 11:14
- Заява_про_участь_суб'єкта_оскарження.pdf 21.11.2025 11:36
- Скарга АМКУ.pdf 21.11.2025 11:36
- sign.p7s 21.11.2025 12:33
- рішення від 25.11.2025 № 17443.pdf 25.11.2025 16:38
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.12.2025 №17897.pdf 04.12.2025 09:42
- рішення від 03.12.2025 №17897.pdf 08.12.2025 13:17
- List.docx 27.11.2025 17:06
- 1.5 Довідка про працівників, накази.pdf 27.11.2025 17:06
- 4. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf 27.11.2025 17:06
- Додаток 1 Перелік документів та або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx 27.11.2025 17:06
- ТД пот. ремонт ТП 4015.docx 27.11.2025 17:06
- Довіреність - 290 від 01.04.2025 - МАЛЯРЕНКО О.С.pdf 27.11.2025 17:06
- Пояснення в АМКУ на скаргу від 21.11.2025.pdf 27.11.2025 17:06
- Протокол виконання рішення АМКУ 2.docx.p7s.zip 09.12.2025 15:47
Пункт скарги
Товариство з обмеженою відповідальністю «БЕРГ ГРУПП» (надалі – Суб’єкт оскарження, Скаржник) є Учасником в даній процедурі закупівлі з первинною пропозицією щодо вартості предмета закупівлі 2 125 038 грн.
За результатами розгляду пропозиції ТОВ «БЕРГ ГРУПП» Замовником було прийняте рішення, яким визначено відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «БЕРГ ГРУПП» на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178, про що свідчить протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 23 жовтня 2025 року,
Вказане рішення оскаржене Учасником до комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі - Комісія). 07.11.2025 р. комісією прийнято рішення №16719-р/пк-пз згідно котрого зобов'язано державне підприємство "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" В ОСОБІ ЧОРНОМОРСЬКОЇ ФІЛІЇ (код ЄДРПОУ 38728418) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "БЕРГ ГРУПП" (код ЄДРПОУ: 44980668) за процедурою закупівлі — "Послуги з поточного ремонту мереж електропостачання ТП4015 (кабелі до кранових колонок 413-423), інв. №18325", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-09-23-011031-a.
17 листопада 2025 р. Замовником повторно за результатам розгляду пропозиції ТОВ «БЕРГ ГРУПП» та було прийняте аналогічне рішення котрим визначено відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «БЕРГ ГРУПП» на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178 про що свідчить протокол розгляду тендерної пропозиції уповноваженою особою Чорноморської філії ДП «АМПУ» від 17 листопада 2025р. (надалі Протокол).
Скаржник вважає, що дії Замовника не відповідають вимогам законодавства, у тому числі Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі — Закон), порушують права та інтереси Скаржника, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію.
Відповідно до п. 59 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. № 1178 (зі змінами), скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Таким чином, скарга у даній процедурі закупівлі може бути подана до 22.11.2025 року до 23:59. (тобто протягом 5-ти днів з моменту оприлюднення відповідного рішення.)
Підстави оскарження:
1.Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати.
Підставою подання даної скарги є порушення Замовником, який проводить закупівлю, норм постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) і Закону України «Про публічні закупівлі», а також безпідставне відхилення тендерної пропозиції Скаржника у зазначеній процедурі закупівлі.
2.Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Порушене право та охоронюваний законом інтерес Суб’єкта оскарження з приводу допущених Замовником порушень при прийнятті рішень полягає у тому, що Скаржник має право на участь у процедурі закупівлі на недискримінаційних умовах з дотриманням усіх вимог, встановлених Особливостями та Законом. При цьому Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Скаржника та її відхилення в зазначеній процедурі закупівлі було порушено положення тендерної документації, а також вимоги Особливостей та Закону.
Суб’єкт оскарження вважає, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «БЕРГ ГРУПП» на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178 прийняте з порушенням вимог тендерної документації, вимог Особливостей та Закону України «Про публічні закупівлі», внаслідок чого порушено права нашого підприємства як учасника. Відповідно, оскаржуване рішення уповноваженої особи Замовника, оформлене Протоколом, підлягає скасуванню з огляду на таке:
Єдиною підставою для відхилення пропозиції учасника згідно Протоколу є наступні висновки Замовника:
” Таким чином, пропозиція ТОВ «БЕРГ ГРУПП» підлягає відхиленню відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей) (службовий лист ініціатора закупівлі – служби енергозабезпечення ЧФ ДП «АМПУ» від 17.11.2025 № 107/15-04-07-18”
Попередньо слід зазначити, що відповідно до вимоги про усунення недоліків, яка опублікована Замовником на сайті Prozorro 17.10.2025 р., Замовником було зазначено, що «Учасником не в повному обсязі підтверджено наявність саме в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (відповідно до пункту 2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має надати (способом дозавантаження в електронну систему) документи відповідно до вимог тендерної документації». Документи були надані в повному обсязі.
Отже єдине зауваження котре необхідно було усунути Учаснику це дозавантаження інформації про наявність саме в учасника працівників відповідної кваліфікації.
Відповідно із статті 29 ЗУ “Про публічні закупівлі” встановлено, що Повідомлення Замовника з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Отже перелік невідповідностей документації учасника був визначений Замовником саме 17.10.2025 р. в повідомленні Замовника. Учасник був зобов'язаний усунути невідповідність щодо відсутності у учасника працівників відповідної кваліфікації.
Слід зазначити, що підставою для первісного відхилення пропозиції рішення учасника, протокол Замовника від 23 жовтня 2025 р. було “Проте відповідно до п.2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації можливість щодо залучення спроможності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців саме для кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Замовником не передбачено. Можливість залучення спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців передбачено Замовником лише для кваліфікаційного критерія «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Учасником надано Лист-пояснення (Вих.№ 17/10/8 від 17.10.2025р.) стосовно залучення працівника субпідрядника / співвиконавця. 3 Проте, відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності Учасника такому кваліфікаційному критерію, як «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» залучення потужностей субпідрядника / співвиконавця Замовником не передбачено. Але вказане рішення оскаржене Учасником до комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі - Комісія). 07.11.2025 р. комісією прийнято рішення №16719-р/пк-пз згідно котрого фактично встановлено що Учасник усунув недоліки на які йому надавалося 24 години (додається, файл Protokol_BERG_AMKU.pdf)
Пунктом 2 Додатку № 1 до тендерної документації визначений кваліфікаційний критерій “Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” Довідка за зразком № 1, що містить підтвердження наявності у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (із зазначенням ПІБ, найменування посади, освіти, спеціальності та стажу роботи (роки або місяці або дні)) та будуть залучені до надання послуг, зокрема:
документальне підтвердження наявності у Учасника працівників відповідної кваліфікації (не менше 3 осіб), які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до демонтажу, монтажу та пусконаладки електрообладнання напругою 0,4 кВ або більше відповідно до мети договору, зокрема:
- керівник робіт (майстер, виконроб, інженер-енергетик, або інший інженерно-технічний персонал), група з електробезпеки IV – не менше 1 люд. (1 вимога щодо персоналу, учасника)
- електромонтажник/електромонтер, група з електробезпеки не менше III – не менше 1 люд.; (2 вимога щодо персоналу, учасника)
- електромонтажник/електромонтер, група з електробезпеки не менше ІІ – не менше 1 люд. (3 вимога щодо персоналу, учасника)
На виконання даної вимоги тендерної документації учасником було завантажено до тендерної пропозиції довідку від 29.09.2025р. № 29/09/02 (файл 4. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації .pdf) в котрій зазначило зокрема про наявність
- Виконавець робіт Лісінчук І.В. група з електробезпеки V (виконано 1-а вимога щодо персоналу “ Персонал учасника”)
- Електромонтажник будівельник Сівець П.В. група з електробезпеки IV (виконано 2-гу вимога щодо “ Персонал учасника”)
Третя складова вимоги була виконана учасником на його думку за рахунок залучення працівника субпідрядника Двібородчин М.І. відповідно до положень п.3. ст.16 ЗУ “Про публічні закупівлі”
Як вбачається з рішення замовника щодо усунення невідповідностей від 17.10.2025р. Учасником не в повному обсязі підтверджено наявність саме в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (відповідно пункту 2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (способом дозавантаження в електронну систему): документи відповідно до вимог тендерної документації.
З метою вказаних недоліків учасником завантажено довідку вих. № 17/10/5 від 17.10.2025р. (файл 1.5 Довідка про працівників, накази) про наявність у ТОВ «БЕРГ ГРУПП» працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі із зазначенням наступних працівників:
1)Лісничук Ігор Володимирович Виконавець робіт (V група з електробезпеки);
2)Берташ Андрій Віталійович Головний інженер-енергетик (V група з електробезпеки);
3) Коломоєць Сергій Васильович інженер з охорони праці (V група з електробезпеки);
4) Сташевський Олексій Миколайович Виконроб (IV група з електробезпеки);
5)Сівець Павло Васильович Електромонтажник будівельний (IV група з електробезпеки)
6) Беспалюк Володимир Володимирович Електромонтажник (II група з електробезпеки)
7)Цуркан Валерій Юрійович Електромонтажник (II група з електробезпеки)
Та Працівники субпідрядника 1) Двібородчин Михайло Іванович Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування (V група з електробезпеки)
У вказаному файлі завантажені накази що посвідчують наявність трудових відносин між працівниками учасника зазначеними в довідці, а саме працівниками накази ТОВ "БЕРГ ГРУПП" про прийняття на роботу Берташа А.В., Коломойця С.В., Сташевського О.М., Беспалюка В.В., Цуркана В.Ю."
Наказ про наявність трудових відносин з працівниками Лісчинчук І.В. та Сівець П.В. завантажені в файлі “1.4 Накази, щодо працівників Учасника.pdf” та завантаженні до документів які подавалися на усунення недоліків учасника 18.10.2025р., а також в документах що завантажувалися відразу під час подачі тендерної пропозиції.
Таким чином учасником надано документально підтвердження наявності у Учасника працівників відповідної кваліфікації (не менше 3 осіб), які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до демонтажу, монтажу та пусконаладки електрообладнання напругою 0,4 кВ або більше відповідно до мети договору, зокрема:
-Виконавця робіт Лісінчук І.В. група з електробезпеки V (виконано 1 вимога щодо персоналу Учасника, наказ учасника № 7 від 13.02.2024р та наказ № 2/14/04/25 від 14.04.2025р.
-Електромонтажник будівельник Сівець П.В. група з електробезпеки IV (виконано 2 вимога щодо персоналу Учасника, наказ учасника № 90/к від 14.09.2023р. та наказ № 3/14/05/25 від 14.05.2025р.
-Електромонтажник будівельник - Беспалюк Володимир Володимирович Електромонтажник (II група з електробезпеки) наказ № 2 /01/10/25 від 01.10.2025р. та Цуркан Валерій Юрійович Електромонтажник (II група з електробезпеки) наказ № 3/01/10/25 від 01.10.2025р.( виконано 3 вимогу щодо персоналу)
Таким чином, Учасник відповідає кваліфікаційному критерію щодо наявності персоналу, Учасник має власних працівників відповідної кваліфікації (не менше 3 осіб), які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до демонтажу, монтажу та пусконаладки електрообладнання напругою 0,4 кВ або більше відповідно до мети договору та вказана обставина підтверджена відповідно до вимог тендерної документації в тому числі шляхом завантаження документів 18.10.2025 на усунення невідповідностей про які зазначено вище.
Таким чином ТОВ «БЕРГ ГРУПП» виконано усі вимоги кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» тендерної документації, надано документи, які підтверджують наявність правовідносин всіх працівників Учасника, які будуть залучені до надання послуг (задіяні Учасником під час виконання договору), ТОБТО УСУНУТІ УСІ НЕВІДПОВІДНОСТІ зазначені в повідомленні ЗАМОВНИКА, про наявність інших невідповідностей Замовником не повідомлялося , а тому відхилення тендерної пропозиції учасника на підставі не виправлення виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей) (службовий лист ініціатора закупівлі – служби енергозабезпечення ЧФ ДП «АМПУ» від 17.11.2025 № 107/15-04-07-18 є НЕ ЗАКОННИМ ТА ТАКЕ РІШЕННЯ ПІДЛЯГАЄ СКАСУВАННЮ.
По друге Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку № 2909/5 від 29.09.2025р. щодо залучення субпідрядника (файл 17. Довідка щодо залучення субпідрядника-співвиконавця.pdf), в якій учасник зазначив про залучення субпідрядника - ТОВ “БМК “ЗЕВС” в обсязі менше 20% та додатково у власній довідці про працівників окремим пунктом зазначив про наявність у субпідрядника працівників відповідної кваліфікації, завантажуючи усі документи щодо відповідності такого працівника вимогам тендерної документації, що Взагалі не вимагалися тендерною документацією .
У зв’язку із тим, що інформація щодо наявності працівників субпідрядника/співвиконавця не вимагалася, Замовник взагалі безпідставно надає їй оцінку та посилається на відсутність працівників відповідної кваліфікації у учасника, між працівником субпідрядника Двібородчина М.І. у Учасника не існує трудових правовідносин з цим працівником тощо тому що він є працівником субпідрядника який планується до залучення до виконання робіт, а при залучені субпідряника в будь-якому випадку працівників такого суб'єкта господарювання будуть здійснювати роботи на об'єкті.
Стосовно такого працівника субпідрядника жодні критерії та вимоги тендерною документацією не встановленні. Тендерною документацією не вимагалася надання документів що підтверджують трудові правовідносини між працівником субпідрядника та учасника, учасником надані документи стосовно усіх працівників учасника яка зазначені в довідці.
В тендерній документації зазначена вимога стосовно (трьох посад зазначених вище керівник робіт (майстер, виконроб, інженер-енергетик, або інший інженерно-технічний персонал), група з електробезпеки IV,- електромонтажник/електромонтер, група з електробезпеки не менше III – не менше 1 люд.;- електромонтажник/електромонтер, група з електробезпеки не менше ІІ – не менше 1 люд.) та підтверджувальниі документи подаються зокрема на цих працівників (а учасником на власний розсуд надана додаткова інформація)
.
Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих Особливостей, не є підставою для відхилення Замовником тендерної пропозиції такого Учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту. Документи які не вимагаються замовником та їх подання в складі тендерної пропозиції не можуть оцінюватися замовником на відповідність Тендерній документації та слугувати підставою для відхилення такої пропозиції.
В Протоколі Замовника зазначено: “Також у тендерній документації чітко прописано наступну вимогу для підтвердження зазначеної інформації надати трудові книжки (окремі сторінки з відомостями про ПІБ та останнє місто роботи) або накази по підприємству (про прийняття та/або переведення на посаду) або цивільноправові угоди з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, тобто з усіма працівниками про наявність яких зазначено в наданій довідці за зразком № 1.”
”
Слід зазначити про хибність твердження замовника, що згідно тендерної документації вимагалася інформація стосовно усіх працівників учасника, які будуть виконувати роботи по договору та надання підтверджуючих документів зокрема про посвідчення про перевірку знань з електробезпеки, журнал протоколів (окремі сторінки) перевірки знань з електробезпеки електротехнічних працівників згідно Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Держнаглядохоронпраці від 09.01.98 р. № 4.
Вказані документи вимагаються та стосуються виключно персоналу/працівників які виконують роботу в електроустановках, ТЕХНІЧНИМ ЗАВДАННЯМ на послуги з поточного ремонту мереж електропостачання ТП 4015 (кабелі до кранових колонок 413-423), інв. № 18325» додаток № 3 до документацціх передбачено зокрема виконання робіт з Улаштування траншеї (роботи вокнує - робітник, водій екскаватору), Улаштування бетонних покриттів (арматурник, зварник ,) Улаштування проколу методом горизонтально спрямованого буріння (оператор машини ГНБ)Ю Улаштування технологічних приямків (робітник) тобто в рамках виконання робіт будуть залученні працівники, які не мають жодного відношення до електроустановок та не повинні проходити перевірку знань з електрбезпеки електротехнічних працівників згідно Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Держнаглядохоронпраці від 09.01.98 р. № 4. Це додатково свідчить що замовником вимагалося від учасника надання підтверджувальних документів щодо наявності трудових відносин виключно з працівниками з керівник робіт (майстер, виконроб, інженер-енергетик, або інший інженерно-технічний персонал), група з електробезпеки IV,- електромонтажник/електромонтер, група з електробезпеки не менше III – не менше 1 люд.;- електромонтажник/електромонтер, група з електробезпеки не менше ІІ – не менше 1 люд.
Інформація, як вже зазначалось вище, про інших працівників учасника в тому числі субпідрядника є факультативною та тендерною документацією не Вимагалася, в тому числі щодо наявності трудових відносин з іншими працівниками.
В будь-якому випадку рішення щодо відхилення пропозиції учасника на підставі абзацу 5 ч.1. статті 31 Закону “Про публічні закупівлі” не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей є необґрунтованим так як учасник усунув усі недоліки що зазначалися в повідомленні Замовника 17.10.2025р.
-
Назва доказу:
Додаток 1 до тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 Перелік документів та або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
-
-
Назва доказу:
Довідка щодо залучення субпідрядника від 29.09.2025р. № 2909/5
-
Повʼязаний документ:
17. Довідка щодо залучення субпідрядника-співвиконавця.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
ТД пот. ремонт ТП 4015.docx
-
-
Назва доказу:
Лист пояснення від 17.10.2025р. № 17/10/2
-
Повʼязаний документ:
1.3 Лист-пояснення.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол замовника від 23.10.2025р.
-
Повʼязаний документ:
Protokol_BERG.pdf
-
-
Назва доказу:
накази щодо прийняття на роботу усіх працівників Учасника, які були визначені Замовником, як необхідні працівники учасника згідно П.2, Додатку № 1, до тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
1.4 Накази, щодо працівників Учасника.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка від 17.10.2025 р. № 17/10/5, оформлену згідно із Зразком № 1, Додатку № 1 до тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
1.5 Довідка про працівників, накази.pdf
-
-
Назва доказу:
Документи щодо працівників учасника щодо відповідності вимогам Замовника.
-
Повʼязаний документ:
1.1 Документи щодо працівників.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідку № 2909/2 від 29.09.2025р. оформлену згідно із Зразком № 1, Додатку № 1 до тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
4. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf
-
1.Прийняти дану скаргу до розгляду та розглянути в порядку Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами); 2.Зобов’язати Чорноморську філію ДП "АМПУ" скасувати рішення про відхилення пропозиції Учасника – ТОВ «БЕРГ ГРУПП», оформлене ПРОТОКОЛ розгляду тендерної пропозиції уповноваженою особою Чорноморської філії ДП «АМПУ» від 17 листопада 2025р. , за процедурою закупівлі “Послуги з поточного ремонту мереж електропостачання ТП4015 (кабелі до кранових колонок 413-423), інв. №18325”, (ДК 021:2015 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи), Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-23-011031-a
Запити Органу оскарження
СКАРГА на безпідставне рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “БЕРГ ГРУПП” оформлене протоколом розгляду тендерної пропозиції уповноваженою особою Чорноморської філії ДП «АМПУ» від 17 листопад 2025 р.
- 17. Довідка щодо залучення субпідрядника-співвиконавця.pdf 21.11.2025 10:51
- 1.3 Лист-пояснення.pdf 21.11.2025 10:51
- 4. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf 21.11.2025 10:51
- 1.5 Довідка про працівників, накази.pdf 21.11.2025 10:51
- 1.4 Накази, щодо працівників Учасника.pdf 21.11.2025 10:51
- 1911 - Скарга АМКУ 2.docx 21.11.2025 10:51
- Protokol_BERG.pdf 21.11.2025 10:51
- Додаток 1 Перелік документів та або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx 21.11.2025 10:51
- ТД пот. ремонт ТП 4015.docx 21.11.2025 10:51
- 1.1 Документи щодо працівників.pdf 21.11.2025 10:51
Пункт скарги
Товариство з обмеженою відповідальністю «БЕРГ ГРУПП» (надалі – Суб’єкт оскарження, Скаржник) є Учасником в даній процедурі закупівлі з первинною пропозицією щодо вартості предмета закупівлі 2 125 038 грн.
За результатами розгляду пропозиції ТОВ «БЕРГ ГРУПП» Замовником було прийняте рішення, яким визначено відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «БЕРГ ГРУПП» на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178, про що свідчить протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 23 жовтня 2025 року, яке було підписане та оприлюднено в електронній системі закупівель 24 серпня 2025 року.
Вказане рішення оскаржене Учасником до комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі - Комісія). 07.11.2025 р. комісією прийнято рішення №16719-р/пк-пз згідно котрого зобов'язано державне підприємство "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" В ОСОБІ ЧОРНОМОРСЬКОЇ ФІЛІЇ (код ЄДРПОУ 38728418) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "БЕРГ ГРУПП" (код ЄДРПОУ: 44980668) за процедурою закупівлі — "Послуги з поточного ремонту мереж електропостачання ТП4015 (кабелі до кранових колонок 413-423), інв. №18325", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-09-23-011031-a.
17 листопада 2025 р. Замовником повторно за результатам розгляду пропозиції ТОВ «БЕРГ ГРУПП» та було прийняте аналогічне рішення котрим визначено відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «БЕРГ ГРУПП» на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178 про що свідчить протокол розгляду тендерної пропозиції уповноваженою особою Чорноморської філії ДП «АМПУ» від 17 листопада 2025р. (надалі Протокол).
Скаржник вважає, що дії Замовника не відповідають вимогам законодавства, у тому числі Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі — Закон), порушують права та інтереси Скаржника, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію.
Відповідно до п. 59 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. № 1178 (зі змінами), скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Таким чином, скарга у даній процедурі закупівлі може бути подана до 22.11.2025 року до 23:59. (тобто протягом 5-ти днів з моменту оприлюднення відповідного рішення.)
Підстави оскарження:
1.Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати.
Підставою подання даної скарги є порушення Замовником, який проводить закупівлю, норм постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) і Закону України «Про публічні закупівлі», а також безпідставне відхилення тендерної пропозиції Скаржника у зазначеній процедурі закупівлі.
2.Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Порушене право та охоронюваний законом інтерес Суб’єкта оскарження з приводу допущених Замовником порушень при прийнятті рішень полягає у тому, що Скаржник має право на участь у процедурі закупівлі на недискримінаційних умовах з дотриманням усіх вимог, встановлених Особливостями та Законом. При цьому Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Скаржника та її відхилення в зазначеній процедурі закупівлі було порушено положення тендерної документації, а також вимоги Особливостей та Закону.
Суб’єкт оскарження вважає, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «БЕРГ ГРУПП» на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178 прийняте з порушенням вимог тендерної документації, вимог Особливостей та Закону України «Про публічні закупівлі», внаслідок чого порушено права нашого підприємства як учасника. Відповідно, оскаржуване рішення уповноваженої особи Замовника, оформлене Протоколом, підлягає скасуванню з огляду на таке:
Єдиною підставою для відхилення пропозиції учасника згідно Протоколу є наступні висновки Замовника:
” Таким чином, пропозиція ТОВ «БЕРГ ГРУПП» підлягає відхиленню відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей) (службовий лист ініціатора закупівлі – служби енергозабезпечення ЧФ ДП «АМПУ» від 17.11.2025 № 107/15-04-07-18”
Попередньо слід зазначити, що відповідно до вимоги про усунення недоліків, яка опублікована Замовником на сайті Prozorro 17.10.2025 р., Замовником було зазначено, що «Учасником не в повному обсязі підтверджено наявність саме в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (відповідно до пункту 2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має надати (способом дозавантаження в електронну систему) документи відповідно до вимог тендерної документації». Документи були надані в повному обсязі.
Отже єдине зауваження котре необхідно було усунути Учаснику це дозавантаження інформації про наявність саме в учасника працівників відповідної кваліфікації.
Відповідно із статті 29 ЗУ “Про публічні закупівлі” встановлено, що Повідомлення Замовника з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Отже перелік невідповідностей документації учасника був визначений Замовником саме 17.10.2025 р. в повідомленні Замовника. Учасник був зобов'язаний усунути невідповідність щодо відсутності у учасника працівників відповідної кваліфікації.
Слід зазначити, що підставою для первісного відхилення пропозиції рішення учасника, протокол Замовника від 23 жовтня 2025 р. було “Проте відповідно до п.2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації можливість щодо залучення спроможності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців саме для кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Замовником не передбачено. Можливість залучення спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців передбачено Замовником лише для кваліфікаційного критерія «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Учасником надано Лист-пояснення (Вих.№ 17/10/8 від 17.10.2025р.) стосовно залучення працівника субпідрядника / співвиконавця. 3 Проте, відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності Учасника такому кваліфікаційному критерію, як «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» залучення потужностей субпідрядника / співвиконавця Замовником не передбачено. Але вказане рішення оскаржене Учасником до комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі - Комісія). 07.11.2025 р. комісією прийнято рішення №16719-р/пк-пз згідно котрого фактично встановлено що Учасник усунув недоліки на які йому надавалося 24 години (додається, файл Protokol_BERG_AMKU.pdf)
Пунктом 2 Додатку № 1 до тендерної документації визначений кваліфікаційний критерій “Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” Довідка за зразком № 1, що містить підтвердження наявності у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (із зазначенням ПІБ, найменування посади, освіти, спеціальності та стажу роботи (роки або місяці або дні)) та будуть залучені до надання послуг, зокрема:
документальне підтвердження наявності у Учасника працівників відповідної кваліфікації (не менше 3 осіб), які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до демонтажу, монтажу та пусконаладки електрообладнання напругою 0,4 кВ або більше відповідно до мети договору, зокрема:
- керівник робіт (майстер, виконроб, інженер-енергетик, або інший інженерно-технічний персонал), група з електробезпеки IV – не менше 1 люд. (1 вимога щодо персоналу, учасника)
- електромонтажник/електромонтер, група з електробезпеки не менше III – не менше 1 люд.; (2 вимога щодо персоналу, учасника)
- електромонтажник/електромонтер, група з електробезпеки не менше ІІ – не менше 1 люд. (3 вимога щодо персоналу, учасника)
На виконання даної вимоги тендерної документації учасником було завантажено до тендерної пропозиції довідку від 29.09.2025р. № 29/09/02 (файл 4. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації .pdf) в котрій зазначило зокрема про наявність
- Виконавець робіт Лісінчук І.В. група з електробезпеки V (виконано 1-а вимога щодо персоналу “ Персонал учасника”)
- Електромонтажник будівельник Сівець П.В. група з електробезпеки IV (виконано 2-гу вимога щодо “ Персонал учасника”)
Третя складова вимоги була виконана учасником на його думку за рахунок залучення працівника субпідрядника Двібородчин М.І. відповідно до положень п.3. ст.16 ЗУ “Про публічні закупівлі”
Як вбачається з рішення замовника щодо усунення невідповідностей від 17.10.2025р. Учасником не в повному обсязі підтверджено наявність саме в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (відповідно пункту 2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (способом дозавантаження в електронну систему): документи відповідно до вимог тендерної документації.
З метою вказаних недоліків учасником завантажено довідку вих. № 17/10/5 від 17.10.2025р. (файл 1.5 Довідка про працівників, накази) про наявність у ТОВ «БЕРГ ГРУПП» працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі із зазначенням наступних працівників:
1)Лісничук Ігор Володимирович Виконавець робіт (V група з електробезпеки);
2)Берташ Андрій Віталійович Головний інженер-енергетик (V група з електробезпеки);
3) Коломоєць Сергій Васильович інженер з охорони праці (V група з електробезпеки);
4) Сташевський Олексій Миколайович Виконроб (IV група з електробезпеки);
5)Сівець Павло Васильович Електромонтажник будівельний (IV група з електробезпеки)
6) Беспалюк Володимир Володимирович Електромонтажник (II група з електробезпеки)
7)Цуркан Валерій Юрійович Електромонтажник (II група з електробезпеки)
Та Працівники субпідрядника 1) Двібородчин Михайло Іванович Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування (V група з електробезпеки)
У вказаному файлі завантажені накази що посвідчують наявність трудових відносин між працівниками учасника зазначеними в довідці, а саме працівниками накази ТОВ "БЕРГ ГРУПП" про прийняття на роботу Берташа А.В., Коломойця С.В., Сташевського О.М., Беспалюка В.В., Цуркана В.Ю."
Наказ про наявність трудових відносин з працівниками Лісчинчук І.В. та Сівець П.В. завантажені в файлі “1.4 Накази, щодо працівників Учасника.pdf” та завантаженні до документів які подавалися на усунення недоліків учасника 18.10.2025р., а також в документах що завантажувалися відразу під час подачі тендерної пропозиції.
Таким чином учасником надано документально підтвердження наявності у Учасника працівників відповідної кваліфікації (не менше 3 осіб), які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до демонтажу, монтажу та пусконаладки електрообладнання напругою 0,4 кВ або більше відповідно до мети договору, зокрема:
-Виконавця робіт Лісінчук І.В. група з електробезпеки V (виконано 1 вимога щодо персоналу Учасника, наказ учасника № 7 від 13.02.2024р та наказ № 2/14/04/25 від 14.04.2025р.
-Електромонтажник будівельник Сівець П.В. група з електробезпеки IV (виконано 2 вимога щодо персоналу Учасника, наказ учасника № 90/к від 14.09.2023р. та наказ № 3/14/05/25 від 14.05.2025р.
-Електромонтажник будівельник - Беспалюк Володимир Володимирович Електромонтажник (II група з електробезпеки) наказ № 2 /01/10/25 від 01.10.2025р. та Цуркан Валерій Юрійович Електромонтажник (II група з електробезпеки) наказ № 3/01/10/25 від 01.10.2025р.( виконано 3 вимогу щодо персоналу)
Таким чином, Учасник відповідає кваліфікаційному критерію щодо наявності персоналу, Учасник має власних працівників відповідної кваліфікації (не менше 3 осіб), які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до демонтажу, монтажу та пусконаладки електрообладнання напругою 0,4 кВ або більше відповідно до мети договору та вказана обставина підтверджена відповідно до вимог тендерної документації в тому числі шляхом завантаження документів 18.10.2025 на усунення невідповідностей про які зазначено вище.
Таким чином ТОВ «БЕРГ ГРУПП» виконано усі вимоги кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» тендерної документації, надано документи, які підтверджують наявність правовідносин всіх працівників Учасника, які будуть залучені до надання послуг (задіяні Учасником під час виконання договору), ТОБТО УСУНУТІ УСІ НЕВІДПОВІДНОСТІ зазначені в повідомленні ЗАМОВНИКА, про наявність інших невідповідностей Замовником не повідомлялося , а тому відхилення тендерної пропозиції учасника на підставі не виправлення виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей) (службовий лист ініціатора закупівлі – служби енергозабезпечення ЧФ ДП «АМПУ» від 17.11.2025 № 107/15-04-07-18 є НЕ ЗАКОННИМ ТА ТАКЕ РІШЕННЯ ПІДЛЯГАЄ СКАСУВАННЮ.
По друге Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку № 2909/5 від 29.09.2025р. щодо залучення субпідрядника (файл 17. Довідка щодо залучення субпідрядника-співвиконавця.pdf), в якій учасник зазначив про залучення субпідрядника - ТОВ “БМК “ЗЕВС” в обсязі менше 20% та додатково у власній довідці про працівників окремим пунктом зазначив про наявність у субпідрядника працівників відповідної кваліфікації, завантажуючи усі документи щодо відповідності такого працівника вимогам тендерної документації, що Взагалі не вимагалися тендерною документацією .
У зв’язку із тим, що інформація щодо наявності працівників субпідрядника/співвиконавця не вимагалася, Замовник взагалі безпідставно надає їй оцінку та посилається на відсутність працівників відповідної кваліфікації у учасника, між працівником субпідрядника Двібородчина М.І. у Учасника не існує трудових правовідносин з цим працівником тощо тому що він є працівником субпідрядника який планується до залучення до виконання робіт, а при залучені субпідряника в будь-якому випадку працівників такого суб'єкта господарювання будуть здійснювати роботи на об'єкті.
Стосовно такого працівника субпідрядника жодні критерії та вимоги тендерною документацією не встановленні. Тендерною документацією не вимагалася надання документів що підтверджують трудові правовідносини між працівником субпідрядника та учасника, учасником надані документи стосовно усіх працівників учасника яка зазначені в довідці.
В тендерній документації зазначена вимога стосовно (трьох посад зазначених вище керівник робіт (майстер, виконроб, інженер-енергетик, або інший інженерно-технічний персонал), група з електробезпеки IV,- електромонтажник/електромонтер, група з електробезпеки не менше III – не менше 1 люд.;- електромонтажник/електромонтер, група з електробезпеки не менше ІІ – не менше 1 люд.) та підтверджувальниі документи подаються зокрема на цих працівників (а учасником на власний розсуд надана додаткова інформація)
.
Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих Особливостей, не є підставою для відхилення Замовником тендерної пропозиції такого Учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту. Документи які не вимагаються замовником та їх подання в складі тендерної пропозиції не можуть оцінюватися замовником на відповідність Тендерній документації та слугувати підставою для відхилення такої пропозиції.
В Протоколі Замовника зазначено: “Також у тендерній документації чітко прописано наступну вимогу для підтвердження зазначеної інформації надати трудові книжки (окремі сторінки з відомостями про ПІБ та останнє місто роботи) або накази по підприємству (про прийняття та/або переведення на посаду) або цивільноправові угоди з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, тобто з усіма працівниками про наявність яких зазначено в наданій довідці за зразком № 1.”
”
Слід зазначити про хибність твердження замовника, що згідно тендерної документації вимагалася інформація стосовно усіх працівників учасника, які будуть виконувати роботи по договору та надання підтверджуючих документів зокрема про посвідчення про перевірку знань з електробезпеки, журнал протоколів (окремі сторінки) перевірки знань з електробезпеки електротехнічних працівників згідно Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Держнаглядохоронпраці від 09.01.98 р. № 4.
Вказані документи вимагаються та стосуються виключно персоналу/працівників які виконують роботу в електроустановках, ТЕХНІЧНИМ ЗАВДАННЯМ на послуги з поточного ремонту мереж електропостачання ТП 4015 (кабелі до кранових колонок 413-423), інв. № 18325» додаток № 3 до документацціх передбачено зокрема виконання робіт з Улаштування траншеї (роботи вокнує - робітник, водій екскаватору), Улаштування бетонних покриттів (арматурник, зварник ,) Улаштування проколу методом горизонтально спрямованого буріння (оператор машини ГНБ)Ю Улаштування технологічних приямків (робітник) тобто в рамках виконання робіт будуть залученні працівники, які не мають жодного відношення до електроустановок та не повинні проходити перевірку знань з електрбезпеки електротехнічних працівників згідно Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Держнаглядохоронпраці від 09.01.98 р. № 4. Це додатково свідчить що замовником вимагалося від учасника надання підтверджувальних документів щодо наявності трудових відносин виключно з працівниками з керівник робіт (майстер, виконроб, інженер-енергетик, або інший інженерно-технічний персонал), група з електробезпеки IV,- електромонтажник/електромонтер, група з електробезпеки не менше III – не менше 1 люд.;- електромонтажник/електромонтер, група з електробезпеки не менше ІІ – не менше 1 люд.
Інформація, як вже зазначалось вище, про інших працівників учасника в тому числі субпідрядника є факультативною та тендерною документацією не Вимагалася, в тому числі щодо наявності трудових відносин з іншими працівниками.
В будь-якому випадку рішення щодо відхилення пропозиції учасника на підставі абзацу 5 ч.1. статті 31 Закону “Про публічні закупівлі” не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей є необгрунтованним так як учасник усунув усі недоілки що зазанчалися в повідомленні Замоника 17.10.2025р.
-
Назва доказу:
лист пояснення від 17.10.2025р. № 17/10/2
-
Повʼязаний документ:
1.3 Лист-пояснення.pdf
-
-
Назва доказу:
довідка від 17.10.2025 р. № 17/10/5, оформлену згідно із Зразком № 1, Додатку № 1 до тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
1.5 Довідка про працівників, накази.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка № 2909/2 від 29.09.2025р. оформлену згідно із Зразком № 1, Додатку № 1 до тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
4. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток № 1 до тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 Перелік документів та або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
-
-
Назва доказу:
Документи щодо працівників учасника щодо відповідності вимогам Замовника.
-
Повʼязаний документ:
1.1 Документи щодо працівників.pdf
-
-
Назва доказу:
накази щодо прийняття на роботу усіх працівників Учасника, які були визначені Замовником, як необхідні працівники учасника згідно П.2, Додатку № 1, до тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
1.4 Накази, щодо працівників Учасника.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка щодо залучення субпідрядника від 29.09.2025р. № 2909/5
-
Повʼязаний документ:
17. Довідка щодо залучення субпідрядника-співвиконавця.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол замовника від 23.10.2025р.
-
Повʼязаний документ:
Protokol_BERG.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
ТД пот. ремонт ТП 4015.docx
-
1.Прийняти дану скаргу до розгляду та розглянути в порядку Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами); 2.Зобов’язати Чорноморську філію ДП "АМПУ" скасувати рішення про відхилення пропозиції Учасника – ТОВ «БЕРГ ГРУПП», оформлене ПРОТОКОЛ розгляду тендерної пропозиції уповноваженою особою Чорноморської філії ДП «АМПУ» від 17 листопада 2025р. , за процедурою закупівлі “Послуги з поточного ремонту мереж електропостачання ТП4015 (кабелі до кранових колонок 413-423), інв. №18325”, (ДК 021:2015 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи), Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-23-011031-a
Скарга щодо прийнятого рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “БЕРГ ГРУПП” оформлене протоколом розгляду тендерної пропозиції уповноваженою особою Чорноморської філії ДП «АМПУ» від 23 жовтня 2025 р. (оприлюдненого 24 жовтня 2025р.) Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-23-011031-a
- 1.3 Лист-пояснення.pdf 29.10.2025 07:02
- 1.5 Довідка про працівників, накази.pdf 29.10.2025 07:02
- 2. Витяг з Єдиного державного реєстру.pdf 29.10.2025 07:02
- 1.4 Накази, щодо працівників Учасника.pdf 29.10.2025 07:02
- 1.2 Документи працівника субпідрядника-співвиконавця.pdf 29.10.2025 07:02
- 3.2. Описи.pdf 29.10.2025 07:02
- 3. Лист-пояснення щодо Статуту.pdf 29.10.2025 07:02
- 1.1 Документи щодо працівників.pdf 29.10.2025 07:02
- Додаток 1 Перелік документів та або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.pdf 29.10.2025 07:02
- ТД пот. ремонт ТП 4015.pdf 29.10.2025 07:02
- 3.3. Рішення загальних зборів №1.pdf 29.10.2025 07:02
- 3.1. Статут ТОВ Берг Групп.pdf 29.10.2025 07:02
- 2810 - Скарга АМКУ.docx 29.10.2025 07:02
- ЗАява АМКУ.pdf 29.10.2025 07:02
- Скарга.pdf 29.10.2025 07:02
- Тендерна документація.pdf 29.10.2025 07:04
- sign.p7s 29.10.2025 09:27
- рішення від 31.10.2025 №16360.pdf 31.10.2025 14:50
- інформація про резолютивну частину рішення від 07.11.2025 №16719.pdf 10.11.2025 12:40
- рішення від 07.11.2025 №16719.pdf 12.11.2025 11:12
- 4. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf 04.11.2025 15:03
- 1.5 Довідка про працівників, накази.pdf 04.11.2025 15:03
- Довіреність - 290 від 01.04.2025 - МАЛЯРЕНКО О.С.pdf 04.11.2025 15:03
- 18. Інформація про субпідрядника-співвиконавця згідно Таблиці №1.1.pdf 04.11.2025 15:03
- Додаток 1 Перелік документів та або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx 04.11.2025 15:03
- Повідомлення про невідповідність.docx 04.11.2025 15:03
- Пояснення в АМКУ.pdf 04.11.2025 15:03
- ТД пот. ремонт ТП 4015.docx 04.11.2025 15:03
- Пояснення в АМКУ_1.docx 04.11.2025 15:03
- Protokol_BERG_AMKU.pdf 13.11.2025 16:09
Пункт скарги
Товариство з обмеженою відповідальністю «БЕРГ ГРУПП» (надалі – Суб’єкт оскарження, Скаржник) є Учасником в даній процедурі закупівлі з первинною пропозицією щодо вартості предмета закупівлі 2 125 038 грн.
За результатами розгляду пропозиції ТОВ «БЕРГ ГРУПП» Замовником було прийняте рішення, яким визначено відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «БЕРГ ГРУПП» на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178, про що свідчить протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 23 жовтня 2025 року, яке було підписане та оприлюднено в електронній системі закупівель 24 серпня 2025 року (надалі за текстом — Протокол).
Скаржник вважає, що дії Замовника не відповідають вимогам законодавства, у тому числі Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі — Закон), порушують права та інтереси Скаржника, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію.
Відповідно до п. 59 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. № 1178 (зі змінами), скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Таким чином, скарга у даній процедурі закупівлі може бути подана до 29.10.2025 року до 23:59. (тобто протягом 5-ти днів з моменту оприлюднення відповідного рішення, яке відбулося 24.10.2025 р.)
Підстави оскарження:
1.Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати.
Підставою подання даної скарги є порушення Замовником, який проводить закупівлю, норм постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) і Закону України «Про публічні закупівлі», а також безпідставне відхилення тендерної пропозиції Скаржника у зазначеній процедурі закупівлі.
2.Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Порушене право та охоронюваний законом інтерес Суб’єкта оскарження з приводу допущених Замовником порушень при прийнятті рішень полягає у тому, що Скаржник має право на участь у процедурі закупівлі на недискримінаційних умовах з дотриманням усіх вимог, встановлених Особливостями та Законом. При цьому Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Скаржника та її відхилення в зазначеній процедурі закупівлі було порушено положення тендерної документації, а також вимоги Особливостей та Закону.
Суб’єкт оскарження вважає, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «БЕРГ ГРУПП» на підставі абз. 4 п.п. 1 пункту 44 Особливостей № 1178 прийняте з порушенням вимог тендерної документації, вимог Особливостей та Закону України «Про публічні закупівлі», внаслідок чого порушено права нашого підприємства як учасника. Відповідно, оскаржуване рішення уповноваженої особи Замовника, оформлене Протоколом, підлягає скасуванню з огляду на таке:
Єдиною підставою для відхилення пропозиції учасника є наступні висновки Замовника:
”Відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності Учасника такому кваліфікаційному критерію, як «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», залучення потужностей субпідрядника / співвиконавця Замовником не передбачено.
Окремо зауважуємо, що п. 8 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником передбачена умова для Учасників щодо залучення субпідрядників/співвиконавців. Інформація надається відповідно до таблиці 1.1 Додатку 1 до цієї тендерної документації. Таким чином, пропозиція ТОВ «БЕРГ ГРУПП» підлягає відхиленню відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей) (службовий лист ініціатора закупівлі – служби енергозабезпечення ЧФ ДП «АМПУ» від 24/10/2025 № 99/15-04-07-18).”
Таким чином, єдиною підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника є наявність у Довідці про працівників Учасника від 17.10.2025 р. № 17/10/5 (оформленої згідно із Зразком № 1 Додатку № 1 до тендерної документації) інформації про працівника субпідрядника/співвиконавця Учасника, яка не вимагалася Замовником.
Слід зазначити, що відповідно до вимоги про усунення недоліків, яка опублікована Замовником на сайті Prozorro 17.10.2025 р., Замовником було зазначено, що «Таким чином, Учасником не в повному обсязі підтверджено наявність саме в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (відповідно до пункту 2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має надати (способом дозавантаження в електронну систему) документи відповідно до вимог тендерної документації».
З метою усунення недоліків Учасник надав Довідку від 17.10.2025 р. № 17/10/5 (оформлену згідно із Зразком № 1 Додатку № 1 до тендерної документації, файл 1.5 Довідка про працівників, накази.pdf), в якій зазначив про наявність власних працівників — електромонтажників із відповідною групою електробезпеки, яка вимагалася тендерною документацією, та надав документи, що засвідчують наявність трудових правовідносин із цими працівниками, а саме — накази про прийняття на роботу таких працівників, які завантажені в цьому файлі. У тому числі Учасник завантажив документи, які вимагалися Замовником у Додатку № 1 до тендерної документації щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, а саме журнали протоколів (окремі сторінки) перевірки знань з електробезпеки електротехнічних працівників згідно з Правилами безпечної експлуатації електроустановок споживачів, затвердженими наказом Держнаглядохоронпраці від 09.01.98 р. № 4, та Правилами технічної експлуатації електроустановок споживачів, затвердженими наказом Міністерства палива та енергетики від 25.07.2006 р. № 258, посвідчення про перевірку знань з електробезпеки з відповідним записом про чергову перевірку знань — на всіх працівників , які були визначені як необхідні працівники у учасника згідно п.2, Додатку № 1, до тендерної документації ( файл 1.1 Документи щодо працівників.pdf).
Учасник у довідці повторно зазначив про наявність додаткового працівника, який відповідає вимогам тендерної документації, але котрий є працівником субпідрядника/співвиконавця. Вказана інформація є факультативною-додатковою та взагалі не вимагалася Замовником для зазначення у відповідній таблиці.
Таким чином, Учасник відповідає кваліфікаційному критерію щодо наявності персоналу, Учасник має власних працівників у необхідній кількості, та вказана обставина підтверджена відповідно до вимог тендерної документації.
Замовником в рішенні взагалі не зазначено яких працівників саме Учасника не вистачає у учасника для відповідності критерію Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід встановленого п.2. розділу № 1, додатку № 1 до тендерної документації.
У зв’язку із тим, що інформація щодо наявності працівників субпідрядника/співвиконавця не вимагалася, Замовник взагалі безпідставно надав їй оцінку під час розгляду пропозиції Учасника ТОВ "БЕРГ ГРУПП". Пунктом 44 Особливостей визначено: Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих Особливостей, не є підставою для відхилення Замовником тендерної пропозиції такого Учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Таким чином, Замовник безпідставно не врахував документи, які надані Учасником для усунення невідповідностей, встановлених згідно з вимогою про усунення невідповідностей, опублікованою Замовником 17 жовтня 2025 р., та прийняв рішення про відхилення пропозиції учасника внаслідок зазначення в таблиці - Зразок № 1 додаткового 5-того електромонтажника співробітника Субпідрядника/Співвиконавця.
По друге. Згідно п.2 Додатку 1 до тендерної документації учасник у складі своєї пропозиції повинен надати наступне:
«Довідка за зразком № 1, що містить підтвердження наявності у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (із зазначенням ПІБ, найменування посади, освіти, спеціальності та стажу роботи (роки або місяці або дні)) та будуть залучені до надання послуг, зокрема:
документальне підтвердження наявності у Учасника працівників відповідної кваліфікації (не менше 3 осіб), які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до демонтажу, монтажу та пусконаладки електрообладнання напругою 0,4 кВ або більше відповідно до мети договору, зокрема:
- керівник робіт (майстер, виконроб, інженер-енергетик, або інший інженерно-технічний персонал), група з електробезпеки IV – не менше 1 люд.
- електромонтажник/електромонтер, група з електробезпеки не менше III – не менше 1 люд.;
- електромонтажник/електромонтер, група з електробезпеки не менше ІІ – не менше 1 люд.
Для підтвердження зазначеної інформації надати:
- журнал протоколів (окремі сторінки) перевірки знань з електробезпеки електротехнічних працівників згідно Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Держнаглядохоронпраці від 09.01.98 р. № 4 та Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики від 25.07.2006 р. № 258.
- посвідчення про перевірку знань з електробезпеки з відповідним записом про чергову перевірку знань;
- трудові книжки (окремі сторінки з відомостями про ПІБ та останнє місто роботи) або накази по підприємству (про прийняття та/або переведення на посаду) або цивільно-правові угоди з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками.»
Відповідно до зазначеного Учасник процедури закупівлі ТОВ «БЕРГ ГРУПП», окрім завантажених документів пропозиції, на власний розсуд додатково завантажив Протокол №2505/Е/4 засідання комісії з перевірки знань з питань технічної експлуатації працівників учасника (файл 7. Посвідчення про перевірку знань з електробезпеки.pdf, стор.3) та Протокол №2506/Е/3 засідання комісії з перевірки знань з питань технічної експлуатації працівника субпідрядника/співвиконавця (8. Посвідчення про перевірку знань з електробезпеки працівника субпідрядника-співвиконавця.pdf, стор. 2), в той час як такі протоколи не вимагались ні тендерною документацією, ні додатками до неї.
17.10.2025 р. на сайті Prozorro Замовником було оприлюднено Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у тому числі:
«В складі тендерної пропозиції також надано протоколи засідання комісії з перевірки знань лише з питань технічної експлуатації ТОВ «АСЕНЕРДЖІ» № 2505/Е/4 від 26.05.2025 та № 2506/Е/3 від 16.06.2025. Протоколи щодо результатів перевірки знань з охорони праці які проводились ТОВ «ПРОФСПЕЦ УСПІХ» в складі тендерної пропозиції відсутні"»
Скаржник звертає увагу колегії, що тендерною документацією та додатками до неї не вимагалось надання протоколів перевірки знань ані з перевірки знань з питань технічної експлуатації так і не вимагалось надання протоколів щодо результатів перевірки знань з охорони праці.
Таким чином, зазначена Замовником інформація в повідомлені з вимогою про усунення невідповідностей, щодо відсутності у складі пропозиції ТОВ «БЕРГ ГРУПП» Протоколів щодо результатів перевірки знань з охорони праці які проводились ТОВ «ПРОФСПЕЦ УСПІХ» є безпідставною, дискримінаційною та такою що суперечить Закону та може свідчити про упереджене ставлення до Учасника в цілому (Замовник не може вимагати додаткових документів які не встановлені тендерною документацією).
Скаржник звертає увагу колегії, що з метою усунення невідповідностей Учасником подані усі необхідні документи та усуненні виявленні невідповідності, а саме надані наступні документи:
листи пояснення від 17.10.2025р. № 17/10/2 (файл 1.3 Лист-пояснення.pdf);
накази щодо прийняття на роботу усіх працівників Учасника, які були визначені Замовником, як необхідні працівники учасника згідно П.2, Додатку № 1, до тендерної документації (файл 1.4 Накази, щодо працівників Учасника.pdf);
довідку від 17.10.2025 р. № 17/10/5, оформлену згідно із Зразком № 1, Додатку № 1 до тендерної документації (файл 1.5 Довідка про працівників, накази.pdf);
витяг з ЄДРОПОУ (файл 2. Витяг з Єдиного державного реєстру.pdf);
лист пояснення № 17/10/1 від 17.10.2025р., щодо Статуту товариства (файл 3. Лист-пояснення щодо Статуту.pdf);
Статут товариства в чинній редакції (файл 3.1. Статут ТОВ Берг Групп.pdf);
Описи щодо реєстраційної дії - реєстрація Статут товариства в чинній редакції (файл 3.2. Описи.pdf);
Рішення загальних зборів товариства № 1 від 23.12.2022р. (Файл 3.3. Рішення загальних зборів №1.pdf) ;
Протоколи та посвідчення на працівників учасника , журнал протоколів перевірки знань в тому числі на працівників і були визначені Замовником, як необхідні працівники учасника згідно П.2, Додатку № 1, до тендерної документації файл 1.1 Документи щодо працівників.pdf
Протоколи посвідчення, наказ, журнал по співробітнику субпідрядника/співвиконавця -Дібродчин М.І. (Файл 1.2 Документи працівника субпідрядника-співвиконавця.pdf)
Тобто учасником подані усі документи відповідно до вимог тендерної документації для усунення невідповідностей встановлених Замовником.
По третє: щодо позиції Замовника в цілому про підтвердження кваліфікаційного критерію шляхом залучення субпідрядника/співвиконавця необхідно наголосити наступне:
Статтею 16 ЗУ “Про публічні закупівлі” встановлено: Якщо для закупівлі робіт або послуг Замовник встановлює кваліфікаційний критерій, такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Тобто законодавством визначено право Учасника підтверджувати свою відповідність такому критерію, як наявність працівників, шляхом залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Цим пунктом не регламентовано право Замовника визначати, яким чином здійснюється підтвердження відповідного кваліфікаційного критерію (працівниками учасника чи субпідрядника/співвиконавця), а надано право саме Учаснику здійснювати таке підтвердження шляхом підтвердження власної відповідності критерію чи в тому числі залученням відповідного субпідрядника та відображення його працівників.
Не встановлення такого права в тендерній документації порушує прямі приписи чинного законодавства, а тендерна документація та процедури, які виконуються Замовником для реалізації відповідного закону під час закупівель, не повинні і не можуть суперечити закону, в межах якого вони реалізуються. Тендерна документація не повинна обмежувати права Учасників визначених законом, а тому не зазначення в тендерній документації можливості зазначення працівників субпідрядника/співвиконавця не може позбавляти учасника такого права так як воно регламентовано законом.
На підставі вищенаведеного Замовник не врахував подані документи Учасником для усунення невідповідностей, у тому числі щодо наявності безпосередньо у Учасника працівників необхідної категорії та класифікації, а саме — керівник робіт (майстер, виконроб, інженер-енергетик або інший інженерно-технічний персонал), група з електробезпеки IV – не менше 1 людини; електромонтажник/електромонтер, група з електробезпеки не менше III – не менше 1 людини; електромонтажник/електромонтер, група з електробезпеки не менше II – не менше 1 людини. Про що також безпосередньо зазначив Учасник у власних поясненнях, які надав Замовнику листом вих. № 17/10/2 від 17.10.2025 р.
-
Назва доказу:
1.2 Документи працівника субпідрядника-співвиконавця.pdf
-
Повʼязаний документ:
1.2 Документи працівника субпідрядника-співвиконавця.pdf
-
-
Назва доказу:
1.1 Документи щодо працівників.pdf;
-
Повʼязаний документ:
1.1 Документи щодо працівників.pdf
-
-
Назва доказу:
3.3. Рішення загальних зборів №1.pdf;
-
Повʼязаний документ:
3.3. Рішення загальних зборів №1.pdf
-
-
Назва доказу:
3.2. Описи.pdf;
-
Повʼязаний документ:
3.2. Описи.pdf
-
-
Назва доказу:
3.1. Статут ТОВ Берг Групп.pdf;
-
Повʼязаний документ:
3.1. Статут ТОВ Берг Групп.pdf
-
-
Назва доказу:
3. Лист-пояснення щодо Статуту.pdf;
-
Повʼязаний документ:
3. Лист-пояснення щодо Статуту.pdf
-
-
Назва доказу:
2. Витяг з Єдиного державного реєстру.pdf
-
Повʼязаний документ:
2. Витяг з Єдиного державного реєстру.pdf
-
-
Назва доказу:
1.5 Довідка про працівників, накази .pdf;
-
Повʼязаний документ:
1.5 Довідка про працівників, накази.pdf
-
-
Назва доказу:
1.4 Накази, щодо працівників Учасника.pdf
-
Повʼязаний документ:
1.4 Накази, щодо працівників Учасника.pdf
-
-
Назва доказу:
1.3 Лист-пояснення.pdf
-
Повʼязаний документ:
1.3 Лист-пояснення.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 1 до тендерної документації.pdf
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 Перелік документів та або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація.pdf
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація.pdf
-
Зобов’язати Чорноморську філію ДП "АМПУ" скасувати рішення про відхилення пропозиції Учасника – ТОВ «БЕРГ ГРУПП», оформлене ПРОТОКОЛ розгляду тендерної пропозиції уповноваженою особою Чорноморської філії ДП «АМПУ» від 23 жовтня 2025 року яке оприлюднення 24 жовтня 2025 р. , за процедурою закупівлі “Послуги з поточного ремонту мереж електропостачання ТП4015 (кабелі до кранових колонок 413-423), інв. №18325”, (ДК 021:2015 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи), Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-23-011031-a