• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Агрохімічна продукція

згідно спеціфікація

Завершена

15 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 75.00 UAH
Період оскарження: 08.11.2018 16:45 - 09.11.2018 18:00
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 2fddfec9d0734f8fb8386336852ff612
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-08-002483-c.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Така аргументація відхилення економічно найвигіднішої пропозиції свідчить лише про одне - корупційний зговір посадових осіб Замовника з заздалегідь обраним у переможці учасником, пропозиція якого впритул до очікуваної вартості закупівлі. Також звертаємо увагу, що учасник, пропозиція, якого буде акцептована в процесі редукціону навіть не намагавсчя конкурувати по ціні, бо був впевнений, що Замовник протягне його до перемоги. Щодо протизаконних корупційних аргументів відхилення екнонмічно найвигіднішої пропозиції. Ненадання гарантійного листа на Неосептин Перевін, Лізоформін Плюс Піна. Вимога щодо надання гарантійного листа від виробника про гарантію поставки товару визнана рішеннями АМКУ дискримінаційною - рішення від 30.08.2017 №6000 р/пк-пз. Наша компанія, як учасник торгів, закупила засоби в асортименті згідно специфікації документації в необхідній кількості та належної якості, тобто є власником цих товарів, тому вимагати від нас, як від власника цих товарів, гарантії поставки від виробника є абсурдними. Листи- гарантії на поставку вищезазначеної продукції від нашої компанії ми надали. Щодо вмісту спирту в серветках не менше 65%. Якщо б Замовник-корупціонер, замість розмірковувань про хабарі вивчав Накази МОЗ, то неписав би таку дилетанську нісенітницю, що Наказ №236 МОЗ України вимагає подібне. Серветки призначені для гігієнічної дезінфекції шкіри рук та швидкої дезінфекції поверхонь та ВМП. В Наказі №236 МОЗ України вказано, що засоби для ХІРУРГІЧНОЇ обробки рук повинні містити не менше 65% спирту, якщо вони однокомпонентні. Ваш аргумент є нелегітимним. Далі, стосовно аргументу - терміну придатності серветок не більше 60 діб. Такого ми не зустрічали ще. Ми запропонували термін придатності більший за вимогу, тобто в рази кращі серветки!!! Може ви вкажете в вимогах суму "відкату", яка потрібна, замість такої писанини? Далі, замовник пише, що йому потрібні банки не менше 200 серветок. Ми запропонували серветки в фасовці по100 шт, але кількість фасовок вдвічі більша, тобто загальна кількість серветок така, як вимагала документація. В чому буде дискомфорт, якщо в відділення замість 1 банки буде видано дві??? Проте економія бюджетних коштів яка!!! Ваш аргумент є нелегітимним. Далі, замовник вказує, що засіб Еконорм РП не відповідає вимозі по складу. Шановний, чи розумієте ви, що таким обмеженням по чсладу відповідає лише одна торгов а марка -вашого улюбленого учасника, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим??? Це дискримінаційна вимога, бо є обмеження до одного виробника, однієї торгової марки! Жоден Наказ МОЗ не регулює, які речовини повинні входити до складу деззасобів! Ми запропонували повний еквівалент за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Запропонований нами засіб значно економічніший по ціні! Ваш аргумент є нелегітимним. Далі, корупціонер зазначає, що в засобі не повинно міститись ізопроанолу!!! На якій підставі??? Бо так підказав "свій" постачальник??? нагадуємо, жодний Наказ МОЗ не обмежує, які спирти повинні міститись, або не міститись. Це дискримінаційна не обгрунтована вимога! Щодо невмісту спирту на рівні 65% в засобі НОР-Експрес. Знову будете маніпулювати Наказом МОЗ №236??? Розчаруємо! Відповідно до 9.11 “Інструкції щодо організації контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів”, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 04.04.2012 № 236 (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0912-12): “Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби.” Згідно з п.1.2 Методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.09.2010 №798 (http://document.ua/pro-zatverdzhennja-metodichnih-rekomendacii-hirurgichna-ta-g-doc34054.html): “Антисептик для рук – засіб на основі спирту з додаванням або без додавання інших сполук, призначений для деконтамінації шкіри рук з метою переривання ланцюгу передачі інфекції”. Враховуючи вищенаведене антисептичні (дезінфекційні) засоби для рук поділяються на дві групи: Перша група — спиртові засоби (засоби на основі спирту без додавання інших сполук); Друга група — інші засоби, зокрема, засоби на основі спирту з додавання інших сполук. Засіб, що зазначений в тендерній документації, відносяться до другою групи, а не до першої. Крім того, вищезазначений засіб, зареєстрований у встановленому порядку та відповідно до ст. 34 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1645-14/page2) дозволений до використання в Україні, зокрема, і у лікувально-профілактичних закладах. Тобто, якщо запропонований нами засіб не відповідав би Наказу №236 МОЗ України, він не пройшов би реєстрацію, а свідоцтво про Державну реєстрацію на цей засіб видане пізніше, ніж був введений в дію Наказ №236! Вимога є нелегітимною та протизаконною. Щодо експозицій 15 с- 30 с. Шановний, ви здаєте нормативи? Знову ж таки, в жодному наказі МОЗ не вказано, що експозиція антисептичної обробки не повинна перевищувати 15 сек.!!!Що стосується аргументу по невідповідності складу засобу Вернедор- Бланідас Актив, то тут ви зовсім стратили. В вимозі сказано,що третинного аміну повинно бути не менше 20%. В засобі Бланідас Актив його 15-20 % (інформація в методичних вказівках). В засобі Вернедор від 15,5% до 19,5%. Тобто пропозиція вашого улюбленця теж не відповвідає вимозі, бо може в засобі бути і 15% і 20% - навмання!!! Теж стосується і ЧАС. Вимога - не менше 15%, в засобі Бланідас Актив його від 10% до 15%, тобто вимога не виконана, тодія як в засобі Вернедор його від 11% до 14%. Ще раз наголошуємо, жодним Наказом МОЗ не регулюється вміст діючих речовин. Це ваші штучні вимоги для відсіву учасників, які не пропонують хабар! Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У відповідь на вимогу, повідомляємо наступне. Дана Процедура закупівлі є допороговою для цілей застосування Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р. (далі – Порядок), таким чином, з урахуванням абзацу 4 ч. 1 статті 2 цього Закону, в даній процедурі замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та може використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Згідно п. 6.3 Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозиції, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. З огляду на зазначене вище ані Закон, ані Порядок не обмежує права замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає необхідні, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації безпосередньо тих процесів, в яких така продукція використовується, з огляду на конкретні умови та обставини, за яких такі процеси відбуваються. Враховуючи викладене, окремі вимоги до предмету Закупівлі, в т.ч. медико-технічні характеристики окремих видів продукції (товару), обумовлені саме особливістю використання та обліку продукції, що є предметом Закупівлі, в нашому закладі, з одного боку, та специфічними властивостями конкретних видів такої продукції, з іншого боку. Що стосується питання відсутності передбаченої умовами даної Процедури закупівлі можливості надання еквівалентів продукції, слід зазначити наступне. Згідно п. 6.4 Порядку у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях Учасників. Отже, в даній Процедурі закупівлі, яка є допороговою, чинним законодавством передбачено саме право, а не обов’язок Замовника передбачити можливість надання пропозицій еквіваленту зазначеної в предметі Закупівлі конкретної продукції (товару). Таким чином Замовник за своїм внутрішнім переконанням або реалізовує це право, або ж утримується від його реалізації. В той же час визначення конкретного виду продукції в даній Процедурі закупівлі обумовлено в першу чергу позитивним досвідом її використання як в межах нашого закладу, так і в інших закладах відповідного профілю, з токи зору функціональних критеріїв. Крім того, в період уточнення не було жодного питання до закупівлі, то ж ви добре ознайомились з вимогами закупівлі. Зараз Ваше ображення та залякування виглядає як тиск на Замовника з метою одержання власних прибутків. Детально про невідповідність Вашої пропозиції викладено в Протоколі. Що до посилання на рішення АМКУ .Практика застосування АМКУ чинного законодавства свідчить, що вимоги про надання гарантійного листа виробника не є дискримінаційною вимогою. До уваги треба також прийняти те, що рішення АМКУ це документи індивідуальної дії, тобто вони обов'язкові лише для конкретних замовника та учасника, а також треба враховувати, що ця Закупівля є допороговою, тобто регламентується Порядком здійснення допорогових закупівель, а не Законом України “Про публічні закупівлі”, на підставі якого діє АМКУ. Згідно Порядку пункт 6.9 Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі . Пункт 9.2. У разі дискваліфікації Учасника, який запропонував найменшу ціну, Замовник публікує в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням.Виключними підставами дискваліфікації є: пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі Тож ми надали детальне пояснення відхилення вашої пропозиції, з додержанням всіх пунктів наказу. Неспроможність Учасника ,задовольнити потреби Замовника, не дає права негідно поводитись та зводити наклепи, звинувачуючи в хабарництві. Відсутність у Вас таких понять як гідність та ділова репутація, Ваші звинувачення у зговорі, корупції, зловживанні та порушенні чинного законодавства України, грубо порушують наші права, гідність, репутацію нашої установи та посадових осіб, що є недопустимо, та порушує Законодавство України. Нагадаємо, що наша установа має право скористатися своїми правами стосовно захисту честі, гідності і ділової репутації ( ч.4 ст.32 Конституції України та ст..277 Цивільного кодексу України).
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні