• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Симулятори бойових дій, лазертаг обладнання

Завершена

7 702 514.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 22.09.2025 15:57 - 26.09.2025 14:41
Вимога
Вирішена

Щодо скасування рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ «НВК СКІФ».

Номер: a2551833faa941e9b4487663447dcf98
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-22-011940-a.a2
Назва: Щодо скасування рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ «НВК СКІФ».
Вимога:
Шановний Замовник, З огляду на Рішення Замовника від 06.10.2025р. за зверненням ТОВ «НВК Ю-ФОРСЕ», повторно повідомляємо, що ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НВК СКІФ» (далі за текстом – Учасник) (код ЄДРПОУ – 42163190) порушено вимоги тендерної документації/оголошення Замовника та законодавства України у сфері публічних закупівель шляхом подання тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам Технічної специфікації (Додаток № 1) тендерної документації/оголошення (ТД) Замовника до учасників закупівлі UA-2025-09-22-011940-a. 1. Щодо документів, наданих Учасником на виконання вимог п. 1, 2 Додатку № 1 Оголошення Замовника: В складі тендерної пропозиції (ТП) Учасником було надано Технічну специфікацію (ТС) на пропонований ним Товар (файл «Додаток 1.pdf). В ТС наведено перелік інформації про тех. характеристики пропонованого товару, в тому числі, щодо: навісного блоку для автомата; жилета; каверу на каску, бездротового браслета; точки доступу Wifi; ПЗ Android; тренажера FPV; мішені для тренажеру FPV. В Додатку № 1 ТД вказано загальний перелік вимог Замовника про надання документів учасниками, який іменується «Підтверджувальні документи…». Зі змісту найменування переліку вбачається, що вказані в переліку документи мають підтверджувати відповідність тех. характеристик пропонованого товару тех. вимогам Замовника до предмета закупівлі. В п. 1 вказаного переліку зазначається про необхідність надання Витягу з ТУ виробника або розробника, у яких наведено тактико-технічні характеристики запропонованих Учасником предметів постачання: навісного блоку для автомата; жилета; каверу на каску; бездротового браслета. В п. 2 вказаного переліку зазначається про необхідність надання Витягу із Акту комісії з перевірки достатності проведених розробником випробувань для підтвердження заявлених тактико-технічних характеристик предмета постачання. Дана вимога не містить вказівок на конкретні елементи предмета закупівлі, на які має надаватися відповідний Акт. Отже, дію даної вимоги розповсюджено на предмет постачання в цілому. На виконання вимоги п. 2 переліку Учасником було надано скановану копію Акту з перевірки достатності проведених випробувань для підтвердження заявлених тактико-технічних характеристик. Акт Учасника було складено за результатами дослідження «Комплекту тренажерів для тактичної підготовки з імітацією двостороннього (бойового) контакту. Індивідуальний комплект для бійця КІТ 3.0». На виконання вимоги п. 1 переліку Учасником було надано Витяг з ТУ. Згідно ТУ (п. 2.3.) КІТ 3.0 складається: з жилета, чохла на каску, електростимулятора «Стрес-белт», навісного випромінювача, магазину з модулем перезарядки, зарядного пристрою та пульта. Такими чином, Акт як і ТУ підтверджують технічні та якісні характеристики виключно для жилета, чохла на каску, електростимулятора «Стрес-белт», навісного випромінювача, магазину з модулем перезарядки, зарядного пристрою та пульта, що складають комплект КІТ 3.0. В той самий час Акт, як і ТУ не містять інформації, яка б могла підтвердити тех. та якісні характеристики для точки доступу Wifi; ПЗ Android; тренажера FPV; мішені для тренажеру FPV, - які також входять до предмета закупівлі Замовника та пропонуються Учасником до постачання. Тобто, Учасником в поданій ним ТС наводяться характеристики обладнання, однак при цьому не надається жодних документів які б ці характеристики підтверджували, що суперечить самій логіці та вимогам ТД Замовника. Т.ч., Учасником порушено вимоги ТД Замовника та не надано Витяг із Акту, який підтверджував би характеристики, заявлені Учасником в ТС, для пропонованого товару. Вказаний Акт підтверджує характеристики ВИКЛЮЧНО КІТ 3.0. Характеристики ж інших частин товару, що пропонується в якості предмета закупівлі, Учасником не підтверджені. Крім того, Акт, наданий Учасником, не містить номеру та підпису особи в полі «Затверджено», що свідчить про відсутність затвердження технічних та якісних характеристик вказаних в ньому. Враховуючи викладене Замовником в Рішенні від 06.10.2025р., слід зазначити, що Акт надається на вимогу п. 2, що не містить переліку елементів, тех. характеристики яких мають бути підтверджені. В такому випадку, Акт має надаватися на підтвердження всіх характеристик товару та містити такі характеристики в своєму складі. Акт і ТУ дійсно можуть підтверджувати ті чи інші характеристики в їх сукупності, однак документи ТОВ «НВК СКІФ» не містять жодної інформації з приводу масиву характеристик товару, який пропонується в якості предмета закупівлі. 2. Щодо ваги навісного блоку: Замовник в ТД в рядках 1 та 2 Таблиці Додатку 1 встановив чітко визначені вимоги щодо ваги навісного блоку для автоматів - не більше 320 грамів. Замовник завбачливо не встановлював в ТД вимог з приводу загальної ваги комплекта, що демонструє його глибоке розуміння власного тренувального процесу та впливу даної частини комплекта на користувача в процесі інтенсивних навантажень. Безпідставне збільшення ваги блоку негативно впливатиме на відчуття тренажера як імітатора зброї та на вишкіл навичок ведення прицільного вогню користувача. Однак, в ТУ та Акті відповідна характеристика навісного блока відсутня, але при цьому вказано загальну вагу комплекта 2,15±4% кг (п. 2 таблиці 1 стор. 9 ТУ та п. 2 Таблиці, стор. 5 Акту). За таких обставин вбачається, що Учасник не надав жодних підтверджуючих документів, які б підтверджували вагу пропонованого ним навісного блоку на рівні не більше 320 грамів, про яку він зазначав у ТС власної ТП. 3. Щодо діаметру плями ураження: Замовник в ТД в рядках 1 та 2 Таблиці Додатку 1 встановив вимоги щодо діаметру плями ураження навісного блоку. В залежності від відстані діаметр плями ураження для предмету закупівлі мав складати не більше 20см на відстані 25м: не більше 60см на відстані 100м; не більше 100см на відстані 400м. Дана вимога щодо градаційної залежності діаметру плями ураження від відстані, застосована Замовником з метою забезпечення як найреалістичнішої імітації процесу ураження цілі користувачем та покращення його навичок. Однак, в ТУ та Акті опис відповідної характеристики плями ураження не містить інформації з приводу зміни діаметру на відстанях 25м, 100м та 400м, але при цьому в п. 7 таблиці 1 стор. 9 ТУ визначено виключно розмір плями ураження для відстані 10м – 80х60±15%. Тобто, фактично з ТУ та Акту не можливо встановити діаметр плями ураження для відстаней, що необхідні Замовнику. За викладеного вбачається, що Учасник не надав підтверджуючих документів щодо діаметру плями ураження на рівні не більше 20см - 25м: не більше 60см - 100 м; не більше 100см - 400 м, про яку він зазначив у ТС власної ТП. 4. Щодо класу безпеки та показника зміни дивергенції: Замовник в 1 та 2 рядках Таблиці Додатку 1 ТД встановив вимоги щодо рівня «класу безпеки лазерних виробів відповідно до вимог ДСТУ EN 60825-1:2019 АБО ДСТУ EN 60825-1:2016 – 1 чи 2 класу», рівня показника «зміни дивергенції після циклів вібрації/удару та 1000 включень на рівні не більше ніж ±10% від початкового значення» та «ступіню захисту пиле- та вологозахисту комплекту – не менше ip54 згідно ДСТУ EN 60529». Такий поділ було вжито Замовником з метою встановлення належного рівня безпеки тренувального процесу для користувачів та з метою забезпечення тривалішої цілісності обладнання в процесі тренування. Характерним є також те, що для кожної окремої вимоги Замовником було позначено чітко визначені державні стандарти, згідно яких здійснюється визначення відповідних характеристик. Однак, в ТУ та Акті відсутня вказівка як на клас безпеки лазерного випромінювання, так і на показник зміни дивергенції після циклів вібрації/удару та 1000 включень. Тобто, Учасник не надав жодних документів згідно встановлених ДСТУ, які б підтверджували вказані вище характеристики. При цьому Учасником вказано відповідні характеристики дивергенції та класу безпеки у його ТС. Згідно вимог Замовника в Додатку 1 ТД кожна вказана характеристика мала бути підтверджена окремо учасниками закупівлі для пропонованого товару. Вимоги Оголошення не містили умов альтернативного підтвердження виконання вимоги чи умов за принципами «або/або». Т.ч., клас безпеки та показник зміни дивергенції товару Учасника не можуть підтверджуватися Протоколом (звіт) випробувань щодо підтвердження ступеня пиловологозахисту оболонки відповідно до ДСТУ EN 60529:2016(19), адже даний Протокол застосовується для підтвердження окремої характеристики, вказаної Замовником в ТД, а саме, - «ступеню захисту пиле- та вологозахисту комплекту – не менше ip54 згідно ДСТУ EN 60529». Вказане підтверджується також тим, що визначення вказаних характеристик здійснюється за різними державними стандартами, на які вказує Замовник тендерній документації/оголошенні. 5. Щодо інших показників не підтверджених Учасником: 1) В 1 та 2 рядках Таблиці Додатку 1 Оголошення Замовником було встановлено чіткі показники діапазону потужності червоного лазера постійної дії - 3,7-6 мВт. Даний показник відповідної характеристики має суттєве значення для безпеки користування відповідними елементами обладнання в процесі тренування. В ТУ Учасника (п. 4 таблиці 1 стор. 9 ТУ) максимальна потужність червоного лазера постійної дії виходить за межі граничного показника, вказаного в Оголошенні Замовника. Потужність червоного лазера постійної дії у товарі, пропонованого Учасником, складає 3,7-6,5 мВт, тобто максимальний граничний показник потужності перевищено на 0,5 мВт. 2) В 3 та 4 рядках Таблиці Додатку 1 Оголошення Замовником було визначено вимоги до матеріалу з якого мало бути виготовлено відповідні частини комплекту - матеріал Cordura 1000D. Дотримання даної характеристики забезпечує міцність та надійність комплекту при його використанні в межах інтенсивного тренувального процесу. Ані ТУ Учасника, ані наданий ним Акт взагалі не містять будь-якої інформацію з приводу матеріалу, з якого планується виготовляти відповідні частини комплекту. При цьому в Технічній специфікації Учасником зазначається непідтверджену інформацію з приводу матеріалу комплекта. 3) В 3 та 4 рядках Таблиці Додатку 1 Оголошення Замовником було визначено вимогу до показника видимості індикаторів ураження - не менше 100м. Дотримання даної вимоги є одним з вирішальних значень для належного забезпечення виконання плану тренувальних заходів – видимість індикатора дозволяє встановлювати результативність конкретного користувача комплекту в процесі тренування. В ТУ та Акті Учасника взагалі не міститься будь-якої інформацію з приводу видимості індикаторів ураження. При цьому в Технічній специфікації Учасником зазначається непідтверджену інформацію з цього приводу. Крім того, з детального аналізу Витягу з Технічних умов на товар Учасника та зі значної кількості невідповідностей ключових технічних характеристик технічним вимогам Замовника до предмета закупівлі, вбачається, що Технічні умови, а відповідно і пропонований Учасником товар, не відповідають предмету закупівлі Замовника як такому. Надані документи Учасника свідчать проте, що пропонований товар є окремим, індивідуально визначеним та таким, що не стосується даної закупівлі. Слід повторно зазначити, що наведені порушення Учасника є самостійними підставами для відхилення його пропозиції за результатами закупівлі. Окремо слід підкреслити, що всі порушення допущені Учасником ґрунтуються на нівелюванні та прямому невиконанні вимог Замовника, вказаних в Оголошенні. Пропозиція Учасника в спрощеній закупівлі UA-2025-09-22-011940-a підлягає відхиленню з підстав, передбачених п. 1) ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Виходячи з вищевикладеного, керуючись умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника, положеннями ст. 10, 14 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОСИМО ПОВТОРНО: 1. Прийняти Звернення ТОВ «НВК Ю-ФОРСЕ» (код ЄДРПОУ 45151612) до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури спрощеної закупівлі UA-2025-08-26-010191-a при поданні ТОВ «НВК СКІФ» (код ЄДРПОУ – 42163190) власної пропозиції. 3. Визнати пропозицію ТОВ «НВК СКІФ» (код ЄДРПОУ – 42163190) такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-08-26-010191-a, та вимогам до предмета закупівлі. 4. Провести неупереджену та недискримінаційну оцінку тендерних пропозицій учасників торгів на засадах дотримання основоположних принципів здійснення процедур публічних закупівель у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику ТОВ «НВК Ю-ФОРС» у відповідь на Вашу вимогу UA-2025-09-22-011940-a.a2 від 07.10.2025 повідомляємо, що відповідно до пункту 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» подати вимогу щодо причин невідповідності пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі може тільки учасник пропозиція якого відхилена. Ваша пропозиція не розглядалась, оскільки за результатами аукціону найбільш економічно вигідна пропозиція є пропозиція учасника ТОВ «НВК СКІФ», який обраний переможцем спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Щодо скасування рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ «НВК СКІФ».

Номер: 9ea3048e5f88442aa91e02aaccf163b8
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-22-011940-a.c1
Назва: Щодо скасування рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ «НВК СКІФ».
Вимога:
Повідомляємо, що ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НВК СКІФ» (далі за текстом – Учасник) (код ЄДРПОУ – 42163190) порушено вимоги тендерної документації/оголошення Замовника та законодавства України у сфері публічних закупівель шляхом подання тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам Технічної специфікації (Додаток № 1) тендерної документації/оголошення Замовника до учасників закупівлі UA-2025-09-22-011940-a. Відповідно до ч. 9 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в спрощеній закупівлі учасники подають власні пропозиції в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. (абз. 1 ч. 11 ст. 14 Закону). Обов’язковість дотримання учасниками вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі при складанні та поданні тендерної пропозиції закріплено також положеннями ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Замовник відхиляє пропозицію учасника в разі, якщо:…1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;…». Керуючись правовою суттю проаналізованих вище норм Закону та вимогами тендерної документації Замовника, слід зазначити, що пропозиція учасника ТОВ «НВК СКІФ» має наступні суттєві порушення вимог тендерної документації/оголошення Замовника. 1. Щодо документів, наданих Учасником на виконання вимог п. 2 Додатку № 1 Оголошення Замовника. В межах Додатку № 1 «Технічна специфікація» Оголошення, Замовником визначено перелік підтверджувальних документів, що мають бути надані учасниками у складі пропозицій. Згідно п. 2 переліку встановлено обов’язок для учасників спрощеної закупівлі надавати у складі власної пропозиції Витяг із Акту комісії з перевірки достатності проведених розробником випробувань для підтвердження заявлених тактико-технічних характеристик предмета постачання. Дана вимога не містить вказівок на конкретні елементи предмета закупівлі, на які має надаватися відповідний Акт. Дію даної вимоги розповсюджено на предмет постачання в цілому. Відповідно до пп. 3.1. п. 3 Оголошення в якості предмета постачання (предмета закупівлі) Замовником визначено наступний перелік: Навісне лазертаг обладнання (тагер) для автомату АК-74 5,45 з ІЧ лазерним випромінюванням – 31 шт.; Навісне лазертаг обладнання (тагер) для автомату АКМ 7,62 з ІЧ лазерним випромінюванням – 60 шт.; Жилет бійця з 12 інфрачервоними датчиками ураження та світловою індикацією – 91 шт.; Чохол на шолом з 5 інфрачервоними датчиками ураження та світловою індикацією– 91 шт.; Пристрій фіксації ураження «Бездротовий персональний браслет – електричний стимулятор м’язів» – 91 шт.; Точка доступу Wifi на кронштейні (радіо покриття полігону) – 2 шт.; Програмне забезпечення Android для керування тренувальним обладнанням і статистики бою в режимі онлайн – 1 шт.; Зарядний пристрій на 20 пристроїв для лазертаг обладнання – 22 шт; Тренажер FPV Камікадзе – навісний блок на дрон – 12 шт; Мішень для тренажеру FPV Камікадзе для фіксації ураження – 36 шт, - що в цілому і складають предмет постачання (предмет закупівлі), який буде віднесено на баланс Замовника. Учасником було надано скановану копію Акту засідання тимчасово діючої комісії (за напрямком засоби ближнього бою) з перевірки достатності проведених розробниками випробувань для підтвердження заявлених тактико-технічних характеристик зразків (Додаток № 1 до даного Звернення). З пункту 1.1. Акту вбачається, що сам Акт було складено за результатами дослідження «Комплекту тренажерів для тактичної підготовки з імітацією двостороннього (бойового) контакту. Індивідуальний комплект для бійця КІТ 3.0», з Додатку 1 до Акту «Таблиця відповідності отриманих значень характеристик заявлених розробником ТТХ на зразок «КІТ 3.0» вбачається, що перелік приведених технічних характеристик не містить градації на окремі елементи комплекту або будь-яке додаткове обладнання, і приведений в цілому на весь комплект. Згідно ж ТУ Учасника (Додатку № 2 до даного Звернення), в тому числі, п. 2.3. «Зовнішній вигляд» КІТ 3.0 складається виключно з жилета з датчиками ураження, чохла на каску з датчиками ураження, електростимулятора «Стрес-белт», малого навісного випромінювача, магазину з модулем перезарядки, зарядного пристрою та пульта керування. Отже, Акт наданий Учасником підтверджує технічні та якісні характеристики виключно елементів, що входять до комплексу КІТ 3.0, а не якісні та технічні характеристики всього об’єму елементів предмету постачання (предмета закупівлі), що вказані Замовником. Таким чином, наданий Учасником Акт жодним чином не підтверджує технічні та якісні характеристики Точки доступу Wifi на кронштейні (радіо покриття полігону); Програмного забезпечення Android для керування тренувальним обладнанням і статистики бою в режимі онлайн; Тренажер FPV Камікадзе – навісний блок на дрон; Мішень для тренажеру FPV Камікадзе для фіксації ураження. Виходячи з викладеного, Учасником порушено вимоги Оголошення Замовника та не надано Витяг із Акту комісії з перевірки достатності проведених розробником випробувань для підтвердження заявлених тактико-технічних характеристик для всього пропонованого до постачання товару. Наданий Учасником Акт розповсюджується виключно на обмежено кількість елементів, що згідно його ТУ входять до комплекту КІТ 3.0. Крім того, Акт, наданий Учасником не містить номеру та підпису особи в полі «Затверджено», що свідчить про відсутність погодження/затвердження технічних та якісних характеристик вказаних в ньому. 2. Щодо документів, наданих Учасником на виконання вимог п. 1 Додатку № 1 Оголошення Замовника. В Додатку № 1 Оголошення Замовником було встановлено обов’язок для учасників надавати у складі власної пропозиції на підтвердження якісних та технічних характеристик, Витяг із чинних Технічних умов (ТУ) виробника або розробника, у яких наведено тактико-технічні характеристики запропонованих Учасником предметів постачання. З даної вимоги вбачається, що ТУ учасника мають містити та підтверджувати відповідність технічних характеристик його продукції вимогам, що ставляться Замовником до предмета закупівлі. На виконання відповідної вимоги Замовника, Учасником в складі тендерної пропозиції, як вже зазначалося, було надано сканкопію Витягу з Технічних умов на продукцію «КІТ 3.0». За результатами ТУ вбачається невідповідність наступних технічних характеристик продукції Учасника вимогам, що ставляться Замовником до предмета закупівлі: 1) В ТУ Учасника відсутня інформація про вагу навісного лазертаг обладнання для автоматів АК-74 5,45 з ІЧ і АКМ 7,62 з ІЧ. В п. 2 таблиці 1 стор. 9 ТУ вказана виключно загальна вага комплекту 2,15±4% кг. Замовником в рядках 1 та 2 Таблиці Технічних та якісних характеристик Додатку 1 Оголошення встановлено показник – не більше 320 грамів. 2) Показник діаметру плями ураження в ТУ Учасника не відповідає показнику, визначеному в 1 та 2 рядках Таблиці Додатку 1 Оголошення, для навісного лазертаг обладнання для автоматів АК-74 5,45 з ІЧ і АКМ 7,62 з ІЧ. В п. 7 таблиці 1 стор. 9 ТУ визначено виключно розмір ІЧ плями ураження на відстані 10 м – 80х60±15%. Замовником в Оголошені встановлено градуйовану вимогу щодо даного показника в залежності від відстані - діаметр плями ураження небільше 20 см на 25 м: не більше 60 см на 100 м; не більше 100 см на 400 м. 3) В ТУ Учасника відсутня вказівка на клас безпеки лазерного випромінювання навісного лазертаг обладнання для автоматів АК-74 5,45 з ІЧ і АКМ 7,62 з ІЧ. Замовником в 1 та 2 рядках Таблиці Додатку 1 Оголошення встановлено вимогу про рівень класу безпеки лазерних виробів відповідно до вимог ДСТУ EN 60825-1:2019 АБО ДСТУ EN 60825-1:2016 – 1 чи 2 класу. 4) В ТУ Учасника відсутній показник зміни дивергенції після циклів вібрації/удару та 1000 включень навісного лазертаг обладнання для автоматів АК-74 5,45 з ІЧ і АКМ 7,62 з ІЧ. Замовником в 1 та 2 рядках Таблиці Додатку 1 Оголошення встановлено вимогу щодо показника зміни дивергенції після циклів вібрації/удару та 1000 включень на рівні не більше ніж ±10% від початкового значення. 5) За ТУ Учасника максимальна потужність червоного лазера постійної дії виходить за межі граничного показника, вказаного в Оголошенні Замовника. В п. 4 таблиці 1 стор. 9 ТУ потужність складає 3,7-6,5 мВт. В 1 та 2 рядках Таблиці Додатку 1 Оголошення Замовником встановлено показник 3,7-6 мВт. 6) В ТУ Учасника відсутня інформація щодо матеріалу для жилета бійця з 12 ІЧ датчиками ураження та чохла на шолом з 5 ІЧ датчиками ураження. В 3 та 4 рядках Таблиці Додатку 1 Оголошення встановлено вимогу про виготовлення вказаних елементів комплекту з матеріалу Cordura 1000D. 7) В ТУ Учасника відсутня інформація про показник видимості індикаторів ураження для жилета бійця з 12 ІЧ датчиками ураження та чохла на шолом з 5 ІЧ датчиками ураження. В 3 та 4 рядках Таблиці Додатку 1 Оголошення встановлено вимогу про показник видимості індикаторів ураження не менше 100м. Наведені вище обставини є самостійними підставами для відхилення тендерної пропозиції Учасника. За таких порушень Учасником закупівлі вимог Оголошення Замовника, його пропозиція в спрощеній закупівлі UA-2025-09-22-011940-a підлягає відхиленню з підстав, передбачених п. 1) ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Учасником було грубо порушено вимоги Оголошення Замовника як в частині технічних, так і кваліфікаційних вимог. Виходячи з вищевикладеного, керуючись умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника, положеннями ст. 10, 14 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ 1. Прийняти Звернення ТОВ «НВК Ю-ФОРСЕ» (код ЄДРПОУ 45151612) до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури спрощеної закупівлі UA-2025-08-26-010191-a при поданні ТОВ «НВК СКІФ» (код ЄДРПОУ – 42163190) власної пропозиції. 3. Визнати пропозицію ТОВ «НВК СКІФ» (код ЄДРПОУ – 42163190) такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-08-26-010191-a, та вимогам до предмета закупівлі. 4. Провести неупереджену та недискримінаційну оцінку тендерних пропозицій учасників торгів на засадах дотримання основоположних принципів здійснення процедур публічних закупівель у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику ТОВ «НВК Ю-ФОРС» у відповідь на Вашу вимогу UA-2025-09-22-011940-a.c1 від 03.10.2025 повідомляємо, що відповідно до пункту 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» подати вимогу щодо причин невідповідності пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі може тільки учасник пропозиція якого відхилена. Ваша пропозиція не розглядалась, оскільки за результатами аукціону найбільш економічно вигідна пропозиція є пропозиція учасника ТОВ «НВК СКІФ», який обраний переможцем спрощеної закупівлі. Також у відповідь на Вашу вимогу UA-2025-09-22-011940-a.c1 від 03.10.2025 щодо лотів повідомляємо: 1. Щодо вимоги про те, що Учасником було надано скановану копію Акту засідання тимчасово діючої комісії (за напрямком засоби ближнього бою) з перевірки достатності проведених розробниками випробувань для підтвердження заявлених тактико-технічних характеристик зразків (Додаток № 1 до даного Звернення). З пункту 1.1. Акту вбачається, що сам Акт було складено за результатами дослідження «Комплекту тренажерів для тактичної підготовки з імітацією двостороннього (бойового) контакту. Індивідуальний комплект для бійця КІТ 3.0», з Додатку 1 до Акту «Таблиця відповідності отриманих значень характеристик заявлених розробником ТТХ на зразок «КІТ 3.0» вбачається, що перелік приведених технічних характеристик не містить градації на окремі елементи комплекту або будь-яке додаткове обладнання, і приведений в цілому на весь комплект. Відповідно до умов, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі відсутня вимога щодо градації на окремі елементи комплекту або будь-яке додаткове обладнання. Враховуючи те, що учасник ТОВ «НВК СКІФ» у складі пропозиції надав Акт ТДК від 05.08.2024 р., тим самим виконав вимогу щодо надання Витягу із Акта комісії з перевірки достатності проведених розробником випробувань для підтвердження заявлених тактико-технічних характеристик предмета постачання. 2. Щодо вимоги про те, що ТУ учасника мають містити та підтверджувати відповідність технічних характеристик його продукції вимогам, що ставляться Замовником до предмета закупівлі, це твердження є хибним, оскільки по умовам оголошення учасник має надати Технічні умови (ТУ) виробника або розробника, у яких наведено тактико-технічні характеристики запропонованих Учасником предметів постачання, а саме: • навісне лазертаг-обладнання для автомата з лазерним випромінюванням; • жилет із датчиками фіксації ураження; • кавер на каску із датчиками фіксації ураження; • бездротовий браслет електричного стимулятора м’язів. Тож, підтвердження зазначених тактико - технічних характеристик запропонованого товару визначається не лише ТУ, але й Актом комісії з перевірки достатності проведених розробником випробувань та Протоколом (звіт) випробувань щодо підтвердження ступеня пиловологозахисту оболонки не нижче IP54 відповідно до ДСТУ EN 60529:2016(19) «Ступені захисту, забезпечувані оболонками (код IP). 3. Щодо ваги новісного блоку для автоматів АК-74 5,45 з ІЧ і АКМ 7,62 з ІЧ, зазначаємо, що у Акті ТДК від 05.08.2024 р. вказана загальна вага комплекту, яка підтверджується сумарною вагою запропонованого обладнання згідно ТУ та тактико - технчних показників по кожному із запропонованих одиниць товару. 4. Щодо Діаметру плями ураження, відповідно до умов оголошення спрощеної закупівлі: Діаметр плями ураження: не більше 20 см на 25 м, не більше 60 см на 100 м; не більше 100 см на 400 м. У ТУ, наданих учасником, зазначено, що розмір ІЧ плями ураження на відстані 10 м. - 80мм*6мм+-15%, відповідно при 25 м. розмір плями ураження є 20 см., що є допустимим показником відповідно до вимог Замовника. 5. Щодо класу безпеки.Скаржник посилається на таке:”В ТУ Учасника відсутня вказівка на клас безпеки лазерного випромінювання навісного лазертаг обладнання для автоматів АК-74 5,45 з ІЧ і АКМ 7,62 з ІЧ”, відповідно до умов оголошення не встановлено вимоги, що клас безпеки підтверджується саме ТУ. Клас безпеки запропонованого обладнання учасником ТОВ “НВК СКІФ” підтверджено Актом комісії з перевірки достатності проведених розробником випробувань та Протоколом (звіт) випробувань щодо підтвердження ступеня пиловологозахисту оболонки не нижче IP54 відповідно до ДСТУ EN 60529:2016(19) «Ступені захисту, забезпечувані оболонками (код IP). 6. Щодо зміни дивергенції після циклів вібрації/удару та решта тактико - технічних показників запропонованого товару підтверджено Актом комісії з перевірки достатності проведених розробником випробувань та Протоколом (звіт) випробувань щодо підтвердження ступеня пиловологозахисту оболонки не нижче IP54 відповідно до ДСТУ EN 60529:2016(19) «Ступені захисту, забезпечувані оболонками (код IP) та іншими документами, які учасник ТОВ “НВК СКІФ” надав у складі пропозиції. У складі пропозиції учасника ТОВ «НВК СКІФ» міститься і Акт комісії з перевірки достатності проведених розробником випробувань, і Технічні умови (ТУ) виробника або розробника, у яких наведено тактико-технічні характеристики запропонованих Учасником предметів постачання, чим учасник ТОВ «НВК СКІФ» виконав вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні